Diskuze k článku Protirecenze

příspěvky 61 - 80 Napsat příspěvek
rtep: To mě ani nenapadlo :+ To samé mohlo nastat i u Kick-Ass a hudby Johna Murphyho z předchozích filmů
206735
rtep: To mě ani nenapadlo *:+* To samé mohlo nastat i u Kick-Ass a hudby Johna Murphyho z předchozích filmů
0 0
Ou. To je zase lidi co od TF3 cekali inteligentni film (uz jen tento fakt je sam o sobe smesny) a ted kopou vsude kolem. I kdyby v tom filmu prijel Mickey Mouse na mechanickym King Kongovi, tak to nic nemei na faktu, ze ten film je brutalne zpracovanej.
206734
0 0

Tak

jedna recenze ma 8/10 a druha 6/10 . To neni zadny velky rozdil . Ja osobne davam 7/10 ;) .
206733
jedna recenze ma 8/10 a druha 6/10 . To neni zadny velky rozdil . Ja osobne davam 7/10 *;)* .
Tak
0 0

vykradena hudba

Moje poznamka k "vykradeny hudbe" - ona to mozna ne vzdycky bude chyba skladatele.

U pracovnich sestrihu filmu je vzdycky docasne pouzita stara existujici hudba. U Avatara vyhraval u finalni bitvy Kral Artus, treti roboti byli nacpany hudbou z prvnich dvou plus hodne TDK a Inception.

Ja si dokazu zive predstavit ze se reziser zamiluje do hudby co ma v pracovnim sestrihu a tak nejak neskousne zmenu... A nezbyde mu nic jinyho nez donutit skladatele aby hudbu "vykrad".

U bitvy v tretich robotech (jak skacou mezi roboty s padakama a pak prileti Optimus) od lonskyho podzimu pekne vyhraval (mirne zrychlenej mam pocit) Mind Heist - kterej vsichni zminujou ze ho Jablonsky vykrad. Ja jsem se do ty hudby tak neskutecne zamiloval ze jsem si nedokazal predstavit ze tam v ty scene bude hrat neco jinyho... A Michael Bay na tom byl nejspis podobne takze to dopadlo jak to dopadlo.

Imho to co Jablonsky slozil (vykrad) pro tu scenu je vyborny, kdyz v sestrihu prohodili Mind Heist za Jablonskyho tak mi Optimusuv nalet zase privodil brutalni zimomravky coz jsem fakt necekal :-)
206732
Moje poznamka k "vykradeny hudbe" - ona to mozna ne vzdycky bude chyba skladatele. U pracovnich sestrihu filmu je vzdycky docasne pouzita stara existujici hudba. U Avatara vyhraval u finalni bitvy Kral Artus, treti roboti byli nacpany hudbou z prvnich dvou plus hodne TDK a Inception. Ja si dokazu zive predstavit ze se reziser zamiluje do hudby co ma v pracovnim sestrihu a tak nejak neskousne zmenu... A nezbyde mu nic jinyho nez donutit skladatele aby hudbu "vykrad". U bitvy v tretich robotech (jak skacou mezi roboty s padakama a pak prileti Optimus) od lonskyho podzimu pekne vyhraval (mirne zrychlenej mam pocit) Mind Heist - kterej vsichni zminujou ze ho Jablonsky vykrad. Ja jsem se do ty hudby tak neskutecne zamiloval ze jsem si nedokazal predstavit ze tam v ty scene bude hrat neco jinyho... A Michael Bay na tom byl nejspis podobne takze to dopadlo jak to dopadlo. Imho to co Jablonsky slozil (vykrad) pro tu scenu je vyborny, kdyz v sestrihu prohodili Mind Heist za Jablonskyho tak mi Optimusuv nalet zase privodil brutalni zimomravky coz jsem fakt necekal :-)
vykradena hudba
0 0
@Wiggin no asi tak. V tom filmu co scena, to jsem se sam sebe ptal: "Proc?". To je fakt neskutecny, jak vubec muze tak ackovej film, jako TF3 je (resp. mel by byt) vubec vyjit s takovymhle scenarem? Komu za tohle ty miliony plati? Kdyt to by bylo 10ti lety decko schopny napsat daleko lepsi, zajimavejsi, smysluplnejsi a zabavnejsi scenar, nez je tohle. Nacpat do toho pak akcni sceny je to nejjednodussi co vubec muze byt.

