Diskuze k článku Švýcarák: Recenze

příspěvky 1 - 6 Napsat příspěvek
Mě to minulo, kromě hudby jsem si na tom vůbec nic nenašel :/ a to je málo.
365134
1 0
mno nevim srovnávat tuhle věc s dokonalým Věčným svitem mi teda nepřijde moc fajn. Jako jo je to koukatelný, ale že by to byla nějaká velká pecka? To určitě ne. Mimochodem co se týče humoru se ztotožňuju s Spoockem páč taky nechápu co stim fekálnim rádoby humorem na západě pořád maj. Ohledně konce ten mi přišel relativně v pohodě teda kdyby to končilo u tý sanitky a nebyla tam ještě ta část po tom. Za mě tak 5/10 a to s hodně přimhouřenýma očima.
365130
0 0
Parádní recenze a parádní film :+
365106
Parádní recenze a parádní film *:+*
0 0
Parádní recenze.
365104
Parádní recenze.
0 0
Není těch spoilerů na jednu recenzi až moc?

Ještě že jsem ten film už viděl...
365102
Není těch spoilerů na jednu recenzi až moc? Ještě že jsem ten film už viděl...
0 0
Velká škoda, že Švýcarák není film, který bych si chtěl pustit i po létech. Ty prdy a hovna, typické pro západní humor, mě štvou pořád, ale tak nějak bych to ještě odpustil, horší mi ovšem přišel závěr, který byl něčím, co jsem nepotřeboval ani vidět, stejně jako zbytečné rozebírání onoho vztahu k ženské z busu, která byla slušně v závěru vypointovaná, ale stejně tak mi to přišlo jako žvást do prázdna.
Audiovizuál parádní, délka filmu na hranici, ale snesitelně. Chemie protagonistů byla výborná, První snímek s Radcliffem, kde jsem v něm neviděl toho snaživce, který už nechce máchat jen hůlkou.
365099
Velká škoda, že Švýcarák není film, který bych si chtěl pustit i po létech. Ty prdy a hovna, typické pro západní humor, mě štvou pořád, ale tak nějak bych to ještě odpustil, horší mi ovšem přišel závěr, který byl něčím, co jsem nepotřeboval ani vidět, stejně jako zbytečné rozebírání onoho vztahu k ženské z busu, která byla slušně v závěru vypointovaná, ale stejně tak mi to přišlo jako žvást do prázdna. Audiovizuál parádní, délka filmu na hranici, ale snesitelně. Chemie protagonistů byla výborná, První snímek s Radcliffem, kde jsem v něm neviděl toho snaživce, který už nechce máchat jen hůlkou.
0 0