Diskuze k článku Zmrtvýchvstání Revenant: Recenze

Clavius

Tvoje lež spočívá v tom, že stahování filmů je v ČR legální, a proto se nejedná o zlodějnu. I když to lze morálně odsoudit.
347317
Clavius
0 0

5/10

Krasne nalestene lejno, ale zadny z oskaru neni zaslouzeny. Leo se plazi a pak kulha a sype. Ani ta kamera, kde jsou 100x stejne zabery svenkovani s malym ohniskem pres nejaky objekt. Pri zaverecne konfrontaci jsem usnul.
347308
5/10
0 -1

OT: Robur

Lhát v čem? Že utratím 10-20k ročně za BD? Já mám svědomí čistý.
345296
OT: Robur
0 0
audiovizuálna dokonalosť,(kamera, zvuk, hudba), úvod a koniec parádny ale neprišlo mi, žeby sa v strede 1,5hodinu plazil Leo po zemi, ale je pravda ze leo tam moc nemal čo hrať a skôr by si zaslúžil oscara za iné role ale kvôli tomu mu to nepriať je jeblosť, hardy parádny, 9/10 (momentálne)
kto nechápe uctievanie kameramana nech vyhľadá očného lekára
KARLOS
aké skalpovanie?jaký film si prosím ťa videl :D
345295
audiovizuálna dokonalosť,(kamera, zvuk, hudba), úvod a koniec parádny ale neprišlo mi, žeby sa v strede 1,5hodinu plazil Leo po zemi, ale je pravda ze leo tam moc nemal čo hrať a skôr by si zaslúžil oscara za iné role ale kvôli tomu mu to nepriať je jeblosť, hardy parádny, 9/10 (momentálne) kto nechápe uctievanie kameramana nech vyhľadá očného lekára [b]KARLOS[/b] aké skalpovanie?jaký film si prosím ťa videl *:D*
0 0
0/10
343571
0/10
0 -1
To, co bylo na filmu nejvíce boží (kamera, zvuk…), někteří talenti znehodnotí domácí projekci, a pak na to ještě dokážou plivat! :- Je tohle možný?
343389
To, co bylo na filmu nejvíce boží (kamera, zvuk…), někteří talenti znehodnotí domácí projekci, a pak na to ještě dokážou plivat! *:-* Je tohle možný?
0 0

Clavius

Že ti není blbý veřejně lhát 8)
343388
Že ti není blbý veřejně lhát *8)*
Clavius
0 0
Že vám není blbý se veřejně chlubit, že jste zloději 8)
343384
Že vám není blbý se veřejně chlubit, že jste zloději *8)*
0 0
Jsem rád, že jsem za tenhle film neutratil v kině... Kamera, hudba, prostředí naprosto super, ale zbytek?? Hmm ten někdy zůstal v první hlíně co snědl Leo.
Takže 3* a to je tak nějak optimální počet hvězdiček
Btw. až budou hledat nového Wolverina tak Leo je jasný kandidát ne
343383
Jsem rád, že jsem za tenhle film neutratil v kině... Kamera, hudba, prostředí naprosto super, ale zbytek?? Hmm ten někdy zůstal v první hlíně co snědl Leo. Takže 3* a to je tak nějak optimální počet hvězdiček Btw. až budou hledat nového Wolverina tak Leo je jasný kandidát ne
0 0
Takhle naturalisticky pojatý film jsem snad ještě nikdy neviděl. Za mě film roku.
343360
1 0
Pridavam sa k skupine, ktoru film moc nenadchol. Uctievanie kameramana nechapem, mnohokrat ma vyslovene iritovalo (Inaritovalo?) ked bola zamerana na miesto ktore ma absolutne nezaujimalo, a tie dlhe zabery do tvari, mal som pocit ze o cosi prichadzam. Obcas to prelozil krasnym odveci zaberom na zamrznutu prirodu a to bolo cele. Dicapria mam rad, ale neviem si predstavit ktory herec by nedokazal zatinat zuby a nieco chrcat, to ze nejak prehraval to by som netvrdil, ale rozhodne ma jeho vykon neohuril. Ak to dostane zrovna za tento film tak to bude rovnaky ulet ako Scorcese s The Departed.

