Diskuze k článku Alita: Bojový anděl: Recenze

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
reaguje na: KarelR
Ne, to je tam jen ke konci, v podstatě v dovětku/cliffhangeru. A záporák tam o tomto nakecá za celý film docela dost. Od začátku se tam skoro každá postava má dostat jinak - zalíbením se tomu hlavnímu bossovi, vyděláváním peněz, nebo tam prostě vylézt po rouře, no a pak poněkud nedobrovolně v kufříkovém balení.

A ono i kdyby toto ve filmu nebylo, je to pořád jen prostředek, který sám o sobě nikoho nezajímá. I Alitu - zaujme ji jen v úvodu, kdy je fascinovaná úplně vším v novém světě, ale pak se tam jde přihlásit jen proto, že je to jednoduchý způsob jak se dostat do dramatické životu nebezpečné situace, tedy probudit v sobě další vzpomínky.

V dalším díle mohl mít klidně mnohem větší roli, nevím, a nebo tam třeba nemusí být vůbec, a ničemu by to nevadilo.
707882
Ne, to je tam jen ke konci, v podstatě v dovětku/cliffhangeru. A záporák tam o tomto nakecá za celý film docela dost. [spoiler]Od začátku se tam skoro každá postava má dostat jinak - zalíbením se tomu hlavnímu bossovi, vyděláváním peněz, nebo tam prostě vylézt po rouře, no a pak poněkud nedobrovolně v kufříkovém balení.[/spoiler] A ono i kdyby toto ve filmu nebylo, je to pořád jen prostředek, který sám o sobě nikoho nezajímá. I Alitu - [spoiler]zaujme ji jen v úvodu, kdy je fascinovaná úplně vším v novém světě, ale pak se tam jde přihlásit jen proto, že je to jednoduchý způsob jak se dostat do dramatické životu nebezpečné situace, tedy probudit v sobě další vzpomínky. [/spoiler]V dalším díle mohl mít klidně mnohem větší roli, nevím, a nebo tam třeba nemusí být vůbec, a ničemu by to nevadilo.
707878
0 0
reagují: SteKi
reaguje na: HAL
No počkej, Motorball tam je prezentovanej jako jedinej způsob, jak se dá reálně dostat do horního města, což je hlavní cíl několika hrdinů. Takže mi přijde docela podstatnej :D
707878
No počkej, Motorball tam je prezentovanej jako [spoiler]jedinej způsob, jak se dá reálně dostat do horního města, což je hlavní cíl několika hrdinů[/spoiler]. Takže mi přijde docela podstatnej *:D*
707868
1 0
reagují: Cloudy, HAL
reaguje na: KarelR
To sis nevybral úplně dobré srovnání, i z těch pár minut působí Motorball jako mnohem funkčnější sport než Famfrpál.  Kéž ten by nikdo nikdy nevysvětlil :D

