Diskuze k článku Gympl: Recenze

Největším plusem Gymplu je určitě kamera a líbilo se mi, že se s ní Vorel nebojí experimentovat. Gympl se tak aspoň odlišuje od televizní nudy. Že postavy budou karikatury, to se dalo čekat, vždyť je to Vorel. Mádl je sympaťák (a navíc táhne celý film), Tomáš Matonoha je v pohodě, Jiří Schmitzer byl GENIÁLNÍ. Ovšem z hereckého ansámblu mě nejvíc nadchli Václav Marhoul a Ondřej Trojan. Marhoulova hláška "v lochu tě vom_daj a budeš mít po p_deli". Kam Vorel na ty hlášky chodí? :D Sklepácké přehrávání Evy Holubové a spol. nijak neruší, ale chápu, že ne každému se nemusí zamlouvat. Vorel si zaslouží poděkování za to, že se nebál u mladých použít jejich autentický jazyk včetně vulgarit. P. S.: Zuzana Bydžovská se na place ocitla nedopatřením.?)
178467
Největším plusem Gymplu je určitě kamera a líbilo se mi, že se s ní Vorel nebojí experimentovat. Gympl se tak aspoň odlišuje od televizní nudy. Že postavy budou karikatury, to se dalo čekat, vždyť je to Vorel. Mádl je sympaťák (a navíc táhne celý film), Tomáš Matonoha je v pohodě, Jiří Schmitzer byl GENIÁLNÍ. Ovšem z hereckého ansámblu mě nejvíc nadchli Václav Marhoul a Ondřej Trojan. Marhoulova hláška "v lochu tě vom_daj a budeš mít po p_deli". Kam Vorel na ty hlášky chodí? *:D* Sklepácké přehrávání Evy Holubové a spol. nijak neruší, ale chápu, že ne každému se nemusí zamlouvat. Vorel si zaslouží poděkování za to, že se nebál u mladých použít jejich autentický jazyk včetně vulgarit. P. S.: Zuzana Bydžovská se na place ocitla nedopatřením.*?)*
0 0
neurazí, ale ani nenadchne..
136962
neurazí, ale ani nenadchne..
0 0
no já radši doufám v jinou pecku... v tu, o který nesmíme mluvit, aby tu nevzniknul hype.:D
82901
no já radši doufám v jinou pecku... v tu, o který nesmíme mluvit, aby tu nevzniknul hype.*:D*
0 0

Psema

Třeba mu prvenství vyfoukne jiná pecka... Agáta v HD? :D
82900
Třeba mu prvenství vyfoukne jiná pecka... Agáta v HD? *:D*
Psema
0 0
Hm, že by nakonec nebyl Gympl první czechmade na Blůčku? :))
82898
Hm, že by nakonec nebyl Gympl první czechmade na Blůčku? *:))*
0 0
Nevíte někdo, co je pravdy na zrušení vydání DVD i Blu-Raye Gymplu? Bontoni to maj vyškrtlý z nejnovějšího distribučního plánu.
82896
0 0
Jinak fakt slo poznat, ze film se odehraval v Praze, uplne jiny styl nez Ostravy, hlavne tega a t-upy...ale to je troche ot :D
78461
Jinak fakt slo poznat, ze film se odehraval v Praze, uplne jiny styl nez Ostravy, hlavne tega a t-upy...ale to je troche ot *:D*
0 0
Na ceskou scena hodne povedeny film, Madl mi tam sice vadil, ale co jak rikam na cesko jedna z lepsich komedii a mohlo by jich vznikat i vic, ale s jinymi herci nez jsou jen provareni Kotek s Madlem, Vorel me bavil o dost vic, 6/10* mozna i 7/10 - policajti ztvarneni dokonale, akorat jsou vetsinou rychlejsi a davaji vetsi pecky, CHecK :-)
78460
0 0

překvapil...

