Diskuze k článku Captain America: Občanská válka: Recenze

příspěvky 141 - 155 Napsat příspěvek

Chermy

Nevím, mě prostě nějak asi nebavilo poslouchat jak random záporák č. 183 všechno ztratil a tak se rozhodl se pomstít tím, že všechny rozeštve. Přičemž u toho nesmyslně zabil dalších 5 winter soldierů, kteří mu mohli paradoxně mnohem víc pomoct.

353154
[spoiler]Nevím, mě prostě nějak asi nebavilo poslouchat jak random záporák č. 183 všechno ztratil a tak se rozhodl se pomstít tím, že všechny rozeštve. Přičemž u toho nesmyslně zabil dalších 5 winter soldierů, kteří mu mohli paradoxně mnohem víc pomoct.[/spoiler]
Chermy
0 0

diaglogy jako z GoT

:D:D:D:D:D srovnávat dialogy marvelovky a GoT, tak to už jsou jiné drogy :D:D:D:D:D
353153
*:D**:D**:D**:D**:D* srovnávat dialogy marvelovky a GoT, tak to už jsou jiné drogy *:D**:D**:D**:D**:D*
diaglogy jako z GoT
0 0

shv

Mně v bitkách nejednou napadlo, že nějak moc dlouho nikdo nesnímá Visiona, protože by asi jinak s ostaními udělal krátký proces :) Ale to by bylo rýpání v nesmyslech....film je to dobrý a to moc:+

Mně se podtitulková scéna líbila, protože to všechno tak nějak hezky douzavřela.. takže proč ne.
353146
[spoiler]Mně v bitkách nejednou napadlo, že nějak moc dlouho nikdo nesnímá Visiona, protože by asi jinak s ostaními udělal krátký proces *:)* Ale to by bylo rýpání v nesmyslech....film je to dobrý a to moc*:+*[/spoiler] Mně se podtitulková scéna líbila, protože to všechno tak nějak hezky douzavřela.. takže proč ne.
shv
0 0

xxendxx

:D mas recht chlape.

Jestli ti to pomuze, tak u me jednicka 5,5/10, dvojka 9/10, trojka 8,8/10 ;))

S recenzi souhlasim, ve finale je skoda, ze tam tech postav nacpali tolik a kdyby tam nebyl Vision a Scarlet (Witch :D), bylo by to lepsi. protoze kdyz si zkousim vybavit slabsi sceny, casto v nich figurujou :)

Naopak Hawkeye kouzlil i na tom malu, hodne se mi libil i Ant-man. Fakt neni moc co vytykat,

Jo a potitulkova scena snad nejhorsi ever (nebo jsem malo nerd?:)
353143
:D mas recht chlape. Jestli ti to pomuze, tak u me jednicka 5,5/10, dvojka 9/10, trojka 8,8/10 ;)) S recenzi souhlasim, ve finale je skoda, ze tam tech postav nacpali tolik a kdyby tam nebyl Vision a Scarlet (Witch :D), bylo by to lepsi. protoze kdyz si zkousim vybavit slabsi sceny, casto v nich figurujou :) Naopak Hawkeye kouzlil i na tom malu, hodne se mi libil i Ant-man. Fakt neni moc co vytykat, Jo a potitulkova scena snad nejhorsi ever (nebo jsem malo nerd?:)
xxendxx
0 0

Bavíme se o realističnosti v mantinelech filmového scifi, nebo o co ti jde?

Že někdo kdo přišel o všechno má podobnou motivaci je naprosto v pohodě, protože si málo kdo dokáže dát odstup a nehledat za každou cenu viníka. Navíc celý ten konflikt krásně popsal Vision hned ve svých prvních větách. S nástupem všech super lidí se exponenciálně rozrostl i počet mrtvých a měřítko celosvětových hrozeb. Myslím, že se s tím scénáristicky docela hezky vypořádali.

To že se vláda snaží všechno ovládat, regulovat a světové konflikty řeží zpravidla úplně jinak, než by selský rozum velel, je naprosto realistické i ve skutečném světě.

