Diskuze k článku Captain America: Občanská válka: Recenze

příspěvky 121 - 140 Napsat příspěvek

7/10

O kapánek horší než Cap 2, ale stále se jedná o špičkový materiál z Marvel stáje. Spider-Man bavil asi ty mladší diváky, protože i na tom malém prostoru jsem ho měl až až. Za to premiéra Black Panthera je skvělá.
353209
7/10
0 0

The Joker

Jak si na tohle přišel? Mě to tak rozhodně nepřipadalo.
353208
The Joker
0 0
Zdalo se to jenom mi nebo se Downey s Tomei na place vubec nepotkal a zabery se lepily az v post-produkci? Jak se uz i dialogove sceny v bytech musi davat dohromady v pocitacich...
353206
Zdalo se to jenom mi nebo [spoiler]se Downey s Tomei na place vubec nepotkal a zabery se lepily az v post-produkci? Jak se uz i dialogove sceny v bytech musi davat dohromady v pocitacich...[/spoiler]
0 0
Film se mi líbil, přesto si myslím, že z toho šlo vytáhnout více. Největší problém je samotný název, který svádí k tomu otevřít si komiks a přečíst si ho. Občanská válka šlape dobře, ale teprve od nástupu Spider-mana a nejvíce sexy tety May, má film pořádný spád. Spád, který výborné funguje ve scéně na letišti, kde je jasně vidět, že to je krásná šarvátka a hlavně ve finále. První půlka mě moc nebavila, protože se mě nelíbili ty oslí můstky se záporákem(opravdu tam musel Baron Zemo být??), a s náhodou jakou se Black Panther zapojí do děje a jejich následná honička po Bukurešti. Ta akce je sama osobě moc hezky natočená, jen mě přišla až moc přepálená. Scéna na schodišti super, přesto mě letos Daredevil přesvědčil, že to jde udělat mnohem více zajímavěji.

do_Od: Chápu, co Ti vadí, jelikož mě to vadilo taky. Bohatě by mi stačil konflikt mezi Capem a Iron Manem.
353204
Film se mi líbil, přesto si myslím, že z toho šlo vytáhnout více. Největší problém je samotný název, který svádí k tomu otevřít si komiks a přečíst si ho. Občanská válka šlape dobře, ale teprve od nástupu Spider-mana a nejvíce sexy tety May, má film pořádný spád. Spád, který výborné funguje ve scéně na letišti, kde je jasně vidět, že to je krásná šarvátka a hlavně ve finále. První půlka mě moc nebavila, protože se mě nelíbili ty oslí můstky se záporákem(opravdu tam musel Baron Zemo být??), a s náhodou jakou se Black Panther zapojí do děje a jejich následná honička po Bukurešti. Ta akce je sama osobě moc hezky natočená, jen mě přišla až moc přepálená. Scéna na schodišti super, přesto mě letos Daredevil přesvědčil, že to jde udělat mnohem více zajímavěji. do_Od: Chápu, co Ti vadí, jelikož mě to vadilo taky. Bohatě by mi stačil konflikt mezi Capem a Iron Manem.
0 0

8/10

Rozhodně to postrádá švih Winter Soldiera a nemá to takový tah na branku, ale hned po něm je to nejlepší dosavadní marvelovka. Dle mého je to dost dobře napsané, řemeslně slušně zrežírované, nápadité v akčních sekvencích, humorné tam kde to humorné má být, epické i komorní zároveň. Ano jede to podle mustru předchozích filmů série a Marvel si nedovolí zajít příliš daleko, protože pořád se pohybujeme v ratingu PG-13 a teenageři jsou nejsilnější nákupní skupinou v kinech. Marvel má prostě vytyčené mantinely, ale nebojí se do nich občas vrazit což je mi sympatické. Nové postavy fungují mezi starými známými skvěle, jak Black Panther, tak nový Spider-Man. Uvidíme jak se povedou jejich sólovky. Film mě bavil jak v akčních. tak (a to možná i víc) v dialogových scénách.

Není to samozřejmě úplně bez chyb. Někteří herci vypadají už dost unaveně a přišli si jen vydělat na chleba a hypotéku (Renner). Taková postava Agentky 13, Sharon Carter, je vážně zbytečná a angažmá Martina Freemana mě těší, ale je tam taky docela do počtu. A záporák? Nevadil mi. Chápu jeho motivaci. Chápu jeho plán, ale mohl to být šťavnatější charakter.

