Diskuze k článku Piráti z Karibiku - Truhla mrtvého muže: Recenze

příspěvky 141 - 160 Napsat příspěvek
Cival: No me uz se nelibla jednicka, pod tlakem pritelkyne jsem si ale nechal mozek doma a dival se. Nejzabavnejsi na tom filmu bylo pozorovat mou pritelkyni jak je cim dal vic zklamana (jak jsem predpokladal) a nakonec na to mame nazor stejny. MegaS! Fakt tak strasny film jsem nevidel a co se tyka u vas casto vzpominanych 40 minut, tak prave tam byly ty dobre 2s, co se tyka invence tak v sermirskem souboji vyhrava SWIII, to co provadel Kraken mi pripadalo jako vykradacka LOTRI, za cely film jsem se z nouze zasmal jednou (viz dale) a uvodni zaber ve me evokoval "kapajici" scenu z Hero (wtf!). No a zaver? Nechat obzivnout zaporaka, ktery vlastne ani nebyl zaporak, z jednicky, tak tomu uz jsem mohl jen tak zasmat. Keira byla hnusna a to co predvadela se snad neda pojmenovat jako herectvi. Sice jsem u filmu neusnul jako u jednicky, ale co se jednicce uprit neda, tak spravne nacasovani (myslim do divackeho vkusu) a jakastakas originalnost. Pristi rok me v kine cekejte, jedine kdyz to tady bude mit 10*.:(
27667
Cival: No me uz se nelibla jednicka, pod tlakem pritelkyne jsem si ale nechal mozek doma a dival se. Nejzabavnejsi na tom filmu bylo pozorovat mou pritelkyni jak je cim dal vic zklamana (jak jsem predpokladal) a nakonec na to mame nazor stejny. MegaS! Fakt tak strasny film jsem nevidel a co se tyka u vas casto vzpominanych 40 minut, tak prave tam byly ty dobre 2s, co se tyka invence tak v sermirskem souboji vyhrava SWIII, to co provadel Kraken mi pripadalo jako vykradacka LOTRI, za cely film jsem se z nouze zasmal jednou (viz dale) a uvodni zaber ve me evokoval "kapajici" scenu z Hero (wtf!). No a zaver? Nechat obzivnout zaporaka, ktery vlastne ani nebyl zaporak, z jednicky, tak tomu uz jsem mohl jen tak zasmat. Keira byla hnusna a to co predvadela se snad neda pojmenovat jako herectvi. Sice jsem u filmu neusnul jako u jednicky, ale co se jednicce uprit neda, tak spravne nacasovani (myslim do divackeho vkusu) a jakastakas originalnost. Pristi rok me v kine cekejte, jedine kdyz to tady bude mit 10*.*:(*
0 0
Taky jsem se ted vratil z premiery, kdes byl Terminatore?;) Svuj nazor nebudu psat, protoze jsem byl moc a pro jistotu na to jeste pujdu po vikendu za strizliva, ale zatim jsem taky hluboce zklaman... Pred videnim jsem si byl jsit nakupem dvd, ted vaham...:D Na druhou stranu nevim proc, ale obrovskou nadeji do zil mi vneslo poslednich asi 15 vterin pred zaverecnymi titulky, ktere diky jiste osobe a s ni souvisejicimi souvislostmi davaji aspon nadeji, ze trojka by mohla byt zase super ci aspon nadprumerna jako jednicka.... oh, what a strange text:)
27666
Taky jsem se ted vratil z premiery, kdes byl Terminatore?*;)* Svuj nazor nebudu psat, protoze jsem byl moc a pro jistotu na to jeste pujdu po vikendu za strizliva, ale zatim jsem taky hluboce zklaman... Pred videnim jsem si byl jsit nakupem dvd, ted vaham...*:D* Na druhou stranu nevim proc, ale obrovskou nadeji do zil mi vneslo poslednich asi 15 vterin pred zaverecnymi titulky, ktere diky jiste osobe a s ni souvisejicimi souvislostmi davaji aspon nadeji, ze trojka by mohla byt zase super ci aspon nadprumerna jako jednicka.... oh, what a strange text*:)*
0 0

