Diskuze k článku Transformers 3: Recenze

0 0
Luc: Hmm, jen třetina 3D po těch žádostech a prosbách od Baye... :o
206419
Luc: Hmm, jen třetina 3D po těch žádostech a prosbách od Baye... *:o*
0 0

nechápu...

upřímně nechápu tu recenzi na Moviezone... pocity z filmu přesně vystihnul Fuka! Nevím, jestli za to mohl dabing, nebo 3D, a to si myslím, že se ještě mírnil:o) Každopádně na žádný film ve 3D už nejdu... Není to zase taková bomba... Člověk si to takovýdle film vychutná spíš klasicky! mě 3D spíš ruší...pro mě jednoduše zklamání! I dvojka měla lepší Wow efekt a dokázala mě usadit do sedadla, ale u trojky sem se poměrně nudil! žádné Wow... jen na začátku filmu, kdy Rosa ukáže nohy! Její nohy hrajou líp, než ona sama;o)
206391
nechápu...
0 0
Fukova recenzia DOKONALE vystihuje moje pocity, len som nemal absolutne ziadnu chut ich po zhliadnuti toho filmu formulovat.
206378
0 0
link ... doropucuji posledni odstavec
206369
http://fffilm.fuxoft.cz/2011/06/recenze-transformers-3-transformers.html ... doropucuji posledni odstavec
0 0

soumrak 3D

podíl prodeje lupení na Transformers 3 (usual theatre): Imax about 30 percent 2d 65 and real d 5
206365
soumrak 3D
0 0
Vlastně nevím, co bych k tomu řekl. Oproti dvojce a jedničce jsem se šíleně nudil, protože se to bere šíleně vážně (na Baye a na Transformers). A jak jsem si bláhově myslel, že temnější tón prospěje, tak nikoliv. Transformers 3 u mě nemá status dobrodružné podívané, protože dobrodružství to vážně není (někdo něco našel, našel to ještě někdo jiný, tamti si myslí, že to stihnou získat dřív, než oni, ale netuší, že je to vlastně celé plán jak si všechno past...a pak destrukce...WTF?...). Bezesporu je to skvělá akční podívaná a člověka zamrzí, že jednička a dvojka nemají právě takovouhle akci v takovémhle krásném provedení (potlesk pro ILM...mám dojem, že co se detailů týče, tak je Avatar překonán), ale pokud si vizuál chcete maximálně užít, nechoďte na 3D. V IMAXu(mimochodem protentokrát vážně špatný zvuk!) je to sice větší, ale obraz se mi zdál oproti trailerům místy ořezaný a všechna zběsilá akce nejde pobrat, čímž děkuji za dabing(snesitelný), protože pak už bych vůbec nestíhal. Otázkou je, jestli by to nebylo fuk. Scénář je pekelný a pár dobrých hlášek některých starých a nových známých to nespraví. A na čem Bay totálně vyhořel? Na vybudování atmosféry a emocí...přítelkyně je vám ukradená, protože k ní nemáte a nestihnete vybudovat vztah, scéna "Odteď už musíte bojovat sami" přichází v jiný moment, než kdy jsem ji čekal...a člověk věděl, že fakt nemusí brečet, protože všechno bude ok. No a kapitolkou samo o sobě je střih a hudba...invaze(člověk se těší na masíčko)...střih do černa...a je po invazi, město vypleněno...prostě hnus!, žádná bitva...skupinka lidí pak jen naběhne do okupovaného města...žádné tanky, těžká technika... A nakonec, Jablonsky vyhořel...po Princi a pruďasovi se zřejmě nezmohl na nic lepšího a totálně to zabil. Znovu na to nepůjdu a počkám na Blu, abych si ještě upravil názor v přehlednější a hlavně originální zvukové verzi. 4/10...btw.: TF1 - 8/10...TF2 - 8,5/10(a oblíbené guitly pleasure).
206359
0 0
Za sebe davam tak 9/10. Konecne nejakej film, kde to 3D ma nejakej smysl. Mysim, ze az vyjde Blucko, tak je to ta spravna chvile na porizeni 3D TV.
206355
0 0
Transformers 3 několika slovy - je to DRAHÉ a VELKÉ. Tak moc, že ze závěru Harry Potter ságy je rázem komorní konverzačka a i ten Avatar se nějak zmenšil. Bay po zmršené dvojce našel trochu soudnosti, ale pořád předvádí akční maso v měřítku které překonává všechno co kdy kdo natočil - a všem klukům co ve školce koukali na Strážce vesmíru a stavěli roboty z Lega tak automaticky rve čelisti z pantů. Mimo jiné i tím že je vše nádherně přehledné, plné velkých celků a s asi stovkou epic eye-candy záběrů... což ale nijak nebrání docela rozumnému fungujování příběhu (s ohledem na žánr a osobu režiséra). A ujetost komediálních postav Malkoviche, Torturra a Tudyka hraničí s genialitou.

