Diskuze k článku Piráti z Karibiku - Truhla mrtvého muže: Recenze

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek
....spratek.... tak chlape s tebou já plně souhlasím!!!! každej tady akorát drbe kolik ten film stál a jestli to bylo vůči té sumě úměrné,z takových lidí je my špatně.koho zajímá jestli utratili 250 nebo 500 milionů,lidi se chtějí pobavit a tenhle film to podle mě splnil!!!
27792
0 0

NE ne

Bez úspěchu tak na 90% končí v zapomění. S velkým úspěchem to bývá zase malokdy opačně.
27790
NE ne
0 0

K trikum...

3d grafiku a grafiku delam , takze vim co se v piratech povedlo a co ne a hlavne vam muzu potvrdit ze ty prachy tam rozhodne videt sou, ale ty triky sou na takovy urovni ze je normalni oko(negrafika:)) prehlidne. Naprosto me dostal Jones a ta jeho slizka chobotnice a taky ta scena jak byli zaveseni v tech koulich, to bylo ..hm genialni. Problem, kerej si asi malokerej divak uvedomuje je to, ze to co je nejvetsi(kraken) nemusi bejt i trikove nejnarocnejsi, neuveritelny je jak to bylo cely nasviceny a provedeny do nejmensich detailu, kery proste prehlidnete a odnotite jen to co vas do oci bije (kraken). Od 2.a3. matrixu jsem takovou digitalni dokonalost nikde nevidel.
Mno, jinak film je to opravdu peknej a oproti hodne spatnymu supermanovi(i trikove i dejove(hlavne)) rozhodne jeden z nej "zabavnejch" filmu. Jedina chyba je ze humor obcas nefacha, ale nikdy neni trapnej. film 8/10 trikove 10/10
27789
3d grafiku a grafiku delam , takze vim co se v piratech povedlo a co ne a hlavne vam muzu potvrdit ze ty prachy tam rozhodne videt sou, ale ty triky sou na takovy urovni ze je normalni oko(negrafika:)) prehlidne. Naprosto me dostal Jones a ta jeho slizka chobotnice a taky ta scena jak byli zaveseni v tech koulich, to bylo ..hm genialni. Problem, kerej si asi malokerej divak uvedomuje je to, ze to co je nejvetsi(kraken) nemusi bejt i trikove nejnarocnejsi, neuveritelny je jak to bylo cely nasviceny a provedeny do nejmensich detailu, kery proste prehlidnete a odnotite jen to co vas do oci bije (kraken). Od 2.a3. matrixu jsem takovou digitalni dokonalost nikde nevidel. Mno, jinak film je to opravdu peknej a oproti hodne spatnymu supermanovi(i trikove i dejove(hlavne)) rozhodne jeden z nej "zabavnejch" filmu. Jedina chyba je ze humor obcas nefacha, ale nikdy neni trapnej. film 8/10 trikove 10/10
K trikum...
0 0

bapi

souhlas s hodnocením Pirátů a Jacka ... těma forkama přišel o svoje kouzlo a o takovou tu roušku tajemna ... stal se z něj takovej potrhlej pošuk :) když to přeženu ...
27787
bapi
0 0
Nebo spíš lidi na to šli jen čistě ze zvědavosti a mysleli si,že se u toho budou parádně bavit
duro:jj,zatím asi nej je M:I 3 a pak ještě X-men 3
27785
Nebo spíš lidi na to šli jen čistě ze zvědavosti a mysleli si,že se u toho budou parádně bavit duro:jj,zatím asi nej je M:I 3 a pak ještě X-men 3
0 0
Súhlas s Bapim - najlepší blockbuster tohto leta jednoznačne M:I:III. To Ravenhorn: To, že sa to ľuďom páči, ešte neznamená, že to vojde do dejín kinematografie ako dokonalý film.
27781
0 0

