Diskuze k článku Protirecenze

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek
Imf to napsal pěkně :-)

Mě osobně šíleně vadily a příštily do očí místy absolutně identické scény s Terminátorem 4 ... useknou robotovi hlavu, hlava spadne, zhasnou oči, ... stejně tak jako kulisy, které místy byly totožné s postapokaliptickým LA ...a samozřejmě typickej americkej konec, ale co jiného od Transformerů čekat :-)
206780
Imf to napsal pěkně :-) [spoiler]Mě osobně šíleně vadily a příštily do očí místy absolutně identické scény s Terminátorem 4 ... useknou robotovi hlavu, hlava spadne, zhasnou oči, ... stejně tak jako kulisy, které místy byly totožné s postapokaliptickým LA ...a samozřejmě typickej americkej konec, ale co jiného od Transformerů čekat :-)[/spoiler]
0 0

Nevim

Abych pravdu rekl tak po precteni recenze a dnesnim shlednuti filmu ve 3D nechapu tak vysoke hodnoceni jako ze osobne mam scifi blbyny strasne rad tak me transformeri 3 docela dost nudily a nespravil to ani pro me uzany 3D zaber na ty letici parasutysty ( az jsem si pral abych videl pana prstenu ve 3D a to scenu kdy jede kamera ze shora sarumanovy veze az dolu do podzemnich dolu ). mimochodem nahrada za Megan Fox mi prisla dost slaba ( a to jak vzhledove tak herecky, ale za to asi muze scenar )
206772
Nevim
0 0
@VrbisCZ Jsme na internetovym diskuznim foru => je treba brat veci s nadsazkou. Ostatni pochopi, na co jsem tim narazel.
206771
0 0

Kejchal

Pane jo ... Tys koukám pobral veškerou moudrost světa :). " Dej mi ty love, personal, jmeno producenta, Hasbro licenci a natocim ti to do dvou let lip, i kdyz o tom v tuhle chvili vim pramalo. " Tohle mě rosekalo :). Pozor všeci! Máme tu mezi sebou lepšího režiséra než je Bay :).
206770
Kejchal
0 0

kejchal

Dobrý prosímtě, neboj se, že jsem si nepřečetl vše co jsi napsal. Obrázek už mám.
206769
kejchal
0 0
@do_Od Ty jsi trdlo. Ja nesrovnavam rezisera, ale zazitek, kterej mi v kine nabidne. Ja nejsem nijak vymezenej v zanrech. Mam rad dobry blockbustery, komedie, horory, dramata, romanticky komedie/tragedie. Me je uplne pytel, jakej to je zanr, kdyz to je dobrej film. I kdyz by se dalo rict, ze "dobrej" film je relativni pojem, tak sice z casti je, ale jsou urcity veci, ktery proste dobrej film ma a ten spatnej jednoduse nema.

Pak jsou guilty pleasure apod. ale to jsou vetsinou prehnane kladny hodnoceni u filmu, co se vztahujou na urcitou prijemnou individualni zkusenost, na kterou clovek vzpomina, skrytou uchylku, nebo mu to proste zabrnka na tu spravnou strunu aniz by vedel proc.

Jinak si proste vubec nevystihl pointu. To co pises k Avatar nebudu komentovat, protoze jsem ti na to odpovedel postem, na kterej si posleze reagoval. No a to samy je s tim "problemem" proc mi vadi, ze se to lidem libilo. Pokud si uz das ten cas a odpovidas na neci post, tak si ho aspon precti. Paklize ti to nestaci jednou, muzes treba trikrat.