recenze

Tak jsem se take vratil z pulnocni predpremiery. A co rici? Dobre natoceny film v krasnem prostredi, misty ovsem zdlouhavy a preplacany s vybornym J.Deppem (ikdyz ho bylo misty mozna uz trochu moc) a navic film pripraveny jen na 3.dil, (nechci prozrazovat radsi). Takze stejne jako jednicka, byl to dobry film, ale nejsem vubec nadsen, zrejme zatim nejvetsi zklamani z blockbusteru na ktere jsem se nejvice toto leto tesil. Tentokrate je to za 6,5-7/10.
27665
recenze
0 0
Tak, předpremiéru mám za sebou a můžu říct v podstatě to samé co o prvním dílu (CSFD: Výborně jsem se bavil u oddychového filmu s chytlavou hudbou, skvělými herci a nepolevujícím tempem.) Akorát ze začátku se film rozjíždí trochu pomaleji. Není ovšem nudný. Trochu jsem se obával (přeci jen, je to druhý díl), ale mé obavy byly zachvíli rozptýleny. Piráti mne pobavili i napodruhé a já se těším na třetí díl.
27664
0 0
speta.jr: Tos byl naky nevrly, ne? :-)
27663
speta.jr: Tos byl naky nevrly, ne? :-)
0 0
Tak uz jsem to videl a reknu vam panove, ze takovou megasra.ku jsem uz dlouho nevidel, naposled jsem se takhle "bavil" u Lovcu Dinosauru. 1* z5* za jeden dobry zaber a... uz si nevzpominam co.:-:(
27662
Tak uz jsem to videl a reknu vam panove, ze takovou megasra.ku jsem uz dlouho nevidel, naposled jsem se takhle "bavil" u Lovcu Dinosauru. 1* z5* za jeden dobry zaber a... uz si nevzpominam co.*:-**:(*
0 0
Ty si nepochopil ani L. A. - Prísne tajné. Mne to už zhruba na tretí pokus docvakávalo kompletne. Je to len komplikovaná kriminálka, žiadny abstraktný Lynch, takže sa to pri pozornom sledovaní dá vstrebať. A pri ďalších pozretiach už je to len vychutnávka, ako je tam všetko geniálne vymyslené a každý detail zapadá do súkolia. Ale to sme mimo Pirátov 8)
27660
Ty si nepochopil ani L. A. - Prísne tajné. Mne to už zhruba na tretí pokus docvakávalo kompletne. Je to len komplikovaná kriminálka, žiadny abstraktný Lynch, takže sa to pri pozornom sledovaní dá vstrebať. A pri ďalších pozretiach už je to len vychutnávka, ako je tam všetko geniálne vymyslené a každý detail zapadá do súkolia. Ale to sme mimo Pirátov *8)*
0 0
duro: V pohode, aspon budu zase za vestce. 8) Jinak doufam, ze az pujdu se svoujou frajarkou, tak ze mi to taky vysvetli. Protoze ja se porad nechytam. :D
27657
duro: V pohode, aspon budu zase za vestce. *8)* Jinak doufam, ze az pujdu se svoujou frajarkou, tak ze mi to taky vysvetli. Protoze ja se porad nechytam. *:D*
0 0
Sorry, Cival, trochu som ťa obskočil, keď som na imfovu žiadosť vyhodil spoiler. Hoci je to taký spoiler, že stačí sa pozrieť do obsadenia a je jasné, kto sa vo filme musí skôr či neskôr objaviť, všakáno? :-)
27655
0 0
Presne naopak Civalovo hodnotenie. Zo začiatku som nemal ďaleko k nadšeniu - skvele temná atmosféra, morbídne fóry, fungujúce Jackove hlášky, košatenie zápletky, skvelá scéna úteku z kanibalského ostrova (rehotal som sa nahlas). Potom to zhruba v polovici stratilo tempo (tá polhodina s Willom u "fisherov" a Jackom v Tortuge je na zabitie). V istej chvíli ma začalo vypínať a už som sa nenaštartoval ani pri eskapádach v kolese a rotačných kanónoch. Až celkom na konci ma trochu nadvihlo a už sa teším, ako v trojke zmenia prostredie a pripláva Chow Yun-Fat . Ale tak či onak výrazne slabšie ako prvý diel. Uvidím, ako mi to zapasuje na DVD... Inak musím konštatovať, že ma viac pobavil aj Poseidon alebo 16 blokov :-). Takých 7/10, a to som na ten film ešte dobrý. Btw., nepochopil som hru s kockami, ale frajerka mi ju vysvetlila :-)
27653
0 0
Zvlastni :D
27654
Zvlastni *:D*
0 0

