Diskuze k článku X-Men: První třída: Recenze

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek
Zase si ale dovedu představit, že člověk neznající původní filmy musí kývat hlavou nad spoustou doplňujících informací nesouvisející s hlavní linkou(mě osobně to po čase taky trochu štvalo) viz třeba Perry-, aby to Vaughnovi sedlo... podle mě se tam toho snažil dát moc...
Například zlá parta mutantů tam hraje totální třetí housle a u některých nevím ani jméno... nebo smrt černocha se mnou nic neudělal a ani nemohla, protože to byl prostě týpek z taxi o kterém sem pomalu ani nevěděl co má za schopnost...

Tak se mi to snad všechno uleželo v hlavě a zítra mi to vadit nebude...
203960
Zase si ale dovedu představit, že člověk neznající původní filmy musí kývat hlavou nad spoustou doplňujících informací nesouvisející s hlavní linkou(mě osobně to po čase taky trochu štvalo) viz třeba [b]Perry-[/b], aby to Vaughnovi sedlo... podle mě se tam toho snažil dát moc... [spoiler]Například zlá parta mutantů tam hraje totální třetí housle a u některých nevím ani jméno... nebo smrt černocha se mnou nic neudělal a ani nemohla, protože to byl prostě týpek z taxi o kterém sem pomalu ani nevěděl co má za schopnost... [/spoiler] Tak se mi to snad všechno uleželo v hlavě a zítra mi to vadit nebude...
0 0

Changer

Beast řikal, že stárne 2x pomaleji :)
203952
[spoiler]Beast řikal, že stárne 2x pomaleji :)[/spoiler]
Changer
0 0
Napodruhé opět výborné, škoda jen, že už bez momentu překvapení. Tentokrát jsem snímek viděl celý, tj. i první dvacetimnutovka, která je naprosto geniální. Navázat plynule na scénu natočenou před jedenácti lety je velké umění. Bravo, Matthewe! :+
123063
Napodruhé opět výborné, škoda jen, že už bez momentu překvapení. Tentokrát jsem snímek viděl celý, tj. i první dvacetimnutovka, která je naprosto geniální. [spoiler]Navázat plynule na scénu natočenou před jedenácti lety je velké umění. Bravo, Matthewe! *:+*[/spoiler]
0 0
Výborný, vím, že nadšení malinko opadne až si večer pustím jedničku, ale jsem nadšen.
123059
0 0
Perry (a všichni ostatní ad Xavierova kontinuita): Jelikož v komiksu Xavier několikrát ochrnul a pak zase vstal, tak tohle nemá absolutně smysl řešit. Rekrutace Jean se navíc odehrála "až" v roce 1985, takže času na cokoli dost.

Jinak, z výčtu Xavierových komiksových ochrnutí:
Mimozemšťan Lucifer mu hodil na záda balvan. Magneto mu propíchl záda kovovým "oštěpem" (Ultimateverse). Pak mu pošramotila záda kulka v hlavě. Poškození páteře při souboji v Astrální sféře (tedy vlastně v myšleném stavu bytí). A podobné libosti. Takže řešit to, že skoro pětadvacet let po událostech prvního dílu zase chodí, to je malá ryba.

Větší průser je imo to, že "Cyclops, Storm a Jean" patřili k mým prvním studentům a že Moiře by mělo v X3 táhnout na sedumdesát. :p
203949
Perry (a všichni ostatní ad Xavierova kontinuita): Jelikož v komiksu Xavier několikrát ochrnul a pak zase vstal, tak tohle nemá absolutně smysl řešit. Rekrutace Jean se navíc odehrála "až" v roce 1985, takže času na cokoli dost. Jinak, z výčtu Xavierových komiksových ochrnutí: [spoiler]Mimozemšťan Lucifer mu hodil na záda balvan. Magneto mu propíchl záda kovovým "oštěpem" (Ultimateverse). Pak mu pošramotila záda kulka v hlavě. Poškození páteře při souboji v Astrální sféře (tedy vlastně v myšleném stavu bytí). A podobné libosti. Takže řešit to, že skoro pětadvacet let po událostech prvního dílu zase chodí, to je malá ryba. [/spoiler] Větší průser je imo to, že "Cyclops, Storm a Jean" patřili k mým prvním studentům a že Moiře by mělo v X3 táhnout na sedumdesát. :p
0 0

epic!