Fakt nechapu lidi co tady porad blaboli jak je to super, se seberte. Ja jsem tolerantni k nazoru druhych, ale tady se hodnoti film a ne dilo grafiku, editoru, animatoru. Na to jsou jiny obory. Jo dobre, je to jedna z casti filmu, ale kam by se pak celej tenhle segment zabavy mel dostat? To si rovnou muzete pustit ukazu na Frostbite engine.

Fakt se divim, co dneska lidem v tom kine staci. Chapete, ze tady jde o miliony dolaru, za ktery se plati tisice lidi, ktery proste odvedou svoji praci, na tom neni z ceho se poj**at. To co s filmu dela to, proc by na nej lidi meli chodit, je prave spojeni vsech tech praci dohromady v pokud mozno co nejlepsi vysledek, coz ma vetsinou na starosti reziser (v lepsim pripade) + mu do tho keca studio a producenti, ale kdyz vznikne neco tkaovyho, fakt me je*e, ze se to lidem libi, protoze kolik filmu Vas za posledni dobu dostalo tak, jako treba filmy z konce 90tyho let az konce 20tyho stoleti?

btw nemam cas to kontrolovat, tak sory za spatne napsany vety + chyby
206731
@Wiggin no asi tak. V tom filmu co scena, to jsem se sam sebe ptal: "Proc?". To je fakt neskutecny, jak vubec muze tak ackovej film, jako TF3 je (resp. mel by byt) vubec vyjit s takovymhle scenarem? Komu za tohle ty miliony plati? Kdyt to by bylo 10ti lety decko schopny napsat daleko lepsi, zajimavejsi, smysluplnejsi a zabavnejsi scenar, nez je tohle. Nacpat do toho pak akcni sceny je to nejjednodussi co vubec muze byt. Fakt nechapu lidi co tady porad blaboli jak je to super, se seberte. Ja jsem tolerantni k nazoru druhych, ale tady se hodnoti film a ne dilo grafiku, editoru, animatoru. Na to jsou jiny obory. Jo dobre, je to jedna z casti filmu, ale kam by se pak celej tenhle segment zabavy mel dostat? To si rovnou muzete pustit ukazu na Frostbite engine. Fakt se divim, co dneska lidem v tom kine staci. Chapete, ze tady jde o miliony dolaru, za ktery se plati tisice lidi, ktery proste odvedou svoji praci, na tom neni z ceho se poj**at. To co s filmu dela to, proc by na nej lidi meli chodit, je prave spojeni vsech tech praci dohromady v pokud mozno co nejlepsi vysledek, coz ma vetsinou na starosti reziser (v lepsim pripade) + mu do tho keca studio a producenti, ale kdyz vznikne neco tkaovyho, fakt me je*e, ze se to lidem libi, protoze kolik filmu Vas za posledni dobu dostalo tak, jako treba filmy z konce 90tyho let az konce 20tyho stoleti? btw nemam cas to kontrolovat, tak sory za spatne napsany vety + chyby
0 0

