Diskuze k článku Hunger Games: Recenze

příspěvky 161 - 180 Napsat příspěvek

Sledoval jsi vůbec ten film? Protože 99% věcí zmíněných v tvém postu tam bylo vysvětleno..
- vysvětlili, že hry se konají jako připomínka povstání jednotlivých krajů proti Kapitolu.. aby lidi nezapomněli, kdo je u kormidla
- slouží Kapitolu, důvod viz předchozí bod
- tvůrci si od nich slibují, že udrží lidi ve strachu z hněvu Kapitolu
Že se do nich vybírají děti nemusí vysvětlovat.. Člověku s průměrným IQ dojde, že je to to nejhorší, co mohou obyvatelům jednotlivých krajů udělat.. Poslat jejich děti na smrt.. A vítěz je odměně proto, aby tam byla nějaká tan "naděje".. Nemluvě o tom, že film vysvětluje, že některé kraje to vnímají jako čest..
Odjakživa lidi byli fascinovaní cizím utrpením, proto se chodili dívat třeba na popravy.. Divit se tedy tomu, že se dívají na Hunger Games (navíc tam soutěží děti z jejich kraje, se kterými se znají) mi přijde zvláštní.. A ve filmu snad není zmíněno, že by se na to dívali v pracovní době.. Máš snad pocit, že reality shows se vysílají nonstop?

Celkově mám pocit, že jsi vůbec nevnímal film a chybělo ti v něm něco, co tam ve skutečnosti bylo.. A pak ze sebe uděláš šaška, abys dostál módě MZ pozérství :D

A teď se do mě všichni pustí :D:D:D
228077
Sledoval jsi vůbec ten film? Protože 99% věcí zmíněných v tvém postu tam bylo vysvětleno.. - vysvětlili, že hry se konají jako připomínka povstání jednotlivých krajů proti Kapitolu.. aby lidi nezapomněli, kdo je u kormidla - slouží Kapitolu, důvod viz předchozí bod - tvůrci si od nich slibují, že udrží lidi ve strachu z hněvu Kapitolu Že se do nich vybírají děti nemusí vysvětlovat.. Člověku s průměrným IQ dojde, že je to to nejhorší, co mohou obyvatelům jednotlivých krajů udělat.. Poslat jejich děti na smrt.. A vítěz je odměně proto, aby tam byla nějaká tan "naděje".. Nemluvě o tom, že film vysvětluje, že některé kraje to vnímají jako čest.. Odjakživa lidi byli fascinovaní cizím utrpením, proto se chodili dívat třeba na popravy.. Divit se tedy tomu, že se dívají na Hunger Games (navíc tam soutěží děti z jejich kraje, se kterými se znají) mi přijde zvláštní.. A ve filmu snad není zmíněno, že by se na to dívali v pracovní době.. Máš snad pocit, že reality shows se vysílají nonstop? Celkově mám pocit, že jsi vůbec nevnímal film a chybělo ti v něm něco, co tam ve skutečnosti bylo.. A pak ze sebe uděláš šaška, abys dostál módě MZ pozérství *:D* A teď se do mě všichni pustí *:D**:D**:D*
0 0

Cloud

Good one :D:+
228076
Good one *:D**:+*
Cloud
0 0
:D
228075
*:D*
0 0
Do you know what they call The Hunger Games in France?

Battle Royale... with cheese.
228072
Do you know what they call The Hunger Games in France? Battle Royale... with cheese.
0 0

Azeroth

"No a pak Twilight, ale jelikož v tom filmu žádná skutečná romance vlastně není, tak ani tohle se pro jistotu tvůrci rozhodli nedotáhnout do konce."

