Diskuze k článku Vřískot 4: Recenze

příspěvky 21 - 33 Napsat příspěvek
Mé dojmy z nového vřískotu jsou jasné, solidní zábava která rozhodně má co nabídnout! Už úvodní pětiminutovka je neuvěřitelně zábavná a pobaví každého znalce série a hororů obecně, upřímně takové nadšení jsem už dlouho nezažil.
Děj filmu je plný odkazů a nostalgického pokukování po divácích které jsem si nejen užil ale hlavně mě opravdu potěšili, přednáška o pravidlech současných hororů, zábavné a vtipné okamžiky a dialogy ale i ty brutální jsou natočeny z takovou lehkostí a v tempu kterým jsem se rád nechal strhnout.
I když je film v řadě okamžiků předvidatelný (to jak a kdy někdo umře) nebo nelogický (scéna v garáži), nejde si nevšimnout záměru tvůrců, který jasně dává najevo, že my jako diváci s něčím podobným prostě počítáme a tak by byla docela škoda nás o to připravit.
Ta nejdůležitější otázka, kdo je vrah, je ve čtvrtém dílu vyřešena snad nejlépe jak by mohla. Nejlepší část filmu je podle mě, naprosto jednoznačně geniální finále. Tady musím pochválit skvělou Emmu Roberts která mě více než mile překvapila. Čtvrtý vřískot je podle mého názoru hned po jedničce, nejlepším dílem série, je to film se zatím asi nejpovedenější závěrečnou půlhodinkou kterou jsem v kině letos viděl! 8/10
199466
Mé dojmy z nového vřískotu jsou jasné, solidní zábava která rozhodně má co nabídnout! Už úvodní pětiminutovka je neuvěřitelně zábavná a pobaví každého znalce série a hororů obecně, upřímně takové nadšení jsem už dlouho nezažil. Děj filmu je plný odkazů a nostalgického pokukování po divácích které jsem si nejen užil ale hlavně mě opravdu potěšili, přednáška o pravidlech současných hororů, zábavné a vtipné okamžiky a dialogy ale i ty brutální jsou natočeny z takovou lehkostí a v tempu kterým jsem se rád nechal strhnout. I když je film v řadě okamžiků předvidatelný (to jak a kdy někdo umře) nebo nelogický (scéna v garáži), nejde si nevšimnout záměru tvůrců, který jasně dává najevo, že my jako diváci s něčím podobným prostě počítáme a tak by byla docela škoda nás o to připravit. [spoiler]Ta nejdůležitější otázka, kdo je vrah, je ve čtvrtém dílu vyřešena snad nejlépe jak by mohla. Nejlepší část filmu je podle mě, naprosto jednoznačně geniální finále. Tady musím pochválit skvělou Emmu Roberts která mě více než mile překvapila.[/spoiler] Čtvrtý vřískot je podle mého názoru hned po jedničce, nejlepším dílem série, je to film se zatím asi nejpovedenější závěrečnou půlhodinkou kterou jsem v kině letos viděl! 8/10
0 0

O,o

Odpad stejně jako předchozí díly...
199387
Odpad stejně jako předchozí díly...
O,o
0 0
To finale bylo dech beroucí,bylo to jiný,a doufám,že vznikne ještě nějaký díl ,který naváže j=)
199381
0 0

8-9/10

Jakou fanouška série mě to pochopitelně naprosto dostalo. Parádní slasher s klasicky ironicky-kritickým Williamsonovým scénářem a výbornou sestavou "mladého masa". Craven na stará kolena boduje :+
199365
Jakou fanouška série mě to pochopitelně naprosto dostalo. Parádní slasher s klasicky ironicky-kritickým Williamsonovým scénářem a výbornou sestavou "mladého masa". Craven na stará kolena boduje *:+*
8-9/10
0 0
Cival: Hele ja jsem z toho taky docela hotovej a to už se za žádnýho vyloženýho mlaďocha rozhodně nepovažuju... :)
199303
0 0