Fakt jsem spokojený. Určitě si někdy dám Civil War podruhé.

P.S.: Jsem si vědom toho, že už může být někdo z té série unavený. U mě to zatím pořád funguje.
353201
Rozhodně to postrádá švih Winter Soldiera a nemá to takový tah na branku, ale hned po něm je to nejlepší dosavadní marvelovka. Dle mého je to dost dobře napsané, řemeslně slušně zrežírované, nápadité v akčních sekvencích, humorné tam kde to humorné má být, epické i komorní zároveň. Ano jede to podle mustru předchozích filmů série a Marvel si nedovolí zajít příliš daleko, protože pořád se pohybujeme v ratingu PG-13 a teenageři jsou nejsilnější nákupní skupinou v kinech. Marvel má prostě vytyčené mantinely, ale nebojí se do nich občas vrazit což je mi sympatické. Nové postavy fungují mezi starými známými skvěle, jak Black Panther, tak nový Spider-Man. Uvidíme jak se povedou jejich sólovky. Film mě bavil jak v akčních. tak (a to možná i víc) v dialogových scénách. Není to samozřejmě úplně bez chyb. Někteří herci vypadají už dost unaveně a přišli si jen vydělat na chleba a hypotéku (Renner). Taková postava Agentky 13, Sharon Carter, je vážně zbytečná a angažmá Martina Freemana mě těší, ale je tam taky docela do počtu. A záporák? Nevadil mi. Chápu jeho motivaci. Chápu jeho plán, ale mohl to být šťavnatější charakter. Fakt jsem spokojený. Určitě si někdy dám Civil War podruhé. P.S.: Jsem si vědom toho, že už může být někdo z té série unavený. U mě to zatím pořád funguje.
8/10
0 0
Jinak teda ještě Marvel dotáhl "civilního" záporáka tentokrát fakt do extrému. Příště se jím musí mstít nějaký majitel pizzérky, kterou omylem zničili. ?)
353194
Jinak teda ještě Marvel dotáhl "civilního" záporáka tentokrát fakt do extrému. Příště se jím musí mstít nějaký majitel pizzérky, kterou omylem zničili. *?)*
0 0

6.5/10

Je to určitě lepší než Age of Ultron nebo Batman v Superman, ale právě ani u AoU jsem neměl tak silný pocit, že už mám zkrátka Marvelu dost. Ten seriálový koncept mě definitivně ztratil, tady se roztahuje 50-ti minutový díl do 150-ti minutového filmu. Velké, důležité momenty žádné a tím koncem v duchu "co jsme si, to jsme si a jede se dál" se to ani nebojí přiznat. Aspoň že Spidey moc dobrej i když je tam pouze na dvě scény a letištním fightem se Marvel vytáhl, to zas jo.
353191
Je to určitě lepší než Age of Ultron nebo Batman v Superman, ale právě ani u AoU jsem neměl tak silný pocit, že už mám zkrátka Marvelu dost. Ten seriálový koncept mě definitivně ztratil, tady se roztahuje 50-ti minutový díl do 150-ti minutového filmu. Velké, důležité momenty žádné a tím koncem v duchu "co jsme si, to jsme si a jede se dál" se to ani nebojí přiznat. Aspoň že Spidey moc dobrej [spoiler]i když je tam pouze na dvě scény[/spoiler] a letištním fightem se Marvel vytáhl, to zas jo.
6.5/10
0 0

Chermy

Jo, rozumím, proč ti to v tom filmu nevadilo resp. přišlo okay. Já zkrátka stále čekám, až se v těch filmech objeví skutečně kvalitní záporák, kterej bude za a) pojatej alespoň částečně originálně, bude pracovat s alespoň napůl promyšleným plánem, motivacema bude jinde než "kvůli vám jsem o všechno přišel, teď shořte." a v tom filmu bude vyčnívat. Dost na to, abych si ho mohl zapamatovat. Z Civil War si budu pamatovat letiště a že Tony byl pro kontrolu superhrdinů a Kapitán zase proti. A ostatní se k nim přidávali, protože jim to scénář vnutil. Jinak si totiž fakt nemyslím, že by měli potřebu do tohohle konfliktu zasahovat, obzvlášť když se jich víceméně netýkal, protože od poloviny to bylo už jen o hledání Buckyho a Rogerse a většina těch lidí v jejich týmu WS vlastně ani neměli nijak rádi. V tomhle směru mě ten scénář neuchvátil.