čekal jsem něco jiného... i když nejsem ze střední zas tak dlouho, tak jsem si hezky zavzpomínal!8) nevěděl jsem, že už jsem pamětník:D
70682
čekal jsem něco jiného... i když nejsem ze střední zas tak dlouho, tak jsem si hezky zavzpomínal!*8)* nevěděl jsem, že už jsem pamětník*:D*
překvapil...
0 0
8/10 skvělý...:)
38882
8/10 skvělý...*:)*
0 0
Ač herecké výkony stály za velké kulové(besides Jirka M.), stal se Gympl komediálně-dramatickou taškařicí, která nezná konce.Film nelze brát vážně, protože jednotlivé dějové linky jsou vykresleny tak extrémisticky, že překračují význam názvu filmu a jeho hlavní téma. Když naivně přistoupíte na jeho hru, budete se královsky bavit a možná se tam sice ne v tak extrémním pojetí najdete. 8/10 To je psycho:D:D
38648
Ač herecké výkony stály za velké kulové(besides Jirka M.), stal se Gympl komediálně-dramatickou taškařicí, která nezná konce.Film nelze brát vážně, protože jednotlivé dějové linky jsou vykresleny tak extrémisticky, že překračují význam názvu filmu a jeho hlavní téma. Když naivně přistoupíte na jeho hru, budete se královsky bavit a možná se tam sice ne v tak extrémním pojetí najdete. 8/10 To je psycho*:D**:D*
0 0
městské odcizení: me too, jen v jiných filmech. U Americké krásy, u Samotářů, u Closer, u spousty černobílách kousků. Jen mám pocit, že bys to neměl tak shazovat, to, že si to ke mně nebo někomu jinému nenašlo cestu, je úplně irelevantní.
P.S. Já tam měla dva palčivě melancholické momenty, které bohužel pohřbila sutina figurek a moralizování.
38630
městské odcizení: me too, jen v jiných filmech. U Americké krásy, u Samotářů, u Closer, u spousty černobílách kousků. Jen mám pocit, že bys to neměl tak shazovat, to, že si to ke mně nebo někomu jinému nenašlo cestu, je úplně irelevantní. P.S. Já tam měla dva palčivě melancholické momenty, které bohužel pohřbila sutina figurek a moralizování.
0 0
Jako ja naprosto rozumim tem brutalnim odstrelum, v podstate az do druhe hodiny filmu bych s Charlotte a spol naprosto souhlasil a jeste se za jejich nazory bil v prvni linii. Jenźe, nejak si nemuzu pomoct, ale vnitrne jsem Vorlovi fakt rozumel. Budu sice definitivne za hovado, ale jeho nocni bloumani ve me - a ted si radsi sednete - vyvolavalo podobne bezutesny pocity jako naposledy Pulnocni kovboj. Netvrdim, ze ucitelsky a rodicovsky karikatury nejsou trapny, ale na tu "osamelost v meste" a "citovou vyprazdnenost dnesniho mesta" jsem slysel a slysim porad.
38622
0 0
duro: I told you so...;)
38625
duro: I told you so...*;)*
0 0
Charlotte: Beriem späť. ;)
38620
Charlotte: Beriem späť. *;)*
0 0
KarelR: byli jsme na tom s lidmi z gymplu. Stačí to jako omluva?:)
Duro: to vezmeš zpět dřív, než dočteš první odstavec mého commentu na všemi velebený Stardust.;)
38617
KarelR: byli jsme na tom s lidmi z gymplu. Stačí to jako omluva?:) Duro: to vezmeš zpět dřív, než dočteš první odstavec mého commentu na všemi velebený Stardust.*;)*
0 0
Charlotte: :D:+ Najvyšší čas, aby si na nejakom filmovom webe zakotvila ako regulérna redaktorka.
38614
Charlotte: *:D**:+* Najvyšší čas, aby si na nejakom filmovom webe zakotvila ako regulérna redaktorka.
0 0