8/10

Já jsem hodně spokojen a to rozhodně nejsem fanda...
199286
8/10
0 0
Jen malá faktická pro autora: krevní plazma je žlutá...;)
199280
Jen malá faktická pro autora: krevní plazma je žlutá...*;)*
0 0
za mě taky 6/10 - trochu nechápu, proč jsou z toho mlaďoši tak hotový :)

Scary Movie 4? Ne ne, naštěstí přeci jen i něco výraznějšího... vychytralý scénář Kevina Williamsona potěší hlavně tím, že neustálé zasazování do kontextu a poznámky k dnešní situaci v žánru nakonec naplno implementuje do příběhu a prodá v rámci výborného finále. To je opravdu chutné, relativně logické a šlape na cynickou jedničku. Přiznávám ale, že k závěrečné třetině jsem se prozívával, protože variování a podvracení klišé (na druhou nebo i natřetí...) se už hodně ohrálo a stabilní trojka postav je k zbláznění nudná a okoukaná (Neve Campbell už třetí Vřískot za sebou nemá absolutně co hrát). A ani mordy nejsou moc vynalézavé nebo napínavé. Z takhle důvtipné látky šlo vymáčknout ještě víc. Zamrzí navíc "alternativní konec", který zničí náběh na zajímavá další pokračování - druhou trilogii, pojatou z opačné strany vražedné barikády, bych si dal líbit.
199279
za mě taky 6/10 - trochu nechápu, proč jsou z toho mlaďoši tak hotový :) Scary Movie 4? Ne ne, naštěstí přeci jen i něco výraznějšího... vychytralý scénář Kevina Williamsona potěší hlavně tím, že neustálé zasazování do kontextu a poznámky k dnešní situaci v žánru nakonec naplno implementuje do příběhu a prodá v rámci výborného finále. To je opravdu chutné, relativně logické a šlape na cynickou jedničku. Přiznávám ale, že k závěrečné třetině jsem se prozívával, protože variování a podvracení klišé (na druhou nebo i natřetí...) se už hodně ohrálo a stabilní trojka postav je k zbláznění nudná a okoukaná (Neve Campbell už třetí Vřískot za sebou nemá absolutně co hrát). A ani mordy nejsou moc vynalézavé nebo napínavé. Z takhle důvtipné látky šlo vymáčknout ještě víc. Zamrzí navíc "alternativní konec", který zničí náběh na zajímavá další pokračování - druhou trilogii, pojatou z opačné strany vražedné barikády, bych si dal líbit.
0 0
Z Vřískotů jsem viděl jen jedničku a celkově horory jsou pro mě naprosto nezajímavou kategorií filmů, přesto jsem si na tento film zašel. Laciné lekačky vyděsí jen málokoho, nezajímavé a málo brutální zabíjení, herectví všech postav naprosto tragické, detektivní část "kdo je ku*va tím vrahem" byla na mém seznamu priorit až za složením mé následné večeře a většinu žánrových odkazů jsem kvůli mé zmíněné absenci nepobral. Přesto jsem se po celý film s přitroublým úsměvem na xichtu velmi slušně bavil, 7/10 ?)
199269
Z Vřískotů jsem viděl jen jedničku a celkově horory jsou pro mě naprosto nezajímavou kategorií filmů, přesto jsem si na tento film zašel. Laciné lekačky vyděsí jen málokoho, nezajímavé a málo brutální zabíjení, herectví všech postav naprosto tragické, detektivní část "kdo je ku*va tím vrahem" byla na mém seznamu priorit až za složením mé následné večeře a většinu žánrových odkazů jsem kvůli mé zmíněné absenci nepobral. Přesto jsem se po celý film s přitroublým úsměvem na xichtu velmi slušně bavil, 7/10 *?)*
0 0