No

čísla neklamou. Stačí se kouknout, kolik vydělali zatím Piráti a není pochyb, že většině se to určitě líbí, jinak by to nemohlo mít takové tržby.:+
27780
čísla neklamou. Stačí se kouknout, kolik vydělali zatím Piráti a není pochyb, že většině se to určitě líbí, jinak by to nemohlo mít takové tržby.*:+*
No
0 0
Kdybych nad tim premyslel 2 minuty, tak by to mozna davalo i smysl.:D;)
27779
Kdybych nad tim premyslel 2 minuty, tak by to mozna davalo i smysl.*:D**;)*
0 0

sidda

ee, takove pytloviny ti vyplodim z fleku ;-) bujna fantazie me neopustila a to mi tahne na 20. Dyl mi trvalo to po sobe opravit cestinarsky.
27778
sidda
0 0

speta.jr

?)To jsi vymyslel hodne dlouho, co? Jo, urcite to byly nejdelsi 2 minuty tveho, zivota, hmm??)
27777
*?)*To jsi vymyslel hodne dlouho, co? Jo, urcite to byly nejdelsi 2 minuty tveho, zivota, hmm?*?)*
speta.jr
0 0
Anebo vsichni za rok zjistite, ze 1 a 2 jsou jen chyby v Matrixu, cely dej se presune do 25. stoleti Johny se chrtanem totiz dostal ze zajeti a je v real world (snad to takovy spoiler neni :D), To ze neni svet jaky by mel byt, zjisti hned na zacatku, kdy se doplavi na konec sveta (to jest konec simulace sveta) a vsichni se dostanou do real world. Z pribehu se stane postapokalypticke drama, nekteri psychicky nevyspeli jedinci (takze po dvojce skoro vsichni) to neunesou a spachaji sebevrazdu a z opicky se stane novy vudce sveta po te co virem, ktery v sobe ma (epidemie) nakazi stroje jez je ovladali.8)
27776
Anebo vsichni za rok zjistite, ze 1 a 2 jsou jen chyby v Matrixu, cely dej se presune do 25. stoleti Johny se chrtanem totiz dostal ze zajeti a je v real world (snad to takovy spoiler neni :D), To ze neni svet jaky by mel byt, zjisti hned na zacatku, kdy se doplavi na konec sveta (to jest konec simulace sveta) a vsichni se dostanou do real world. Z pribehu se stane postapokalypticke drama, nekteri psychicky nevyspeli jedinci (takze po dvojce skoro vsichni) to neunesou a spachaji sebevrazdu a z opicky se stane novy vudce sveta po te co virem, ktery v sobe ma (epidemie) nakazi stroje jez je ovladali.*8)*
0 0

aldebaran

Anebo se na zacatku zari dovis, ze je to variace nazoru na vec, tudiz ze nekterym jedincum nesedl, zatimco ostatni zjistili, ze je to dabelska jizda!!!:+
27775
Anebo se na zacatku zari dovis, ze je to variace nazoru na vec, tudiz ze nekterym jedincum nesedl, zatimco ostatni zjistili, ze je to dabelska jizda!!!*:+*
aldebaran
0 0

Ravenhorn

A nebo jen některým jedincům sedl zatímco ostatní zjistili, že je to pěkná kravina!:D I když já osobně se to dovím až na začátku září. Takže tuhle reakci berte s humorem.
27773
A nebo jen některým jedincům sedl zatímco ostatní zjistili, že je to pěkná kravina!*:D* I když já osobně se to dovím až na začátku září. Takže tuhle reakci berte s humorem.
Ravenhorn
0 0

Ravenhorn

Tak nejak to urcite bude;)
27772
Tak nejak to urcite bude;)
Ravenhorn
0 0
Mě osobně Piráti 2 zklamali. Čekal jsem non-stop akci, ale až na ty dvě akční scény jsem se nudil. Keira byla pěkně otravná, ale horší je, že kapitán Jack Sparrow kvůli těm infantilním vtípkům začal ztrácet svoje kouzlo. Pro mě naprosto průměrný film a letním blockbusterem No. 1 se pro mě stalo překvapivě M:i:III.
27771
0 0

