Diskuze k článku Drive: Recenze

příspěvky 81 - 100 Napsat příspěvek
Tak ji to evidentně strašně sralo, já jen nechápal. Co se hodnocení týče jsem dost na hraně jestli ho ještě trochu nestáhnout, ale každopádně mě to z Refnových filmů co jsem viděl bavilo zatím nejvíc, možná si to dokonce časem i dám znovu.
213627
0 0
Akorat hirnlego mela ty koule to opravdu odstrelit :)
213626
0 0
Mám z Drive úplně stejný pocit jako z předchozích Refnových filmů Bronson a hlavně Valhalla Rising - jako by jejich autor strašně moc chtěl něco svými filmy sdělit, ale přitom vůbec neměl jasno v tom "co" a ani "jak". Stejně jako hirnlego na csfd jsem si permanentně připadal že mi něco uniká - třeba to proč by mě měl zajímat hlavní hrdina který nemá žádný charakter ani minulost a je tedy beztvarý jako améba, nebo proč je ochotný nasadit život kvůli zcela neznámé a nezajímavé holce se kterou ho nepojí vůbec nic zvláštního (krom toho že bydlí na stejném patře - nic jako fungující chemii mezi nimi jsem nepostřehl). Přitom krom nich dvou ve filmu o nic jiného nejde, po skvělé úvodní honičce jsem čekal budování nějakého dramatického oblouku a on je přitom další hodina filmu pouhou představovačkou několika postaviček z místního podsvětí a stavění prapodivného romantického trojúhelníku, přičemž když už se mezi nimi začne něco dít, tak to nemá ani osudovost, ani to občas nedává moc smysl. Člověk se při tom nenudí, ale o nějakém vtažení a hlubším zaujetí taky nemůže být řeč.

Režie je řemeslně zvládnutá perfektně, občasné záblesky efektního ultraviolence taky potěší, bavil jsem se... ale šlo to pocitově úplně mimo mě, což je o to divnější že jinak tenhle typ filmů hodně můžu.

Celkově mi to připadalo jako silně podvyživená variace na Jarmuschův Ghost Dog - Cesta samuraje, a nejsilnější pocit který jsem po skončení titulků měl bylo to, že by měl Refnovi někdo vrazit do rukou pořádný blockbuster - jednoduchý, drahý, zábavný a vizuálně totálně nabušený.
7/10
213621
Mám z Drive úplně stejný pocit jako z předchozích Refnových filmů Bronson a hlavně Valhalla Rising - jako by jejich autor strašně moc chtěl něco svými filmy sdělit, ale přitom vůbec neměl jasno v tom "co" a ani "jak". Stejně jako hirnlego na csfd jsem si permanentně připadal že mi něco uniká - třeba to proč by mě měl zajímat hlavní hrdina který nemá žádný charakter ani minulost a je tedy beztvarý jako améba, nebo proč je ochotný nasadit život kvůli zcela neznámé a nezajímavé holce se kterou ho nepojí vůbec nic zvláštního (krom toho že bydlí na stejném patře - nic jako fungující chemii mezi nimi jsem nepostřehl). Přitom krom nich dvou ve filmu o nic jiného nejde, po skvělé úvodní honičce jsem čekal budování nějakého dramatického oblouku a on je přitom další hodina filmu pouhou představovačkou několika postaviček z místního podsvětí a stavění prapodivného romantického trojúhelníku, přičemž když už se mezi nimi začne něco dít, tak to nemá ani osudovost, ani to občas nedává moc smysl. Člověk se při tom nenudí, ale o nějakém vtažení a hlubším zaujetí taky nemůže být řeč. Režie je řemeslně zvládnutá perfektně, občasné záblesky efektního ultraviolence taky potěší, bavil jsem se... ale šlo to pocitově úplně mimo mě, což je o to divnější že jinak tenhle typ filmů hodně můžu. Celkově mi to připadalo jako silně podvyživená variace na Jarmuschův Ghost Dog - Cesta samuraje, a nejsilnější pocit který jsem po skončení titulků měl bylo to, že by měl Refnovi někdo vrazit do rukou pořádný blockbuster - jednoduchý, drahý, zábavný a vizuálně totálně nabušený. 7/10
0 0

