Diskuze k článku Piráti z Karibiku - Truhla mrtvého muže: Recenze

MichaelBay

Ehm. No zajímavá recenze Miku. Hned se víc těším :)
27684
MichaelBay
0 0

YO HO YO HO A PIRATE'S LIFE'S FOR ME...

Pánové a dámy před chvilkou jsem dorazil zpět domů z Truhly Mrtvého Muže. Trošku promočený, jelikož venku nepanuje zrovna letní počasí, ale to mi vůbec ale vůbec nevadí. Viděl jsem totiž daleko, daleko, daleko, daleko a ještě tak 1000x daleko NEJLEPŠÍ film roku 2006!!! Nejprve bych prosil, aby Brett Ratner okamžitě vzal všechny kopie X-Men 3 zašel do kina na Truhlu Mrtvého Muže, podíval jak se točí letní velkofilm a pak všechny ty kopie spálil, aby mistr Bryan Singer vzal své amatérské dílko natočené miniDV kamerou za 10 000 korun s názvem Superman Returns a rychle ho někde zakopal, aby prostě všichni režiséři se šli podívat jak se točí filmy, aby všichni herci se šli podívat jak se hraje atd. atd. atd. Prostě Truhla Mrtvého Muže jak tak úžasný film, že za celých 151 minut jsem snad ani nemrkl. Smál jsem se v kině bez přestání od začátku do konce. Je prostě krásné vidět, jak někoho baví točit filmy. Vizuální efekty jsou prostě dokonalé a nelze jim absolutně nic vytknout! Nádherné natáčecí lokace, úžasná hudba, dokonalý hlavní záporák i když tedy Geoffreyho Rushe z jedničky nepřekonal atd. A třešnička na dortu samozřejmě kdo jiný než sám KAPITÁN JACK SPARROW!!! Jeho eskapády jsou prostě k sežrání a jsou prostě neokoukatelné. Všechny jeho gesta, slova, pohyby to vše naprosto skvěle zapadá a nevypadá to ani na setinu vteřiny křečovitě. Např. narážky na první díl jako "Hide the Rum" jsou prostě k sežrání a že těch narážek je ve filmu spousta!!! Prostě tenhle rok má myslím Johny Depp oskara za hlavní mužskou roli jasného a i kdyby ne, tak prostě lepší herecký výkon předvedený od vzniku filmu NEEXISTUJE!!! No a závěr filmu je přímo kulervoucí!! A příchod Geoffreyho Rushe na scénu přímo pompézní ukončení dokonalého letního popcornového blockbusteru, jaký umí naservírovat jen a jen Jerry "Blockbuster" Bruckheimer!!! No a třetí díl ten pánové a dámy bude DOKONALOST SAMA! Proč? No prostě Davy Jones coby skvělý záporák na scéně, Geoffrey Rush coby dokonalý herec přímo užívající si svou roli na scéně, Keith Richards ze skupiny Rolling Stones coby otec Jacka Sparrowa na scéně a mezi těmahle všema esama promenádující se Johny Depp coby celosvětově nejoblíbenější a nebojím se říci už teď kultovní postava KAPITÁN JACK SPARROW! Všichni prosím z cesty, protože král tohoto roku již dorazil a není animovaný, ani nelétá vzduchem, ani neovládá železné věci, ale přijíždí na lodi pod černou vlajkou na které se v Karibském větru vlní Lebka a Skřížené Hnáty a pod tím je podpis Jerry Bruckheimera a Gore Verbinskiho. Dále již ani nemá cenu tento rok chodit do kina, vítěz už je tu...
27683
YO HO YO HO A PIRATE'S LIFE'S FOR ME...
0 0
Ešte ti to zamieša Eragon :-)
27682
Ešte ti to zamieša Eragon :-)
0 0

aby ne.*:D*

Druhý nejlepší film který jsem tento rok viděl. Narnie a Piráti z Karibiku 2.
27681
aby ne.*:D*
0 0
Nezklamals :D:+
27680
Nezklamals *:D**:+*
0 0

úplně jiný názor

než má většina ostatních. Mega jizda. Nemám co bych vytknul. Vítky typu Kraken je špatně trikově nebo Keira neumí hrát, jednou jsem se zasmál atd. Hm Mě Kraken přišel povedený, Keira je dobrá herečka a rozhodně zde to zahrála tak na 9* a zasmál jsem se hodněkrát nebo aspoň usmíval. Kámoš se smál velmi často a nahlas :) A konec když tam vstoupil G. Rush LOL už aby tu byla trojka. Mé hodnocení 9,5*
27679
než má většina ostatních. Mega jizda. Nemám co bych vytknul. Vítky typu Kraken je špatně trikově nebo Keira neumí hrát, jednou jsem se zasmál atd. Hm Mě Kraken přišel povedený, Keira je dobrá herečka a rozhodně zde to zahrála tak na 9* a zasmál jsem se hodněkrát nebo aspoň usmíval. Kámoš se smál velmi často a nahlas *:)* A konec když tam vstoupil G. Rush LOL už aby tu byla trojka. Mé hodnocení 9,5*
úplně jiný názor
0 0
Ako väčšinou nesúhlasím s Kokešom Douglasom, tak pod jeho koment na csfd sa podpíšem. Zaujímavé, že mu kedysi podobne nevadil Van Helsing a dal mu plné hodnotenie. Pre mňa Helsing a Piráti 2 zhruba ten istý pocit.
27678
0 0
YO HO...tak tomu rikam letni jizda, Johnny, triky, souboje...od zacatku do konce jsem se paradne bavil. Uz se tesim na plavbu na konec sveta, jeste se truhlou minimalne 2x necham svezt...btw, "stek" na konci titulku se taky povedl...YO HO
27677
0 0
Já jsem spokojenej. Prostě oddychovej letní popkorn. Mě to padlo do nálady... ;) Stejně jako jednička..
27674
Já jsem spokojenej. Prostě oddychovej letní popkorn. Mě to padlo do nálady... *;)* Stejně jako jednička..
0 0
Žiju v soustave Dagobah
27672
Žiju v soustave Dagobah
0 0