A v čem je to teda podle tebe jako Twilight? V tom, že je hlavní hrdinka mladá a ženského pohlaví?
228071
"No a pak Twilight, ale jelikož v tom filmu žádná skutečná romance vlastně není, tak ani tohle se pro jistotu tvůrci rozhodli nedotáhnout do konce." A v čem je to teda podle tebe jako Twilight? V tom, že je hlavní hrdinka mladá a ženského pohlaví?
Azeroth
0 0
Recenze to vystihla docela hezky, film je hrozný ryborak. Částečně se tam někdo pokusil narvat 1984, ale vše se jen tak nakouslo a pak se od toho zas rychlo uteklo a nechalo vyznít na prázdno. Částečně Battle Royale... respektive vykastrovaná západní verze, která využívá roztřepané kamery, aby náhodou někdo nepoznal, že na plátně umírají děti. Navíc nefunguje jakákoli emotivní vazba k postavám, jelikož je film hrozně vycentrovaný na hlavní hrdinku a místo ostatních postav by po lese mohla běhat třeba ozbrojená brokolice. No a pak Twilight, ale jelikož v tom filmu žádná skutečná romance vlastně není, tak ani tohle se pro jistotu tvůrci rozhodli nedotáhnout do konce. Film působí jakože se vždy vydal nějakou cestou, po chvilce ho to přestalo bavit a tak se otočil a šel jinudy. Takových 5-6/10 a 90% obecenstva sestávalo z náctiletých dívek, takže info o spokojeném, dospělém, maskuliním publiku budu brát trochu s rezervou.
228066
0 0
je možné, že v knize to celé nějak funguje, nicméně v čem jsem viděl ústřední problém filmu, je nedotaženost myšlenky se samotným konáním her. Scénář prostě nedokáže vysvětlit, proč se hry vlastně konají, komu slouží, co si od nich tvůrci slibují, proč se do nich vybírají jenom teenageři (12-18 let), proč se musí mezi sebou zabíjet, proč je vítěz "odměněn", když je to za trest a proč se na to vlastně všichni koukají, když v roce 2500 (nebo kdy se to odehrává) musí zákonitě existovat MNOHEM zábavnější pořady, než že někdo pobíhá po lese. Vůbec celý element televizní šou je ve filmu jen tak mimochodem, takže to dělá dojem, že jediný, kdo se na to kouká, je pár lidí z jednotlivých kolonií (jaktože nejsou v práci?) a parta ajťáků v bílých kombinézách... S ohledem na tyto nedostatky je celý film jedno velké WTF...
228065
0 0

Nirnaeth

Podepisuju se pod každej tvůj post. :+;)
228063
Podepisuju se pod každej tvůj post. *:+**;)*
Nirnaeth
0 0

zorz - JC

Chápu, že vzhledem k odlišnejm žánrům srovnání neni úplně na místě, vlastně ani nevim proč mě to napadlo zmínit. Snad protože jsem tyhle filmy viděl v kině v rychlym sledu za sebou a od JC jsem dostal mnohem míň než jsem očekával a od HG mnohem víc než jsem očekával anebo možná protože jsou to pro mě momentálně jedinný dvě novinky, na který jsem teď byl ochotnej jít do kina, tudíž jsou pro mě v přímý konkurenci (ještě čekám na Titány. No jo vim, co se filmů na který jdu do kina týče, jsem zaslepenej popcornožrout s nechutí k popcornu). Trošku mě proto zarazilo hodnocení, kdy HG je na tom hůř než JC, když mi JC přišel jako šíleně nudná natahovaná pohádka a HG jako pěkně propracovanej, i když dlouhej, rychle ubíhající zábavnej příběh i s nějakym tim menšim přesahem. Hlavně i přesto, že se tam taky hodně mluvilo, jsem u toho neusínal, což se o Carterovi tvrdit nedá.