@Luke Newman Moc pekne napsano. Ale TF1, melo gradaci, melo svuj smysl, melo urcitou plynulou kontiunitu a tempo + vyborny strih, coz se o dvojce a trojce rict neda vubec. Pisu o tom kvuli tomu, ze TF3 (reakce divaku na nej + kasovni uspech) perfektne vystihuje problem soucasnyho filmu, respektive dokonale jej zrcadli, coz me samotnyho mrzi.
206764
@do_Od Ty jsi trdlo. Ja nesrovnavam rezisera, ale zazitek, kterej mi v kine nabidne. Ja nejsem nijak vymezenej v zanrech. Mam rad dobry blockbustery, komedie, horory, dramata, romanticky komedie/tragedie. Me je uplne pytel, jakej to je zanr, kdyz to je dobrej film. I kdyz by se dalo rict, ze "dobrej" film je relativni pojem, tak sice z casti je, ale jsou urcity veci, ktery proste dobrej film ma a ten spatnej jednoduse nema. Pak jsou guilty pleasure apod. ale to jsou vetsinou prehnane kladny hodnoceni u filmu, co se vztahujou na urcitou prijemnou individualni zkusenost, na kterou clovek vzpomina, skrytou uchylku, nebo mu to proste zabrnka na tu spravnou strunu aniz by vedel proc. Jinak si proste vubec nevystihl pointu. To co pises k Avatar nebudu komentovat, protoze jsem ti na to odpovedel postem, na kterej si posleze reagoval. No a to samy je s tim "problemem" proc mi vadi, ze se to lidem libilo. Pokud si uz das ten cas a odpovidas na neci post, tak si ho aspon precti. Paklize ti to nestaci jednou, muzes treba trikrat. @Luke Newman Moc pekne napsano. Ale TF1, melo gradaci, melo svuj smysl, melo urcitou plynulou kontiunitu a tempo + vyborny strih, coz se o dvojce a trojce rict neda vubec. Pisu o tom kvuli tomu, ze TF3 (reakce divaku na nej + kasovni uspech) perfektne vystihuje problem soucasnyho filmu, respektive dokonale jej zrcadli, coz me samotnyho mrzi.
0 0
crom pre mňa uderil hrebíček na hlavičku. Bay prakticky od Armageddonu netuší čo je to koherentnosť, kontinuita, gradácia, tempo alebo strih. Jeden záber postavy stoja a pozerajú sa jedným smerom, zmení sa uhol a zrazu sú otočení inak. A toto isté sa dá aplikovať na emócie postáv, náväznosť scén, scenérie, atď.
Scenár z pera jedenásťročného chlapca a infantilné vtípky pochopím a nevadia mi. Že to Bay skoro nikdy nedokáže zredukovať pod dve hodiny mi fakt pripadá, ako by nevedel čo vlastne chce. Do "pokojných" momentov strká licencovanú hudbu, zbytočne agresívny strih a postavy, ktoré kričia jeden cez druhého. Týmto pre mňa film ide stále na jednu zaradenú rýchlosť a stráca dynamiku a rytmus.
Na druhej strane je to stále vizuálne absolútne fantastický film. A jaw-dropping momenty tam boli. Takže ILM a Bayov čuch na to ako ich (plus kaskadérov a pyrotechnikov) zamestnať to pre mňa slušne zachránili. 6/10
206762
crom pre mňa uderil hrebíček na hlavičku. Bay prakticky od Armageddonu netuší čo je to koherentnosť, kontinuita, gradácia, tempo alebo strih. Jeden záber postavy stoja a pozerajú sa jedným smerom, zmení sa uhol a zrazu sú otočení inak. A toto isté sa dá aplikovať na emócie postáv, náväznosť scén, scenérie, atď. Scenár z pera jedenásťročného chlapca a infantilné vtípky pochopím a nevadia mi. Že to Bay skoro nikdy nedokáže zredukovať pod dve hodiny mi fakt pripadá, ako by nevedel čo vlastne chce. Do "pokojných" momentov strká licencovanú hudbu, zbytočne agresívny strih a postavy, ktoré kričia jeden cez druhého. Týmto pre mňa film ide stále na jednu zaradenú rýchlosť a stráca dynamiku a rytmus. Na druhej strane je to stále vizuálne absolútne fantastický film. A jaw-dropping momenty tam boli. Takže ILM a Bayov čuch na to ako ich (plus kaskadérov a pyrotechnikov) zamestnať to pre mňa slušne zachránili. 6/10
0 0

