Diskuze k článku Anonym: Recenze

Len poznámka k tej "konšpiračnej teórii" a hollywoodskemu prefabrikátu ve stylu Brownových konspiračních románů. To si nevymyslel Orloff ani Hollywood. Jeho identitu riešili už v 18. storočí a k De Veremu to začalo smerovať už koncom 19. storočia a definitívne v roku 1920 v Looneyho knihe Shakespeare Identified. Potom to rozvíjali mnohí ďalších britskí učenci a vyjadroval sa k tomu napr. aj Freud. Čiže OIroff a Emmerich neurobili nič iné, len použili jednu z presvedčivejších starých hypotéz, ktorá má ale len nepriame dôkazy. Priame sa zrejme nikdy nenájdu, na to je už neskoro.
308373
0 0

7/10

Uplne souhlasim s Durem. U me se dostavili i emoce
226263
7/10
0 0
Nedávno jsem to viděl a byl jsem nedočkav, co na tak perfektní historické drama řeknou chlapci z MZ. A oni tuhle pecku propůjčí nováčkovi na zaškolení, škoda. Asi na MZ nevyšla nikdy recenze, s kterou bych nesouhlasil víc, ale názor je názor. S čím je však nutno nesouhlasit jsou nařčení o nepřehlednosti. Když se člověk trochu orientuje v kulturních a politických dějinách Anglie, tak se naopak tetelí blahem z každé malé postavy (Burbage). Bylo to super i přesto, že ta nosná myšlenka, že Shakespear svoje hry nepsal, je značně přitažená za vlasy.
224221
0 0
6/10 Napísané to bolo dobre, ale spracovanie som očakával pompéznejšie. Celú dobu som sa nudil. Dokonca som si v polovici musel dať pauzu na pár dní a potom to dopozerať. A veľa hercov tam bolo príšerne afektovaných, z čoho ma išlo ....
224017
0 0
U mňa 7/10. Úplne chápem ľudí, ktorí to strhali, ale mňa tá konšpiračná story dosť bavila a hlavne sa mi zdala dobre vymyslená a vystavaná. Dokonca aj prekvapujúca pointa sa dostavila. Emmerich to svojou rutinou a sterilitou zabíja, ale dobrý príbeh nad ním nakoniec víťazí.
223820
0 0

ramstein.ch

Přesně tak, žalobičku na něj :))
218513
Přesně tak, žalobičku na něj *:))*
ramstein.ch
0 0
Upřimě, zábavné by to bylo... Jednak by tě Cival nebývale šťavnatě utřel, jednak by dost dobře dokázal vycítit případnou nadsázku. Nehledě na to, že o líných čechách se píše celkem univerzálně... Ta recenze byla napsána svěže a čtivě. Nikdo nikde nepsal, že je woodyho názor jediný možný a plošně pokrývá názor všech...
217899
0 0

to Cival

takze kdyz o tobe napisu, ze jsi linej cech, ktereje navic krade, tak to bude taky humorne, jo? Ty jsi trosku mimo misu!!
217893
to Cival
0 0
Blb jsi ty, protoze nechapes nadsazku a humor.
217832
0 0

woody je blb

sorry,ale jinak se to neda rict, tvrdit o nekom, ze jen proto, ze je nemec ma tendenci nicit, to je jako napsat o nasinci ze je liny a krade a z hlediska pravniho je to skoro na zalobu pro pomluvu. Nevim, dle ceho tenhle "radobykritik" s prezdivkou woody hodnotil tento film,ale je zajimave, ze jak imdb, tak rotten tomatoes tomu filmu davaji vic nez si tenhle clovek muze prat.Netvrdim, ze vsechny snimky Emericha jsou prvotridni,ale sem tam se mu i dari a tenhle film me osobne neprijde az tak hrozny. To je jako kdyz budu pomlouvat film "cerna labut" jen proto, ze tenhle zanr nemam rad. Sorry woody,ale me si zklamal na cele care!!!
217802
woody je blb
0 0
Incubus: Aha a co Univerzální voják, Hvězdná brána, 2012 to ti nic neříká víš o tom že i tyhle filmy natočil on? Nesnášet ho kvůli jednomu nepovedenému filmu je dost hloupé ale celkem se to k tobě i hodí. Kdybych se měl chovat stejně tak bych musel nenávidět Spielberga třeba za Minority Report ale to já neudělám protože kvůli jednomu filmu nebudu přehlížet ty ostatní tak jako to děláš ty.
217743
0 0

