Diskuze k článku X-Men: Poslední vzdor: Recenze

hughhh
0 0
co bylo po titulkach? ja uz odesel z kina
32246
0 0

spoiler ala comics

No, v komksu prave Jean obzivla vicekrat, jsem ted nekde cetl... takze se s toho stane takova mala telenovela:) don Wolverine oplakava zemrelou senoritu Jean (podruhe!!), nacez se vydava na pout za poznanim sebe sama, kde najde jak sebe, tak Jean... teda spis uvidime:)
28385
spoiler ala comics
0 0

SPOILERY!!!

Tož docela pěkné, až ny ty "deus ex machina oživení". Trochu se bojím případného čtvrtého dílu, kde bude nejen Xavier, ale od někud se vyhrabe i Kyklop, Jean už jednou obživla, takže proč neobživnout znovu, no a nakonec se zjistí, že lék byl jen dočasný, takže se vrátí i Magneto s Mystique.;):D
28384
Tož docela pěkné, až ny ty "deus ex machina oživení". Trochu se bojím případného čtvrtého dílu, kde bude nejen Xavier, ale od někud se vyhrabe i Kyklop, Jean už jednou obživla, takže proč neobživnout znovu, no a nakonec se zjistí, že lék byl jen dočasný, takže se vrátí i Magneto s Mystique.*;)**:D*
SPOILERY!!!
0 0
jj. rattnerovi se nedá upřít, že z komiksu vytrhal dobrý scény. scéna s hlavou sentinela mě hodně dostala :D
28121
jj. rattnerovi se nedá upřít, že z komiksu vytrhal dobrý scény. scéna s hlavou sentinela mě hodně dostala *:D*
0 0
Hou ve filmu je jista propirana scena s hlavou:)
Jako me se libi, plno lidem ne, ale ted jsem otevrel jeden s novejsich x-menu (comics), a hle, Wolverine stoji na sentinelu, hlava leti vzduchem, a Cyclops jen suse rika: "Kolikrat ti mam rikat, abys to nedelal":D
jako ja se smal celkem:)
28120
Hou ve filmu je jista propirana scena s hlavou:) Jako me se libi, plno lidem ne, ale ted jsem otevrel jeden s novejsich x-menu (comics), a hle, Wolverine stoji na sentinelu, hlava leti vzduchem, a Cyclops jen suse rika: "Kolikrat ti mam rikat, abys to nedelal":D jako ja se smal celkem:)
0 0
Tak jsem se nakonec odhodlal do kina na X-meny 3 a lituju, že sem do toho kina šel. Ratner nastoupil do rozjetýho vlaku a podle toho ten film dopad. Nechápu jak takovejhle film může mít stopáž 100 minut. Ratner se toho snažil stihnout strašně moc a podle toho to vypadá. Člověk si ani nestihne pobrečet u smrti Xaviera a už se na nás valí další scéna. Chybí mu v tomhle ten Singerův cit. A triky jsou hodně průměrný až podprůměrný. Úplně to bije do očí. Naštěstí to zachraňuje Wolverine a Beast.A i Storm, která dostala víc prostoru a je to jenom ku prospěchu filmu. Phoenix je pěkná mrcha. Takže 5/10. A po M:I 3 další zklamání.
27296
0 0
Konecne jsem zhledl tento film a musim rict ze se mi hodne libil. Hodne se to veze ve stylu Krizovatka smrti 1,2 takze komu se libili tyto filmy tak se mu budou libit i novy X-meni. Davam jim 8,5 z 10.:+:+
27172
Konecne jsem zhledl tento film a musim rict ze se mi hodne libil. Hodne se to veze ve stylu Krizovatka smrti 1,2 takze komu se libili tyto filmy tak se mu budou libit i novy X-meni. Davam jim 8,5 z 10.*:+**:+*
0 0
Já bych to viděla na typický akční film, s srdcervoucíma hláškama)leckteré jsem už někde slyšela, jen trochu jinak, hlavně od kladných hrdinů) umírajícím "průvodcem"a záchranou světa. Tajně jsem doufala, že Pyro a Angel se předvedou mnohem víc. Nejvíc se mi líbil Ian McKellen (má obrovský charisma ) a škoda, že víc prostoru nedostal i Beast. Jo a Rebeca Romijn Staveros podle mě vypadá líp, když je blond;)Vrcholem pro mě byla scéna u Greyů, tam jsem ani nedýchala, přesun měl monumentální hudbu,ale monumentální nebyl. Jediný komu sem fandila byl Magneto (doufám, že se z toho dostane:)). Na rozdíl od jedničky a dvojky nemám potřebu vidět X3 znovu.
27048
Já bych to viděla na typický akční film, s srdcervoucíma hláškama)leckteré jsem už někde slyšela, jen trochu jinak, hlavně od kladných hrdinů) umírajícím "průvodcem"a záchranou světa. Tajně jsem doufala, že Pyro a Angel se předvedou mnohem víc. Nejvíc se mi líbil Ian McKellen (má obrovský charisma ) a škoda, že víc prostoru nedostal i Beast. Jo a Rebeca Romijn Staveros podle mě vypadá líp, když je blond*;)*Vrcholem pro mě byla scéna u Greyů, tam jsem ani nedýchala, přesun měl monumentální hudbu,ale monumentální nebyl. Jediný komu sem fandila byl Magneto (doufám, že se z toho dostane*:)*). Na rozdíl od jedničky a dvojky nemám potřebu vidět X3 znovu.
0 0