343294
0 -1
Konečně jsem Revenanta viděl a musím nakonec říct, že jsem nadšen. Výborný film. Akorát mě nadchlo skoro vše kromě DiCapria. Je to skvělý herec a Oscara měl mít dávno, ale přijde mi, že tenhle film prostě (přinejmenším pro jeho postavu) nebyl vůbec o hereckých výkonech. To už Hardy měl složitější roli, ta DiCapriova udivuje spíš po fyzické stránce, ale pokud vím, za to se Oscary obvykle nedávají (jinak by měl mít asi Stallone jednoho za každého Ramba).
342848
0 0
Audiovizuálně našlapaný a syrový zážitek, který už doma bude těžké zopakovat. Škoda jen té délky filmu, poněkud "nepřirozené" odolnosti hlavní postavy (pád s koněm) a tý občas "mimózní" flashbacky.
Jinak pokud DiCaprio dostane oskara, tak se zlobit nebudu?)
342794
Audiovizuálně našlapaný a syrový zážitek, který už doma bude těžké zopakovat. Škoda jen té délky filmu, poněkud "nepřirozené" odolnosti hlavní postavy (pád s koněm) a tý občas "mimózní" flashbacky. Jinak pokud DiCaprio dostane oskara, tak se zlobit nebudu*?)*
0 0
Mno, imf to zase jednou hezky vystihl a i když Hlad s Civalem mají relevantní kritiku a je recht, že prostředek se vleče jak stepování v mrazu na půl hodiny zpožděný rychlík bez rukavic, kapes a s opilým cizím pánem, co si chce povídat, zbytek nebyl taková hrůza, jak jsem se původně obával.
Ano, jsou tam věci, co mě vadí. Škemrání o Oskara nejen od DiCapria, ale i od všech ostatních. A ani na vtěřinu sem neměl dojem, že by sem neviděl něco jiného, než "film". Žádné soucítění s hrdinou, žádné znechucení z Hardyho. Trhání medvěda jsem obdivoval, jak "hezky" to natočili, ale fyzickou bolest jsem fakt nepociťoval. A u skaplování sem přemýšlel, kolik kečupu museli z nejbližšího McDonaldu nakoupit a že na to pravděpodobně padla polovina monstruózního rozpočtu. Prostě nic a jak řekl Hlad, je vám úplně jedno, co se s těma postavama stane.
Na druhou stranu, tu tlačenku od DiCapria jsem čekal poměrně intenzivnější. Jestli plešouna dostane, budiš, svět se nerozpadne a nebude to žádná ostuda. Mám pocit, že trailer vypíchl všechno, co by mělo být v dobré společnosti naopak vypuštěno. V tom kvantu se to ale ztratí...
Hardy mi přišel v tomhle v bledě modrém, ta postava na tom byla ale očividně celá postavená. Gleeson fajn do doby, kdy začal po někom něco řvát. On by se fakt neměl pokoušet o tyto emoce, z jeho podání vypadají velmi komicky...
Režijně není co vytknout. Nečekaně. Plešouna ať si odnese, proč ne.
Lubenski odvedl perfektní práci. Nečekaně. Plešouna bych mu ale nedával. Vysvětlím - pokud odhlédnu od všeho, co se s Revenantem a Lubenskim skloňuje, je to v pravdě klasická souhra s audiovizuálně výborným režisérem, která znamená špičkový vizuál, ale nijak vyjímečný. V tomhle ohledu si dokonce myslím, že vyjímečnější byl už ten Birdman.
A co do oněch věcí ostatních? Kameraman znamená světlo a Lubenski to točil na světlo přirozené. Ano, že musel být ve správný čas na správném místě beru, ale to světlo není z jeho pera. A že to vůbec dokázal natočit bez světla? No, to je ale zásluha a štempl spíš pro onu techniku, než pro něj... Ano, v těchto případech musí mít zodpovědný člověk dostatek zkušeností, aby si věděl rady. Ale to Lubenski je a navíc to má už stvrzeno. Dokonce dvakrát. A v řadě za sebou. To, že točil bez světla je ze stejného ranku, jako když Fincher točil v Zodiacovi scénu ve sklepě jen s jednou žárovkou. Je to zajímavé, pro technicky postižené dokonce úchvatné. Ale dávat za to ceny? No, ani moc ne. Nehledě na to, že to ani není první film, co se o něco takového pokoušel. Druhé Opice se taky z velké části točily bez svícení, ale to lidi už moc nezajímá ;)...
Nehledě na to, že taková kvalitativní hitparáda "to není". Ano, je, ale ne v tom duchu, že tím bylo dosaženo nejlepšího možného výsledku. U řady záběrů jsem si vyloženě říkal, že vypadají podtaktovaně a vypadají tak jen proto, že si někdo mimo záběr honí... vy víte co. A to slintání nad vizuálem je stejně ze záběrů, kde je to přirozené světlo přece jen je a ty moneyshoty jsou z denních období, kdy světlo vypadá nejatraktivněji.
Takže asi tak - ten film JE audiovizuální skvost a i ty záběry, které až tak moc dobře technicky nevypadají, vypadají dobře. Ale jen dobře. A vlastní vedení kamery a kompozici má na svědoní stejně Iñárritu, takže uctívání Lubenskiho mi tady nepříjde úplně na místě...
Výpravu, kostýmy a masky nemá cenu pitvat, je to lahůdka.
Technologicky je to vyjímečné a myslím, že musím vypíchnout ještě jednu věc - Atmos mix. Jestli jste slyšeli Gravitaci a líbila se? Že vás větlina jiných filmů v tomto formátu nechává chladným, ale první demouzkázka před filmem je dle vás boží? Pak běžte na Revenanta. Ona je to vlastně ona demoukázka, jen netrvá dvě minuty, ale tři hodiny. Lepší mix (a to nejen Atmos) jsem letos neslyšel a stejně dobrý mix tu byl naposled u těch druhých Opic a té Gravitace.
Takže minimálěn Mix zvuku MUSÍ putovat tady, prostě MUSÍ. Max neMax...