konečně nějakej rebel

no to to trvalo, než na MZ opadlo nadšení z TF3. odvrácená recenze mi jasně mluví z duše.
je to smutný nepochopitelně depresívní film, kterým nás fanoušky plechů Bay vyloženěně mučí.
proč je Shia vylíčen jako looser? proč autoboti dostávají tak na budku? proč musí mít Decepticoni TAKOVOU převahu??? proč tak přeexponované zřeknutí se Autobotů zakončené potupným sestřelením (byť "naoko"). proč je město prázný? proč tam není jedinej tank, proč tam poskakuje jenom 30 pěšáku? proč ve velení Nestu potažmo armády USA sedí jako slepice a NIC nedělají???.
ten scénář je zralej na Malinu....
opravdu jsem z toho smutnej...
206729
no to to trvalo, než na MZ opadlo nadšení z TF3. odvrácená recenze mi jasně mluví z duše. je to smutný nepochopitelně depresívní film, kterým nás fanoušky plechů Bay vyloženěně mučí. proč je Shia vylíčen jako looser? proč autoboti dostávají tak na budku? proč musí mít Decepticoni TAKOVOU převahu??? proč tak přeexponované zřeknutí se Autobotů zakončené potupným sestřelením (byť "naoko"). proč je město prázný? proč tam není jedinej tank, proč tam poskakuje jenom 30 pěšáku? proč ve velení Nestu potažmo armády USA sedí jako slepice a NIC nedělají???. ten scénář je zralej na Malinu.... opravdu jsem z toho smutnej...
konečně nějakej rebel
0 0

popik

Já nevím, já byl na 3Dčku a z teho filmu jsem se málem zasral blahem 8). Na rozbor nějakejch emocí a myšlenkovejch pochodů postav ve filmu, kde se řežou původem hračky pro ty nejmenší děti tak nějak nebyl čas a vlastně ani chuť. Ukázkovej popcorn, kterej se musí vidět v kině!

Škarohlídové si stejně vymyslej stovky výmluv, proč je ten film špatnej...jen mi vadí, že se pořád oháněj prvním dílem, kterej měl jednu zásadní výhodu.......byl první.8)
206728
Já nevím, já byl na 3Dčku a z teho filmu jsem se málem zasral blahem *8)*. Na rozbor nějakejch emocí a myšlenkovejch pochodů postav ve filmu, kde se řežou původem hračky pro ty nejmenší děti tak nějak nebyl čas a vlastně ani chuť. Ukázkovej popcorn, kterej se musí vidět v kině! Škarohlídové si stejně vymyslej stovky výmluv, proč je ten film špatnej...jen mi vadí, že se pořád oháněj prvním dílem, kterej měl jednu zásadní výhodu.......byl první.*8)*
popik
0 0

Vincent

Jsem rád, že to někdo cítí stejně :+

Godlike
Za rok budu mít dochozenou střední a teplotu nemám.

Recenze zajimavá ale souhlasit s ní nemůžu, protože prostě nechci tenhle film hodnotit racionálně. Nestojí mi to zato a všem, kterým jo, se divím. :)

206727
Jsem rád, že to někdo cítí stejně *:+* [b]Godlike[/b] Za rok budu mít dochozenou střední a teplotu nemám. Recenze zajimavá ale souhlasit s ní nemůžu, protože prostě nechci tenhle film hodnotit racionálně. Nestojí mi to zato a všem, kterým jo, se divím. *:)*
Vincent
0 0

decepticoni vs autoboti

ve SW E6 taky rebelové vyhráli proti Imperiu ikdyž měli nevýhodu ,bojovali proti značné přesile jak na zemi tak ve vesmíru takže tohle je uplně mimo
v Pánu prstenů taky ... mám pokračovat ????
206726
ve SW E6 taky rebelové vyhráli proti Imperiu ikdyž měli nevýhodu ,bojovali proti značné přesile jak na zemi tak ve vesmíru takže tohle je uplně mimo v Pánu prstenů taky ... mám pokračovat ????
decepticoni vs autoboti
0 0

Kejchal

cože? jako co má darkside of the moon od floydů společný s touhle recenzí ?
no tak použili název z alba resp jeho část no a tak co ?takovejhle případu je spousty a nikdo to nikdy neřešil
206725
cože? jako co má darkside of the moon od floydů společný s touhle recenzí ? no tak použili název z alba resp jeho část no a tak co ?takovejhle případu je spousty a nikdo to nikdy neřešil
Kejchal
0 0

