Diskuze k článku Transformers 3: Recenze

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek

konec

tak jsem akorát dorazil z Flory..........a jsem uplně šokovanej jako to byla strašlivá vyděračská kravina. Když ve dvojce umřel Optimus tak jsem si říkal to musí bejt scenárista impotent, když neumí jinak vyvolat pohnutí. scenář ve trojce je neskutečnej zvratek.

spoiler

proč proboha museli zakeřně zavraždit Ironhidea???
proč museli zmrzačit Optima, proč se musel trapně chytit do lan???
proč proboha poprava Bee???
proč je twist postavenej na zradě legendárního vůdce Autobotů???
proč zase ta zbytečná linka s rodičema???

konec spoileru

opravdu jsem znechucenej a můj osmiletej syn chtěl dvakrát se slzama v očích odejít ze sálu, protože je to depresivní tíživej vyděračskej film.
těžká onanie nul a jedniček
za mě 1/10 (za pár eyecandy momentů)

jinak dvojka je poloviční sračka 5/10 a jednička zůstává nedostižnou metou 10/10

206663
tak jsem akorát dorazil z Flory..........a jsem uplně šokovanej jako to byla strašlivá vyděračská kravina. Když ve dvojce umřel Optimus tak jsem si říkal to musí bejt scenárista impotent, když neumí jinak vyvolat pohnutí. scenář ve trojce je neskutečnej zvratek. spoiler proč proboha museli zakeřně zavraždit Ironhidea??? proč museli zmrzačit Optima, proč se musel trapně chytit do lan??? proč proboha poprava Bee??? proč je twist postavenej na zradě legendárního vůdce Autobotů??? proč zase ta zbytečná linka s rodičema??? konec spoileru opravdu jsem znechucenej a můj osmiletej syn chtěl dvakrát se slzama v očích odejít ze sálu, protože je to depresivní tíživej vyděračskej film. těžká onanie nul a jedniček za mě 1/10 (za pár eyecandy momentů) jinak dvojka je poloviční sračka 5/10 a jednička zůstává nedostižnou metou 10/10
konec
0 0
Skrátka, Bayov Spider-Man 3...
206662
Skrátka, Bayov Spider-Man 3...
0 0
Všetko zle. Úplne všetko. Vtipy nefungujú, vzťahy nefungujú, dobré postavy katastrofálne nevyužité (Tudyk, Malkovich...), zápletka zbytočne komplikovaná a teda už asi po polhodine otravná, akcia nudná. Všetko stupídne, iba nie tou zábavnou stupídnosťou Bayovho sveta. Záverečná deštrukcia bez štipky napätia či akéhokoľvek vzrušenia. Po Pirátoch druhý megafail tohto leta a skutočne asi najnudnejší Bayov film.

Zlatá dvojka. Tá mala rovnomernejšie rozvrhnutú akciu, gradovala a hlavne mala BZHN (Bombastické Zimomriavkové Hrdinské Nástupy). Konkrétne tieto:

1, výsadok Optimusa z lietadla a naskakovanie na megazmrda na moste
2, sekačka v lese
3, pripájanie nových súčiastok, "Let´s roll!" a odlet k pyramíde

Celý trojku som čakal aspoň na náznak takéhoto momentu. Nič. A je to hlavne Jablonského zásluha.

