Diskuze k článku The Social Network: Recenze

Po zhliadnuti (dlho som sa tomu filmu zamerne vyhybal) davam 8/10. Rezia je perfektna, pouzitie hudby na mnohych miestach vysoko posobive, herecke podanie bezchybne. Chladnost filmu je dana podla mna snahou objektivne vykreslit komplexne vztahy - za co davam plusove body. S cim nesuhlasim je to, ze z filmu vychadza Mark ako demonizovany zaporak - napr jeho spor s "olympijskymi bratmi" ukazuje skor na sucasnu choru politiku dusevneho vlastnictva a patentoveho prava (viz sucasne pravne boje medzi vyrobcami mobilov - aneb ked vynajdem novu technologiu zobrazovania a dam si ju patentovat je to OK, ak vynajdem dosku s dierou uprostred a dam si to patentovat som mrdka) - tam som Markovi nepokryte fandil. Vo vztahu k Eduardovi je to uz zlozitejsie, ale urcite nie jednoznacne...
222283
0 0
vyborný film. po prvním shlednutí jsem si řekl že je to dobrý film ale že mi stačí kouknout se na něj jenom jednou, ale tak po hodině se mi celý ten skvělý příběh rozležel v hlavě a z hlavy jsem ho nemohl dostat. Obvykle nemám moc rád filmy které jsou rozděleny na dvě časové linie, protože to bývá tak, že mě z celého filmu zajímá pouze jedna a ty další mě potom nudí. V TSN je to ale jinak. Od chvíle co se poprvé objevý scéna o soudění mezi Markem a Eduardem jste napjatí jak se mohlo stát že dva nejlepší přátelé se mezi sebou náhle soudí o miliony. nakonec vám to všechno začne docházet ale celé to na vás za nechá dojem že je vám celkem líto proč se to celé takhle muselo stát. zkrátka celý tento film je velmi dobře zrežírovaný a i zahraný.. klobouk dolů před Jessem Eisenbergem
194775
0 0
Veľmi pekne zrežírované aj zahrané. Pekný filmový som si urobil na Vianoce :+
188126
Veľmi pekne zrežírované aj zahrané. Pekný filmový som si urobil na Vianoce *:+*
0 0

Až na ten konec...

Když se tady tak moc chválí, tak já trochu rýpnu a připomenu slabší závěrečnou vysvětlovačku, kde měl režisér dojem, že hlavního hrdinu očernil moc a snaží se to skoro trapně napravovat. Na druhou stranu ta scéna s děkanem Harvardu byla prostě brilantní. Jako bych viděl mého děkana ve Zlíně. Napadá mě, že kdo nechodil na státní vysokou, tak tu scénu možná ani nepochopí.
187906
Až na ten konec...
0 0
Jsem nekdy pred dvema tydny koukal na ten kulatej stul s herci a bylo vcelku vtipny, ze tomu Duvall opravdu nemohl uverit, ze nekdo udela 50 zaberu :D
187609
Jsem nekdy pred dvema tydny koukal na ten kulatej stul s herci a bylo vcelku vtipny, ze tomu Duvall opravdu nemohl uverit, ze nekdo udela 50 zaberu *:D*
0 0
Fincher told a story about how the Internet rumored Jesse Eisenberg to have the lead in “The Social Network” before Fincher had even met him. “I remember thinking, ‘fuck it,’ no one’s gonna tell me how to cast this movie,” he said. “But as soon as we saw the audition tape it became pretty obvious.” :D link
187605
Fincher told a story about how the Internet rumored Jesse Eisenberg to have the lead in “The Social Network” before Fincher had even met him. “I remember thinking, ‘fuck it,’ no one’s gonna tell me how to cast this movie,” he said. “But as soon as we saw the audition tape it became pretty obvious.” *:D* http://blogs.indiewire.com/theplaylist/archives/david_fincher_responds_to_robert_duvalls_too_many_takes_is_the_enemy_of_act/
0 0
Pěkný film. Ze začátku jsem se bál, že to bude prošpikované předsudky o IT, což by mi zkazilo jako informatikovi celý dojem z filmu. Film je o vztazích a trochu vypovídá o době. Ze začátku tam sice bylo pár bludů, které způsobily, že jsem film musel přerušit a dokoukávat na druhý den, ale nakonec jsem se dodíval a musím říct, že film má spád a šmrnc. Navíc jsem se dozvěděl pár věcí. Třeba jsem si potvrdil domněnku, že zakladatel Facebooku je spíš podnikatel nového věku než vizionář a vynálezce, stejně jako zakladatelé Youtube a pod. Tím nechci shazovat podnikání. Podnikatelé mají naše peníze, ale vynálezci by měli mít náš obdiv a úctu.
187315
0 0
Po druhé projekci lepší pocit než z první a zasloužených 9/10 (hudba je prostě skvělá:D)
186979
Po druhé projekci lepší pocit než z první a zasloužených 9/10 (hudba je prostě skvělá*:D*)
0 0