to bylo slovo, ktere jsem po skonceni projekce neustale opakovala a vzdycky, kdyz si vzpomenu na sceny treba jak banshee leti, eric zveda ponorku, hledaji se novi mutanti atd., nemuzu si pomoct to nerict znova. :D
203943
epic!
0 0
Btw Bacon toho slizkýho "ne tak uplně nácka" zahrál stejně dobře jako Christopher Walts, za tim si stojim ?)
203934
Btw Bacon toho slizkýho "ne tak uplně nácka" zahrál stejně dobře jako Christopher Walts, za tim si stojim *?)*
0 0
Výborné, svěží a nápadité. Podobně jako v Kick-Ass Vaughn velmi dobře zvládl stylizaci, tentokráte v retro stylu, ale i tak mi několik málo momentů přišlo, až příliš nestravitelných (Angel je na mě prostě moc "lacinná" mutantka, jak z filmu o zubní víle, bez The Rocka). Jenže ono je to jedno, úplně v pohodě byste sledovali jen McAvoye a Fassbendera, jak hodiny debatují o jakýchkoliv problémech, i kdyby se mělo jednat o správné seřazení vidliček na stole. Ti dva předvádějí skvělý herecký koncert a chemie mezi nimi je výborná (scéna s anténou je perfektní). Už jen díky nim se musí tenhle xmenovský kousek vidět. Ze zbytku osazenstva dokázal Vaughn také vymáčknout to nejlepší, včele s chladným Kevinem Baconem. Mladí herci si svou práci užívají, velká pochvala letí hlavně Beastovi a Bansheemu. Místy je film trochu kostrbatý ve vyprávění či různých skocích v příběhu/scénách, ale toho je opravdu minimum. Už z trailerů víme, že triky nejsou nic extra, každopádně mě osobně se líbily, přišlo mi, že výborně doplňovaly onu retro atmosféru, směšné rozhodně nejsou. Když k tomu přidám jeden překvapivý moment, kdy srdce fanouška zaplesá a roztáhne mu široký úsměv na tváři, viděl jsem velmi dobrý film a jsem spokojen. 8/10
203928
0 0
Já jsem už jako Vaughnovo výhru bral to, že jsem během filmu vůbec nemyslel na to, jak to má dopadnout a až když Charlese zasáhla kulka, tak ve mně hrklo, že vlastně jo! A to jsem předešlé filmy viděl několikrát...:+
203911
Já jsem už jako Vaughnovo výhru bral to, že jsem během filmu vůbec nemyslel na to, jak to má dopadnout a až když [spoiler]Charlese zasáhla kulka, tak ve mně hrklo, že vlastně jo![/spoiler] A to jsem předešlé filmy viděl několikrát...*:+*
0 0

9/10

V podstatě musím souhlasit s recenzí. Suprově napsaný (některý slovní přestřelky neměly chybu), skvěle zahraný od všech herců, i ty akční scény byly svým způsobem kulervoucí. Abych neopakoval pořád to samý, tak napíšu pár záporných postřehů. Schopnosti některých těch studentů byly docela k smíchu. Mohli tam vybrat nějaké zajímavější postavy (narážím hlavně na slečnu, která plive nějakej ohnnivej bordel). Další takový případ je větrný muž. HODNĚ mi vadilo, že, jelikož jsem viděl všechny 3 předchozí, tak jsem věděl, jak to dopadne. Byl bych radši, kdybych Singerovy X-meny mohl vymazat z paměti a ještě víc si užít Vaughnnovu pecku. Další věc co mě mrzí je, že z Charlese udělali kripla hned na konci tohoto prvního dílu. Mě se líbil, když byl víc akční a teď se bude jen vozit v křesílku. Osobně by mi víc sedělo, kdyby si to nechali do dalšího filmu.Zaměřil jsem se jen na zápory. Kladů je tisíckrát víc a určitě je to bombastickej film, na který se vyplatí zajít. A problémy s titulky jsem v kině absolutně nepocítil.

PS: Nejlepší scéna filmu je jednoznačně hledání dalších mutantů. Ta byla boží
203908
V podstatě musím souhlasit s recenzí. Suprově napsaný (některý slovní přestřelky neměly chybu), skvěle zahraný od všech herců, i ty akční scény byly svým způsobem kulervoucí. Abych neopakoval pořád to samý, tak napíšu pár záporných postřehů. Schopnosti některých těch studentů byly docela k smíchu. Mohli tam vybrat nějaké zajímavější postavy (narážím hlavně na slečnu, která plive nějakej ohnnivej bordel). Další takový případ je větrný muž. HODNĚ mi vadilo, že, jelikož jsem viděl všechny 3 předchozí, tak jsem věděl, jak to dopadne. Byl bych radši, kdybych Singerovy X-meny mohl vymazat z paměti a ještě víc si užít Vaughnnovu pecku. Další věc co mě mrzí je, že z [spoiler]Charlese udělali kripla hned na konci tohoto prvního dílu. Mě se líbil, když byl víc akční a teď se bude jen vozit v křesílku. Osobně by mi víc sedělo, kdyby si to nechali do dalšího filmu.[/spoiler]Zaměřil jsem se jen na zápory. Kladů je tisíckrát víc a určitě je to bombastickej film, na který se vyplatí zajít. A problémy s titulky jsem v kině absolutně nepocítil. PS: Nejlepší scéna filmu je jednoznačně hledání dalších mutantů. Ta byla boží
9/10
0 0