Rozporuplná trilogie

Trojka je určitě nejrozporuplnější. Po prvním shlédnutí mě téměř k nesnesení vytáčely tuny akčních scén a toužebně jsem pošilhávala po dvojce. Teď už mi ani tolik nevadí s výjimkou létání Storm (v bojovém simulátoru, kde je jasně vidět ta umělost).
Ve Slováči se sice vždy vyhnu dabingu, ovšem Mástr Fuka si jako vždy dělá s titulky co chce, takže doporučuji radši je ignorovat. ;)
Co se týče postav tak Angel mě vyloženě zklamal. Téměř se tam nevyskytuje a navíc vypadá jako starší verze Toma Feltona. Storm (pokud zrovna nelétá v simulátoru) a Rogue jsou zahrané velmi dobře, zato Aaron Stanford mě svým výkonem zrovna neoslnil. Vinnie Jones je roztomile přitroublý ('Jak se tam dostaneme? Neumím plavat' či už okřídlená hláška 'Don't you know who I am? I am the Juggernaut, bitch!') a Jean Grey trpí schizofrenií někdy navíc s paranoiou (nebezpečná kombinace 8) zvlášť, když mění své okolí na prášek). Nejlepší postavou je zaručeně Beast. Kdo tvrdí, že svaly a mozek se vzájemně vylučují? :D
Sečteno a podtrženo (dvakrát + vlnovka) - nevidím to tak katastrofálně jako většina recenzistů. Dvojka je sice o malinko lepší, ale oproti poněkud mdlé jedničce je závěr trilogie (snad) ucházející.:+
27041
Trojka je určitě nejrozporuplnější. Po prvním shlédnutí mě téměř k nesnesení vytáčely tuny akčních scén a toužebně jsem pošilhávala po dvojce. Teď už mi ani tolik nevadí s výjimkou létání Storm (v bojovém simulátoru, kde je jasně vidět ta umělost). Ve Slováči se sice vždy vyhnu dabingu, ovšem Mástr Fuka si jako vždy dělá s titulky co chce, takže doporučuji radši je ignorovat. *;)* Co se týče postav tak Angel mě vyloženě zklamal. Téměř se tam nevyskytuje a navíc vypadá jako starší verze Toma Feltona. Storm (pokud zrovna nelétá v simulátoru) a Rogue jsou zahrané velmi dobře, zato Aaron Stanford mě svým výkonem zrovna neoslnil. Vinnie Jones je roztomile přitroublý ('Jak se tam dostaneme? Neumím plavat' či už okřídlená hláška 'Don't you know who I am? I am the Juggernaut, bitch!') a Jean Grey trpí schizofrenií někdy navíc s paranoiou (nebezpečná kombinace *8)* zvlášť, když mění své okolí na prášek). Nejlepší postavou je zaručeně Beast. Kdo tvrdí, že svaly a mozek se vzájemně vylučují? *:D* Sečteno a podtrženo (dvakrát + vlnovka) - nevidím to tak katastrofálně jako většina recenzistů. Dvojka je sice o malinko lepší, ale oproti poněkud mdlé jedničce je závěr trilogie (snad) ucházející.*:+*
Rozporuplná trilogie
0 0