A ve filmu to je dost evidentně na body. To jsi potřeboval vědět kolik těch bodů dostanou a kdo zrovna vede? K čemu, když na tom vůbec nezáleží? Motorball je tam jen jako kulisa která de facto nikoho moc nezajímá, max jako jeden z prostředků k jistým s ním nesouvisejícím cílům, a příběh vede k tomu že se jeho jakákoli pravidla okamžitě hodí do koše.
707868
To sis nevybral úplně dobré srovnání, i z těch pár minut působí Motorball jako mnohem funkčnější sport než Famfrpál.  Kéž ten by nikdo nikdy nevysvětlil *:D* A ve filmu to je dost evidentně na body. To jsi potřeboval vědět kolik těch bodů dostanou a kdo zrovna vede? K čemu, když na tom vůbec nezáleží? Motorball je tam jen jako kulisa která de facto nikoho moc nezajímá, max jako jeden z prostředků k jistým s ním nesouvisejícím cílům, a příběh vede k tomu že se jeho jakákoli pravidla okamžitě hodí do koše.
707802
3 -1
reagují: KarelR
Docela přesná recenze. Za mě taky 6 a vytknul bych to samý - nebylo tu nic, co by mě nadchlo, ani nic co by mě moc urazilo, je to prostě průměrná hollywoodská limonáda s hezkým vizuálem a vcelku sympatickou hrdinkou. Ale dialogy občas cringe, akce skvělá ale bezkrevná. Scénář prostě průměr, což bych od Camerona nečekal. Ale kdoví co s tím udělala ta Laeta Kalogradis nebo jak se jmenuje.
707867
2 -2
No pravidla Motorballu nebolo asi vobec treba vysvetlovat, lebo nakoniec ich nebolo treba, nakolko ho vlastne Alita ani nehrala  Nebolo by divne keby sa praveze venovali pravidlam a nakoniec zbytocne?  A konieckoncov to bolo mierne naznacene na zaciatku ked ju to Hugo ucil. Bez vysvetlovania sa to dalo pochopit. Proste za kazdu cenu dostat loptu do ciela/kosa.
707808
2 0
reaguje na: KarelR
V Motorballu jde jen a jen o to aby se MIC dostal do cile. Je uplne jedno kolik kol udelaji zavodnici, muzou treba celou dobu stat pred cilem a tam se mic pokusit vzit tomu kdo ho prave ma. Mic ma byt hrozne tezky, tezko uchopitelny a zaroven neustale menici teziste. Takze ho udrzet neni jednoduche. Ve filmu se tomu nevenuji.. myslim ze pripadny dalsi dil bude mnohem vic o nem.
707804
707802
0 0
reaguje na: Cloudy
Jo, souhlas :)

Jinak mě teda zajímá: Dokázal byste někdo po projekci vysvětlit pravidla Motorballu? Je to teda na týmy nebo každej sám za sebe? Na body nebo na čas? A hřiště musí vždycky bejt ten ovál, nebo je to různý?

Přijde mi to jako kdyby v prvním Potterovi nikdo nevysvětlil famfrpál, ale možná mi to jenom uniklo a někde to tam řešej.
707802
Jo, souhlas *:)* Jinak mě teda zajímá: Dokázal byste někdo po projekci vysvětlit pravidla Motorballu? Je to teda na týmy nebo každej sám za sebe? Na body nebo na čas? A hřiště musí vždycky bejt ten ovál, nebo je to různý? Přijde mi to jako kdyby v prvním Potterovi nikdo nevysvětlil famfrpál, ale možná mi to jenom uniklo a někde to tam řešej.
707799
0 0
reagují: HAL, Jacob6
Může být ghetto ghettem, když v něm nejsou žádné prostitutky? Zpracování Železného města vypadá dobře na artworcích a ve statických záběrech, ale když se do toho pustí komparz, který se v něm pohybuje jako dovolenkáři v Aténách, už se to snáší mnohem hůř. Všechny ty vizuální kejkle, akci a tempo - to beru, to je v pořádku. Možná kdyby to vzal do rukou přímo Cameron, tak by nechal tři hlavní dějové linky mnohem víc dýchat. Rozpolcenost Hugovy postavy by nechal v Alitiných očích působit a nesfouknul ji ve vtěřině jako svíčku. Jennifer Connelly by možná nebyla jen bytostí procházející dimenzemi, ale její éteričnost by měla mnohem větší váhu a hlavně vliv. A konečně závod v Motorballu by ve filmu nejspíš nebyl jen proto, aby v něm byl, ale dostal by hodnotnější a dějotvorný význam.
707799
0 0
reagují: KarelR

