Diskuze k článku Zmizelá: Recenze

0 0
What a bitch... ako psycho ok, ale čakal som viac. Veľmi priemerný Fincher.
312548
0 0

Zmizelá (Gone Girl)

Tohle, že má být jeden z nejlepších filmů roku? Po tom, co jsem ještě na poslední chvíli doháněl letošní filmové resty, možná tak zklamání roku. Vždyť je to nejslabší Fincher vůbec... :-
Nelze upřít nesporné technické kvality a dobré herecké výkony, ale příběh... ach ten příběh. Film neskutečně ztrácí po adaptační stránce (což nebude úplně režisérova chyba). Možná je to tím, že neznám předlohu, ale děj na mě prostě absolutně nefungoval. Jeden předvídatelný twist s "rozdílným" popisem reality. Opravdu je tu někdo, komu nepřišla vějička s deníkem podezřelá už od prvního zjevení? Zachránit to mohl aspoň konec (upřímně jsem doufal ještě ve finální zvrat, kdy by se ukázalo, že v tom od začátku jeli s manželem spolu, např. kvůli penězům od oběti - nebo nějaká pointa se sestrou/otcem/matkou - ale ten byl tak slabý... Postava detektivky dobře rozehraná, ale nakonec skončila v autu a právník byl dobrá komická figurka. :( Loňské Zmizení (Prisoners) bylo o dvě třídy výš.

5/10
310843
Tohle, že má být jeden z nejlepších filmů roku? Po tom, co jsem ještě na poslední chvíli doháněl letošní filmové resty, možná tak zklamání roku. Vždyť je to nejslabší Fincher vůbec... *:-* Nelze upřít nesporné technické kvality a dobré herecké výkony, ale příběh... ach ten příběh. Film neskutečně ztrácí po adaptační stránce (což nebude úplně režisérova chyba). Možná je to tím, že neznám předlohu, ale děj na mě prostě absolutně nefungoval. [spoiler]Jeden předvídatelný twist s "rozdílným" popisem reality. Opravdu je tu někdo, komu nepřišla vějička s deníkem podezřelá už od prvního zjevení? Zachránit to mohl aspoň konec (upřímně jsem doufal ještě ve finální zvrat, kdy by se ukázalo, že v tom od začátku jeli s manželem spolu, např. kvůli penězům od oběti - nebo nějaká pointa se sestrou/otcem/matkou - ale ten byl tak slabý... Postava detektivky dobře rozehraná, ale nakonec skončila v autu a právník byl dobrá komická figurka. *:(* Loňské [b]Zmizení (Prisoners)[/b] bylo o dvě třídy výš.[/spoiler] 5/10
Zmizelá (Gone Girl)
1 0
Super film, určitě stojí za shlédnutí. 2/3 filmu bez chybičky, ale ta poslední třetina, no nevím, čekal jsem to jinak. Celkově bych filmu dal 8/10*.
310564
0 0
Z recenze cítím skoro až hněv za to, že Fincher točí "pouze" vynikající filmy a důvod snížení hodnocení (viz poslední odstavec recenze) je skoro až směšný. Akceptoval bych ho možná u nějakého puberťáka (no když se podíváte na zdejší hodnocení posledních Bayových filmů, tak to vlastně zas tolik nepřekvapuje...).

A zdejší debata nad tím jestli (ne)byl vidět Affleckův vocas je opravdu k popukání.
310538
Z recenze cítím skoro až hněv za to, že Fincher točí "pouze" vynikající filmy a důvod snížení hodnocení (viz poslední odstavec recenze) je skoro až směšný. Akceptoval bych ho možná u nějakého puberťáka (no když se podíváte na zdejší hodnocení posledních Bayových filmů, tak to vlastně zas tolik nepřekvapuje...). A zdejší debata nad tím jestli (ne)byl vidět Affleckův vocas je opravdu k popukání.
0 0
Tak si sem jdu konečně přečíst diskuzi, protože už jsem film viděl a nemusím se vyhýbat spoilerům a většina spoilerů se týká něčího ocasu:D
A ano, je tam Affleckův penis, je tam i penis NPH, ale nereálně zobrazený, protože by měl být v posmrtné křeči ztopořený (zkušenosti s tím nemám, ale říkali to v Clerks, tak to musí být pravda:D)

