Diskuze k článku Spiderhead: Recenze

Desna sragora a celkom ma udivuje aj to priemerme priatie na csfd a tady.
Jednou vetou film o ovládaní emócií bez akýchkoľvek emocií. Netflix tie sračky musí točiť snáď naschvál, inak si nedokážem vysvetliť ako jeden a ten istý režisér dokáže v rovnakom roku priniesť jeden z najlepších filmov (Top Gun) a zároveň jeden z najhorších, kde ani nepoznať jeho rukopis. Nevravím, ze Kosinski je nejaky úžasný režisér, ale aj tie jeho slabšie kúsky vynikali aspoň prvotriednym vizuálom. Spiderhead však pôsobí akoby to natočil no-name nímand, ktorý teraz vyšiel filmovú školu a je rád, že si pre Netflix môže natočiť svoj prvý film. S potenciálne zaujímavým nápadom pracuje zaujímavo tak prvých desať minút a s pribúdajúcimi minútami je čoraz hlúpejší a v samotnom závere až nechcene smiešny. Je bez akejkoľvek práce s tempom, bez jednotnej atmosféry a ešte aj s hercami, ktorým pravepodobne nikto nepovedal v akom filme hrajú. Chris Hemsworth sa tvári akoby hral v komédií, zatiaľ čo Miles Teller akoby hral v najnapínavejšom thrilleri tejto dekády. A režisér zase, že točí osudové dramatické sci-fíčko, pritom ani raz nedokáže vzbudiť v divákovi záujem o jedinú postavu v príbehu. Neskutočne zbytočné a nudné B-éčko tváriace sa dôležito ako prd vo vetre, ale ktoré nemať slávne mená v kolonke herci a režisér, tak o to nikto nezakopne. 3/10
832001
Desna sragora a celkom ma udivuje aj to priemerme priatie na csfd a tady. Jednou vetou film o ovládaní emócií bez akýchkoľvek emocií. Netflix tie sračky musí točiť snáď naschvál, inak si nedokážem vysvetliť ako jeden a ten istý režisér dokáže v rovnakom roku priniesť jeden z najlepších filmov ([url=https://www.csfd.cz/film/286035-top-gun-maverick/]Top Gun[/url]) a zároveň jeden z najhorších, kde ani nepoznať jeho rukopis. Nevravím, ze Kosinski je nejaky úžasný režisér, ale aj tie jeho slabšie kúsky vynikali aspoň prvotriednym vizuálom. Spiderhead však pôsobí akoby to natočil [i]no-name nímand[/i], ktorý teraz vyšiel filmovú školu a je rád, že si pre Netflix môže natočiť svoj prvý film. S potenciálne zaujímavým nápadom pracuje zaujímavo tak prvých desať minút a s pribúdajúcimi minútami je čoraz hlúpejší a v samotnom závere až nechcene smiešny. Je bez akejkoľvek práce s tempom, bez jednotnej atmosféry a ešte aj s hercami, ktorým pravepodobne nikto nepovedal v akom filme hrajú. Chris Hemsworth sa tvári akoby hral v komédií, zatiaľ čo Miles Teller akoby hral v najnapínavejšom thrilleri tejto dekády. A režisér zase, že točí osudové dramatické sci-fíčko, pritom ani raz nedokáže vzbudiť v divákovi záujem o jedinú postavu v príbehu. Neskutočne zbytočné a nudné B-éčko tváriace sa dôležito ako prd vo vetre, ale ktoré nemať slávne mená v kolonke herci a režisér, tak o to nikto nezakopne. 3/10
4 -2
Strašná zbytečná sracka...
831972
Strašná zbytečná sracka...
3 -3
Je to trosku shit a hlavne zbytecny, tak 4/10. Ti scenaristi byli jednou nalepeni k uspesnymu filmu (Deadpool), ale od ty doby horsi nez Kurtzman & Orci... Ja chapu proc to vzniklo (sotva dva mesice nataceni behem covidu v AUS a slusny cash od Netflixu), ale fakt to neni omluva. Kosinski zvlada estetiku, ale mimo solidni Top Gun (porad jsem jen mezi 7-8) me fakt nepresvedcil. Jasne, sci-fi jako Oblivion vzdycky prilakaji neco z takovy ty man-child fanbase trikovych blockbusteru, ale imo to furt patri mezi to slabsi, co Cruise natocil v poslednich 20ti letech. Kosinski sice stale je zajimavejsi rejza nez treba Jon Watts, ale porad ho spis vidim nekam smer "megadraha Nike reklama k World Cupu". :)
831970
4 -9
Od scény se sebevraždou do šlo úplně do kopru. Do tý doby jsem se ještě trochu snažil a doufal, ale co se stalo potom, to byl jeden velký scénáristický fail. A Kosinski tomu taky nepřidal.
831967
3 -1
reaguje na: 5h1nj1
Vážně tu chceš s vážnou tváří tvrdit, že Tron 2, Oblivion a Spiderhead jsou skvěle zrežírované filmy? Já hodně uznávám fandovství, ale toto už začíná zavánět #releasethekosinskicut