Druhá věc je, že na mě režie bratrů Rusoových působí už od WS celkem dost mdle. V podstatě krom toho, že si dávají záležet na tom, aby na place vždy pobíhali top kaskadéři a experti na choreografii, tak bych jejich filmy nijak nerozeznal od desítky jiných režisérů. Takový pocit jsem třeba u Whedona nikdy neměl.

Ale hej, pořád stokrát lepší, než co předvádí Singer u X-Menů. Civil War si v budoucnu určitě pustím víckrát, jak zoufalé Days of Future Past a fakt se bojím, že Apocalypse dopadne naprosto stejně, ne-li hůř.
353190
[spoiler]Jo, rozumím, proč ti to v tom filmu nevadilo resp. přišlo okay. Já zkrátka stále čekám, až se v těch filmech objeví skutečně kvalitní záporák, kterej bude za a) pojatej alespoň částečně originálně, bude pracovat s alespoň napůl promyšleným plánem, motivacema bude jinde než "kvůli vám jsem o všechno přišel, teď shořte." a v tom filmu bude vyčnívat. Dost na to, abych si ho mohl zapamatovat. Z Civil War si budu pamatovat letiště a že Tony byl pro kontrolu superhrdinů a Kapitán zase proti. A ostatní se k nim přidávali, protože jim to scénář vnutil. Jinak si totiž fakt nemyslím, že by měli potřebu do tohohle konfliktu zasahovat, obzvlášť když se jich víceméně netýkal, protože od poloviny to bylo už jen o hledání Buckyho a Rogerse a většina těch lidí v jejich týmu WS vlastně ani neměli nijak rádi. V tomhle směru mě ten scénář neuchvátil.[/spoiler] Druhá věc je, že na mě režie bratrů Rusoových působí už od WS celkem dost mdle. V podstatě krom toho, že si dávají záležet na tom, aby na place vždy pobíhali top kaskadéři a experti na choreografii, tak bych jejich filmy nijak nerozeznal od desítky jiných režisérů. Takový pocit jsem třeba u Whedona nikdy neměl. Ale hej, pořád stokrát lepší, než co předvádí Singer u X-Menů. Civil War si v budoucnu určitě pustím víckrát, jak zoufalé Days of Future Past a fakt se bojím, že Apocalypse dopadne naprosto stejně, ne-li hůř.
Chermy
0 0

Spazz

Rozumím, no těmhle informacím jsem se vyhýbal a komiksy nečtu. Takže na to chodím jako naprosto nepopsaný list. Na druhou stranu bych kecal, kdybych říkal, že jsem očekávání neměl a že nebyla větší....
Ale čím víc nad tím přemýšlím, ten film opravdu propracovaný a dobrý je a těším se až si ho dám znovu...

Ovšem to že v Marvelu nemají koule a dalo se tnout více do živého....no nemají a dalo. Prakticky jeli na jistotu....kdo by se jim ale divil....po těch článcích tady o tržbách a frančízách....po těch generických Jusrkých parcích a Avatarech.....na "odvahu" je tu asi jen HBO :)
353187
Rozumím, no těmhle informacím jsem se vyhýbal a komiksy nečtu. Takže na to chodím jako naprosto nepopsaný list. Na druhou stranu bych kecal, kdybych říkal, že jsem očekávání neměl a že nebyla větší.... Ale čím víc nad tím přemýšlím, ten film opravdu propracovaný a dobrý je a těším se až si ho dám znovu... Ovšem [spoiler]to že v Marvelu nemají koule a dalo se tnout více do živého....no nemají a dalo. Prakticky jeli na jistotu....kdo by se jim ale divil....po těch článcích tady o tržbách a frančízách....po těch generických Jusrkých parcích a Avatarech.....na "odvahu" je tu asi jen HBO *:)*[/spoiler]
Spazz
0 0

Disketa1

Ten tvoj popis Spider-mana znie tak chlipne jak keby si ho chcel ved vies co. :D
353184
Ten tvoj popis Spider-mana znie tak chlipne jak keby si ho chcel ved vies co. *:D*
Disketa1
0 0

Chermy

Tak zas jak uz to tak byva, me asi hodne zklamaly spis moje vlastni neodpodstatnene ocekavani, kdy jsem fakt do posledni chvile doufal v perfektne utajeny zvrat v podobe Capovy smrti. Vzhledem k tomu, ze interweby probehly nejake informace o tom, ze Evans chce s hranim koncit atd., vazne jsem ve skrytu duse doufal, ze na to v Marvelu budou mit koule... V kontextu toho, kam a jak ten film smeroval by to navic i paradne sedelo.