Rosomak

Mrkni na tohle">link a pochopis , co tou hlaskou Ratner myslel :), imo vysel fanouskum comicsu vice vstric nez Singer, staci jen hledat.
27034
Mrkni na tohle a pochopis , co tou hlaskou Ratner myslel :), imo vysel fanouskum comicsu vice vstric nez Singer, staci jen hledat.
Rosomak
0 0
Tak jako u x-menů 3 jsem se už dlouho nezasmál:) Přijde mi to všechno až děsně moc jednoduše udělaný, čekal bych, že to bude nějakej megafilm, kde aspoň uvidim něco co mě osloví, zaujme nebo tak něco ale nic velkolepýho se tu vlastně neděje... kamera už vůbec neni tak akční jako ve dvojce, kde spolu s hudbou od johna otmana dokázala vygradovat film až tak, že jsem nadskakoval v kině ze sedačky...ale tady nic, celej film se utápí v hroznym průměru a celý to zdobí ještě ty herecký výkony:) Asi nejvíc mě tu dostal Juggernaut, kterej mi svym hereckym výkonem připoměl Ulici na nově; zvlášť jeho hláška: "Víš kdo jsem já děvko? Juggernaut!" je nezapomenutelná...
27030
0 0
Konečně jsem viděl X-men 3 a musím říct, že to nebylo zas tak špatné. Sice bylo znát, že to režíruje někdo jiný, ale v určitých momemtech mě ten film překvapil. Je škoda, že některé postavy rychle vyklidily pole a člověk by čekal, že nováčci je svým způsobem nahradí. Jenže až na Beasta jsou nový mutanti nemastní neslaní. Angel se jen párkrát proletí a to je všechno.?)Vydržel jsem až do konce titulků a i když už v sále rozsvítili a uvaděčka-důchodkyně netrpělivě postávala ve dveřích, zhlédl jsem těch pár zajímavých vteřin se Xavierem.;)
27028
Konečně jsem viděl X-men 3 a musím říct, že to nebylo zas tak špatné. Sice bylo znát, že to režíruje někdo jiný, ale v určitých momemtech mě ten film překvapil. Je škoda, že některé postavy rychle vyklidily pole a člověk by čekal, že nováčci je svým způsobem nahradí. Jenže až na Beasta jsou nový mutanti nemastní neslaní. Angel se jen párkrát proletí a to je všechno.*?)*Vydržel jsem až do konce titulků a i když už v sále rozsvítili a uvaděčka-důchodkyně netrpělivě postávala ve dveřích, zhlédl jsem těch pár zajímavých vteřin se Xavierem.*;)*
0 0
bud si blbe poslouchal, nebo si to spatne vykladas. Beast rekl, ze lek neutralizuje schopnosti... permanentne (=na porad). A to s tou nemoci bylo jen ve smyslu toho, ze mutace by nemela byt vnimana jako nemoc, ale jako dar. Tj. to co vymysleli nebyl lek, ale v jistem smyslu slova jed. Samozrejme lze vymyslet tunu konspiracnich teorii ohledne magneta, ale v tehle hlaskach dvojsmysl skutecne ukryt nebyl...
26946
0 0
Chtěl bych něco říct k tomu závěru s magnetem. Storm a Beast ve filmu říkali že ten mutagen který mají v sobě nemůže jít vyléčit protože nejsou nemoc je to něco s čím se narodíte. dále jedna postava ve filmu ( už nevím kdo to byl ) řekla že lék nejspíš jen oddaluje dobu kdy mutanti můžou své schopnosti použít a magneto je velice silný mutant takže u něho to oddálení není tak dlouhé.
26945
0 0