megarecenze

Byl jsem jednim z mnoha ucastniku exkluzivni pulnocni premiery ve Slovaci na Piratech z Karibiku 2....... Cpt. Jack is back! Otazka zni, bylo to dobre? Mohu pouze konstatovat, ze me film nicim nezvedal ze sedadla, ale uplny propadak (nebo jiny podobny uzity vyraz :D) to nebyl..... Rika se, ze za hodne malo penez je hodne muziky, v tomto pripade je za hodne penez malo muziky. (nechapu kam se mohl podet tak velky rozpocet). Nejvetsim plusem filmu byl bezpochyby Johny Depp, ale jeho kreace mi prisly misty uz dost ohrane, bez chuti, otravne. Dalsim plusem bylo krasne prostredi, kde film vznikal, ale to jsou tak vsechna pozitiva. Ale jinak se mi naplnily nocni mury, ze druhy dil nenabidne vubec nic noveho, bude preplaceny (bez jakekoliv pointy) a bude to pouze odrazovy mustek pro posledni dil (ktery podle meho nazoru ceka stejny osud jako jeho dva predchozi dily - jednicka se mi nelibila, dvojka byla preplacana). Jako velke minus bych posuzoval delku filmu, jednim slovem me film v hodne castech nudil (stacilo by byvalo 90min), nudne sceny byly doplneny jen nejakou vtipnou hlaskou nebo eskapadou (ale ne vzdy povedenou). Nejvetstim zklamanim byl pro me Kraken, od ktereho jsem cekal neco poradneho a ne par chapadel a digitalni tlamu;) (ke vsemu to vypadalo jako z filmu Chobotnice). Muj nazor je jasny, Pirati se vymykaji kontrole a ztraceji kurz, k nadeji jim ani nepomuze ani polofunkcni kompas Jacka Sparrowa. Adekvatni hodnoceni se pohybuje okolo 5/10, mozna mene, je to pro me velke zklamani (nebyly naplneny ocekavani, ale nocni mury) a v bitve se Supermanem dostal na hubu......:))

P.S. na trojku pujdu pouze ze zvedavostim, kdyz uz jsem dokazal v kine prekousnout ne dva zrovna dobre pokusy a oziveni piratskych filmu..... pokud by se delal dalsi dil, tak moji pozornost uz v zadnem pripade neziska
27671
Byl jsem jednim z mnoha ucastniku exkluzivni pulnocni premiery ve Slovaci na Piratech z Karibiku 2....... Cpt. Jack is back! Otazka zni, bylo to dobre? Mohu pouze konstatovat, ze me film nicim nezvedal ze sedadla, ale uplny propadak (nebo jiny podobny uzity vyraz *:D*) to nebyl..... Rika se, ze za hodne malo penez je hodne muziky, v tomto pripade je za hodne penez malo muziky. (nechapu kam se mohl podet tak velky rozpocet). Nejvetsim plusem filmu byl bezpochyby Johny Depp, ale jeho kreace mi prisly misty uz dost ohrane, bez chuti, otravne. Dalsim plusem bylo krasne prostredi, kde film vznikal, ale to jsou tak vsechna pozitiva. Ale jinak se mi naplnily nocni mury, ze druhy dil nenabidne vubec nic noveho, bude preplaceny (bez jakekoliv pointy) a bude to pouze odrazovy mustek pro posledni dil (ktery podle meho nazoru ceka stejny osud jako jeho dva predchozi dily - jednicka se mi nelibila, dvojka byla preplacana). Jako velke minus bych posuzoval delku filmu, jednim slovem me film v hodne castech nudil (stacilo by byvalo 90min), nudne sceny byly doplneny jen nejakou vtipnou hlaskou nebo eskapadou (ale ne vzdy povedenou). Nejvetstim zklamanim byl pro me Kraken, od ktereho jsem cekal neco poradneho a ne par chapadel a digitalni tlamu*;)* (ke vsemu to vypadalo jako z filmu Chobotnice). Muj nazor je jasny, Pirati se vymykaji kontrole a ztraceji kurz, k nadeji jim ani nepomuze ani polofunkcni kompas Jacka Sparrowa. Adekvatni hodnoceni se pohybuje okolo 5/10, mozna mene, je to pro me velke zklamani (nebyly naplneny ocekavani, ale nocni mury) a v bitve se Supermanem dostal na hubu......*:))* P.S. na trojku pujdu pouze ze zvedavostim, kdyz uz jsem dokazal v kine prekousnout ne dva zrovna dobre pokusy a oziveni piratskych filmu..... pokud by se delal dalsi dil, tak moji pozornost uz v zadnem pripade neziska
megarecenze
0 0

Shimitz

Slusny prumer je 79? Ty nezijes v desitkove soustave, vid? ;)
27670
Shimitz
0 0

Slušné

Taky jsem o půlnoci nový Piráty zhlédl a musím říct, že víc než na slušný průměr to nevychází - pár fórků, dobrá atmoška, pár kůl záběrů, posledních slibovaných 40minut se nekonalo a to co jsem viděl po závěrečných titulkách, to teda snad není ani možný. Celkově rozplizlost, občas výtečné, ale špatný to rozhodně není. 79%
27669
Slušné
0 0