Sharper

Rosie je ale Britka jako poleno. Pokud jde o cute australsky akcent a nekoho, kdo se vyrovnal Megan (ehm), s laskou vzpominam na Rachael Taylor z jednicky. Kde je ji konec...
206724
Sharper
0 0
A co ted? Mam si hodit korunou a vybrat si recenzi podle panny nebo orla?
206723
0 0
IMHO moderni blockbuster. Spousta eye-candy zaberu a pod tim nic, coz zacalo asi tak u Piratu 2. Naprosto souhlasim s recenzi IMFa, ale proste je nova doba a takovy uz je svet (kdo cte cely clanek v novinach? , staci na twitteru ci FB precist nadpis a je to, zbytek se necte). Budme radi za X-meny ( kteri ale nevydelavaji z toho duvodu). Jsem sel do kina s tim, ze vypnu mozek a budu sekoukat na Optima jak natrhne p*del vsem. Coz se stalo.
Ted k filmu, trochu spoileroidni. Zacatek pred tou asi hodinovou akci me docela dostal, jsem se bavil. Ctverice Malkovich, McDormand, Torturro a Shia si to uziva (Ale jak IMF podotkl, proste je to tam tak tezce vsunute hlavne u toho Malkoviche). Musim rict, ze me dostal ten cute australsky akcent, dobra nahrada za Megan, byl jsem hodne skepticky, ted uz ne :). A je smutne, ze jsem se jediny smal v kine pri tech odkazech na predatory (ti dva decepticony) a pri Star Treku, no jak zacal mluvit Sentinel Prime, tak jsem sel do kolen etc.... Zaverecna hodinova bitka kulervouci, ale presne, proste roboti mlati roboty, zadne emoce jenom Bay s ILM, to dneska staci. 7 hvezdicek. Bavil jsem se, ale na jednicku to ale nema. Tu hudbu v anglicke verzi nejak museli ztlumit. Jsem skoro neslysel jablonskeho recyklovku. Chtel jsem jit i na 3D s dabingem, ale po vcerejsku ne. Radsi X-Meny. Asi jsme uz stari... too old for this shit...
206722
IMHO moderni blockbuster. Spousta eye-candy zaberu a pod tim nic, coz zacalo asi tak u Piratu 2. Naprosto souhlasim s recenzi IMFa, ale proste je nova doba a takovy uz je svet (kdo cte cely clanek v novinach? , staci na twitteru ci FB precist nadpis a je to, zbytek se necte). Budme radi za X-meny ( kteri ale nevydelavaji z toho duvodu). Jsem sel do kina s tim, ze vypnu mozek a budu sekoukat na Optima jak natrhne p*del vsem. Coz se stalo. Ted k filmu, trochu spoileroidni. Zacatek pred tou asi hodinovou akci me docela dostal, jsem se bavil. Ctverice Malkovich, McDormand, Torturro a Shia si to uziva (Ale jak IMF podotkl, proste je to tam tak tezce vsunute hlavne u toho Malkoviche). Musim rict, ze me dostal ten cute australsky akcent, dobra nahrada za Megan, byl jsem hodne skepticky, ted uz ne :). A je smutne, ze jsem se jediny smal v kine pri tech odkazech na predatory (ti dva decepticony) a pri Star Treku, no jak zacal mluvit Sentinel Prime, tak jsem sel do kolen etc.... Zaverecna hodinova bitka kulervouci, ale presne, proste roboti mlati roboty, zadne emoce jenom Bay s ILM, to dneska staci. 7 hvezdicek. Bavil jsem se, ale na jednicku to ale nema. Tu hudbu v anglicke verzi nejak museli ztlumit. Jsem skoro neslysel jablonskeho recyklovku. Chtel jsem jit i na 3D s dabingem, ale po vcerejsku ne. Radsi X-Meny. Asi jsme uz stari... too old for this shit...
0 0
Výborná recenze, imf přesně vystihl i moje pocity z filmu...
206720
0 0
Vcera jsem na filmu byl. Tahle recenze je psana za tepla, ale s dobre schlazenou hlavou, narozdil od te "Hladové". Kazdej pricetnej clovek vidi, ze ten film je splacanej nesourodej patvar, ze kteryho cisi presne ty tri vlasnosti, ktery imf shrnul v zaveru.

