Diskuze k článku Operation Red Sea: Recenze

příspěvky 1 - 2 Napsat příspěvek
100%
Politiku ať si zdejší recenzent strčí do řitě. Ten film je prostě jako Rambo 3 Hrdinní zachránci na jedné straně a zlý na druhé nic víc. Sám Dante jasně řekl, že točí prostě akční film, kde hraje prim akce, akce a zase akce až bude točit psychologický náhled do duše vojáků a místo toho nabídne toto dá se mu to vyčítat, ale jelikož netočí tak nevím proč je mu to dáváno za zlé. To je jako, když si objednám čokoládovou zmrzlinu, ale po ochutnání nadávám, že nechutná jako vanilková. Dante jasně řekl co točí. Dále brát Hong Kong jako nějaký střed všeználství je taky blbost, protože tam lidé či ovce (dosaď si co chceš) pevninskou Čínu tak nesnáší (stejně ani nevědí proč, protože se jim pod čínskou vládou daří mnohem víc než pod britskou) že skoro každý film z Činy pošlou do řitě ať je blbý či dobrý. Čistá zaujatost.

Jinak ten film je náser. Amicí se mají co učit, ale je to logické protože Dante je odkojen starými klasikami a točí akční filmy řádku let. Té zmiňované propagandy je tam naprosté minimum a spíš na konci, postavy jsou sympatické a parádní akce. Já za sebe doporučuji a nebudu si tady hrát na nějakého mistra co v akčních "béčkových" filmech hledá hluboké myšlenkové pochody o tom tento žánr nikdy nebyl, ale asi to pochopí jen člověk co vyrostl na filmech z VHS s jedním dabingem. Dnešní internetoví chytráčci to nemůžou pochopit.
707335
100% Politiku ať si zdejší recenzent strčí do řitě. Ten film je prostě jako Rambo 3 Hrdinní zachránci na jedné straně a zlý na druhé nic víc. Sám Dante jasně řekl, že točí prostě akční film, kde hraje prim akce, akce a zase akce až bude točit psychologický náhled do duše vojáků a místo toho nabídne toto dá se mu to vyčítat, ale jelikož netočí tak nevím proč je mu to dáváno za zlé. To je jako, když si objednám čokoládovou zmrzlinu, ale po ochutnání nadávám, že nechutná jako vanilková. Dante jasně řekl co točí. Dále brát Hong Kong jako nějaký střed všeználství je taky blbost, protože tam lidé či ovce (dosaď si co chceš) pevninskou Čínu tak nesnáší (stejně ani nevědí proč, protože se jim pod čínskou vládou daří mnohem víc než pod britskou) že skoro každý film z Činy pošlou do řitě ať je blbý či dobrý. Čistá zaujatost. Jinak ten film je náser. Amicí se mají co učit, ale je to logické protože Dante je odkojen starými klasikami a točí akční filmy řádku let. Té zmiňované propagandy je tam naprosté minimum a spíš na konci, postavy jsou sympatické a parádní akce. Já za sebe doporučuji a nebudu si tady hrát na nějakého mistra co v akčních "béčkových" filmech hledá hluboké myšlenkové pochody o tom tento žánr nikdy nebyl, ale asi to pochopí jen člověk co vyrostl na filmech z VHS s jedním dabingem. Dnešní internetoví chytráčci to nemůžou pochopit.
0 0

40%

Prave se na to divam v orig zneni a s titulky rozsypany caj (je to mimochodem uplne jendo :D), penize a celkove produkce na tom videt je, ale oproti hollywoodskym matadorum ktere imf zminuje v recenzi, je to takova predskolni prace :D P.s.: hudba je naprosto priserna :D
705770
Prave se na to divam v orig zneni a s titulky rozsypany caj (je to mimochodem uplne jendo *:D*), penize a celkove produkce na tom videt je, ale oproti hollywoodskym matadorum ktere imf zminuje v recenzi, je to takova predskolni prace *:D* P.s.: hudba je naprosto priserna *:D*
40%
0 0