Film jako takový asi hned tak znova neuvidím. Ale určitě ho uvidím znova. Na to se mi ten film líbil zase dost. I když je pravda, že to kvůli postavám, herectví, scénáři, nebo alespoň té story to fakt nebylo. 8/10
342775
Mno, imf to zase jednou hezky vystihl a i když Hlad s Civalem mají relevantní kritiku a je recht, že prostředek se vleče jak stepování v mrazu na půl hodiny zpožděný rychlík bez rukavic, kapes a s opilým cizím pánem, co si chce povídat, zbytek nebyl taková hrůza, jak jsem se původně obával. Ano, jsou tam věci, co mě vadí. Škemrání o Oskara nejen od DiCapria, ale i od všech ostatních. A ani na vtěřinu sem neměl dojem, že by sem neviděl něco jiného, než "film". Žádné soucítění s hrdinou, žádné znechucení z Hardyho. Trhání medvěda jsem obdivoval, jak "hezky" to natočili, ale fyzickou bolest jsem fakt nepociťoval. A u skaplování sem přemýšlel, kolik kečupu museli z nejbližšího McDonaldu nakoupit a že na to pravděpodobně padla polovina monstruózního rozpočtu. Prostě nic a jak řekl Hlad, je vám úplně jedno, co se s těma postavama stane. Na druhou stranu, tu tlačenku od DiCapria jsem čekal poměrně intenzivnější. Jestli plešouna dostane, budiš, svět se nerozpadne a nebude to žádná ostuda. Mám pocit, že trailer vypíchl všechno, co by mělo být v dobré společnosti naopak vypuštěno. V tom kvantu se to ale ztratí... Hardy mi přišel v tomhle v bledě modrém, ta postava na tom byla ale očividně celá postavená. Gleeson fajn do doby, kdy začal po někom něco řvát. On by se fakt neměl pokoušet o tyto emoce, z jeho podání vypadají velmi komicky... Režijně není co vytknout. Nečekaně. Plešouna ať si odnese, proč ne. Lubenski odvedl perfektní práci. Nečekaně. Plešouna bych mu ale nedával. Vysvětlím - pokud odhlédnu od všeho, co se s Revenantem a Lubenskim skloňuje, je to v pravdě klasická souhra s audiovizuálně výborným režisérem, která znamená špičkový vizuál, ale nijak vyjímečný. V tomhle ohledu si dokonce myslím, že vyjímečnější byl už ten Birdman. A co do oněch věcí ostatních? Kameraman znamená světlo a Lubenski to točil na světlo přirozené. Ano, že musel být ve správný čas na správném místě beru, ale to světlo není z jeho pera. A že to vůbec dokázal natočit bez světla? No, to je ale zásluha a štempl spíš pro onu techniku, než pro něj... Ano, v těchto případech musí mít zodpovědný člověk dostatek zkušeností, aby si věděl rady. Ale to Lubenski je a navíc to má už stvrzeno. Dokonce dvakrát. A v řadě za sebou. To, že točil bez světla je ze stejného ranku, jako když Fincher točil v Zodiacovi scénu ve sklepě jen s jednou žárovkou. Je to zajímavé, pro technicky postižené dokonce úchvatné. Ale dávat za to ceny? No, ani moc ne. Nehledě na to, že to ani není první film, co se o něco takového pokoušel. Druhé Opice se taky z velké části točily bez svícení, ale to lidi už moc nezajímá ;)... Nehledě na to, že taková kvalitativní hitparáda "to není". Ano, je, ale ne v tom duchu, že tím bylo dosaženo nejlepšího možného výsledku. U řady záběrů