SPOILER

Včera jsem to konečně viděl a mám poněkud rozporuplné pocity. Celkově se mi film líbil, kazily mi ho jen velice slabé dialogy, na které jsem byl naštěsí připraven, a pak mě velice vytočil ten konec (záběr na Magneta při partii šachu). Hned jsem si všimnul, že jedny figurky jsou kovové a modlil jsem se, aby nedošlo k tomu, k čemu došlo. Bohužel mi to celkem ten film pohřbilo, protože celková pointa (boj o zachování - zničení léku) se tak stává nepodstatnou. Doufám, že se to v potenciálním čtvrtém dílu dostatečně vysvětlí.
Co se týče triků, u mě uspěly. Jsem nenáročný divák, ale třeba v Ohnivém poháru při scéně vynoření kruvalské lodi jsem si smutně povzdechl. Vivat Bucklebeak aka Klofan...
No a to nejhorší na závěr. Kvůli jistým podmínkám v kině, jsem nemohl počkat do konce titulků a přišel jsem tak o znovuzrození Xaviera :(

8/10
26825
Včera jsem to konečně viděl a mám poněkud rozporuplné pocity. Celkově se mi film líbil, kazily mi ho jen velice slabé dialogy, na které jsem byl naštěsí připraven, a pak mě velice vytočil ten konec (záběr na Magneta při partii šachu). Hned jsem si všimnul, že jedny figurky jsou kovové a modlil jsem se, aby nedošlo k tomu, k čemu došlo. Bohužel mi to celkem ten film pohřbilo, protože celková pointa (boj o zachování - zničení léku) se tak stává nepodstatnou. Doufám, že se to v potenciálním čtvrtém dílu dostatečně vysvětlí. Co se týče triků, u mě uspěly. Jsem nenáročný divák, ale třeba v Ohnivém poháru při scéně vynoření kruvalské lodi jsem si smutně povzdechl. Vivat Bucklebeak aka Klofan... No a to nejhorší na závěr. Kvůli jistým podmínkám v kině, jsem nemohl počkat do konce titulků a přišel jsem tak o znovuzrození Xaviera *:(* 8/10
SPOILER
0 0
je škoda, že filmy s komiksovou předlohou nemají u nás takovou popularitu jako v zámoří. Tenhle film by si ji určitě zasloužil:+ U mě 8,5/10
26794
je škoda, že filmy s komiksovou předlohou nemají u nás takovou popularitu jako v zámoří. Tenhle film by si ji určitě zasloužil*:+* U mě 8,5/10
0 0
Dneska jsem se X3 konečně taky dočkal... no ve čtvrtek si dám repete, zatím bych to viděl tak na 6/10. Možná to bude tím, že jsem k tomu nepřistupoval tak rezervovaně, jako ti první z vás, ale naopak jsem si to podle komentářů začal představovat nadupanější, než to doopravdy bylo. Na druhé zhlédnutí snad s hodnocením půjdu navrch...byl bych aj rád :o))

btw. za úplně nejlepší moment trilogie považuju Wolverinovu rage stage (pojmenoval to tu tak někdo, ne? :o) ze dvojky, ve škole... :o) Na to se prostě nezapomíná :o)

26774

0 0
Fil se mi libil ale čekal sem víc. Typicky smutnej priklad kdy je trailer lepsi nez film. MI3 i Vendetta jsou lepsi... Ale to nevadi, bavil sem se. Nebejt tohodle filmu tak neni ani ten uzasnej trailer :):)
26772
Fil se mi libil ale čekal sem víc. Typicky smutnej priklad kdy je trailer lepsi nez film. MI3 i Vendetta jsou lepsi... Ale to nevadi, bavil sem se. Nebejt tohodle filmu tak neni ani ten uzasnej trailer *:)**:)*
0 0