A světu to nebylo fuk, svět věděl prd o nějakém vnitřním rozvracení Avengers, svět by se o tom z Blesku dozvěděl až když by bylo dávno po Avengers...
353137
Bavíme se o realističnosti v mantinelech filmového scifi, nebo o co ti jde? [spoiler]Že někdo kdo přišel o všechno má podobnou motivaci je naprosto v pohodě, protože si málo kdo dokáže dát odstup a nehledat za každou cenu viníka. Navíc celý ten konflikt krásně popsal Vision hned ve svých prvních větách. S nástupem všech super lidí se exponenciálně rozrostl i počet mrtvých a měřítko celosvětových hrozeb. Myslím, že se s tím scénáristicky docela hezky vypořádali. To že se vláda snaží všechno ovládat, regulovat a světové konflikty řeží zpravidla úplně jinak, než by selský rozum velel, je naprosto realistické i ve skutečném světě. A světu to nebylo fuk, svět věděl prd o nějakém vnitřním rozvracení Avengers, svět by se o tom z Blesku dozvěděl až když by bylo dávno po Avengers...[/spoiler]
0 0
Takže tentokrát všichni byli okay s tím, že záporák v podstatě rádoby někde poblíž Sokovie náhodou přišel o rodinu a tak se rozhodl, aníž by o tom něco věděl, že poštve dva lídry Avengers proti sobě doufajíc, že zbytku světa to bude fuk a ještě mu s tím technicky pomůže tou mezinárodní úmluvou? ?) motivace hrdinů beru, motivace záporáka jsem teda ale nežral.
353131
Takže tentokrát všichni byli okay s tím, že záporák v podstatě [spoiler]rádoby někde poblíž Sokovie náhodou přišel o rodinu a tak se rozhodl, aníž by o tom něco věděl, že poštve dva lídry Avengers proti sobě doufajíc, že zbytku světa to bude fuk a ještě mu s tím technicky pomůže tou mezinárodní úmluvou?[/spoiler] *?)* motivace hrdinů beru, motivace záporáka jsem teda ale nežral.
0 0
Nejde to redukovat jen na hvezdicky - jednicka za 7,5 u me, dvojka za 8,5. Thorove za 5 apod. ;)
353130
0 0

Gonzi

V podstatě souhlasím se vším:+

Bitka na letišti je super i v tom jak je pojatá vlastně jako skoropřátelské špičkování, protože to dává smysl a když se ke konci začíná tnout do živého, funguje to stejně tak, protože cítíte, že k sobě ty postavy něco cítí....

Kdežto vynucená bitka dvou tupých hromotluků v BvS, kteří se bezrozmyslu mlátí hlava nehlava je v kontextu tohohle opravdu ještě víc k smíchu ?)

A hrozně se mi líbí jak ten film skončí...
To že Steve zachrání Avengery a stáhnou se někam do ústraní - A Tony to tak může pustit z hlavy a nemusí mít výčitky, že kvůli němu Scarlet sedí někde v díře v kazajce a Hawkey už svoji rodinu jen tak neuvidí....
Takhle to hezky uhlazeně ukončili a všichni víme, že až přijde problém, všichni se budou mít k čemu vrátit a Tony není blbej - oni si to nakonec vyříkají...
:+
353134
V podstatě souhlasím se vším*:+* Bitka na letišti je super i v tom jak je pojatá vlastně jako skoropřátelské špičkování, protože to dává smysl a když se ke konci začíná tnout do živého, funguje to stejně tak, protože cítíte, že k sobě ty postavy něco cítí.... Kdežto vynucená bitka dvou tupých hromotluků v BvS, kteří se bezrozmyslu mlátí hlava nehlava je v kontextu tohohle opravdu ještě víc k smíchu *?)* A hrozně se mi líbí jak ten film skončí... [spoiler]To že Steve zachrání Avengery a stáhnou se někam do ústraní - A Tony to tak může pustit z hlavy a nemusí mít výčitky, že kvůli němu Scarlet sedí někde v díře v kazajce a Hawkey už svoji rodinu jen tak neuvidí.... Takhle to hezky uhlazeně ukončili a všichni víme, že až přijde problém, všichni se budou mít k čemu vrátit a Tony není blbej - oni si to nakonec vyříkají...[/spoiler]*:+*
Gonzi
0 0
Musím říct, že je to fenomenálně napsané! (Ještě že scénář nepsal ten Hasta..8) ) Ne vážně, ač si člověk možná místy řekne, že na akční film je to docela poklidné a upovídané, sedí tam naprosto všechno a dialogy jsou vybroušené skoro jako ve Hře o trůny.