Takých 4/10
206661
Všetko zle. Úplne všetko. Vtipy nefungujú, vzťahy nefungujú, dobré postavy katastrofálne nevyužité (Tudyk, Malkovich...), zápletka zbytočne komplikovaná a teda už asi po polhodine otravná, akcia nudná. Všetko stupídne, iba nie tou zábavnou stupídnosťou Bayovho sveta. Záverečná deštrukcia bez štipky napätia či akéhokoľvek vzrušenia. Po Pirátoch druhý megafail tohto leta a skutočne asi najnudnejší Bayov film. Zlatá dvojka. Tá mala rovnomernejšie rozvrhnutú akciu, gradovala a hlavne mala BZHN (Bombastické Zimomriavkové Hrdinské Nástupy). Konkrétne tieto: 1, výsadok Optimusa z lietadla a naskakovanie na megazmrda na moste 2, sekačka v lese 3, pripájanie nových súčiastok, "Let´s roll!" a odlet k pyramíde Celý trojku som čakal aspoň na náznak takéhoto momentu. Nič. A je to hlavne Jablonského zásluha. Takých 4/10
0 0
omg to byl tak stupidní film až se mi chtělo brečet .. pokud chcete někdo vymazat mozek tak transformers 1,2,3 v kuse to zaručeně svedou .. 2/10 a to jen za těch 15 min robo mlátičky která se už pak jen neúprosně nudně natahovala
206659
0 0
Tak mě napadlo k tomu černobylu.. nepřipadalo to někomu chvílema jak z Stalkera? :-) ona celkově ta inspirace hrami po vizuální stránce je hooodně okatá...
206658
0 0
Zatím největší zklamání roku, ze začátku to vypadalo nadějně, ale pak se děj přesunul do současnosti a započala nejnudnější a nejzbytečnější dvouhodinovka o ničem, vyplněná pár efektními momenty (Černobyl) a několika humornými scénkami (likvidace Asiata), ale kromě toho se ve filmu dlouho prakticky nic neděje.
Ve chvíli kdy se ale konečně zápletka dala nějak do pohybu a přišla pořádná akce, jsem byl už tak otrávený, že jsem si ji ani pořádně neužil. Dějové zvraty byli naopak relativně osvěžující (ale hodně předvídatelné). Asi největší pochvalu si podle mě zaslouží Patrick Dempsey, jehož postavě jsem po čase začal fandit více než hlavním hrdinům, (Shia mě po krátké době začal pěkně lézt na nervy, stejně jako Optimovy kecy o svobodě, Sentinel se my upřímně líbil o hodně víc) a Alanu Tudykovy který by si určitě zasloužil o hodně více prostoru. Co se týká náhrady za Megan, tak Rosie byla kupodivu naprosto v pohodě a dokonce umí podle mě i líp hrát než ona.
Závěrečná likvidace Chicaga je sice po trikové stránce bezchybná ale jinak mě naprosto nechala chladným a nevyvolala ve mně ani trochu nadšení. Natožpak strach o hlavní hrdiny a o americké žoldáky už vůbec ne. Scéna s mrakodrapem byla asi jedna z nejnatahovanějších akčních scén, kterou jsem kdy viděl a asi po deseti minutách jsem si začal říkat „tak kdy už konečně kurva spadne!“ a to by se asi u podobných okamžiků stávat nemělo.
Transformers 3 je sice lepší než dvojka ale za jedničkou hodně zaostává a podle mě je to druhý Bayuv nejhorší film, právě po dvojce.
206657
Zatím největší zklamání roku, ze začátku to vypadalo nadějně, ale pak se děj přesunul do současnosti a započala nejnudnější a nejzbytečnější dvouhodinovka o ničem, vyplněná pár efektními momenty (Černobyl) a několika humornými scénkami (likvidace Asiata), ale kromě toho se ve filmu dlouho prakticky nic neděje. Ve chvíli kdy se ale konečně zápletka dala nějak do pohybu a přišla pořádná akce, jsem byl už tak otrávený, že jsem si ji ani pořádně neužil. Dějové zvraty byli naopak relativně osvěžující (ale hodně předvídatelné). Asi největší pochvalu si podle mě zaslouží Patrick Dempsey, jehož postavě jsem po čase začal fandit více než hlavním hrdinům, (Shia mě po krátké době začal pěkně lézt na nervy, stejně jako Optimovy kecy o svobodě, Sentinel se my upřímně líbil o hodně víc) a Alanu Tudykovy který by si určitě zasloužil o hodně více prostoru. Co se týká náhrady za Megan, tak Rosie byla kupodivu naprosto v pohodě a dokonce umí podle mě i líp hrát než ona. Závěrečná likvidace Chicaga je sice po trikové stránce bezchybná ale jinak mě naprosto nechala chladným a nevyvolala ve mně ani trochu nadšení. Natožpak strach o hlavní hrdiny a o americké žoldáky už vůbec ne. Scéna s mrakodrapem byla asi jedna z nejnatahovanějších akčních scén, kterou jsem kdy viděl a asi po deseti minutách jsem si začal říkat „tak kdy už konečně kurva spadne!“ a to by se asi u podobných okamžiků stávat nemělo. Transformers 3 je sice lepší než dvojka ale za jedničkou hodně zaostává a podle mě je to druhý Bayuv nejhorší film, právě po dvojce.