TedGeorge

Tak pod to sa klude podpisem.
Bohuzial ja som mal tu smolu ze kusok vedla mna v kine sedela zenska s mocovym mechurom velkosti hrasku. A ked sa potom k nej pridali aj dalsie v sale, zacal som sa potit podobne ako Ryan a lutovat ze nemam po ruke to kladivo.
213603
Tak pod to sa klude podpisem. Bohuzial ja som mal tu smolu ze kusok vedla mna v kine sedela zenska s mocovym mechurom velkosti hrasku. A ked sa potom k nej pridali aj dalsie v sale, zacal som sa potit podobne ako Ryan a lutovat ze nemam po ruke to kladivo.
TedGeorge
0 0
Sice sem se těšil na Drive ale nakonec sem z kina odcházel docela znuděnej. Jako kdyby Refn nechal scénu vyjít do maxima a pak to prostě nechal bejt. Moje pocity v podstate vystihuje Spáčilová a to ji přitom nemusim.
Drive má styl, ale je jen přešlechtěnou gangsterskou romancí
213583
Sice sem se těšil na Drive ale nakonec sem z kina odcházel docela znuděnej. Jako kdyby Refn nechal scénu vyjít do maxima a pak to prostě nechal bejt. Moje pocity v podstate vystihuje Spáčilová a to ji přitom nemusim. [link="http://kultura.idnes.cz/recenze-drive-ma-styl-ale-je-jen-preslechtenou-gangsterskou-romanci-119-/filmvideo.aspx?c=A110914_181155_filmvideo_jaz"]Drive má styl, ale je jen přešlechtěnou gangsterskou romancí[/link]
0 0
Tak otevírací víkend v Severní Americe okolo 11, což je nad očekáváními. Každopádně ale běžní diváci za mořem z Drive nadšení nejsou, takže se dá počítat s většími propady. Nicméně Only God Forgives, další spolupráce Goslinga s Refnem, má již zajištěné financování a v říjnu začíná v Bangkoku natáčení. :+
213561
Tak otevírací víkend v Severní Americe okolo 11, což je nad očekáváními. Každopádně ale běžní diváci za mořem z Drive nadšení nejsou, takže se dá počítat s většími propady. Nicméně Only God Forgives, další spolupráce Goslinga s Refnem, má již zajištěné financování a v říjnu začíná v Bangkoku natáčení. *:+*
0 0
Podmanivý a omamný film, u kterého mám paradoxně hodně velký problém popsat, co se ve mně dělo. Snad úplně nejlepší je, když nebudete vědět dopředu o co jde. Viděl jsem trailer dávno předtím, ale už jsem si ho nedokázal přesně vybavit. Věděl jsem pouze to, že Gosling hraje kaskadéra. Nic víc. To, co se přede mnou začalo odehrávat byl jako ten nejpříjemnější sen, jenž se vám může zdát. Do této doby bylo pro mě číslem jedna tohoto roku Zrození Planety opic. Tenhle malý snímek je ale něčím mimořádný. Za málo peněz zatraceně úžasná muzika. Ještě teď se u psaní komentáře klepu a vzpomínám na to, jaká delikatesa se to plátně odehrávala.

Jasných 10/10 - první návštěva byla při premiéře ve čtvrtek, druhá bude dnes a už se nemohu dočkat.
213559
Podmanivý a omamný film, u kterého mám paradoxně hodně velký problém popsat, co se ve mně dělo. Snad úplně nejlepší je, když nebudete vědět dopředu o co jde. Viděl jsem trailer dávno předtím, ale už jsem si ho nedokázal přesně vybavit. Věděl jsem pouze to, že Gosling hraje kaskadéra. Nic víc. To, co se přede mnou začalo odehrávat byl jako ten nejpříjemnější sen, jenž se vám může zdát. Do této doby bylo pro mě číslem jedna tohoto roku Zrození Planety opic. Tenhle malý snímek je ale něčím mimořádný. Za málo peněz zatraceně úžasná muzika. Ještě teď se u psaní komentáře klepu a vzpomínám na to, jaká delikatesa se to plátně odehrávala. Jasných 10/10 - první návštěva byla při premiéře ve čtvrtek, druhá bude dnes a už se nemohu dočkat.
0 0
Naprostá lahůdka. Fakt mě teď nenapadá, s čím bych to srovnal. Cival ve svým komentáři na CSFD napsal "strohý příběh a atmosféra co se zažere do těla" S tím by do toho měli všichni jít. Pokud budete očekávat vypointovaný heist movie, se zlou se potážete. Ten film potřebuje kino, ale na druhou stranu ty lidi okolo vás tomu škodí. Těžko popsat, co sem při něm prožíval. Ideální by snad bylo, kdyby v tom kině kromě mě nikdo nebyl. Každá zavrtění se, zívnutí znuděnejch ženskejch, chroupnutí popcornu, ursknutí coly, to všechno mě vytrhnulo od prožitku, naladění se na tuhle link vlnu.

Pokud by člověk hledal slabinu, asi řeknu Carrie Mulligan. Jako kdyby nevěděla co hrát, a vůbec ta její postava v tom příběhu má nevděčnou roli. Násilí tak akorát, akorát mě zase naštvalo zbytečný ohulení vyvíte čeho do naprostýho ticha, takovou lacinou berličku to ani nemělo zapotřebí.