re

Nee myslel jednicku, jak ta opice na konci titulku (malokdo asi vydrzel v kine do konce) ukradla znova ten aztecky zlatak a stala se znova prokletou a nesmrtelnou:) A ve druhem dilu ji uvidime tedy znova:+.
Jiank chtel bych napsat svuj verdikt, ale je uplne stejny jako rekli kluci na svem FM, takze No Comment 100% souhlas.
27650
Nee myslel jednicku, jak ta opice na konci titulku (malokdo asi vydrzel v kine do konce) ukradla znova ten aztecky zlatak a stala se znova prokletou a nesmrtelnou*:)* A ve druhem dilu ji uvidime tedy znova*:+*. Jiank chtel bych napsat svuj verdikt, ale je uplne stejny jako rekli kluci na svem FM, takze No Comment 100% souhlas.
re
0 0

will

Tak teda dik.:D
27618
Tak teda dik.*:D*
will
0 0
Osud psa zanechaneho na ostrove - pozitivny osud :)
27613
Osud psa zanechaneho na ostrove - pozitivny osud *:)*
0 0
rekl bych, ze mysli 2...
27611
rekl bych, ze mysli 2...
0 0

Hekrakos

Jestli myslíš konec jedničky, tak tam byla ta pirátská opička. Znovu se totiž vrátila do jeskyně se zlatem a šlohla z truhlice jeden zlaťák!
27610
Hekrakos
0 0

Co bolo na konci?

Kto by mi pomohol a povedal co bolo na konci po titulkoch-sedel som tam sedem minut a potom to vypli!:-:(
Vopred dakujem
27609
Kto by mi pomohol a povedal co bolo na konci po titulkoch-sedel som tam sedem minut a potom to vypli!*:-**:(* Vopred dakujem
Co bolo na konci?
0 0
no já se chystám až ve čtvrtek, ale včera jsem si pustil jedničku a překvapilo mě, že ten film u mě každym shlédnutí padá níž a níž. první a poslední půl hodina super, ale ten střed je strašná vata.
27607
0 0
Dnes som si opat pozrel aj jednotku a musim povedat, ze nemrtvi pirati su rozhodne lepsi ako koralmi a chapadlami obrasteni pirati. Inac bola Truhlica prijemnym filmom a som zvedavy ako to cele skonci.
27606
0 0
Apropo videl som trailer na Cars v slovencine a mal som sto chuti hodit nieco do platna. Nieco tak priserne som uz davno z nasho dabingu nepocul, a to uz nehovorim o dodrbanom preklade bez fantazie, vkusu, vtipu a tym padom zabitych foroch. Fakt pruser. Zvysok je predpokladam rovnaky, takze chodte radsej len na original aj keby ste mali kvoli tomu cestovat do Blavy (alebo kde este budu titulkovane verzie:)
27579
0 0