Fakt si tu všichni přečtěte příspěvky jednoho nejmenovaného uctívače Snydera, působíte úplně stejně debilně, sorry not sorry.
831960
Vážně tu chceš s vážnou tváří tvrdit, že Tron 2, Oblivion a Spiderhead jsou skvěle zrežírované filmy? Já hodně uznávám fandovství, ale toto už začíná zavánět #releasethekosinskicut Fakt si tu všichni přečtěte příspěvky jednoho nejmenovaného uctívače Snydera, působíte úplně stejně debilně, sorry not sorry.
831934
7 -14
Dood je úplně mimo. Zase čuměl na film na mobilu. Kosinski, Teller a překvapivý Hemsworth jsou jediné na filmu dobré věci (dobré je za tři).
831952
6 -4
reaguje na: Robur
Řekněme, že bych si to přál a podle hodnocení  redakce MZ v tom asi nebudu sám. Přeju to všem. Ale za mě v žádném vesmíru nadprůměrný film. Jen vizuál, jinak prázdno. A chtěl jsem aby se mi to líbilo moc
831950
831939
3 -4
reaguje na: Nexus6
Oblivion tak za 6. Vizuál pěkně, ale jinak mix všeho co už tu bylo. Ex Machina souhlas. Díra za mě 9/10. Minimálně 8. Jen konec byl divnej, jinak bezchybný
831949
831928
1 -10
Pardon, ale po prvýkrát mám potrebu sem napísať, že nesúhlasím s hodnotením v recenzii. 5/10 je pre túto sračku extrémne veľa. Hemsworth je na Malinu a po celú stopáž nie sú jasné motivácie či stakes ani jednej z postáv. Trápne prvoplánový soundtrack to celé len podtrháva. Mám pocit, akoby som ten film videl v štyridsiatkach horúčkach, ale mal som 36,6 a bol som úplne v pohode. To ten film je rakovina. A dood je tentokrát až prehnane zmierlivý.
831943
Pardon, ale po prvýkrát mám potrebu sem napísať, že nesúhlasím s hodnotením v recenzii. 5/10 je pre túto sračku extrémne veľa. Hemsworth je na Malinu a po celú stopáž nie sú jasné motivácie či [i]stakes[/i] ani jednej z postáv. Trápne prvoplánový soundtrack to celé len podtrháva. Mám pocit, akoby som ten film videl v štyridsiatkach horúčkach, ale mal som 36,6 a bol som úplne v pohode. To ten film je rakovina. A dood je tentokrát až prehnane zmierlivý.
7 -5
reaguje na: Barv666
Už ti zase někdo ubližuje? :D
831942
Už ti zase někdo ubližuje? *:D*
831940
9 -1
reaguje na: Robur
Moje řeč :)
831941
Moje řeč *:)*
831939
7 -1
A to je zas nějaká kolektivní povinnost milovat Kosinskiho a hejtovat za dostatečný neobdiv? Já třeba nemám jediný jeho film na víc než 3 *, za mě je to solidní řemeslník (in your face) s opravdu velmi pěkným vizuálem, nic více, ani nic méně. Typicky Oblivion - vizuálně úžasný, ale zaboha si nevybavím o čem to bylo, jen že to vlastně bylo celkem o... eh :)
831940
A to je zas nějaká kolektivní povinnost milovat Kosinskiho a hejtovat za dostatečný neobdiv? Já třeba nemám jediný jeho film na víc než 3 *, za mě je to solidní řemeslník (in your face) s opravdu velmi pěkným vizuálem, nic více, ani nic méně. Typicky Oblivion - vizuálně úžasný, ale zaboha si nevybavím o čem to bylo, jen že to vlastně bylo celkem o... eh *:)*
9 -14
reagují: Kostěj
reaguje na: Stranger777
Přesně, Oblivion byl skvělý a ne nadprůměrný :+
831939
Přesně, Oblivion byl skvělý a ne nadprůměrný *:+*
831922
21 -5
reagují: Stranger777, Kostěj
Za mňa 4/10...zopár fajn záberov,parkrát vtipné ale ako celok mi to prišlo strašne predvídateľné...inak tá posadnutosť dO_od stále písať o remeselníkovi:D:D:+
831937
Za mňa [b]4/10[/b]...zopár fajn záberov,parkrát vtipné ale ako celok mi to prišlo strašne predvídateľné...inak tá posadnutosť [b]dO_od[/b] stále písať o remeselníkovi*:D**:D**:+*
5 -1
reaguje na: AndyKaufman
Vzhledem k tomu, ze mame zjevne diametralne odlisne predstavy o tom, co znamena "posrat" film, tak asi nema cenu ani zachazet do detailu.
Nedavate nahodou nekteri z vas rovnitko mezi "nelibil se mi film" a "byl to spatne odrezirovany film"?
No to je jedno, vlastne zavidim, ze jste asi nevideli vsechny ty OPRAVDU spatne odrezirovane filmy, ktere jsem videl ja a ktere mi asi upravily perspektivu. :)
831934
Vzhledem k tomu, ze mame zjevne diametralne odlisne predstavy o tom, co znamena "posrat" film, tak asi nema cenu ani zachazet do detailu. Nedavate nahodou nekteri z vas rovnitko mezi "nelibil se mi film" a "byl to spatne odrezirovany film"? No to je jedno, vlastne zavidim, ze jste asi nevideli vsechny ty OPRAVDU spatne odrezirovane filmy, ktere jsem videl ja a ktere mi asi upravily perspektivu. :)
831931
11 -3
reagují: AndyKaufman
Mně to přišlo o kousek lepší než většina těch 5/6/10 filmů, co Netflix sype, ale já jsem nekritický obdivovatel Hemswortha no, objektivitu u mě nehledejte :D
831933
Mně to přišlo o kousek lepší než většina těch 5/6/10 filmů, co Netflix sype, ale já jsem nekritický obdivovatel Hemswortha no, objektivitu u mě nehledejte *:D*
3 -2
reaguje na: 5h1nj1
jj ono je totiž úplně normálně stejným způsobem posrat 3 áčkový filmy :)
831931
jj ono je totiž úplně normálně stejným způsobem posrat 3 áčkový filmy *:)*
831930
3 -17
reagují: 5h1nj1
Ten nezaslouzeny hate na Kosinskiho pusobi fakt divne. To vypada skoro jako nejaky osobni problem, ci co. :)
831930
17 -4
reagují: AndyKaufman