0 0
Tak pro mě 8/10 ted jsem se vrátil z kina... Je fakt že jsem párkrát i brečel.. prostě film je dost jiný než ty předchozí..
Megan mi chyběla fest.. Rosie fakt nemusím :-( A trochu mi vadila stylizace ala Crysis 2.
Navíc mi i chyběly některý postavy (viz Lennoxův tým)
Alan Tudyk byl super.. občas fakt připomínal Walshe z Firefly.. super :-)
Pro mě největší hvězda Bumblebee :-) ten je fakt borec.. Ostatní roboti taky skvělí a opravdu mě dostala smrt Ironhida :-(
154171
Tak pro mě 8/10 ted jsem se vrátil z kina... Je fakt že jsem párkrát i brečel.. prostě film je dost jiný než ty předchozí.. Megan mi chyběla fest.. Rosie fakt nemusím :-( A trochu mi vadila stylizace ala Crysis 2. Navíc mi i chyběly některý postavy (viz Lennoxův tým) Alan Tudyk byl super.. občas fakt připomínal Walshe z Firefly.. super :-) Pro mě největší hvězda Bumblebee :-) ten je fakt borec.. Ostatní roboti taky skvělí a [spoiler]opravdu mě dostala smrt Ironhida :-([/spoiler]
0 0
8,5/10... ten film moc nedává smysl, ale tahle myšlenka mi vždy vydržela tak půl vteřiny, protože pak mi upadla čelist a do očí se vehnaly slzy nadšením... něco takhle EPIC jsem zkrátka ještě neviděl... IMAXovský 3D absolutně parádní a je fakt na hovno, že už ten film nikdy nebude takovej jako napoprvý v takovýhle velikosti... dabing jsem snesl absolutně bez problému, originál zkrátka ještě neznám... ikdyž je mi jasný, že Turturro je v orig. určitě o mnoooho lepší... a dokonce přišly i emoce a vcelku i dost... na mě ty Bumblebeeho smutný pohledy strašně fungovaly... co mě ale asi překvapilo nejvíc, byla opravdová drsnost některých scén... opravdu tam umíraj nevinný lidi před kamerou, paráda... malý robůtci jsou nevim proč ale uplně vpoho... nechápu upřímně lidi, které nudila akce, nemůžou bejt vpořádku ?) a že tam nejsou nezapamatovatelné momenty? wtf? podruhý už asi budu výraznějc vnímat, jaká je to chujovina, uvidíme... a k tomu zvratu... nečekal jsem ho a žral jsem ho, ikdyž jsem věděl, že tim asi celý předešlý děj dostává logické KO... a musim ještě zmínit, že blahem jsem se málem pos*al už v úvodní scéně :D a jo, na chvíli mi fakt bylo 12 :+ díky Michaele
206619
8,5/10... ten film moc nedává smysl, ale tahle myšlenka mi vždy vydržela tak půl vteřiny, protože pak mi upadla čelist a do očí se vehnaly slzy nadšením... něco takhle EPIC jsem zkrátka ještě neviděl... IMAXovský 3D absolutně parádní a je fakt na hovno, že už ten film nikdy nebude takovej jako napoprvý v takovýhle velikosti... dabing jsem snesl absolutně bez problému, originál zkrátka ještě neznám... ikdyž je mi jasný, že Turturro je v orig. určitě o mnoooho lepší... a dokonce přišly i emoce a vcelku i dost... na mě ty Bumblebeeho smutný pohledy strašně fungovaly... co mě ale asi překvapilo nejvíc, byla opravdová drsnost některých scén... opravdu tam umíraj nevinný lidi před kamerou, paráda... malý robůtci jsou nevim proč ale uplně vpoho... nechápu upřímně lidi, které nudila akce, nemůžou bejt vpořádku *?)* a že tam nejsou nezapamatovatelné momenty? wtf? podruhý už asi budu výraznějc vnímat, jaká je to chujovina, uvidíme... a k tomu zvratu... nečekal jsem ho a žral jsem ho, ikdyž jsem věděl, že tim asi celý předešlý děj dostává logické KO... a musim ještě zmínit, že blahem jsem se málem pos*al už v úvodní scéně *:D* a jo, na chvíli mi fakt bylo 12 *:+* díky Michaele
0 0
Nemám rád 3D, ale tenhle film si o 3D říká a ten dabing je jen nutné zlo, které se musí podstoupit.. Výsledný pocit z tohodle "master of epic machine" je o to intenzivnější.. Neskutečný zážitek 8*
206612
0 0