Chtěl bych to vidět znova a to co nejdřív, ale vážně uvažuju, že počkám na DVD. Fakt to není žádnej party film nebo crowd pleaser. Ty tzv "nenaladěný" lidi (vím že to zní hrozně ale nevím jak to jinak pojmenovat) vám ten zážitek budou kazit. A i když se občas objeví nějaký to hodnocení jako to podemnou, nezabrání to tomu, že to bude asi ten nejvíc hodně moc zaslouženej kult film za posledních deset let.

10 z 10ti a veliká paráda...
213555
Naprostá lahůdka. Fakt mě teď nenapadá, s čím bych to srovnal. Cival ve svým komentáři na CSFD napsal "strohý příběh a atmosféra co se zažere do těla" S tím by do toho měli všichni jít. Pokud budete očekávat vypointovaný heist movie, se zlou se potážete. Ten film potřebuje kino, ale na druhou stranu ty lidi okolo vás tomu škodí. Těžko popsat, co sem při něm prožíval. Ideální by snad bylo, kdyby v tom kině kromě mě nikdo nebyl. Každá zavrtění se, zívnutí znuděnejch ženskejch, chroupnutí popcornu, ursknutí coly, to všechno mě vytrhnulo od prožitku, naladění se na tuhle http://www.youtube.com/watch?v=-DSVDcw6iW8 vlnu. Pokud by člověk hledal slabinu, asi řeknu Carrie Mulligan. Jako kdyby nevěděla co hrát, a vůbec ta její postava v tom příběhu má nevděčnou roli. Násilí tak akorát, akorát mě zase naštvalo zbytečný ohulení vyvíte čeho do naprostýho ticha, takovou lacinou berličku to ani nemělo zapotřebí. Chtěl bych to vidět znova a to co nejdřív, ale vážně uvažuju, že počkám na DVD. Fakt to není žádnej party film nebo crowd pleaser. Ty tzv "nenaladěný" lidi (vím že to zní hrozně ale nevím jak to jinak pojmenovat) vám ten zážitek budou kazit. A i když se občas objeví nějaký to hodnocení jako to podemnou, nezabrání to tomu, že to bude asi ten nejvíc hodně moc zaslouženej kult film za posledních deset let. 10 z 10ti a veliká paráda...
0 0
2/10 za občas nadějnou hudbu, jinak pro mě totální hovadina :-
213550
2/10 za občas nadějnou hudbu, jinak pro mě totální hovadina *:-*
0 0
Refn nezklamal, ale celou dobu jsem měl pocit, že se dívu na Valhalla Rising v bleděmodrém. Nicméně i tak je to atmosférická pecka se skvělým soundtrackem. 8/10
213546
0 0

7.5/10

Ten film je dost dobrej, ale ne TAK dobrej, aby byl na miste chvalozpev misto recenze...
213542
7.5/10
0 0
Konečně výjimka co se naprosto odlišuje od většiny filmů. Trailer si mou přízeň nezískal a tak se mi brzy vytratil z hlavy a v kině jsem nevěděl co mám očekávat. Už po pár minutách jsem byl v sedačče jak přibitej a hltal každou scénu a nabitej soundtrack. Ryan Gosling roste každým filmem a už teď ho značím za herce roku 2011. K tomu jako bonus krásnou Carey Mulligan a je z toho jeden z největších zážitků v kině. 9/10
213528
0 0
Crazy, Stupid, Love viděno a moc příjemné. Steve Carell je tu výbornej podobně jako v Dan in Real Life. Kdo má tenhle žánr rád tak doporučuji. 8/10
213529
0 0
hmm, ale jo, dalo se to - sice tenhle typ filmů nemusím a jsem spíše na Star Trek nebo Aliens, ale jo - nebylo to špatný, pro mě tak 6-7/10
213485
0 0
Recenzi podepisuju. Artový filmy nemusim, ale Drive prostě nekompromisně baví i přes ty někdy nekonečně dlouhý statický záběry. Gosling je strašně cool (ne)akční hrdina i když asi nemá zaděláno na oscara, tak na kult určitě. Pro mě osobně nejsilnější scéna rozhodně "omrknutí" Nina v masce před obchodem, "výtah" hned v závěsu. :+

Kinovýhled na hlavní stránce teď vypadá pěkně jednoznačně, btw. ;)
213484
Recenzi podepisuju. Artový filmy nemusim, ale Drive prostě nekompromisně baví i přes ty někdy nekonečně dlouhý statický záběry. Gosling je strašně cool (ne)akční hrdina i když asi nemá zaděláno na oscara, tak na kult určitě. Pro mě osobně nejsilnější scéna rozhodně "omrknutí" Nina v masce před obchodem, "výtah" hned v závěsu. *:+* Kinovýhled na hlavní stránce teď vypadá pěkně jednoznačně, btw. *;)*
0 0
Crazy, Stupid, Love mělo návštěvníků habaděj :)
213482