Ona scéna v JC pro mě byla to nejlepší co se za celej film odehrálo, ale je to prostě čistě subjektivní názor, takže každému co jeho jest :)
228060
Chápu, že vzhledem k odlišnejm žánrům srovnání neni úplně na místě, vlastně ani nevim proč mě to napadlo zmínit. Snad protože jsem tyhle filmy viděl v kině v rychlym sledu za sebou a od JC jsem dostal mnohem míň než jsem očekával a od HG mnohem víc než jsem očekával anebo možná protože jsou to pro mě momentálně jedinný dvě novinky, na který jsem teď byl ochotnej jít do kina, tudíž jsou pro mě v přímý konkurenci (ještě čekám na Titány. No jo vim, co se filmů na který jdu do kina týče, jsem zaslepenej popcornožrout s nechutí k popcornu). Trošku mě proto zarazilo hodnocení, kdy HG je na tom hůř než JC, když mi JC přišel jako šíleně nudná natahovaná pohádka a HG jako pěkně propracovanej, i když dlouhej, rychle ubíhající zábavnej příběh i s nějakym tim menšim přesahem. Hlavně i přesto, že se tam taky hodně mluvilo, jsem u toho neusínal, což se o Carterovi tvrdit nedá. Ona scéna v JC pro mě byla to nejlepší co se za celej film odehrálo, ale je to prostě čistě subjektivní názor, takže každému co jeho jest *:)*
zorz - JC
0 0
Nechápu 2 věci, který se tu hojně vyskytujou. Jednak srovnávání s JC, když je oboje úplně něco jiného a druhak

vyzdvihování té scény v JC, kdy se mu vrací vzpomínky. to byla jedna z mála věcí, které mě na JC absolutně nezaujaly. na jeho flashbacky jsem nebyl vůbec zvědavej a spíš mě to rušilo.
228058
Nechápu 2 věci, který se tu hojně vyskytujou. Jednak srovnávání s JC, když je oboje úplně něco jiného a druhak [spoiler]vyzdvihování té scény v JC, kdy se mu vrací vzpomínky. to byla jedna z mála věcí, které mě na JC absolutně nezaujaly. na jeho flashbacky jsem nebyl vůbec zvědavej a spíš mě to rušilo.[/spoiler]
0 0
marigold: Což byl určitě hlavní důvod, proč autorka tu trilogii napsala. Aby "vydělala na tom, že relativizuje ostatní produkty". Když při psaní knihy asi ani nevěděla, jestli jí to otisknou, a pravděpodobně chtěla jen napsat román pro mladé s nějakým tím sociálním podtextem. No a když se z toho stal hit, tak se dalo čekat, že po tom sáhnou filmová studia, a protože to má spoustu fandů, natočili film pro fandy. Jak už jsem řekla argument o pokrytectví mi přijde lehce absurdní. To by pak i geniální satirické dílo s tímhle zaměřením, které by se později stalo velmi populárním bestsellerem, o kterém každý mluví a každý si ho kupuje, bylo paradoxně "vnuceno" do pokrytecké pozice. Jako by to ten autor s pokryteckými úmysly už psal. Účelem filmových blockbusterů je vydělat prachy, takže aby to zůstalo věrné své idee a kritika společnosti nebyla pokrytecká, ten film by nemohl nikdy vzniknout, nebo by se z toho mohl natočit leda nějaký nezávislák. Otázka tedy je, jestli tenhle aspekt kritiky není tak trochu měření dvojím metrem. Jestli by se tohle zmiňovalo, i kdyby ten film všichni hodnotili za +-9/10. Přitom to, zda je někdo pokrytec, se neodvíjí od toho, jakou kvalitu má jeho výtvor...
228054
0 0
Gorecki, Karel:
No tak romance tam samozřejmě je, ale vztahy se řeší víc až v dalších dílech. Katniss není chladná a vypočítavá mrcha, co si jen hraje na lásku kvůli sponzorům, spíš si žádné hlubší city než přátelství po celou jedničku k nikomu z nich nepřipouští, u Peety dokonce půlku knihy přemýšlí, jestli mu vůbec může důvěřovat, jestli se ji nesnaží jen nějak přechytračit, aby ji pak snáz zabil, počítá, že lásku taky hraje atd....přemítá, jestli by se někdy dala dohromady s Galem (kdo vymyslel to pitomé jméno Hurikán?), kdyby nebyly Hunger Games, ale připadá jí zbytečné se tím moc zabývat, když stejně umře...no a jasno v tom, koho má radši, de facto nemá až do konce trilogie, tak radši není s nikým a snaží se udržet přátelské vztahy s oběma.
Romantická linka tam tedy je, ale ne klasicky "romanticky romantická", žádné miluje mě/nemiluje mě, vezmeme se/nevezmeme v 90% knížky jako u Stmívání, se kterým se to furt srovnává. No a když ve filmu nejsou zachyceny myšlenky hlavní hrdinky, tak romantickou zápletkou se zaobírá opravdu jen pár scén, z toho je většina cukrblikování pro kameru. A vzhledem k tomu, že v knize se ta zápletka rozvíjí spíš v rovině úvahové, polibky, které si opravdu užili oba zúčastnění, se za celou sérii daly na ruce spočítat, mnohem víc prostoru je věnováno akci a závěr série taky není klasický happy end, srovnání se srdceryvným Twilightem, o kterém sám Pattinson někde řekl, že je to jak publikovaná erotická fanfikce autorky (asi nikdy neslyšel o tom, že se nemá kousat do ruky, co ho krmí), mi přijde stejně jako Karlovi a Gonzimu hodně nefér, i když má ten film k dokonalosti daleko.