7/10

První polovina spíše nuda s pár povedenými vtipy a vedlejšími postavami (Ken Jeong, Tudyk) a druhá půlka naopak epická akční řežba, které se dá vytknout jen máloco. Shia pořád cool a i na tu Rosie se dalo nakonec docela koukat ?) Jenom mi tam místy vadily ty dějový zkratky typu
Bumblebee zachrání padajícího Shiu a Duhamela a o minutu dál je najednou v zajetí.
Takových věcí tam bylo dost a docela mě to rušilo. Nakonec ale i přes tu rozpačitou první půli celkem spokojenost. Na první díl to ale nemá ani náhodou.
206609
První polovina spíše nuda s pár povedenými vtipy a vedlejšími postavami (Ken Jeong, Tudyk) a druhá půlka naopak epická akční řežba, které se dá vytknout jen máloco. Shia pořád cool a i na tu Rosie se dalo nakonec docela koukat *?)* Jenom mi tam místy vadily ty dějový zkratky typu [spoiler]Bumblebee zachrání padajícího Shiu a Duhamela a o minutu dál je najednou v zajetí[/spoiler]. Takových věcí tam bylo dost a docela mě to rušilo. Nakonec ale i přes tu rozpačitou první půli celkem spokojenost. Na první díl to ale nemá ani náhodou.
7/10
0 0

speta.jr

U Avatara taky nakonec byla.
206603
U Avatara taky nakonec byla.
speta.jr
0 0
Tak škoda vypadá to že třetí díl vydělá mín než druhý protože tržby za středu jsou $37,315,000 a druhý díl měl $62,016,476 je to fakt škoda protože je to super film

link
206601
Tak škoda vypadá to že třetí díl vydělá mín než druhý protože tržby za středu jsou $37,315,000 a druhý díl měl $62,016,476 je to fakt škoda protože je to super film http://boxofficemojo.com/alltime/days/?page=wed&p=.htm
0 0

speta.jr

Prezident USA = PUSA :) origo je to POTUS (President of the United States myslim)
206600
[spoiler]Prezident USA = PUSA :) origo je to POTUS (President of the United States myslim)[/spoiler]
speta.jr
0 0

Perry-

Jaka PUSA? Osvez mi pamet
206598
[spoiler]Jaka PUSA? Osvez mi pamet[/spoiler]
Perry-
0 0

Disketa

Ses nejak moc presvedceny o tom, ze bude 3D origo :D
206597
Ses nejak moc presvedceny o tom, ze bude 3D origo *:D*
Disketa
0 0

Disketa

Jj.. právě na to jsem poukazoval :)
206596
Jj.. právě na to jsem poukazoval :)
Disketa
0 0

Perry-

Hlavně pak Sentinela v originále mluví Leonard Nimoy, takže to oak skvěle navazuje na toho Spocka. Právě kvůli takovýmto detailům si nedám 3D s dabingem, ale počkám na origoš verzi. Petr Oliva se svým stařeckým hlasem musel Sentinela zabít.
206595
[spoiler]Hlavně pak Sentinela v originále mluví Leonard Nimoy, takže to oak skvěle navazuje na toho Spocka.[/spoiler] Právě kvůli takovýmto detailům si nedám 3D s dabingem, ale počkám na origoš verzi. Petr Oliva se svým stařeckým hlasem musel Sentinela zabít.
Perry-
0 0

speta.jr

Zrovna tenhle vtip byl přeložený víceméně tak jak měl vyznít, takže OK... ale třeba vtip s pistolí na stole od "madam" byl zabitej... Spock na začátku v TV taky ztratil :), vzhledem k dabingu... ta písnička, jak tam machroval ten druhý malý autobot taky nevyzněla dobře.. naopak PUSA je zase čistě CZ vtip.. :)
206594
[spoiler]Zrovna tenhle vtip byl přeložený víceméně tak jak měl vyznít, takže OK... ale třeba vtip s pistolí na stole od "madam" byl zabitej... Spock na začátku v TV taky ztratil :), vzhledem k dabingu... ta písnička, jak tam machroval ten druhý malý autobot taky nevyzněla dobře.. naopak PUSA je zase čistě CZ vtip.. :)[/spoiler]
speta.jr
0 0

Perry-