jsem si vyloženě říkal, že vypadají podtaktovaně a vypadají tak jen proto, že si někdo mimo záběr honí... vy víte co. A to slintání nad vizuálem je stejně ze záběrů, kde je to přirozené světlo přece jen je a ty moneyshoty jsou z denních období, kdy světlo vypadá nejatraktivněji. Takže asi tak - ten film JE audiovizuální skvost a i ty záběry, které až tak moc dobře technicky nevypadají, vypadají dobře. Ale jen dobře. A vlastní vedení kamery a kompozici má na svědoní stejně Iñárritu, takže uctívání Lubenskiho mi tady nepříjde úplně na místě... Výpravu, kostýmy a masky nemá cenu pitvat, je to lahůdka. Technologicky je to vyjímečné a myslím, že musím vypíchnout ještě jednu věc - Atmos mix. Jestli jste slyšeli Gravitaci a líbila se? Že vás větlina jiných filmů v tomto formátu nechává chladným, ale první demouzkázka před filmem je dle vás boží? Pak běžte na Revenanta. Ona je to vlastně ona demoukázka, jen netrvá dvě minuty, ale tři hodiny. Lepší mix (a to nejen Atmos) jsem letos neslyšel a stejně dobrý mix tu byl naposled u těch druhých Opic a té Gravitace. Takže minimálěn Mix zvuku MUSÍ putovat tady, prostě MUSÍ. Max neMax... Film jako takový asi hned tak znova neuvidím. Ale určitě ho uvidím znova. Na to se mi ten film líbil zase dost. I když je pravda, že to kvůli postavám, herectví, scénáři, nebo alespoň té story to fakt nebylo. 8/10
0 0
Na Revenanta som sa velmi tesil a rozhodne nesklamal. DiCaprio to ustal viac ako so ctou a jeho charakter bol vykresleny pre ucely filmu dostatocne v snovych/limbovych sekvenciach s jeho zenou a fandil som mu od zaciatku do konca. Hardy uzasny ako vzdy, hnusak a zaporak ako sa patri, prijemne tiez potesil Gleeson. Co ma ale najviac zo vsetkeho dostalo, bola jednoznacne praca s kamerou a zvukom. Take nadherne zabery v prekrasnej a drsnej prirode bez zbytocnych strihov som v kine uz dlho nevidel. Za mna jednoznacne spokojnost a palec hore!
Za posledny rok som bol na premietani jedneho filmu viackrat raz, a to na vybornom Sicariovi a pri tomto filme mam velke nutkanie si to zopakovat, uz len kvoli tomu uzasnemu audiovizualu. Kazdopadne sa tesim na blu-ray s making of bonusmi, lebo na tie sa tesim skoro rovnako ako na film 8)
342764
Na Revenanta som sa velmi tesil a rozhodne nesklamal. DiCaprio to ustal viac ako so ctou a jeho charakter bol vykresleny pre ucely filmu dostatocne v snovych/limbovych sekvenciach s jeho zenou a fandil som mu od zaciatku do konca. Hardy uzasny ako vzdy, hnusak a zaporak ako sa patri, prijemne tiez potesil Gleeson. Co ma ale najviac zo vsetkeho dostalo, bola jednoznacne praca s kamerou a zvukom. Take nadherne zabery v prekrasnej a drsnej prirode bez zbytocnych strihov som v kine uz dlho nevidel. Za mna jednoznacne spokojnost a palec hore! Za posledny rok som bol na premietani jedneho filmu viackrat raz, a to na vybornom Sicariovi a pri tomto filme mam velke nutkanie si to zopakovat, uz len kvoli tomu uzasnemu audiovizualu. Kazdopadne sa tesim na blu-ray s making of bonusmi, lebo na tie sa tesim skoro rovnako ako na film *8)*