Dawko:

Já jsem třeba z trailerů fakt nevytušil, že celou tu scénu Vaugh podá jako osobní výhru člověka, kterýmu celej film nehorázně fandíš, takže je to prostě... super ;)
203904
Já jsem třeba z trailerů fakt nevytušil, že celou tu scénu Vaugh podá jako osobní výhru člověka, kterýmu celej film nehorázně fandíš, takže je to prostě... super *;)*
Dawko:
0 0
Vaughn a pán? Možná tak v nějakym alternativním vesmíru.Nechápu nadšení z Kick-Ass ani First Class. A upřímně hlavně ke konci jsem se docela nudil. U filmu, kterej se snaží tvářit takhle vážně, mi prostě logický lapsy a prohřešky proti zdravýmu rozumu nemůžou nevadit. Navíc film, kterej se začal rozvíjet docela zajímavě a místy mě dokázal i strhnout, se zvtrnul v naprosto standartní žánrovku plnou až na výjimky nezajímavých teenagerů a přehlídku tuctových akčních scén...

Ovšem jakmile se na scéně obejvili McAvoy a Fassbender, nebo v nejlepším případě oba naráz, jakoby jsem začal sledovat úplně jinej, o třídu lepší film. Navíc jsem se prej za celý dvě hodiny v sedadle ani nehnul, což se asi taky počítá... Díky tomu 7/10
203903
Vaughn a pán? Možná tak v nějakym alternativním vesmíru.Nechápu nadšení z Kick-Ass ani First Class. A upřímně hlavně ke konci jsem se docela nudil. U filmu, kterej se snaží tvářit takhle vážně, mi prostě logický lapsy a prohřešky proti zdravýmu rozumu nemůžou nevadit. Navíc film, kterej se začal rozvíjet docela zajímavě a místy mě dokázal i strhnout, se zvtrnul v naprosto standartní žánrovku plnou až na výjimky nezajímavých teenagerů a přehlídku tuctových akčních scén... Ovšem jakmile se na scéně obejvili McAvoy a Fassbender, nebo v nejlepším případě oba naráz, jakoby jsem začal sledovat úplně jinej, o třídu lepší film. Navíc jsem se prej za celý dvě hodiny v sedadle ani nehnul, což se asi taky počítá... Díky tomu 7/10
0 0

Gorecki

Jojo, to ja jen tak uved na pravou miru. :)
Mimochodem, ve scene s Cerebrem a vyhledavanim, poznal nekdo nejake dalsi mutanty? Ja jsem si vsiml jen mlade Storm, ale beztak jich tam bylo vic.
203867
Jojo, to ja jen tak uved na pravou miru. *:)* Mimochodem, ve scene s Cerebrem a vyhledavanim, poznal nekdo nejake dalsi mutanty? Ja jsem si vsiml jen mlade Storm, ale beztak jich tam bylo vic.
Gorecki
0 0
Trochu mi nesedí návaznost na třetí X-men... kde prof. X a Magneto přišli za Jean... jednak už vedli školu a pak prof. X chodil :) nechápu proč to zakončili posazením do kolečkového křesla.. pokud plánovali více dílů, tak mi to přišlo že s tím mohli počkat na další díly... Až na tenhle provazovací detail ale jinak super 9 /10
203864
[spoiler]Trochu mi nesedí návaznost na třetí X-men... kde prof. X a Magneto přišli za Jean... jednak už vedli školu a pak prof. X chodil :) nechápu proč to zakončili posazením do kolečkového křesla.. pokud plánovali více dílů, tak mi to přišlo že s tím mohli počkat na další díly... Až na tenhle provazovací detail ale jinak super 9 /10 [/spoiler]
0 0

To si nemyslím....ja som videl každý trailer, tv spot atď. a scéna s ponorkou mi už v kine bola ukradnutá...?)
203863
To si nemyslím....ja som videl každý trailer, tv spot atď. a scéna s ponorkou mi už v kine bola ukradnutá...*?)*
0 0

Lojza

Ved jasne, presne to som tym myslel:)
203837
Ved jasne, presne to som tym myslel:)
Lojza
0 0

