Diskuze k článku Star Wars: Poslední z Jediů: Recenze

704039
Proč je to taková pecka?
2 -2
reagují: Gorecki
nemozem za to ale pocity su stale horsie a horsie, zabili star wars a pokracovanie je na tych dvoch, co to spravili, tak mam obavy ... posledna nadej je teraz howard a han solo... Padme to zakliala
668693
nemozem za to ale pocity su stale horsie a horsie, zabili star wars a pokracovanie je na tych dvoch, co to spravili, tak mam obavy ... posledna nadej je teraz howard a han solo... [url=https://www.youtube.com/watch?v=V1FFVWEQnSM]Padme to zakliala[/url]
4 -5

Palec dolů (omlouvám se předem)

Bohužel jsem velmi nespokojen :( Asi tak od půlky jsem jen čekal, kdy přijde další dementní Deux Ex Machina. Vůbec nejsem spokojený.
Je to zatím stručný a velmi emotivní názor, objektivnější recenzi napíšu později. Jelikož mám Star Wars fakt hodně rád, štvou mě ty negativní pocity o to víc :(
668681
Bohužel jsem velmi nespokojen *:(* Asi tak od půlky jsem jen čekal, kdy přijde další dementní Deux Ex Machina. Vůbec nejsem spokojený. Je to zatím stručný a velmi emotivní názor, objektivnější recenzi napíšu později. Jelikož mám Star Wars fakt hodně rád, štvou mě ty negativní pocity o to víc *:(*
Palec dolů (omlouvám se předem)
4 -6
Ještě, že tady máme ty pluska a minuska, takže můžu být v klidu, že Gwyn je s timhle svým extremnim nazorem sam :D Chápu ze se někomu ten film nemusí libit ale sracka to snad podle žádných aspon trochu objektivních hledisek proste neni, i lidi co jsou relativně zklamani dávaj na csfd 4 hvezdicky. Tohle je jenom hysterie ze to překvapivě neni nejlepsi film jakej kdy videli.
668661
Ještě, že tady máme ty pluska a minuska, takže můžu být v klidu, že Gwyn je s timhle svým extremnim nazorem sam *:D* Chápu ze se někomu ten film nemusí libit ale sracka to snad podle žádných aspon trochu objektivních hledisek proste neni, i lidi co jsou relativně zklamani dávaj na csfd 4 hvezdicky. Tohle je jenom hysterie ze to překvapivě neni nejlepsi film jakej kdy videli.
11 -3
reaguje na: Robur
Hype je podľa mňa proste ten obrovský humbuk okolo daného filmu alebo hry alebo hocičoho, ktorý je cítiť z každej strany. Je to nejaká tá natešenosť, príliš veľké očakávania a to všetko zmiešané dokopy. ;)

A nemáš pravdu že každý kto má rád fantasy bude mať rád aj tento film. Poznám množstvo ľudí ktorý fantasy milujú tak ako ja, ale o nových SW hovoria ako o sklamaní.
668660
Hype je podľa mňa proste ten obrovský humbuk okolo daného filmu alebo hry alebo hocičoho, ktorý je cítiť z každej strany. Je to nejaká tá natešenosť, príliš veľké očakávania a to všetko zmiešané dokopy. *;)* A nemáš pravdu že každý kto má rád fantasy bude mať rád aj tento film. Poznám množstvo ľudí ktorý fantasy milujú tak ako ja, ale o nových SW hovoria ako o sklamaní.
668643
3 0

Tržby

Pátek s čtvrtečníma večerníma premiérama je dle odhadů za 100 mega a víkend kolem 208 až 214 mega.
Trochu sešup oproti sedmičce která měla víkend za 247 mega, ale za to může nejspíš zklamání částí fanoušků z Probouzející se Síly Nové naděje a trapného záporáka:+
Já tipují víkend za 210mega a celkové tržby 700 až 750 mega v US.Celosvětové někde mezi 1,7 až 1,9 miliardy.:+
668658
Pátek s čtvrtečníma večerníma premiérama je dle odhadů za 100 mega a víkend kolem 208 až 214 mega. Trochu sešup oproti sedmičce která měla víkend za 247 mega, ale za to může nejspíš zklamání částí fanoušků z Probouzející se Síly Nové naděje a trapného záporáka*:+* Já tipují víkend za 210mega a celkové tržby 700 až 750 mega v US.Celosvětové někde mezi 1,7 až 1,9 miliardy.*:+*
Tržby
1 -2
reaguje na: Robur
kecáš nesmysly, fanoušci se rozhodně neshodnou s kritiky 56% na rajčatech.
link
Tady máš dokonce více negativních recenzí než pozitivní, jen se snažíš obhájit svou 9/10 pro tuhle trapnost.