0 0
Naprosto kvalitní snímek. Takhle surově a naturálně podaný film jsem už dlouho neviděl. S čím teda nesouhlasim, tak je zmiňované fandění Hardymu, jako proč? Vždyť byl jen bezcharakterní sviní, samozřejmě v podání Hardyho naprosto excelentní (někdy jsem v očích mohl spatřit i lehký šílenství :) ). Dicaprio náhodou působí naprosto suverénním dojmem, ví co má dělat, jak se chovat, ve filmu mu to myslí, v podstatě bych řekl, že měl chudák takovou smůlu, že u pádu koně ze srázu to ve mě vyvolalo už lehkej, sarkastickej úsměv :) A jedna poznámka na závěr: Iňaritu by měl natočit nějaký válečný film, protože jeho přepadní tábora indiány, nebo honička Dicapria (byť párvteřinová) byly naprosto geniálně podaný, naprosto přehledný a dechberoucí. Za mě TOP film a Dicaprio si jde konečně pro Oscara8)
342762
Naprosto kvalitní snímek. Takhle surově a naturálně podaný film jsem už dlouho neviděl. S čím teda nesouhlasim, tak je zmiňované fandění Hardymu, jako proč? Vždyť byl jen bezcharakterní sviní, samozřejmě v podání Hardyho naprosto excelentní (někdy jsem v očích mohl spatřit i lehký šílenství :) ). Dicaprio náhodou působí naprosto suverénním dojmem, ví co má dělat, jak se chovat, ve filmu mu to myslí, v podstatě bych řekl, že měl chudák takovou smůlu, že u pádu koně ze srázu to ve mě vyvolalo už lehkej, sarkastickej úsměv :) A jedna poznámka na závěr: Iňaritu by měl natočit nějaký válečný film, protože jeho přepadní tábora indiány, nebo honička Dicapria (byť párvteřinová) byly naprosto geniálně podaný, naprosto přehledný a dechberoucí. Za mě TOP film a Dicaprio si jde konečně pro Oscara*8)*
0 0
Podle mého názoru je Revenat moc povedený film. Leonardo Dicaprio a Tom Hardy předvedli skvělý herecký výkon. Film je bez zbytečných počítačových vizualizací, to je velké plus. Skvělá hudba, kostýmy, prostředí. Sice je pravda, že leonardo trošku přehrával v některých scénách, ale myslím že na celkový dojem to nemělo žádný velký vliv. Film jako takový asi tolik nezaujme velké množství lidí, ale i tak stojí za to se na něj podívat.
342734
0 0
Nevim. To je asi to první, co mě po filmu napadlo. Žádná směsice pocitů jako po Birdmanovi. Žádné nadšení z výkonu hlavního protagonisty. Po audiovizuální stránce 10/10. Lépe už to asi nejde. Po herecké stránce musím vyzdvihnout Hardyho a Gleesona. Di Caprio měl určitě mnohem lepší role (nevděčnost postavy), stejně jako má Alejandro mnohem lepší filmy. Ten film imo nefunguje jako celek. Několik scén je fantastických, jednotlivé záběry působí nádherně, ale délku filmu nepojí nic, co by diváka naprosto vtáhlo, co by divákovi dalo po skončení pocit uspokojení (a teď i v negativním smyslu slova, kdy by člověk cítil vztek, nikoliv toto prázdno, i když jsem si jistý, že film tak chtěl vyznít). 7/10 maximálně. A pravděpodobně zatím moje největší zklamání filmového roku. Přesně podobnou pachuť jsem čekal od Tarantina, na kterého jsem se zatím nevydal.
342731
0 0