Gorecki, Mephos

Ale Logan byl mutant odjakziva. Jen mel proste healing factor a kosteny drapy kdyz se odehrava FC. A proto za nim Xavier prisel. Kazopadne bylo spravne, ze je poslal do hajzlu. Kdyby ne, tak ho Stryker nenasadi do programu X a na adamantium muzeme zapomenout. :)
203832
[spoiler]Ale Logan byl mutant odjakziva. Jen mel proste healing factor a kosteny drapy kdyz se odehrava FC. A proto za nim Xavier prisel. Kazopadne bylo spravne, ze je poslal do hajzlu. Kdyby ne, tak ho Stryker nenasadi do programu X a na adamantium muzeme zapomenout. :)[/spoiler]
Gorecki, Mephos
0 0
Jednoznačně zatím, jeden z nejlepších filmů letošního roku a domnívám se, že z letních blockbusteru ho může překonat snad jen poslední díl Harryho Pottera. Děj mě už od první chvíle pohltil a některé vtípky byli opravdu podařené, stejně jako dokonalá akce. Ani jednou jsem neměl pocit, že je něco špatně naopak i přes jistou nahuštěnost je film dostatečně přehledný a člověk si ho dokáže skvěle užít.
Kapitolou samotnou jsem pak herci, kde bez většího zaváhání dominuje představitel Erika/Magneto Michael Fassbender ale ani James McAvoy v roli Charlese Xaviera se nijak výrazně neztrácí, jejichž společné rozhovory patří k jedněm nejsilnějších okamžiků filmu. Hlavní padouch v podání Kevina Bacona je rovněž více než zajímavá postava, zbytek obsazení sice stojí tak trochu v pozadí ale i přesto dostanou někteří z nich možnost se pořádně předvést.
Film X-Men: Prví třída se jednoznačně povedl a i přesto, že původní dva díly ( třetí převyšuje ve všech ohledech) se mu překonat nepodařilo, tak se dá říct, že se jim z velké častí vyrovnal 9/10.
203823
Jednoznačně zatím, jeden z nejlepších filmů letošního roku a domnívám se, že z letních blockbusteru ho může překonat snad jen poslední díl Harryho Pottera. Děj mě už od první chvíle pohltil a některé vtípky byli opravdu podařené, stejně jako dokonalá akce. Ani jednou jsem neměl pocit, že je něco špatně naopak i přes jistou nahuštěnost je film dostatečně přehledný a člověk si ho dokáže skvěle užít. Kapitolou samotnou jsem pak herci, kde bez většího zaváhání dominuje představitel Erika/Magneto Michael Fassbender ale ani James McAvoy v roli Charlese Xaviera se nijak výrazně neztrácí, jejichž společné rozhovory patří k jedněm nejsilnějších okamžiků filmu. Hlavní padouch v podání Kevina Bacona je rovněž více než zajímavá postava, zbytek obsazení sice stojí tak trochu v pozadí ale i přesto dostanou někteří z nich možnost se pořádně předvést. Film X-Men: Prví třída se jednoznačně povedl a i přesto, že původní dva díly ( třetí převyšuje ve všech ohledech) se mu překonat nepodařilo, tak se dá říct, že se jim z velké častí vyrovnal 9/10.
0 0

Mephos

"Odjebavacsky" charakter mal uz predsa aj ako Logan, nie? Adamantium pod kozou ani len nenaznacili, takze keby o to nejako vobec islo (akoze nejde:), chronologicky to moze sediet.
203801
[spoiler]"Odjebavacsky" charakter mal uz predsa aj ako Logan, nie? Adamantium pod kozou ani len nenaznacili, takze keby o to nejako vobec islo (akoze nejde:), chronologicky to moze sediet.[/spoiler]
Mephos
0 0

Ved jasne, ale uz ma nebavilo si v kine odskrtavat zabery, ktore ma este cakaju, predpovedat dej vyskladany zo zaberov z traileru. Netyka sa to len blockbusterov v tomto zmysle, ani Girl With Dragon Tatoo napriklad nepozeram:)

Pokial ide o tie eyecandy zabery, akokolvek su cool na monitore a potom este silnejsie v kine, proste ked su zasadene do kontextu, maju pre mna ovela vacsiu silu. A v tomto pripade takmer ziadny takyto zaber nebol len samoucelne cool (ako povedzme v Transformers).
203800
Ved jasne, ale uz ma nebavilo si v kine odskrtavat zabery, ktore ma este cakaju, predpovedat dej vyskladany zo zaberov z traileru. Netyka sa to len blockbusterov v tomto zmysle, ani Girl With Dragon Tatoo napriklad nepozeram:) Pokial ide o tie eyecandy zabery, akokolvek su cool na monitore a potom este silnejsie v kine, proste ked su zasadene do kontextu, maju pre mna ovela vacsiu silu. A v tomto pripade takmer ziadny takyto zaber nebol len samoucelne cool (ako povedzme v Transformers).
0 0