Takže přestaň fabulovat, jsi k smíchu...h
668652
kecáš nesmysly, fanoušci se rozhodně neshodnou s kritiky 56% na rajčatech. http://www.metacritic.com/movie/star-wars-episode-viii---the-last-jedi?ref=hp Tady máš dokonce více negativních recenzí než pozitivní, jen se snažíš obhájit svou 9/10 pro tuhle trapnost.  Takže přestaň fabulovat, jsi k smíchu...h
668643
4 -12

7/10

Viděno 2D atmos - problém v kina: hlavně dementi co zážitek z filmu hodně kazí, 30-45let, co si hrají, že jsou cool a raději by měli sedět u piva a měřit si tam přirození - doporučuji počkat, až opadne hype. film je moc dlouhý, pár krásných momentů a mimo ostrovních "tučńáčků" se nová fauna moc povedla. Nelogicky se tu něco řeší, pak se opět ... po 150té něco musí v určitý čas zničit a někdo umírá. Je to vyčpělé a mimo původních "old" hereckých veteránů jsou ti noví herci hrozně nesympatičtí a chemie vůbec nefunguje mezi nima. Strážci galaxie, Avengers atd. jsou mnohem zábavnější. Tohle se veze na vlně 35-45 cátníků, co jdou znovu na pokračování svého dětství.
668650
7/10
3 -1
No podle tech vic a vic nastvanych komentu bych si dovolil tipnout, ze tady ten multiple effect bude maly a celkove to neda vic jak 1,5.
668649
2 0

Opening

Kolik tipujete otviraci vikend?? 200 Usa, 450 celkem?? A celkove??
668647
Opening
0 0

Axtom, DCR

:+:+:+
668645
*:+**:+**:+*
Axtom, DCR
0 -1
Škoda té dlouhé stopáže, ta filmu dost škodí. A s tím související příliš velké množství "konců". Celá ta část od okamžiku evakuace z mateřské lodi povstalců mi přišla, jako kdyby ji tam uměle přidali z dalšího filmu. Finální scéna klidně mohla být to prohlášení se Rena za nového supreme leadera a řešit Lukův konec až do příště.  Dnes můžu říct, že z nových SW filmů je zatím nejlepší Rogue One, klidně si mě zatraťte.
668644
Škoda té dlouhé stopáže, ta filmu dost škodí. A s tím související příliš velké množství "konců". [spoiler]Celá ta část od okamžiku evakuace z mateřské lodi povstalců mi přišla, jako kdyby ji tam uměle přidali z dalšího filmu. Finální scéna klidně mohla být to prohlášení se Rena za nového supreme leadera a řešit Lukův konec až do příště[/spoiler].  Dnes můžu říct, že z nových SW filmů je zatím nejlepší Rogue One, klidně si mě zatraťte.
11 -1
reaguje na: Gwyn
Zkusím si tedy ujasnit pojmy.

Významy slova hype:
1. hype - reklamní trik
2. hype - fígl {m} [hovor.]
3. hype [slang] - přehnané tvrzení
4.hype - trik {m} [hovor.]
5. hype (také: hoax) - švindl {m} [hovor.]

Významy slova přehypovaný:
halasně vychvalovaný, přeceňovaný, nafouknutý, široce medializovaný apod. Nejčastěji se objevuje ve spojení s počítačovými hrami, filmy nebo
elektronikou. Pochází z angl. "hyped up".
Zdroj: Jazyková poradna ÚJČ