80%

Uplna pecka. Jedine co mi na tom filme vadi a asi mu to nikdy neodpustim je, ze ho nereziroval Cameron. Ten by to povysil na dalsi dojak , Titanic z buducnosti. Strasne z toho citit, ze to mohol byt dalsi velkolepy nadfilm a pasovat do trilogie Titanic, Avatar, Alita.. Ale ak sa tvarim, ze som o tom nevedel a prijal som pravidla, tak je to vlastne takmer dokonale. A aj ta romantika tam pre decka funguje (okolo mna sa celkom smoklilo). To len my starsi uz potrebujeme trochu viac vnemov aby sme sa do toho vcitili:) Hugo je podla mna po Leonardovi dost velka trefa co sa tyka cukrikovej tvare co kazdeho obmakci
:)
707795
Uplna pecka. Jedine co mi na tom filme vadi a asi mu to nikdy neodpustim je, ze ho nereziroval Cameron. Ten by to povysil na dalsi dojak , Titanic z buducnosti. Strasne z toho citit, ze to mohol byt dalsi velkolepy nadfilm a pasovat do trilogie Titanic, Avatar, Alita.. Ale ak sa tvarim, ze som o tom nevedel a prijal som pravidla, tak je to vlastne takmer dokonale. A aj ta romantika tam pre decka funguje (okolo mna sa celkom smoklilo). To len my starsi uz potrebujeme trochu viac vnemov aby sme sa do toho vcitili:) Hugo je podla mna po Leonardovi dost velka trefa co sa tyka cukrikovej tvare co kazdeho obmakci *:)*
80%
6 0
reaguje na: Spiker
Bavilo mě to hodně, taky jsem mezi sedmi a osmi, ale na protirecenzi to asi úplně není. Každopádně fandím tomu, aby to v Asii vydělalo co nejvíc. Ať to alespoň pro studio není ostuda.
707766
707751
6 0
Letošní Ready Player One - akorát Rodriguez není Spielberg a vyprávět příběhy tak aby v nich fungovala i ta citlivější dojemná linka fakt moc dobře neumí, ale zato mu skvěle jde brutálně vyšperkovaná akce (velice mě těší že porcování robotů i lidí ždíme PG-13 na maximum, když už ten rating musí být nízký), takže jen za 8/10
A po dlouhé době opět zase jednou parádní 3D, které si rozhodně zaslouží IMAX

Pokračování bych si dal radši než většinu blockbusterů které se letos chystají (resp všechny kromě SW - minimálně akce samotná mě tu baví výrazně víc než v posledních Avengers).
Je každopádně škoda že to netočil Cameron, v jeho režii to mělo potenciál být ještě o dost lepším filmem než Avatar. Jen možná ne tak moc úspěšným, Alita je na to přecejen moc japonská.
707763
Letošní Ready Player One - akorát Rodriguez není Spielberg a vyprávět příběhy tak aby v nich fungovala i ta citlivější dojemná linka fakt moc dobře neumí, ale zato mu skvěle jde brutálně vyšperkovaná akce (velice mě těší že porcování robotů i lidí ždíme PG-13 na maximum, když už ten rating musí být nízký), takže jen za 8/10 A po dlouhé době opět zase jednou parádní 3D, které si rozhodně zaslouží IMAX Pokračování bych si dal radši než většinu blockbusterů které se letos chystají (resp všechny kromě SW - minimálně akce samotná mě tu baví výrazně víc než v posledních Avengers). Je každopádně škoda že to netočil Cameron, v jeho režii to mělo potenciál být ještě o dost lepším filmem než Avatar. Jen možná ne tak moc úspěšným, Alita je na to přecejen moc japonská.
5 0
Dnes jsem viděl 7,5/10. Podle mz live by to chtělo protirecenzi..imfe?
707751
1 0
reagují: imf
10/10* užil jsem si to :-) :D
707667
10/10* užil jsem si to :-) *:D*
8 0
reaguje na: (=LIFTY=)
Hudba je tak nudná a generická, že jsem ji skoro nevnímal...
707647
707614
0 0
Tady asi netřeba něco dodávat všechno už se řeklo. Za mě sympatická 7. Jen ústřední romance mě moc nebrala hlavně kvůli mladíkovi, který nebyl pro mě vůbec sympatický.

Budu vážně zvědavej na tržby a tajně doufat, že to vydělá na dvojku. :+ Ale třeba na Čerňáku včera večer zelo kino prázdnotou.