5/10

Po peckovním druhém Top Gunu, bohužel, vcelku studená sprcha a neblahý náznak, že se McQuarrie na place Mavericka asi vážně vůbec neflákal, právě naopak. Těžko soudit, zda si u Netflixu chtěl Kosinski "odpočinout" od náročné a dlouhé produkce Mavericka, nebo od populárního streamingového fastfoodu dostal nabídku, která se neodmítá ("natoč nám tohle a dáme Ti balík, případně bianko šek na další film u nás podle vlastního výběru"), ale je to vlastně jedno, protože na důvod se historie ptát nebude a výsledek hovoří sám za sebe.

Zdaleka nejhorší Kosinskiho film a další naprosto průměrná netflixovka, ve které je slibný námět "zabit" chabým scénářem s haprující logikou (vězení bez ostrahy a zbraní brání lidem v odmítnutí doplnění ampulek, nebo přímo v útěku pryč jak přesně?), levnou produkcí (zhruba tři poloprázdné místnosti v jednom baráku) a klišoidním finále, které je všem divákům jasné nejpozději po půlhodině filmu.

Teller, vypadající zde jako dokonalá mladší kopie Johna Cusacka:), hraje fajn, Hemsworth si pro něj netypickou zápornou roli hezky užívá ("zlého muže" jsem mu ovšem celý film ani trochu nevěřil:D), zbytek postav nestojí za zmínku a naštěstí se stopáž zastavila pod dvěma hodinami. Pokud příště, Kosinski, dodáš alespoň svůj obvyklý nadstandard, když už ne ultra kvalitku typu Mavericka, tak jsem ochoten na tuto nedůstojnou "slabou chvilku" zapomenout, ale to bylo naposledy, platí;)?
831929
Po peckovním druhém Top Gunu, bohužel, vcelku studená sprcha a neblahý náznak, že se McQuarrie na place Mavericka asi vážně vůbec neflákal, právě naopak. Těžko soudit, zda si u Netflixu chtěl Kosinski "odpočinout" od náročné a dlouhé produkce Mavericka, nebo od populárního streamingového fastfoodu dostal nabídku, která se neodmítá ("natoč nám tohle a dáme Ti balík, případně bianko šek na další film u nás podle vlastního výběru"), ale je to vlastně jedno, protože na důvod se historie ptát nebude a výsledek hovoří sám za sebe. Zdaleka nejhorší Kosinskiho film a další naprosto průměrná netflixovka, ve které je slibný námět "zabit" chabým scénářem s haprující logikou [spoiler](vězení bez ostrahy a zbraní brání lidem v odmítnutí doplnění ampulek, nebo přímo v útěku pryč jak přesně?)[/spoiler], levnou produkcí (zhruba tři poloprázdné místnosti v jednom baráku) a klišoidním finále, které je všem divákům jasné nejpozději po půlhodině filmu. Teller, vypadající zde jako dokonalá mladší kopie Johna Cusacka*:)*, hraje fajn, Hemsworth si pro něj netypickou zápornou roli hezky užívá ("zlého muže" jsem mu ovšem celý film ani trochu nevěřil*:D*), zbytek postav nestojí za zmínku a naštěstí se stopáž zastavila pod dvěma hodinami. Pokud příště, Kosinski, dodáš alespoň svůj obvyklý nadstandard, když už ne ultra kvalitku typu Mavericka, tak jsem ochoten na tuto nedůstojnou "slabou chvilku" zapomenout, ale to bylo naposledy, platí*;)*?
5/10
3 -3
reaguje na: Stranger777