Kejchal

Představuješ si to jako Hurvínek válku a srovnávat Aronofskeho s Bayem vypovídá o tom, že moc nevíš o čem mluvíš. Mimochodem Avatar byl v produkci více jak 10 let a pokud jde o příběh, tak ten byl tak jednoduchoučkej, že Bambi o proti tomu vypadá jako kvantová fyzika. Nejvíc tě se*e, že se to lidem líbilo ? Wow. Jsem rád, že stále existují takoví přejicí dobráci, jako ty. K té tvé nenáročné konzumaci se radši ani nebudu vyjadřovat..
206761
Kejchal
0 0
Jenom doplnim. Docela by me zajimal Civaluv nazor na film, jestli ho teda uz videl ;).
206760
0 0
@RainMaker Dej mi ty love, personal, jmeno producenta, Hasbro licenci a natocim ti to do dvou let lip, i kdyz o tom v tuhle chvili vim pramalo.

@The Joker Presne tak. Me za posledni roky ohromne potesil KickAss. Dostala Black swan a Wrestler. Aronofsky je pro me v soucasnosti nejtalentovanejsi reziser, co svuj talent dokaze perfektne zuzitkovat prave proto, ze si dokaze pohlidat vsechno okolo a neverim, ze nekdy natoci p*****u, jako jsou nekteri jini talentovani reziseri schopni za $$$ spachat. No a pak samozrjme Jimuv grandiozni navrat v podobe Avatara, kde dokazal, ze porad umi a ten film i pres tu vsechno neuvertielnou praci, co byla s jeho technickou strankou, ma dokonale (i kdyz jednoduchej) funkcni dej, kde kazda scena funguje skvele a pusobi PRIMO na divaka.

To vsechno se neda k TF3 vubec prirovnat. Nic z toho. Nejvic me ale s**e, ze treba na RottenTomatoes.com jsou ty lidi tak spokojeni. To jenom dokazuje duvod, proc studia a producenti se neboji takovydle patlanice do sveta pustit. Protoze proste soucasnej divak je nenarocnej konzument (viz nekolik pripsevku pode mnou), kterymu staci k radosti prace animacniho studia.
206759
@RainMaker Dej mi ty love, personal, jmeno producenta, Hasbro licenci a natocim ti to do dvou let lip, i kdyz o tom v tuhle chvili vim pramalo. @The Joker Presne tak. Me za posledni roky ohromne potesil KickAss. Dostala Black swan a Wrestler. Aronofsky je pro me v soucasnosti nejtalentovanejsi reziser, co svuj talent dokaze perfektne zuzitkovat prave proto, ze si dokaze pohlidat vsechno okolo a neverim, ze nekdy natoci p*****u, jako jsou nekteri jini talentovani reziseri schopni za $$$ spachat. No a pak samozrjme Jimuv grandiozni navrat v podobe Avatara, kde dokazal, ze porad umi a ten film i pres tu vsechno neuvertielnou praci, co byla s jeho technickou strankou, ma dokonale (i kdyz jednoduchej) funkcni dej, kde kazda scena funguje skvele a pusobi PRIMO na divaka. To vsechno se neda k TF3 vubec prirovnat. Nic z toho. Nejvic me ale s**e, ze treba na RottenTomatoes.com jsou ty lidi tak spokojeni. To jenom dokazuje duvod, proc studia a producenti se neboji takovydle patlanice do sveta pustit. Protoze proste soucasnej divak je nenarocnej konzument (viz nekolik pripsevku pode mnou), kterymu staci k radosti prace animacniho studia.
0 0
zásadní problém akce v TF3 je v tom, že je to sled jednotlivých několikaminutových klipů, které sami o sobě vypadají působivě, ale do celku to nesedí. Film ve svém důsledku postrádá tempo, načasování a poředevším eskalaci. Dělá to na mě dojem, jako kdyby celý film vznikal až v postprodukci, kdy vzali hromadu natočeného materiálu a poskládali to tak nějak dohromady. To, že to logicky nedává smysl (Deceptikoni nechtějí, aby nepřátelé ponikli do města a tak začnou město ničit atp.) je jedna věc (která až tolik nevadí), ale že to celé bude tak nekonzistentní a bez jakékoli gradace, která by filmu (akci) udávala tempo, to už problém je. Možná kdyby to bylo o 30-45 minut kratší, tak tím člověk tolik netrpí, ale takhle se to projeví v plné síle. Jednoduše zklamání.
206750
0 0
Zajímalo by mě, proč na mě film působil nejemotivnějc ze všech...