HM

Každej má jinej názor. Takže je to jasný Piráti 2 jsou super filmy jen některým jedincům nesedne. Tak to asi je.
27770
HM
0 0
tak jsem se v pátek taky vypravil na piráty a jako teda velký zklamání .. ono to je taky částečně dáno velkou natěšeností a velkým obdivem jedničky.. v recenzi psal imf , že první hoďka a půl je nuda , kde se jen řeší , kecá , sem tam přilítne nějakej ten infantilní fórek ,ale akce jako taková je až v závěru... nevěřil jsem mu ,že to bude až taková nuda,ale teď mu dávám za pravdu ...já se tam fakt strašně nudil v tom kině a z letargie (=usnutí :) mě vytrhli občas jen hýkající děcka vedle mě ( resp. všude kolem :) .. no a tak jsem se nějak propracoval k finále , kdy to mělo bouchat a lítat , jenže skutek utek.. těšil jsem se na šermovačku na pláži ,na kamerový oblety ala trailer ,ale nic takovýho se nekonalo :( jízda na mlýnským kole byla slušná ,ale zase byla prokládaná těma infantilníma fórkama, chjo..takže vlastně zbývá jen Kraken... kterej docela ušel co se týká zpracování ( ne , že by to nešlo líp ,ale bylo to docela fajn) .. já ale čekal nějakou klasickou akci a ne že to hlavní obstará digitální monstrum ... zkrátka celej film by se dal sestříhat tak do půl hodiny a uplně by to stačilo :) jak bylo řečeno v recenzi : dělat z pouťové atrakce vlastní universum je fakt hodně pitomej nápad :)) .. Deppa bylo moc , Keira vůbec nebyla sexy jak v jedničce...spíš mi ke konci přišla jako uječená hysterka:- .. no a co měla proboha bejt ta dvojice přihlouplejch pirátů ? naprostozbyteční ( max půlka 1 forku ) akorát film ještě víc rozmělňovali a brzdili
27769
tak jsem se v pátek taky vypravil na piráty a jako teda velký zklamání .. ono to je taky částečně dáno velkou natěšeností a velkým obdivem jedničky.. v recenzi psal imf , že první hoďka a půl je nuda , kde se jen řeší , kecá , sem tam přilítne nějakej ten infantilní fórek ,ale akce jako taková je až v závěru... nevěřil jsem mu ,že to bude až taková nuda,ale teď mu dávám za pravdu ...já se tam fakt strašně nudil v tom kině a z letargie (=usnutí :) mě vytrhli občas jen hýkající děcka vedle mě ( resp. všude kolem :) .. no a tak jsem se nějak propracoval k finále , kdy to mělo bouchat a lítat , jenže skutek utek.. těšil jsem se na šermovačku na pláži ,na kamerový oblety ala trailer ,ale nic takovýho se nekonalo :( jízda na mlýnským kole byla slušná ,ale zase byla prokládaná těma infantilníma fórkama, chjo..takže vlastně zbývá jen Kraken... kterej docela ušel co se týká zpracování ( ne , že by to nešlo líp ,ale bylo to docela fajn) .. já ale čekal nějakou klasickou akci a ne že to hlavní obstará digitální monstrum ... zkrátka celej film by se dal sestříhat tak do půl hodiny a uplně by to stačilo :) jak bylo řečeno v recenzi : dělat z pouťové atrakce vlastní universum je fakt hodně pitomej nápad *:))* .. Deppa bylo moc , Keira vůbec nebyla sexy jak v jedničce...spíš mi ke konci přišla jako uječená hysterka*:-* .. no a co měla proboha bejt ta dvojice přihlouplejch pirátů ? naprostozbyteční ( max půlka 1 forku ) akorát film ještě víc rozmělňovali a brzdili
0 0

cena

Mě je to taky jedno zda to stojí 100 nebo 300 milionů. Jediné co mě zajímá je aby to stálo za to. A u Pirátů mi přijdou triky povedené včetně Krakena.
27768
cena
0 0
Nevím, kolik to bylo u Pirátů, ale efekty u Spider-Mana 2 stály údajně 55 milionů. Rozpočet byl 200 oficiálně...
27767
0 0
TAk jelikoz veltsina hlavnich roli, byla obsazena "Big Starsy", tak jiste velkej balik z rozpoctu se sypal timdle smerem. Jedine co bych chtel nekde videt presne, jsou rozpocty jednotlivych sekci filmu (nejen herce, ale kolik stala vyprava, kasa pro celej stab, triky, chalka atd...je tam mnoho smeru, kudy prachy tecou, ale nikdo se o nich moc nebavi, ze. Jen si vzpomente, kolik se zbytecne vyhazuje za "obcas dementni" manyry hvezd, jak se jiz drive psalo na jinych mistech...)Pro nekoho to byly triky chabe(kdyz si to da do kontextu s celkovym rozpoctem), pro me zase v celku perfektni...Coz je u kazdeho individualni...
27766
0 0