lucka

moc dobré.8/10
186972
moc dobré.8/10
lucka
0 0
Už je to dva dny, co jsem odešel z kina a ten film prostě nemůžu pustit z hlavy. Naprosto precizní snímek, který mě překvapil i přesto, že jsem očekával hodně. Scénář úžasný, režie, jak bývá u Davida zvykem, perfekcionistická, herecké výkony hodně nad očekáváním. Hudba pečlivě vybraná a dokonale padnoucí a spousta dalších +. V podstatě mám jen jednu výtku a to tu, že tam nebylo nic nečekaného, ale to je jen maličkost. Někdo může možná vytknout málo emocí, ale když se ohlédnu zpětně, tak jich tam bylo až až, akorát nebyly dávány na jevo tak okatě, ale bylo vidět, jak to s lidma uvnitř mává. Potvrzuji informaci, že jde o nejlepší Fincherovo dílo od klubu rváčů a jen tak na něj nezapomenu.
184252
0 0

Disk a jini

Pokud vim, tak ten film mel byt o vzniku FB... coz, mam pocit, splnil v plne mire :-D
183606
Disk a jini
0 0
Floydie, duro: Mohu vás ujistit, že jsou to jenom vaše pocity. Ale jinak píšu tak, že se do psaní komentářů cele ponořím a vychrlím všechny své myšlenky, které mě napadají hned po skončení filmu. Snažím se ze svých myšlenek vypsat a přispět tak do diskuze. Chci se zkrátka s vámi o své zážitky a názory podělit.
183595
0 0
Možno to nie je len pocit. 8)
183578
Možno to nie je len pocit. *8)*
0 0

Disketa

Proč mám vždycky pocit, že ty svoje "recenze" skládáš z různých jiných komentů??
183573
Disketa
0 0
Tak konečně viděno a hlásím se k většině oslavující toto dílo.Fincher nezklamal a někteří herci(vlastně všichni) mě mile překvapily, jak moc dobře zahráli svoje party.Hudba skvělá, navíc s kombinací některých scén(veslování,tvoření facemeshu).Zajímalo by mě, kolik lidí v sále šlo na film o "facebooku" a kolik lidí bylo na konci překvapeno, že to až tak moc ani o něm není(jak už zde bylo zmíněno).Já osobně "fuckbook" nemám a byl jsme rád, že ten film je takový, jaký je;)Spokojenost veliká a těšim se na další filmy od Finchera:+
183432
Tak konečně viděno a hlásím se k většině oslavující toto dílo.Fincher nezklamal a někteří herci(vlastně všichni) mě mile překvapily, jak moc dobře zahráli svoje party.Hudba skvělá, navíc s kombinací některých scén(veslování,tvoření facemeshu).Zajímalo by mě, kolik lidí v sále šlo na film o "facebooku" a kolik lidí bylo na konci překvapeno, že to až tak moc ani o něm není(jak už zde bylo zmíněno).Já osobně "fuckbook" nemám a byl jsme rád, že ten film je takový, jaký je*;)*Spokojenost veliká a těšim se na další filmy od Finchera*:+*
0 0
4/5

