Dashiva: problém je v tom, že když uděláš takhle decentní kampaň, tak prostě do kin nedorazej na tvuj film ty davy lidí co potřebuješ a hlavně - kinaři v USa to nebudou chtít hrát, protože ty potřebujou davy, aby jim prodali popcorn (výdělky kinařů tvoří vstupný jen z velký menšiny).. Další problém je v tom, že termínů na premiéry je v kinech málo, takže chceš jaoby jistotu a davy. Je to vlastně i odpověď na to, proč Soderberghovi nikdo nechce moc dávat prachy na jeho filmy (i když točí mega levně a třeba MAgic Mike stál myslim jen 8 milionů USD) KAždej ví, že ten film vydělá víc než stá, o pár milionů třeba, je to jakoby tutovka, ale producenti (a kinaři) nechtěj zaplácnout termín něčim, co vydělá asi jistě, ale trochu, když můžou zkusit nějakej blockbuster...
reagovat
|