Negativa telegraficky - vystřihnout z první půlky tak půlhodinu by filmu jen prospělo, Shia oblékl sako a ztratil půlku charisma, árijská náhrada Megan je odpudivě tupá, "Jar Jar" miniroboti tu otravují pořád, a plynulost narace a návaznost scén občas trochu hapruje, nicméně vcelku snesitelně. A ocenil bych víc akce mezi roboty a těžkou vojenskou technikou.

Kino s v kvalitním obrazem a zvukem (ideálně ve velmi povedeném 3D) je každopádně pro všechny, kteří v kině rádi popcornové filmy přímo povinností.
8/10

ps: Dabing smrdí. Hodně. Ale 3D za to stojí a v polovině jsem jeho odpornost přestal vnímat.
206353
Transformers 3 několika slovy - je to DRAHÉ a VELKÉ. Tak moc, že ze závěru Harry Potter ságy je rázem komorní konverzačka a i ten Avatar se nějak zmenšil. Bay po zmršené dvojce našel trochu soudnosti, ale pořád předvádí akční maso v měřítku které překonává všechno co kdy kdo natočil - a všem klukům co ve školce koukali na Strážce vesmíru a stavěli roboty z Lega tak automaticky rve čelisti z pantů. Mimo jiné i tím že je vše nádherně přehledné, plné velkých celků a s asi stovkou epic eye-candy záběrů... což ale nijak nebrání docela rozumnému fungujování příběhu (s ohledem na žánr a osobu režiséra). A ujetost komediálních postav Malkoviche, Torturra a Tudyka hraničí s genialitou. Negativa telegraficky - vystřihnout z první půlky tak půlhodinu by filmu jen prospělo, Shia oblékl sako a ztratil půlku charisma, árijská náhrada Megan je odpudivě tupá, "Jar Jar" miniroboti tu otravují pořád, a plynulost narace a návaznost scén občas trochu hapruje, nicméně vcelku snesitelně. A ocenil bych víc akce mezi roboty a těžkou vojenskou technikou. Kino s v kvalitním obrazem a zvukem (ideálně ve velmi povedeném 3D) je každopádně pro všechny, kteří v kině rádi popcornové filmy přímo povinností. 8/10 ps: Dabing smrdí. Hodně. Ale 3D za to stojí a v polovině jsem jeho odpornost přestal vnímat.
0 0
Tak po shlédnutí v IMAXU dávám 7,5/10 (nedabovaný verzi dám 8), 3D je super, neruší a je využito s mírou (super hlavně Cybertron, start decepticonů z měsíce, skok ve windsuitech a nějaké další cool záběry by se ještě našly), co mě vyloženě fakt sralo, byl zvuk v IMAXU, na to v IMAXU nejsem zvyklej, hrozně ostrej, skoro až bez basu, jako by byly slyšet jen středový tóny, některé zvuky se až slejvaly do jednoho mišmaše, při bitkách jsem měl problém slyšet hudbu a do toho ještě dialogy, nevím asi si budu muset dojít na ušní, nebo to byl možná problém jen dabovaný verze - mimochodem ten dabing je fakt zlo, možná je to tou "digitalizací" IMAXU, nevím, doufám že ne, byl jsem tam naposled na TRONOVI, kterýho promítali ještě před upgradem a zvuk byl vynikající.
206347
0 0

TF3: 7/10

Horšie (respektíve už to nemohlo tak zapôsobiť a prekvapiť) ako prvý diel, ale určite lepšie ako druhý. Nebyť otrasného českého dabingu, tak by som hodnotenie možno zdvihol na 8/10. Ja som vedel prečo som sa zhruba pred 6-timi rokmi rozhodol, že budem filmy a seriály sledovať prevažne v originálnom znení a veru dobre som spravil. A ešte čo sa týka 3D, čakal som predsa len trochu viac, v tomto smere ostáva Avatar stále neprekonaný. Ale napriek príšernému dabingu a mierneho sklamania z 3D, je tento film ako stvorený na veľké plátno, takže si ho určite nenechajte ujsť!
206346
TF3: 7/10
0 0
Ted sem došel z kina a dle mého 10 z 10 je to opravdu dokonale udělaný, hudba od Jablonskeho jako vždy sedí. Opravdu se mi to líbilo a IMAX se ve 3D opravdu vyplatil.... Ten dabing se dá ale v originále by to asi bylo lepší :))))
206345
0 0
Prve dve tretiny na nevydrzanie (odporucam rovno vynechat, o nic zasadne nepridete), ta posledna vizualny orgazmus. 3D pomaha, ale cesky dabing je nefalsovane peklo. Ruky nohy dolamat.
206322
0 0

RASE

Já bych ti dal zas facku za ty 1O místo 10
206303
RASE
0 0

tf3

1O z1O bych dal
206299
1O z1O bych dal
tf3
0 0
Transek se tyhle problémy se scorem celkem drží
206280
0 0

Pajulas

Původní oficiální datum bylo 28. červen, tedy dnes, ale před pár dny to bylo staženo z Amazonu a o novém datu se jen spekuluje, zatím to vypadá nejpravděpodobněji na polovinu července. Navíc byly dohady, zda to nevyjde pouze digitálně, ale minimálně v Evropě bude aj cedéčko.
206277
Pajulas
0 0