Podle všeho jsi spíše myslel přehypovaný než hype. Nicméně když si projdu význam slova hype, na Epizodu VIII. mi nesedí ani jeden. Recenze se shodnou s běžnými diváky, obecně kdo má rád fantasy s prvky sci-fi, bude mít rád i tenhle film, kdo čekal ortodoxní přístup k celému universu bude zklamanej, ale to by byl u jakéhokoliv výsledného produktu a kdo nemá rád podobné filmy a přesto do kina šel je mamlas a své zklamání si plně zaslouží.
Závěrem, hype vnímáš především ty a stejně snadno ovlivnitelní lidé, ostatní vidí naprosto stejný mediální přístup jako u každých SW a předem věděli, jestli do kina půjdou nebo ne 8)
668643
Zkusím si tedy ujasnit pojmy. Významy slova hype: 1. hype - reklamní trik 2. hype - fígl {m} [hovor.] 3. hype [slang] - přehnané tvrzení 4.hype - trik {m} [hovor.] 5. hype (také: hoax) - švindl {m} [hovor.] Významy slova přehypovaný: halasně vychvalovaný, přeceňovaný, nafouknutý, široce medializovaný apod. Nejčastěji se objevuje ve spojení s počítačovými hrami, filmy nebo elektronikou. Pochází z angl. "hyped up". Zdroj: Jazyková poradna ÚJČ Podle všeho jsi spíše myslel přehypovaný než hype. Nicméně když si projdu význam slova hype, na Epizodu VIII. mi nesedí ani jeden. Recenze se shodnou s běžnými diváky, obecně kdo má rád fantasy s prvky sci-fi, bude mít rád i tenhle film, kdo čekal ortodoxní přístup k celému universu bude zklamanej, ale to by byl u jakéhokoliv výsledného produktu a kdo nemá rád podobné filmy a přesto do kina šel je mamlas a své zklamání si plně zaslouží. Závěrem, hype vnímáš především ty a stejně snadno ovlivnitelní lidé, ostatní vidí naprosto stejný mediální přístup jako u každých SW a předem věděli, jestli do kina půjdou nebo ne *8)*
668617
2 -1
reagují: FallenMaia, Gwyn
reaguje na: LivingTribunal
Koukal jsem nedávno na Lucasovu novou trilogii a mohu konstatovat, že tato prostřední trilogie, i přes svůj nespočet chyb, nestárne jako stará trilogie. Zároveň každý díl má nějakou tu bombastickou wow  scénu. Epizoda 1 má epický závod kluzáků a neskutečně grandiózní finále. Čtyři dějové linky nádherně sestříhané do jednoho finálového celku. E2 dala pryč otravného Jar Jara a snad špatně castingově obsaženého Anakina a trapné scény s C3PO měla opět krásné finále (aréna, souboj s hrabětem Dooku). Tím chci říct, že tenkrát byl hate na nové SW možná i větší než dnes. V dnešní době, s odstupem času, vzali i tyto dva rozverné díly fanoušci SW na milost a získaly si jakýsi respekt. Možná to zachránila vynikající Epizoda 3, kterou považuji za nejlepší po Impériu vrací úder. Buďme tedy rádi, že SW pokračuje a nabízí nám opět něco nového. Bourá původní dějový koncept, protože Lucas plánoval SW jako hexalogii. Kterýkoliv scénář tedy nebude každému po chuti. Je těžké navázat na staré příběhy a vymýšlet nové postavy, jak napsal Cival veteráni umírají a nové postavy příběh těžko tahají. Musíme jim dát šanci...
668641
668621
8 -3
reaguje na: Axtom
Už mlčím :D Co by dělal JEDI v minometné palbě?
668638
668637
3 -2
reaguje na: cain.pullo
Nie je to klasický TIE Fighter, ale modernizovaný TIE/sf Space Superiority Fighter. Okrem life supportu má napríklad aj štíty a hyperpohon 8).
A je to veru "vybroušené" a logické. Príklad z našej galaxie: najnovšia varianta stíhačky F-16 vyzerá na prvý pohľad tak isto ako F-16 z roku 1974. V skutočnosti je to už o dosť iné, podstatne vylepšené lietadlo.
668637
Nie je to klasický TIE Fighter, ale modernizovaný TIE/sf Space Superiority Fighter. Okrem life supportu má napríklad aj štíty a hyperpohon *8)*. A je to veru "vybroušené" a logické. Príklad z našej galaxie: najnovšia varianta stíhačky F-16 vyzerá na prvý pohľad tak isto ako F-16 z roku 1974. V skutočnosti je to už o dosť iné, podstatne vylepšené lietadlo.
668634
1 0
reagují: cain.pullo
reaguje na: Gorecki
Proč vždyť je to tu v pohodě :D Tobě nepřijde, že si každý režisér a scénárista dělá se světem SW co chce, mne je fanoušků upřímně líto, to si nezaslouží :D
668636
668635
3 0
reaguje na: cain.pullo
To akoze za tych 30 rokov ich nemohli modernizovat?
Co aj urobili btw, vyzeraju inak, su dvojmiestne a pod. To uz je co za hnidopisstvo?:))

Inak s komentarom k filmu si davam pauzu kym sa Gwyn neukludni, to sa neda citat tie arogantne zvasty8)
668635
To akoze za tych 30 rokov ich nemohli modernizovat? Co aj urobili btw, vyzeraju inak, su dvojmiestne a pod. To uz je co za hnidopisstvo?:)) Inak s komentarom k filmu si davam pauzu kym sa Gwyn neukludni, to sa neda citat tie arogantne zvasty*8)*
668634
8 -2
reagují: cain.pullo
Technická: Před dávnými lety, jsem v krásném průvodci techniky SW četl že TIE stíhačka nemá podporu života, kdy pilot musí mít skafandr. Očividně Finnovi a Poeovi nedostatek kyslíku (v Epizodě 7) nevadil :D. Asi chci moc: dočkat se space opery, která bude vybroušená takřka k dokonalosti, kdy čím hlouběji se v ní budu "vrtat" tím více ocením pečlivou práci s výstavbou imaginárního světa.
668634
3 -1
reagují: Axtom, Gorecki