Marvel mi tak prijde jako point fighter, ktery ma vsechno perfektne pod kontrolou, oslnuje divaky precizni technikou, ale nikdy zapas nedotahne tam, kam by mohl, nebo treba i mel, ze strachu, ze si na nejakou nestastnou ranu sam nabehne.
353183
Tak zas jak uz to tak byva, me asi hodne zklamaly spis moje vlastni neodpodstatnene ocekavani, [spoiler]kdy jsem fakt do posledni chvile doufal v perfektne utajeny zvrat v podobe Capovy smrti. Vzhledem k tomu, ze interweby probehly nejake informace o tom, ze Evans chce s hranim koncit atd., vazne jsem ve skrytu duse doufal, ze na to v Marvelu budou mit koule... V kontextu toho, kam a jak ten film smeroval by to navic i paradne sedelo. [/spoiler] Marvel mi tak prijde jako point fighter, ktery ma vsechno perfektne pod kontrolou, oslnuje divaky precizni technikou, ale nikdy zapas nedotahne tam, kam by mohl, nebo treba i mel, ze strachu, ze si na nejakou nestastnou ranu sam nabehne.
Chermy
0 0
:D
353179
*:D*
0 0
Třetí díl Kapitána Ameriky by šel lehce nazvat Avengers 3, přesto Steve Rogers ve své (závěrečné?) sólovce stále hraje hlavní roli. Myslel jsem si, že předchozí Winter Soldier už nemohl být lepší, ale mýlil jsem a jsem rád, že jsem se mýlil. Občanská válka je sice krapet nadnesenější název (jde především o spor mezi skupinou Avengers), ale jinak si to bratři Russoovi pečlivě pohlídali. Dialogové výměny výborné a akce i přes pár zrychlených záběrů a kulometný střih krásně přehledná. Nejvíce jsem však nadšený ze Spider-Mana. Mladičký, dynamický a zatraceně vtipný. Konečně. Těším se na jeho samostatnou sólovku. Tom Holland to chytil správným směrem. :+
353171
Třetí díl Kapitána Ameriky by šel lehce nazvat Avengers 3, přesto Steve Rogers ve své (závěrečné?) sólovce stále hraje hlavní roli. Myslel jsem si, že předchozí Winter Soldier už nemohl být lepší, ale mýlil jsem a jsem rád, že jsem se mýlil. Občanská válka je sice krapet nadnesenější název (jde především o spor mezi skupinou Avengers), ale jinak si to bratři Russoovi pečlivě pohlídali. Dialogové výměny výborné a akce i přes pár zrychlených záběrů a kulometný střih krásně přehledná. Nejvíce jsem však nadšený ze Spider-Mana. Mladičký, dynamický a zatraceně vtipný. Konečně. Těším se na jeho samostatnou sólovku. Tom Holland to chytil správným směrem. *:+*
0 0
"Myslel jsem si, že lepší film než předchozí Winter Soldier už nemohl být lepší, ale mýlil jsem a jsem rád, že jsem se mýlil. " tohle souvětí je masterpiece
353173
0 0

Spazz

Vím jak to myslíš, ale já ten dojem nemám. Cap už se Starkem asi jen tak na kafčo nezajdou, i když jsou inteligentní a chápou okolnosti, emoce jsou někdy víc. Zemo docílil toho co chtěl....po Avengers půjde celý svět. Rhodes je mrzák, Bucky v mrazáku a Tony má šrámů jako by ho protáhli kombainem, ....myslím, že se toho stalo dost.... ale pořád je to seriál že jo, takže to neskončí dokud to opravdu neskončí :-D A nějak s tím nemám problém, ten film jsem si moc užil. Pořád mám jen obavy aby těch postav na další filmy nebylo moc. Klasickej seriál to utáhne, ten filmovej asi moc ne.
353167
Vím jak to myslíš, ale já ten dojem nemám. [spoiler]Cap už se Starkem asi jen tak na kafčo nezajdou, i když jsou inteligentní a chápou okolnosti, emoce jsou někdy víc. Zemo docílil toho co chtěl....po Avengers půjde celý svět. Rhodes je mrzák, Bucky v mrazáku a Tony má šrámů jako by ho protáhli kombainem, ....myslím, že se toho stalo dost.... ale pořád je to seriál že jo, takže to neskončí dokud to opravdu neskončí :-D [/spoiler] A nějak s tím nemám problém, ten film jsem si moc užil. Pořád mám jen obavy aby těch postav na další filmy nebylo moc. Klasickej seriál to utáhne, ten filmovej asi moc ne.
Spazz
0 0