BTW nemohli byste prosím do víkendového výplachu zahrnout vždy i best of RainMakeR? Hrozně mě totiž baví
310391
Tak si sem jdu konečně přečíst diskuzi, protože už jsem film viděl a nemusím se vyhýbat spoilerům a většina spoilerů se týká něčího ocasu*:D* A ano, [spoiler]je tam Affleckův penis, je tam i penis NPH, ale nereálně zobrazený, protože by měl být v posmrtné křeči ztopořený (zkušenosti s tím nemám, ale říkali to v Clerks, tak to musí být pravda*:D*)[/spoiler] BTW nemohli byste prosím do víkendového výplachu zahrnout vždy i best of RainMakeR? Hrozně mě totiž baví
0 0
Nemám rád, když jsou skvělé filmy zakončené tak debilním způsobem. Pak to ovlivní celý můj zážitek, i když z větší části ten film neměl chybu. Opravdu škoda, že to tak skončilo.
310308
0 0
Pavlovský o tom svojho času napísal niečo ako: "Moc se mi to líbilo. Ženě vůbec. Pochopitelně - ani kouzelník nemá rád, když někdo odhalí jeho triky."
310004
0 0
Keby všetci ženáči mohli kopnúť svoju starú a ísť za dvacinou... tak by život nebol taký napínavý.
310003
0 0
To mu napsat můžu, ale hlavně, co chci napsat je, jestli fakt myslíte vážně, že tu je převážně pánská diskuze o tom jestli jste viděli nebo jak dychtivě jste sledovali jestli uvidíte péra? Nevím, co si o tom myslet teda...Beru zmínku, ale tohle... jsem na moviezone nebo bukviezone :D
309996
To mu napsat můžu, ale hlavně, co chci napsat je, jestli fakt myslíte vážně, že tu je převážně pánská diskuze o tom jestli jste viděli nebo jak dychtivě jste sledovali jestli uvidíte péra? Nevím, co si o tom myslet teda...Beru zmínku, ale tohle... jsem na moviezone nebo bukviezone *:D*
0 0
Může sem nakráčet někdo ženatej a říct mu, že to nepochopil, protože nikdy nebyl ženatej? Díky :D
309955
Může sem nakráčet někdo ženatej a říct mu, že to nepochopil, protože nikdy nebyl ženatej? Díky *:D*
0 0
Ale dost uz RM trollingu pro dnesek :D
309954
Ale dost uz RM trollingu pro dnesek *:D*
0 0

RainMaker

Zase ale nevidis, ze jeho zena zbavila svet psychopata NPH. Affleck si to vsechno zalouzil a mel jit sedet.
309953
RainMaker
0 0

beru to jako kompliment :+:D a neboj rozhodně zůstanu, ale občas rád experimentuju

TedGeorge
co jsem na tom měl pochopit ? ten film se ze začátku tváří že jde o vraždu, kterou spáchal Affleck, jenže postupem času se odkrývá zápletka a Affleck je tu jako oběť, na kterou to je ušito a Rosamunda se akorat mstí za jeho nevěru. Ona před tím vpodstatě zničila 2 lidský životy svojí povahou psychopatky, Affleck měl být jen další obět a když to vypadá ,že o jeho manželce řekne konečně pravdu o kterou se pak snaží i ta policajtka tak on se ve finále zachová tak, že s tou psychopatkou zůstane ? wtf ?měl jí kopnout do řiti a jít za tou dvacítkou. the end jestli je tam nějaká skrytá pointa tak mě jí prosím pěkně napište sem.
Díky
309951
beru to jako kompliment *:+**:D* a neboj rozhodně zůstanu, ale občas rád experimentuju TedGeorge co jsem na tom měl pochopit ? [spoiler]ten film se ze začátku tváří že jde o vraždu, kterou spáchal Affleck, jenže postupem času se odkrývá zápletka a Affleck je tu jako oběť, na kterou to je ušito a Rosamunda se akorat mstí za jeho nevěru. Ona před tím vpodstatě zničila 2 lidský životy svojí povahou psychopatky, Affleck měl být jen další obět a když to vypadá ,že o jeho manželce řekne konečně pravdu o kterou se pak snaží i ta policajtka tak on se ve finále zachová tak, že s tou psychopatkou zůstane ? wtf ?měl jí kopnout do řiti a jít za tou dvacítkou. the end[/spoiler] jestli je tam nějaká skrytá pointa tak mě jí prosím pěkně napište sem. Díky
0 0
btw jsem jedinej, kdo jí v tom absolutním finále fandil? :)

Affleck je tam naopak výbornej, nedokážu si představit, kdo by to joudovství odehrál líp.
309948
btw jsem jedinej, kdo jí [spoiler]v tom absolutním finále fandil? *:)*[/spoiler] Affleck je tam naopak výbornej, nedokážu si představit, kdo by to joudovství odehrál líp.
0 0