228053
Gorecki, Karel: [spoiler]No tak romance tam samozřejmě je, ale vztahy se řeší víc až v dalších dílech. Katniss není chladná a vypočítavá mrcha, co si jen hraje na lásku kvůli sponzorům, spíš si žádné hlubší city než přátelství po celou jedničku k nikomu z nich nepřipouští, u Peety dokonce půlku knihy přemýšlí, jestli mu vůbec může důvěřovat, jestli se ji nesnaží jen nějak přechytračit, aby ji pak snáz zabil, počítá, že lásku taky hraje atd....přemítá, jestli by se někdy dala dohromady s Galem (kdo vymyslel to pitomé jméno Hurikán?), kdyby nebyly Hunger Games, ale připadá jí zbytečné se tím moc zabývat, když stejně umře...no a jasno v tom, koho má radši, de facto nemá až do konce trilogie, tak radši není s nikým a snaží se udržet přátelské vztahy s oběma. Romantická linka tam tedy je, ale ne klasicky "romanticky romantická", žádné miluje mě/nemiluje mě, vezmeme se/nevezmeme v 90% knížky jako u Stmívání, se kterým se to furt srovnává. No a když ve filmu nejsou zachyceny myšlenky hlavní hrdinky, tak romantickou zápletkou se zaobírá opravdu jen pár scén, z toho je většina cukrblikování pro kameru. A vzhledem k tomu, že v knize se ta zápletka rozvíjí spíš v rovině úvahové, polibky, které si opravdu užili oba zúčastnění, se za celou sérii daly na ruce spočítat, mnohem víc prostoru je věnováno akci a závěr série taky není klasický happy end, srovnání se srdceryvným Twilightem, o kterém sám Pattinson někde řekl, že je to jak publikovaná erotická fanfikce autorky (asi nikdy neslyšel o tom, že se nemá kousat do ruky, co ho krmí), mi přijde stejně jako Karlovi a Gonzimu hodně nefér, i když má ten film k dokonalosti daleko.[/spoiler]
0 0
Hodně příjemný překvapení. Jak Twilight opravdu od srdce nenávidim, tak Hunger Games byly skvělý. I když stopáž byla dost dlouhá, rozhodně jsem se nenudil tak jako například u Johna Cartera, kterej pro mě naopak představoval ohromný zklamání (až na jedinnou skvělou scénu,kde John kosí desítky, ne-li stovky Tharků, bo jak se ty alieni jmenovali, a do toho se prolínali jeho vzpomínky. Jak řikám, Hunger Games jsou rozhodně hodně příjemný překvapení a výjmečně si dovolim s Civalem v hodnocení dost nesouhlasit:).