Jediná věc, co mi zvedla mandle byl Jai Courtney. Bože, jak já ho nesnášim. :D Naopak Norton super. :+
707615
Tady asi netřeba něco dodávat všechno už se řeklo. Za mě sympatická 7. Jen ústřední romance mě moc nebrala hlavně kvůli mladíkovi, který nebyl pro mě vůbec sympatický. Budu vážně zvědavej na tržby a tajně doufat, že to vydělá na dvojku. *:+* Ale třeba na Čerňáku včera večer zelo kino prázdnotou.  Jediná věc, co mi zvedla mandle byl [spoiler]Jai Courtney. [/spoiler]Bože, jak já ho nesnášim. *:D* Naopak [spoiler]Norton[/spoiler] super. *:+*
3 0
Mám radost... Z projektu, který mě vůbec nezajímal, se pomalu ale jistě klube jisté kino... Navíc, když jsem se teď dočetl, že hudbu dělal Junkie XL, autor toho nejlepšího za poslední dobu (Mad Max)
707614
2 0
reagují: Muf
Já jsem očekával přeplácaný nudný rádobyblockbuster, něco jako Jupiter Ascending. Asi zafungovalo to snížené očekávání, ale v kině jsem byl nadšený. Není to originální ani přelomové, ale je to opravdu zábava s dokonalou technickou stránkou.
707612
5 0
reaguje na: MonsterD
Ktore drazdive etc. japonske prvky?
Dik.
707608
Ktore drazdive etc. japonske prvky? Dik.
707574
0 0

Spokojenost

Za mě osobně hodně povedený kousek. Minimálně vizuálně film vyniká a kino tomu opravdu sluší.  Po dlouhé době jsem byl i 3D a byl jsem až udiven jak to vypadalo dobře. Příběhově myslím minimálně v pohodě, i když se nejedná o bůhvíjaký scénář8). Alita je každopádně dost sympatická postava a to i díky samotné herečce. Akce parádní, přehledná. Jen je škoda že to svým způsobem nemělo uzavřený konec. Automaticky se počítá s dalšími díly, ale film stál 170 mega a tohle bude těžké dostat do výnosových čísel. Já osobně snímku přeji úspěch a minimálně dvojku bych rád viděl. 9/10
707605
Za mě osobně hodně povedený kousek. Minimálně vizuálně film vyniká a kino tomu opravdu sluší.  Po dlouhé době jsem byl i 3D a byl jsem až udiven jak to vypadalo dobře. Příběhově myslím minimálně v pohodě, i když se nejedná o bůhvíjaký scénář*8)*. Alita je každopádně dost sympatická postava a to i díky samotné herečce. Akce parádní, přehledná. Jen je škoda že to svým způsobem nemělo uzavřený konec. Automaticky se počítá s dalšími díly, ale film stál 170 mega a tohle bude těžké dostat do výnosových čísel. Já osobně snímku přeji úspěch a minimálně dvojku bych rád viděl. 9/10
Spokojenost
8 0
Já jsem teda nadšený. Z trailerů mě ten vizuál trochu lekal, ale fungovalo to výborně.

Trochu nechápu tu výčitku o nefungování té romantické linky. Vždyť hlavní myšlenkou byla právě lidskost hlavní hrdinky. Nehledě na to, že ona není robot, ale kyborg s lidským mozkem. A pro mě právě to napětí mezi tím, že má působit lidsky a současně jako robot funguje zcela na výbornou.

Současně musím dodat, že se tvůrcům povedlo tam zachovat jako funkční mnohé japonské motivy, které na neobeznámené našince mohou působit nezvykle až dráždivě, odpudivě i prostě pitomě. Ale to je prostě kontrast naší a japonské kultury. Za mě jsem moc rád, že ten příběh nepoevropštili(američtili).
707574
Já jsem teda nadšený. Z trailerů mě ten vizuál trochu lekal, ale fungovalo to výborně.  Trochu nechápu tu výčitku o nefungování té romantické linky. Vždyť hlavní myšlenkou byla právě lidskost hlavní hrdinky. Nehledě na to, že ona není robot, ale kyborg s lidským mozkem. A pro mě právě to napětí mezi tím, že má působit lidsky a současně jako robot funguje zcela na výbornou. Současně musím dodat, že se tvůrcům povedlo tam zachovat jako funkční mnohé japonské motivy, které na neobeznámené našince mohou působit nezvykle až dráždivě, odpudivě i prostě pitomě. Ale to je prostě kontrast naší a japonské kultury. Za mě jsem moc rád, že ten příběh nepoevropštili(američtili).
8 0
reagují: Gorecki