RainMakeR

To si ten film prave vubec nepochopil. Rosamund ala manzelka je hlavni hrdinkou pribehu a Affleck je jako vzdy na odstrel.
309946
RainMakeR
0 0

RainMakeR

Možná to zní hnusně, ale asi bys vážně neměl utíkat od přímočarejch blockbusterů :D
309940
Možná to zní hnusně, ale asi bys vážně neměl utíkat od přímočarejch blockbusterů *:D*
RainMakeR
0 0
omg to skončilo tak debilně !!! od půlky filmu jsem začal Benovi těžce fandit protože se ukázalo žeta jeho manželka je fakt psychopatická píča a fakt jsem jí přál bolestivou smrt na elektrickým křesle, doufal jsem že celej ten proces otočí proti ní ale to se ve finále nestalo. Naopak to dopadlo jak dopadlo. tohle že je film roku pro některý? tohle je sračka roku ! s tímhle filmem si muže jít Afleck vytřít jeho batsuit

z tohohle smrděl feminismum na 100 honů . fuj takovej blbej film :-
309934
omg to skončilo tak debilně !!! od půlky filmu jsem začal Benovi těžce fandit protože se ukázalo že[spoiler]ta jeho manželka je fakt psychopatická píča a fakt jsem jí přál bolestivou smrt na elektrickým křesle, doufal jsem že celej ten proces otočí proti ní[/spoiler] ale to se ve finále nestalo. Naopak to dopadlo jak dopadlo. tohle že je film roku pro některý? tohle je sračka roku ! s tímhle filmem si muže jít Afleck vytřít jeho batsuit z tohohle smrděl feminismum na 100 honů . fuj takovej blbej film *:-*
0 -1
Po kině bych tomu napálil plnou palbu. Druhé projekce jsem se trochu bál, ale bylo to snad ještě lepší. Každá scéna byla tak strašně dobrá, to bylo umění s velkým u v každém záběru. Všechno tak do předu krásně připravený zapadající a přitom napoprvé neznatelné. Fenomenální soundtrack, to trvořilo atmošku mocně. Kdyby šlo dát Oscara za casting, tak by to dostala Zmizelá. Všichni to samozřejmě odehráli špičkově, ale tam každý zapadal do role tak krásně. I takové wtf volby jako Barney Stinson nebo Tyler Perry.
Nevím jakou kvalitu má knížka, ale tady mi přišlo, že to předloha moc netahala, což bych čekal opak. Ale docela zajímavý mix toho, co člověk předvídá a co ho překvapí. Nebylo to ve stylu, jeden twist, druhej twist a diváku fuck off. Tady mi to přišlo, víme co si myslíš, že se stane, ale hele ještě tohle jak do toho hezky zapadne. V tomhle si to se mnou hrálo moc hezky a ani chvíli jsem se nenudil i v momentě, kdy jsem věděl, co se stane. Fincher nej režisér současnosti? Jen mi přijde, že by se mohl trochu urvat ze řetězu a natočit něco trochu osobitějšího, než žánrové adaptace a remake.
10/10
309466
Po kině bych tomu napálil plnou palbu. Druhé projekce jsem se trochu bál, ale bylo to snad ještě lepší. Každá scéna byla tak strašně dobrá, to bylo umění s velkým u v každém záběru. Všechno tak do předu krásně připravený zapadající a přitom napoprvé neznatelné. Fenomenální soundtrack, to trvořilo atmošku mocně. Kdyby šlo dát Oscara za casting, tak by to dostala Zmizelá. Všichni to samozřejmě odehráli špičkově, ale tam každý zapadal do role tak krásně. I takové wtf volby jako Barney Stinson nebo Tyler Perry. Nevím jakou kvalitu má knížka, ale tady mi přišlo, že to předloha moc netahala, což bych čekal opak. Ale docela zajímavý mix toho, co člověk předvídá a co ho překvapí. Nebylo to ve stylu, jeden twist, druhej twist a diváku fuck off. Tady mi to přišlo, víme co si myslíš, že se stane, ale hele ještě tohle jak do toho hezky zapadne. V tomhle si to se mnou hrálo moc hezky a ani chvíli jsem se nenudil i v momentě, kdy jsem věděl, co se stane. Fincher nej režisér současnosti? Jen mi přijde, že by se mohl trochu urvat ze řetězu a natočit něco trochu osobitějšího, než žánrové adaptace a remake. 10/10
0 -1
suhlas - film roku....na viac slov sa zatial nezmozem...
304774