Díky tomu funguje v podstatě každá emotivní scéna! Za sebe jen říkám, že herectví Chrise Evanse naopak docela naráží na svoje hranice. Tam kde je Downey naprosto úžasný a hltáte každou jeho emoci, Evans působí trochu jako nasupený tvrdohlavý puberťák, ačkoli všechny jeho vyřčené argumenty dávají naprostý smysl a člověk se s tím ztotožňuje asi víc, než s názorem Tonyho - Downey to prostě umí líp uhrát. Asi jako v Avengers byl Kapitán spíše otravný, kdežto ve dvojce své sólovky jednoznačně borec - když má prostě hrát něco jiného než přímočaré dobro, trochu to skřípe a člověk mu nemůže úplně fandit.

Ale je to bomba a rád si to dám hned znovu!!!:+

Jen bych možná na imfa jako akčního guru směřoval dotaz - jak je to možné, že zatímco jsem u dvojky Kapa slintal nad každou akční scénou, protože tu suprovou choreografii snímala klidná a přehledná kamera, kdežto občasnká válka sklouzla zase do pekla debilní greengrassovské epileptické nepřehlednosti!? Těšil jsme se na akci, myslel jsem, že je to dílem Russoových - ale teď vidím, že ne. Vyměnili kameramana? Střihače? Můžou za to tvůrci Johna Wicka? A neříkejte mi, že jsem přecitlivělý, rozdíl mezi snímání těch dvou filmů je jako nebe a dudy.... z té úvodní scény člověk nevidí skoro nic!!!

To je ale jediný vroubek. Black panther byl třeba úžasný! To jak se v závěru, když zjistí pravdu, vypořádá s padouchem, tím, že mu nepřijde rozbít ciferník, ale promluví si s ním, mi přišlo úžasné. To je inteligence o které se může Affleckovu Batmanovi nechat zdát!
353129
Musím říct, že je to fenomenálně napsané! (Ještě že scénář nepsal ten Hasta..*8)* ) Ne vážně, ač si člověk možná místy řekne, že na akční film je to docela poklidné a upovídané, sedí tam naprosto všechno a dialogy jsou vybroušené skoro jako ve Hře o trůny. Díky tomu funguje v podstatě každá emotivní scéna! Za sebe jen říkám, že herectví Chrise Evanse naopak docela naráží na svoje hranice. Tam kde je Downey naprosto úžasný a hltáte každou jeho emoci, Evans působí trochu jako nasupený tvrdohlavý puberťák, ačkoli všechny jeho vyřčené argumenty dávají naprostý smysl a člověk se s tím ztotožňuje asi víc, než s názorem Tonyho - Downey to prostě umí líp uhrát. Asi jako v Avengers byl Kapitán spíše otravný, kdežto ve dvojce své sólovky jednoznačně borec - když má prostě hrát něco jiného než přímočaré dobro, trochu to skřípe a člověk mu nemůže úplně fandit. Ale je to bomba a rád si to dám hned znovu!!!*:+* Jen bych možná na imfa jako akčního guru směřoval dotaz - jak je to možné, že zatímco jsem u dvojky Kapa slintal nad každou akční scénou, protože tu suprovou choreografii snímala klidná a přehledná kamera, kdežto občasnká válka sklouzla zase do pekla debilní greengrassovské epileptické nepřehlednosti!? Těšil jsme se na akci, myslel jsem, že je to dílem Russoových - ale teď vidím, že ne. Vyměnili kameramana? Střihače? Můžou za to tvůrci Johna Wicka? A neříkejte mi, že jsem přecitlivělý, rozdíl mezi snímání těch dvou filmů je jako nebe a dudy.... z té úvodní scény člověk nevidí skoro nic!!! To je ale jediný vroubek. Black panther byl třeba úžasný! To jak se v závěru, když zjistí pravdu, [spoiler]vypořádá s padouchem, tím, že mu nepřijde rozbít ciferník, ale promluví si s ním,[/spoiler] mi přišlo úžasné. To je inteligence o které se může Affleckovu Batmanovi nechat zdát!
0 0