Nebudu tvrdit nic o zklamani, ale ten film sel snad ve vsech ohledech udelat lip. Na co je super akce, kdyz neni podbarvena nejakou funkcni citovou, ci stavnatou dejovou linkou? Jednoduse to nefunguje. Stejne jako dvojka, ktera teda mela navic jeste dokonale neprehlednou akci. Ve trojce je zas videt, ze Baye az prehnane posloucha rady ostatnich a totalne ztraci svuj rukopis. Nehlede na to, ze film byl pro nej cisto ciste splneni pracovni smlouvy.

Jednicka je pro me porad uplne jina filmova liga. Dalsi dva mu nesahaji ani po kotniky a to i kdyz jsou efekty lepsi a roboti o neco hezci. Kdyz to nema (i kdyz stupidni), ale sakra zabavnej a alespon trochu smysluplnej dej, kde postavy nekrici jak sileny, nedelaji uplne nesmyslny rozhodnuti, dialogy jsou totalne bez jakyhokoliv smyslu, jakejkoliv pokus o vtipnou scenu konci fiaskem a klepanim si na celo (a to mam rad hodne blbej humor).... Proste to kazdej clovek, co nema v hlave nakakano musi sakra poznat.

@rainmaker - Doporucil bych ti poslechnout si album od Pink Floyd, to ktery ma na coveru pruhlednej jehlan, kterym prochazi svetelnej paprsek.
206719
Vcera jsem na filmu byl. Tahle recenze je psana za tepla, ale s dobre schlazenou hlavou, narozdil od te "Hladové". Kazdej pricetnej clovek vidi, ze ten film je splacanej nesourodej patvar, ze kteryho cisi presne ty tri vlasnosti, ktery imf shrnul v zaveru. Nebudu tvrdit nic o zklamani, ale ten film sel snad ve vsech ohledech udelat lip. Na co je super akce, kdyz neni podbarvena nejakou funkcni citovou, ci stavnatou dejovou linkou? Jednoduse to nefunguje. Stejne jako dvojka, ktera teda mela navic jeste dokonale neprehlednou akci. Ve trojce je zas videt, ze Baye az prehnane posloucha rady ostatnich a totalne ztraci svuj rukopis. Nehlede na to, ze film byl pro nej cisto ciste splneni pracovni smlouvy. Jednicka je pro me porad uplne jina filmova liga. Dalsi dva mu nesahaji ani po kotniky a to i kdyz jsou efekty lepsi a roboti o neco hezci. Kdyz to nema (i kdyz stupidni), ale sakra zabavnej a alespon trochu smysluplnej dej, kde postavy nekrici jak sileny, nedelaji uplne nesmyslny rozhodnuti, dialogy jsou totalne bez jakyhokoliv smyslu, jakejkoliv pokus o vtipnou scenu konci fiaskem a klepanim si na celo (a to mam rad hodne blbej humor).... Proste to kazdej clovek, co nema v hlave nakakano musi sakra poznat. @rainmaker - Doporucil bych ti poslechnout si album od Pink Floyd, to ktery ma na coveru pruhlednej jehlan, kterym prochazi svetelnej paprsek.
0 0
Pravda, pravda, ale u me to zachranuji dost ty jednotlive momenty, nektere (asi 2) me dostali stejne jako Ironhiduv skok v jednicce...
206718