8/10

Je to strašně předvídatelný, plný klišé a bez jakýchkoliv inovací... což mi vadilo jen do chvíle, než jsem si uvědomil, že je to vlastně Vřískot, který na tomhle staví. V nedávné době jsem testoval i jiné druhy hororů, kupříkladu Grudge (to fakt někdo myslel vážně... cvrlikající holčička s chlapečkem?) nebo Dead Silence (trapná natažená povídka z Věřte Nevěřte)... nic z toho mě neděsilo, ale naopak nudilo, mám rád když je vrah z masa a kostí a má pořádný motiv. Vřískot nové dekády je absolutní masakr, vrah nevydechne ani na chvíli a svoje oběti kosí rychlostí kombajnu. Prakticky nikdo kromě terminátorky Sidney si nemůže být jistý vlastním životem. Identita vřískoťáka byla trochu zklamáním, ale v rámci těch hororových klišé to do sebe prostě všechno zapadlo skvěle. Má to tempo, má to koule a je to minimálně hodně důstojné zakončení série, které předchozím dílům ostudu nedělá... co víc si přát?
Jen doufám, že už nepojedou dál, téma je vytěženo do mrtě a další díl už by byl tak trochu navíc...
199266
Je to strašně předvídatelný, plný klišé a bez jakýchkoliv inovací... což mi vadilo jen do chvíle, než jsem si uvědomil, že je to vlastně Vřískot, který na tomhle staví. V nedávné době jsem testoval i jiné druhy hororů, kupříkladu Grudge (to fakt někdo myslel vážně... cvrlikající holčička s chlapečkem?) nebo Dead Silence (trapná natažená povídka z Věřte Nevěřte)... nic z toho mě neděsilo, ale naopak nudilo, mám rád když je vrah z masa a kostí a má pořádný motiv. Vřískot nové dekády je absolutní masakr, vrah nevydechne ani na chvíli a svoje oběti kosí rychlostí kombajnu. Prakticky nikdo kromě terminátorky Sidney si nemůže být jistý vlastním životem. Identita vřískoťáka byla trochu zklamáním, ale v rámci těch hororových klišé to do sebe prostě všechno zapadlo skvěle. Má to tempo, má to koule a je to minimálně hodně důstojné zakončení série, které předchozím dílům ostudu nedělá... co víc si přát? Jen doufám, že už nepojedou dál, téma je vytěženo do mrtě a další díl už by byl tak trochu navíc...
8/10
0 0
O hororových pravidlech se jen kecá a skutek utek. Údajně brutálnější a nápaditější vraždy jsou zívačka a jejich počet to nezachrání, lekačky se překvapivě moc nekonají nebo nefungují a celkově tomu chybí napětí a šťáva. Není to vyloženě špatné, ale čekal jsem výrazně víc. 5/10
199263
0 0

9/10

Ani nie je ziadne prekvapenie, ze konkretne mne sa Vreskot 4 paci a pravdepodobne by sa mi pacil, aj keby to bol ovela horsi film, nez je. Ako ohromny fanusik serie som dostal presne to, co som chcel. Vratili sa mi moje oblubene postavy, mali co hrat a pribudlo par novych do zoznamu obeti. Nove charakteri su...zaujimavejsie ako v inych hororoch, ale zasa nie nejak extremne inovativne. Moje sympatie si ziskala predovsetkym Kirby, ktore je uzasna. Inak je film asi najbrutalnejsi zo serie a predovsetkym dve sceny su dost neprijemne ( jedna zenska, jedna muzska). Vrah a jeho motivacia potesili a zaver, aj ked nemal take gule, ake mohol mat, sa mi zdal chytry, vynaliezavy a dostatocne zaujimavy. Ja som dostal, co som chcel a este ovela viac. A aj ked je tu plno odkazov na povodnu triologiu a dej ju aj dost sleduje, stale Vreskot 4 posobi svieze. How meta can you get?
199262
9/10
0 0