Bumblebeeho skoro poprava, zabíjení civilů, mrtvoly, hořící město a do toho piáno od Linkinů, celej ten twist se Sentinelem, kdy se zjistí, že jakási modla a prapatron všeho přejde na temnou stranu síly, smrt Ironhidea, ten vztah Sentinela a Optima a celkově deprese
206749
Zajímalo by mě, proč na mě film působil nejemotivnějc ze všech... [spoiler]Bumblebeeho skoro poprava, zabíjení civilů, mrtvoly, hořící město a do toho piáno od Linkinů, celej ten twist se Sentinelem, kdy se zjistí, že jakási modla a prapatron všeho přejde na temnou stranu síly, smrt Ironhidea, ten vztah Sentinela a Optima a celkově deprese[/spoiler]
0 0
V dálniční honičce jsou použity záběry z Ostrova

V kině jsem si říkal že je mi to ňák až moc povědomý...
206747
[link="http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=22189&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+worstpreviews%2Fheadlines-30+%28WorstPreviews.com+-+Headlines+%2830+most+recent%29%29"]V dálniční honičce jsou použity záběry z Ostrova[/link] V kině jsem si říkal že je mi to ňák až moc povědomý...
0 0
To je jak mluvit do zdi..:D konec prostě, mě se poslední díl líbil z těch třech nejvíc a takhle to už zůstane. A necítím se ani trošku Guilty, pro mě to je čisté Pleasure.
206743
To je jak mluvit do zdi..*:D* konec prostě, mě se poslední díl líbil z těch třech nejvíc a takhle to už zůstane. A necítím se ani trošku Guilty, pro mě to je čisté Pleasure.
0 0