Incubus

Je to asi jeho nejlepší film, ale neměl sem na mysli kvalitu, ale význam link
217741
Je to asi jeho nejlepší film, ale neměl sem na mysli kvalitu, ale význam http://film.moviezone.cz/den-nezavislosti/v.i.m./
Incubus
0 0
Ok, Den nezávislosti uznávám. V tom případě je to režisér jednoho filmu a pak už nic. Možná to byla jenom náhoda, když tolik let a podobnými prostředky není schopen zopakovat jeho kvalitu.
Já ho nesnáším proto, že měl možnost udělat pravěkej velkofilm s mamuty a podobnou havětí, což by mě ohromně bavilo, a on z toho udělal takovou nekoukatelnou sračku.
217736
Ok, Den nezávislosti uznávám. V tom případě je to režisér jednoho filmu a pak už nic. Možná to byla jenom náhoda, když tolik let a podobnými prostředky není schopen zopakovat jeho kvalitu. Já ho nesnáším proto, že měl možnost udělat pravěkej velkofilm s mamuty a podobnou havětí, což by mě ohromně bavilo, a on z toho udělal takovou nekoukatelnou sračku.
0 0
Riddick77: ne, máš pravdu, vlastně ani ne :)) Kdyby mě film naopak hodně zajímal, asi se nakonec nenechám odradit ani špatnou recenzí :)
217726
0 0
Incubus: 10 000 byla celkem blbost a ten film mě nezajímá ale všechno ostatní byly povedené kousky. Tvůj problém je ten že v jeho filmech hledáš něco víc ale o to tu nikdy nešlo. Kdo jiný dokázal tolikrát zničit celou naší planetu? Kdo jiný dokázal tak velkolepě natočit útok mimozemšťanů? A mohl bych pokračovat ale v tvém případě je to zbytečné to ty nikdy nepochopíš ale hlavně že tu plácáš nesmysly.
217724
0 0

Incubus

Den nezávislosti byl milník, o tom žádná ;)
217722
Den nezávislosti byl milník, o tom žádná *;)*
Incubus
0 0

Dino

Jasně, dokázal s obřím rozpočtem natočit zoufale nudný bláboly jako Godzillu nebo 10 000 BC. To je teda obdivuhodný kumšt. V podstatě nechává veškerou práci na trikařích a recykluje katastrofický náměty, tak jaképak uznání? Kde je osobitost, rukopis, invence?
A když už to bereš osobně, tak tvoje znalosti filmové historie budou asi dost tristní, když tohoto nýmanda považuješ za milník.
217721
Jasně, dokázal s obřím rozpočtem natočit zoufale nudný bláboly jako Godzillu nebo 10 000 BC. To je teda obdivuhodný kumšt. V podstatě nechává veškerou práci na trikařích a recykluje katastrofický náměty, tak jaképak uznání? Kde je osobitost, rukopis, invence? A když už to bereš osobně, tak tvoje znalosti filmové historie budou asi dost tristní, když tohoto nýmanda považuješ za milník.
Dino
0 0
No, raději bych viděl další Den poté nebo 2012. Tohle měl nechat někomu jinému.
217711
0 0
Chermy: To potřebuješ, aby Tě někdo ujistil?
217709
0 0
Souhlasím, do filmové historie se zapsal výrazným písmem a ať už jsou jeho filmy synonymem pro hloupost a přímočarost, zrovna Patriota chovám úchylně v lásce!(stejně jako nedávno zmiňované Air force one) buď je nostalgie sakra silná, nebo už dnes neumí natočit správně blbou jednohubku:)
Nicméně....Anonyma tu plánoval v kině navštívit asi málokdo :).....děkuji za utvrzení
217708
Souhlasím, do filmové historie se zapsal výrazným písmem a ať už jsou jeho filmy synonymem pro hloupost a přímočarost, zrovna Patriota chovám úchylně v lásce!(stejně jako nedávno zmiňované Air force one) buď je nostalgie sakra silná, nebo už dnes neumí natočit správně blbou jednohubku:) Nicméně....Anonyma tu plánoval v kině navštívit asi málokdo :).....děkuji za utvrzení
0 0