xxendxx

:D

Skoro to vypadá, jak má Marvel generický filmy, musí tu být generický jejich hodnocení. Aneb dostalo něco 6 a méně nebo 9 a víc?
353128
*:D* Skoro to vypadá, jak má Marvel generický filmy, musí tu být generický jejich hodnocení. Aneb dostalo něco 6 a méně nebo 9 a víc?
xxendxx
0 0
Vše to stojí silně na postavách, které se chovají logicky v rámci svých názorů. Všechny postavy jsou celkem funkčně napsané, takže bez ohledu na počet vět fungují dobře. Jasně, pár by jich šlo vypustit z filmu, ale zároveň žádná nepůsobí "odfláknutě". Každý je hrdina. Russoovi tvrdili, že napsali děj tak, aby každá postava měla svůj minifilm/dějový oblouk a řekl bych, že se jim to v rámci možností celkem solidně povedlo.

Akce je celkem povedená a hlavně VELMI DOBŘE NAPSANÁ - nejsou tam chvíle typu "a proč nepoužije tu a tu věc když může" - díky čemuž jsou souboje extrémně příjemné. Bitka na letišti je scénaristicky a akčně neuvěřitelně dobrá, přesto je ve filmu x dalších akčních scén, kdy jedna je lepší než druhá.

Je to mnohem více osudové, než jsem původně čekal. Je to suverénně nejtemnější marvelovka (byť to není zrovna vysoká laťka). Finále je vyloženě osudové a komorní, žádný digibordel + se stávají i různé né úplně sluníčkové věci. Na Marvel je to fakt překvapivě temné.
Souboj na letišti je takové kamarádské pošťuchování (v měřítku superhrdinů) a pak bum, bác, mrzák. Finále je vyloženě komorní záležitostí 4 postav + záporáka a motivace všech zůčastněných je prostě super+dělá né úplně snadno vyřešitelný konflikt. Navíc film de facto skončí rozpadem Avengers.

Pokud to beru jako popcornový výplach, tak jednoznačně 10/10*, protože upřímně nevím co víc od takového filmu můžu chtít. Samozřejmě pokud někdo půjde na existenciální drama, tak bude zklamán.

PS: pokud znáte Everything Wrong With ... a jejich vtip typu "Londýn, Británie - nezaměňovat za Londýn, Uganda", tak vás možná budou rozsekávat vyloženě provokativní popisy měst tady.