V závěru následováno

tím, že Nimoy pronese: "Needs of the many outweigh the needs of the few", což je Spockem a Kirkem opakovaný ústřední motto Khanova hněvu :)
206742
V závěru následováno [spoiler] tím, že Nimoy pronese: "Needs of the many outweigh the needs of the few", což je Spockem a Kirkem opakovaný ústřední motto Khanova hněvu :)[/spoiler]
0 0
Kazdopadne abychom trochu vlezli i pod povrch, kdyz je po premiere. Z tech jednotlivosti, co me hodne bavily je to treba to zminovani Star Treku. Hlavne cool hlaska I saw this on TV. This is the one where Spock goes bad., ktera je snad jedinym genialnim foreshadowingem celeho filmu. A ze si Nimoy tu roli uzil. :)
206741
Kazdopadne abychom trochu vlezli i pod povrch, kdyz je po premiere. Z tech jednotlivosti, co me hodne bavily je to treba to zminovani Star Treku. Hlavne cool hlaska [spoiler]I saw this on TV. This is the one where Spock goes bad.[/spoiler], ktera je snad jedinym genialnim foreshadowingem celeho filmu. A ze si Nimoy tu roli uzil. :)
0 0
Spousta z vás tady argumentuje tím, že někteří čekali inteligentní film. Jenže o to tady vůbec nejde, už jednička je prostě po příběhu blbost, ale tady mě nezaujala ani ta akce. Ano, je to dokonale udělaný, jenže to vím už od prvního dílu, navíc vzhledem k minimálním emocím a velmi správně zde proklamované divné hudbě, jsem mohl úplně v klidu zůstat u traileru. Ten film stojí a padá na akci a hodinu a půl se tam nic nestane, kdbyb to byl dialogový/herecký koncert, tak to nevadí, ale tady se mluví o ničem a dokonce i vtipkuje o ničem (já sám se ale musím přiznat, že mě většina vtípků nebavila ani v předchozích dvou dílech, krom Turturra). Tady jsou zbytečné postavy, zbytečné dialogy, zbytečná omáčka. Pokud by tahle hodina a něco byla přípravou na velkolepé finále, pokud by se tvůrci snažili nám v ní nabídnout nějaké emoce, sžití s postavami atd, mohl být závěr naprosto kulervoucí. Takhle to vypadalo, jako když se to děje v Chicagu jednou za rok a nikoho to nebere, včetně mě. Ai mi nevadily ty různé kličky apod, s tím sem tak nějak počítal, ale já např. neměl za celý film snad ani jednou husinu. A to mi u filmu takovýchto rozměrů vážně hodně chybí.
206740
0 0
Kejchal: Já jsem celkem s TF3 spokojený, ale upřímně si myslím, že v dnešní době fungujou jen dva režiséři, kteří jsou schopni co dva roky poslat do kin velký a přesto osobitý film, který si vydělá a pochválí ho kritici i diváci. Zbytek je v naprosté většině případů jen spotřební zboží, které v prvních dílech těží z momentu překvapení a originu. V sequelech se pak většinou ukáže, že není o čem, když má studio konkrétní představu, co by to mělo obsahovat. Takže proč platit třeba pět mega za scénář Danu Fogelmanovi, když vlastně bohatě stačí scenáristé Narnie nebo Fantastické čtyřky, kteří splní zadání. ;)
206739
0 0

Kejchal

tak ten scenař na další díl napiš ty inteligente a pak to třeba i natoč a uvidíme porovnání :-))
206738
Kejchal
0 0
Po třech dnech od premiéry jsem se nakonec donutil do kina, moc optimistický jsem nebyl, při koukání jsem ale překvapil sám sebe jak dobře jsem byl schopen scénář a to lepidlo mezi jednotlivými scénami ignorovat. Celý film jsem vnímal jen jako sled samostatných videoklipů s výbornou hudbou a nadprůměrným využitím prostorového zvuku přičemž po skončení mi v hlavě zůstalo jen těch pár scén co se mi líbily, docela zajímavě mi to u tohoto filmu v hlavě pracovalo, 7/10 :)

Byl jsem samozřejmě na verzi s originálním zvukem, jak jsem si tak všímal tak naprostá většina slovních vtipů v titulcích nevyzněla tak jak měla, už mi pak bylo aj trochu trapné že se v sále směju prakticky jen já. Už jen kvůli tomuto si fakt ani nechci představit sám sebe poslouchaje dabing.
206736
Po třech dnech od premiéry jsem se nakonec donutil do kina, moc optimistický jsem nebyl, při koukání jsem ale překvapil sám sebe jak dobře jsem byl schopen scénář a to lepidlo mezi jednotlivými scénami ignorovat. Celý film jsem vnímal jen jako sled samostatných videoklipů s výbornou hudbou a nadprůměrným využitím prostorového zvuku přičemž po skončení mi v hlavě zůstalo jen těch pár scén co se mi líbily, docela zajímavě mi to u tohoto filmu v hlavě pracovalo, 7/10 *:)* Byl jsem samozřejmě na verzi s originálním zvukem, jak jsem si tak všímal tak naprostá většina slovních vtipů v titulcích nevyzněla tak jak měla, už mi pak bylo aj trochu trapné že se v sále směju prakticky jen já. Už jen kvůli tomuto si fakt ani nechci představit sám sebe poslouchaje dabing.
0 0