Charlotte

Spokojených? Já ti poslední dobou už vážně přestávám rozumět :)
38613
Charlotte
0 0
PEKLO, které není zbytečné.
Chcete zemřít křečemi od smíchu? Zvolte Gympl. Ptali se mě, jaký byl ? Mimóza-psychóza, odvětila jsem. Ptali se mě, kdo hrál dobře? Řekla jsem, že nikdo. Dívky recitovaly jako žáci zvláštní školy na vánoční besídce, pánové RHS-Rádoby Hustý Sprejeři-vzbuzovali dojem slabomyslných zevlounů, dospělým hercům zapomněli říct, že tohle nejsou Naši furianti v Národním. Ptali se mě, jestli to vypovídá o naší generaci, jestli v tom vidím svých osm let na gymplu. Se smíchem jsem odpověděla, že ani ve snu. Vorel natočil ukoptěnou moralitkou proti systému, ale totálně selhává už tím, jak své hnízdo zakálel ultratrapnými učitelskými a rodičovskými figurkami, a jak svým teenagerům přes všechnu dobrou vůli nerozumí. Ááá, tady máme zbohatlíka kopající do fíkusu, tady býložravého idealistu, tady neschopnou nafintěnou ředitelku, tady matku samoživitelku, která se samoživí vodkou, tamhle otce-krutého tyrana, tam milouškého čtyřprocentního tělocvikáře… Džungle před tabulí ve mně vzbudila dojem, že Vorel brány státního gymnázia nikdy nepřekročil, ba, že se byl inspirovat někde v Harlemu. Dýchavičná režie, neústrojný scénář, herecká žumpa-toť ďábelský vzorec, který slibuje tolik nechtěné zábavy, tolik směšných hlášek, že nebudete vědět, jestli se smíchy popadat za břicho nebo hrůzou za hlavu.
Výjimečně vypnu mozek a nechám hodnotit bránici: a ta dává spokojených 50%.:)

P.S. doporučuji přečíst Tetsovu a Fukovu recenzi. N a ten metakritický text se těším. Snad proto, že jsem nebyla schopná tak očividně stupidní snímek pitvat seriózními nástroji:-)
38612
PEKLO, které není zbytečné. Chcete zemřít křečemi od smíchu? Zvolte Gympl. Ptali se mě, jaký byl ? Mimóza-psychóza, odvětila jsem. Ptali se mě, kdo hrál dobře? Řekla jsem, že nikdo. Dívky recitovaly jako žáci zvláštní školy na vánoční besídce, pánové RHS-Rádoby Hustý Sprejeři-vzbuzovali dojem slabomyslných zevlounů, dospělým hercům zapomněli říct, že tohle nejsou Naši furianti v Národním. Ptali se mě, jestli to vypovídá o naší generaci, jestli v tom vidím svých osm let na gymplu. Se smíchem jsem odpověděla, že ani ve snu. Vorel natočil ukoptěnou moralitkou proti systému, ale totálně selhává už tím, jak své hnízdo zakálel ultratrapnými učitelskými a rodičovskými figurkami, a jak svým teenagerům přes všechnu dobrou vůli nerozumí. Ááá, tady máme zbohatlíka kopající do fíkusu, tady býložravého idealistu, tady neschopnou nafintěnou ředitelku, tady matku samoživitelku, která se samoživí vodkou, tamhle otce-krutého tyrana, tam milouškého čtyřprocentního tělocvikáře… Džungle před tabulí ve mně vzbudila dojem, že Vorel brány státního gymnázia nikdy nepřekročil, ba, že se byl inspirovat někde v Harlemu. Dýchavičná režie, neústrojný scénář, herecká žumpa-toť ďábelský vzorec, který slibuje tolik nechtěné zábavy, tolik směšných hlášek, že nebudete vědět, jestli se smíchy popadat za břicho nebo hrůzou za hlavu. Výjimečně vypnu mozek a nechám hodnotit bránici: a ta dává spokojených 50%.:) P.S. doporučuji přečíst Tetsovu a Fukovu recenzi. N a ten metakritický text se těším. Snad proto, že jsem nebyla schopná tak očividně stupidní snímek pitvat seriózními nástroji:-)
0 0
velmi dobra komedie:+
38346