P. S. Twilight hateři, ke kterejm se s hrdostí řadim, se rozhodně nemusej filmu bát a naopak bych mu na jejich místě dal šanci ;)
228052
Hodně příjemný překvapení. Jak Twilight opravdu od srdce nenávidim, tak Hunger Games byly skvělý. I když stopáž byla dost dlouhá, rozhodně jsem se nenudil tak jako například u Johna Cartera, kterej pro mě naopak představoval ohromný zklamání (až na jedinnou skvělou scénu,[spoiler]kde John kosí desítky, ne-li stovky Tharků, bo jak se ty alieni jmenovali, a do toho se prolínali jeho vzpomínky.[/spoiler] Jak řikám, Hunger Games jsou rozhodně hodně příjemný překvapení a výjmečně si dovolim s Civalem v hodnocení dost nesouhlasit*:)*. P. S. Twilight hateři, ke kterejm se s hrdostí řadim, se rozhodně nemusej filmu bát a naopak bych mu na jejich místě dal šanci *;)*
0 0
Cival to vystihl skvěle ve všech ohledech, jako produkt, který vydělává na tom, že relativizuje ostatní produkty (přičemž sám působí stejně pasivně a nenápaditě) i jako průměrný film. Podepisuji každé slovo.
228051
0 0
Tak už vím, jaká bude výmluva v příštím MZ Live... Karel nemohl dorazit, protože šel zrovna na svoji 8. projekci Hunger Games nebo tak něco :-))

(sranda)
228049
Tak už vím, jaká bude výmluva v příštím MZ Live... Karel nemohl dorazit, protože šel zrovna na svoji 8. projekci Hunger Games nebo tak něco :-)) (sranda)
0 0
Ved to tym myslim, ze ta romantika je rafinovana a tvoja predstava je obmedzena len na to klise, inu jej podobu prehliadas. To ze o nu maju zaujem obaja (mimochodom sikovne vymyslene opacne charaktery) len zvysuje stotoznenie sa s postavou, ktora to akoze neriesi a ide jej len o vyhru. Film som nevidel, ale pokial ide o knihu, tak to je blbost. Jej vnutorne pocity a zmeny na obe strany su uplne jasne popisane. Nie je to prvy plan ako v Twilight, ale ten rozmer tam je a dobre premysleny, suhlasim, dokonca sa viem presne vzit a pochopit, cim to utoci na zenske srdcia a ziskava si ich:)
228048
0 0

Gorecki

Se nám pochlub se svejma představama. Já teda rozlišuju reál a co už mě nebaví tisíckrát omletý ve filmech, ale ty třeba ne :)
228047
Gorecki
0 0
No musim ze film som sice este nevidel ale aj tak mi tato recenzia prisla hodne zaujata - proste isiel recenzent do kina s uz vytvorenym nazorom. Mimochodom ta "romanca" je hodne divna aj v knihe a je to zamer (vobec nie poslusna zanrovka).

Mala otazka - oni naozaj vo filme zmenili 74. na 47. hry? To som potom vcelku zvedavy, ako na to budu roubovat zvrat z druhej knihy...
228046
No musim ze film som sice este nevidel ale aj tak mi tato recenzia prisla hodne zaujata - proste isiel recenzent do kina s uz vytvorenym nazorom. Mimochodom ta "romanca" je hodne divna aj v knihe a je to zamer (vobec nie poslusna zanrovka). Mala otazka - oni naozaj vo filme zmenili 74. na 47. hry? To som potom vcelku zvedavy, ako na to budu roubovat zvrat z druhej knihy...
0 0

Tvoja predstava "romantiky" je tiez tak na urovni 10 rocnej dievcinky. Co zakonite neznamena nieco zle:)
228045
0 0
Čekal jsem trochu více, alespoň nějaký "twist" a ono to bylo tak moc přímočaré. Jsou tam asi 2 momenty, které se mi líbily 1/ vjezd ve spřežení s ohněm v zádech - to jsem si říkal, páni, pokud takhle, tak by to mohlo být fajn a 2/ pohřeb malé černošky. Čekal jsem, že jiskry z úvodu s hochem se nějak dořeší a ono velké prd ... škoda 5/10 asi právem a nic víc.
228044
Čekal jsem trochu více, alespoň nějaký "twist" a ono to bylo tak moc přímočaré. Jsou tam asi 2 momenty, které se mi líbily 1/ [spoiler]vjezd ve spřežení s ohněm v zádech - to jsem si říkal, páni, pokud takhle, tak by to mohlo být fajn[/spoiler] a 2/ [spoiler]pohřeb malé černošky[/spoiler]. Čekal jsem, že jiskry z úvodu s hochem se nějak dořeší a ono velké prd ... škoda 5/10 asi právem a nic víc.
0 0