Hodnocení po první projekci, ale pokud bude druhá (v což doufám a chci), tak i ta patá hvězdička přibude. The Social Network opět dokazuje, že David Fincher patří už k nejlepším režisérům Nového Hollywoodu 21. století. Nevěřte řečem, že TSN je film o Facebooku, není to pravda. Ano, mluví se o něm, ale snímek se zaměřuje především na sociální vztahy mezi jednotlivými postavami. V žádném případě je nelze označit ani za kladné ani za záporné. Jsou však hodně komplikované a po první projekci jim podle mého názoru není možné dobře porozumět, což značí jediné - jít na další projekci (minimálně dvě). Ale i tak je možné o TSN říct toto: Je to velmi dravý film a dost mi připomínal kombinaci Klubu rváčů a Zodiaka - první svou dravostí a energií, druhý pro spoustu informací, které není možné vstřebat napoprvé. Proto bych Sorkinův scénář napopoprvé neadoroval - těch informací je zkrátka MOC. Ale rozhodně bych adoroval Fincherovu geniální režii (už jen za úvodní dialog mezi Zuckerbergem a jeho - bývalou - přítelkyní Erikou a scénu s veslováním bratrů v Anglii). V ruku v ruce s ním jde výborná kamera Jeffa Cronenwetha (právě on kameroval Klub rváčů). To zase skvěle demonstruje scéna na diskotéce, to osvětlení Zuckerberga jako ďábla (plus jeho úsměv) je naprosto dokonalé. Hudba Trenta Reznora je výborná - přesně jak píšou jiní -, ale za pozornost stojí i nepůvodní skladby, například Edvard Grieg u veslování. Původně ta skladba byla psaná pro Peer Gynta, a tak se zdá, že to nemůže fungovat, ale omyl! Funguje skvěle. (Asi jako funguje Na krásném modrém Dunaji v 2001: Vesmírná odyssea). O scénáři už byla řeč, takže zbývá ještě něco dodat? Jak pravil František Fuka (mírně parafrázováno): The Social Network je po Klubu rváčů další výpovědí o mladé generaci, která si vaši pozornost zcela jistě zaslouží. A Jesse Eiseberg se v mých očích přidal do mého hledáčku mladých herců, jejichž hereckou kariéru je nutno dále sledovat.
183340
4/5 Hodnocení po první projekci, ale pokud bude druhá (v což doufám a chci), tak i ta patá hvězdička přibude. The Social Network opět dokazuje, že David Fincher patří už k nejlepším režisérům Nového Hollywoodu 21. století. Nevěřte řečem, že TSN je film o Facebooku, není to pravda. Ano, mluví se o něm, ale snímek se zaměřuje především na sociální vztahy mezi jednotlivými postavami. V žádném případě je nelze označit ani za kladné ani za záporné. Jsou však hodně komplikované a po první projekci jim podle mého názoru není možné dobře porozumět, což značí jediné - jít na další projekci (minimálně dvě). Ale i tak je možné o TSN říct toto: Je to velmi dravý film a dost mi připomínal kombinaci Klubu rváčů a Zodiaka - první svou dravostí a energií, druhý pro spoustu informací, které není možné vstřebat napoprvé. Proto bych Sorkinův scénář napopoprvé neadoroval - těch informací je zkrátka MOC. Ale rozhodně bych adoroval Fincherovu geniální režii (už jen za úvodní dialog mezi Zuckerbergem a jeho - bývalou - přítelkyní Erikou a scénu s veslováním bratrů v Anglii). V ruku v ruce s ním jde výborná kamera Jeffa Cronenwetha (právě on kameroval Klub rváčů). To zase skvěle demonstruje scéna na diskotéce, to osvětlení Zuckerberga jako ďábla (plus jeho úsměv) je naprosto dokonalé. Hudba Trenta Reznora je výborná - přesně jak píšou jiní -, ale za pozornost stojí i nepůvodní skladby, například Edvard Grieg u veslování. Původně ta skladba byla psaná pro Peer Gynta, a tak se zdá, že to nemůže fungovat, ale omyl! Funguje skvěle. (Asi jako funguje Na krásném modrém Dunaji v 2001: Vesmírná odyssea). O scénáři už byla řeč, takže zbývá ještě něco dodat? Jak pravil František Fuka (mírně parafrázováno): The Social Network je po Klubu rváčů další výpovědí o mladé generaci, která si vaši pozornost zcela jistě zaslouží. A Jesse Eiseberg se v mých očích přidal do mého hledáčku mladých herců, jejichž hereckou kariéru je nutno dále sledovat.
0 0
I jako zapřísáhlý odpůrce facebooku musím uznat, že film se hodně povedl. Dávám tedy 8/10, ale pro mě jsou filmy roku Inception a Toy Story 3 .
183217