=================== Bats vs Sups
Když vidím tohle, tak se ještě více směju tomu, co předvedl tento film. Opravdu stojí za to zamyslet se nad důvodem a provedením konfliktu v jednom a druhém filmu, včetně důsledků. Stejně tak je vtipné srovnání finále.
Tady máme jasný konflikt a přesto se Cap a IronMan nechtějí zabít, spíše naopak a finále filmu je titulní konflikt, osudový souboj dvou přátel ... proti tomu BvS vytasí dvě postavy, které přesto není schopen normálně scénaristicky podchytit (zatímco tady jich je 12+ v pohodě), jejich ústřední konflikt je absurdní, jeho rozuzlení je celkem populární vtip a jejich finále je souboj s random digi trollem. Tyhle dva filmy v kostce jsou krásná ukázka toho, že když dva dělají totéž, není to totéž.
A Marvel k tomu celkem úspěšně kočíruje Agents of Shield a hlavně má ještě jeden perfektní konflikt: Daredevil vs Punisher. Ač, kopání do Marvelu za sterilní filmy chápu, tak jsem za ně při pohledu na plácající se konkurenci ještě hodně rád.
PS: od xmenů si rozhodně nic neslibuju.
353127
Vše to stojí silně na postavách, které se chovají logicky v rámci svých názorů. Všechny postavy jsou celkem funkčně napsané, takže bez ohledu na počet vět fungují dobře. Jasně, pár by jich šlo vypustit z filmu, ale zároveň žádná nepůsobí "odfláknutě". Každý je hrdina. Russoovi tvrdili, že napsali děj tak, aby každá postava měla svůj minifilm/dějový oblouk a řekl bych, že se jim to v rámci možností celkem solidně povedlo. Akce je celkem povedená a hlavně VELMI DOBŘE NAPSANÁ - nejsou tam chvíle typu "a proč nepoužije tu a tu věc když může" - díky čemuž jsou souboje extrémně příjemné. Bitka na letišti je scénaristicky a akčně neuvěřitelně dobrá, přesto je ve filmu x dalších akčních scén, kdy jedna je lepší než druhá. Je to mnohem více osudové, než jsem původně čekal. Je to suverénně nejtemnější marvelovka (byť to není zrovna vysoká laťka). Finále je vyloženě osudové a komorní, žádný digibordel + se stávají i různé né úplně sluníčkové věci. [b]Na Marvel[/b] je to fakt překvapivě temné. [spoiler]Souboj na letišti je takové kamarádské pošťuchování (v měřítku superhrdinů) a pak bum, bác, mrzák. Finále je vyloženě komorní záležitostí 4 postav + záporáka a motivace všech zůčastněných je prostě super+dělá né úplně snadno vyřešitelný konflikt. Navíc film de facto skončí rozpadem Avengers.[/spoiler] Pokud to beru jako popcornový výplach, tak jednoznačně 10/10*, protože upřímně nevím co víc od takového filmu můžu chtít. Samozřejmě pokud někdo půjde na existenciální drama, tak bude zklamán. PS: pokud znáte Everything Wrong With ... a jejich vtip typu "Londýn, Británie - nezaměňovat za Londýn, Uganda", tak vás možná budou rozsekávat vyloženě provokativní popisy měst tady. [b]=================== Bats vs Sups[/b] Když vidím tohle, tak se ještě více směju tomu, co předvedl tento film. Opravdu stojí za to zamyslet se nad důvodem a provedením konfliktu v jednom a druhém filmu, včetně důsledků. Stejně tak je vtipné srovnání finále. [spoiler]Tady máme jasný konflikt a přesto se Cap a IronMan nechtějí zabít, spíše naopak a finále filmu je titulní konflikt, osudový souboj dvou přátel ... proti tomu BvS vytasí dvě postavy, které přesto není schopen normálně scénaristicky podchytit (zatímco tady jich je 12+ v pohodě), jejich ústřední konflikt je absurdní, jeho rozuzlení je celkem populární vtip a jejich finále je souboj s random digi trollem. [/spoiler]Tyhle dva filmy v kostce jsou krásná ukázka toho, že když dva dělají totéž, není to totéž. A Marvel k tomu celkem úspěšně kočíruje Agents of Shield a hlavně má ještě jeden perfektní konflikt: Daredevil vs Punisher. Ač, kopání do Marvelu za sterilní filmy chápu, tak jsem za ně při pohledu na plácající se konkurenci ještě hodně rád. PS: od xmenů si rozhodně nic neslibuju.
0 0
Kap 1:8/10, kap2 8/10, kap3 8/10... Je to tedy stejne hrozny jako jednicka a nemam na to chodit nebo je to stejne super jako dvojka a mam jit hned?
353125