i ten záporák záporákem není a dojde to i Black pantherovi, protože udělal to samé po čem toužil i on, když mu zabili otce....
353165
[spoiler]i ten záporák záporákem není a dojde to i Black pantherovi, protože udělal to samé po čem toužil i on, když mu zabili otce....[/spoiler]
0 0

Pokud jde o "záporáka číslo xy" se stejnými motivacemi - pak jsi asi odsouzený ignorovat většinu blockbusterové velkoprodukce :) Já takové předsudky nemám - když je film chytře napsaný a zábavný určitě se nebabrám s tím, že už jsem to někde viděl - všechno už někdo někdy udělal, napsal, natočil.... jde o formu.

Vlastně to naopak docela originální je, protože tu o záporáka v podstatě vůbec nejde, je jen jakési pojidlo a koření příběhu, který běží jiným směrem a je především o konfliktu lidí, kteří záporáci nejsou a mají jen jiný pohled na věc. Tím to docela originální je. Typickej mustr záporák/klaďas tu není. A ostatně to, že ty "supervojáky" zabil.....jako člověk, kterej supervojáky ze srdce nenávidí a chce naopak zničit všechny kteří takovou nadlidskou moc mají, dává dokonalý smysl.
353163
Pokud jde o "záporáka číslo xy" se stejnými motivacemi - pak jsi asi odsouzený ignorovat většinu blockbusterové velkoprodukce *:)* Já takové předsudky nemám - když je film chytře napsaný a zábavný určitě se nebabrám s tím, že už jsem to někde viděl - všechno už někdo někdy udělal, napsal, natočil.... jde o formu. Vlastně to naopak docela originální je, protože [spoiler] tu o záporáka v podstatě vůbec nejde, je jen jakési pojidlo a koření příběhu, který běží jiným směrem a je především o konfliktu lidí, kteří záporáci nejsou a mají jen jiný pohled na věc. Tím to docela originální je. Typickej mustr záporák/klaďas tu není. A ostatně to, že ty "supervojáky" zabil.....jako člověk, kterej supervojáky ze srdce nenávidí a chce naopak zničit všechny kteří takovou nadlidskou moc mají, dává dokonalý smysl.[/spoiler]
0 0

Chermy

Jsem s tebou vicemene na stejne vlne, ale to, jak film konci se mi naopak nelibi, protoze to vyvolava dojem, jako by se zas vlastne nic nestalo.
353160
Jsem s tebou vicemene na stejne vlne, ale to, jak film konci se mi naopak nelibi, protoze [spoiler]to vyvolava dojem, jako by se zas vlastne nic nestalo. [/spoiler]
Chermy
0 0

mohli mu sice pomoct, keby chcel celnov Avengers vyslovene zabital, e ved v tom bol ten for. preco vytvarat pre nich ako pre Avengers noveho nepriatela, co by ich vlastne len viac spojilopri boji proti spolocnemu nepriatelovi, ked moze znepriatelit dvoch hlavnych clenov proti sebe. a ten kto ma trpezlivost a vela casu, dokaze vsetko :P
353158
[spoiler]mohli mu sice pomoct, keby chcel celnov Avengers vyslovene zabital, e ved v tom bol ten for. preco vytvarat pre nich ako pre Avengers noveho nepriatela, co by ich vlastne len viac spojilopri boji proti spolocnemu nepriatelovi, ked moze znepriatelit dvoch hlavnych clenov proti sebe. a ten kto ma trpezlivost a vela casu, dokaze vsetko :P [/spoiler]
0 0

sensej

Nic nešustí papírem tak, jako dialogy z GoT. 8)