Diskuze k článku Harry Potter a Relikvie smrti - část 1.: Recenze

Netajím sa tým, že príbeh Harryho Pottera som nikdy nemal príliš v obľube. Knihu som nečítal žiadnu a z filmov za niečo výborné považujem len tretí a piaty diel. Ostatné sú prinajlepšom priemerné, alebo až priam komické. Preto mi tento siedmy film stačilo kľudne vidieť až v HD kvalite doma. Neviem či je taká aj posledná kniha, ale film mi prišiel naťahovaný viac než by bolo treba. Aj napriek tomu z toho ale Yates vytrieskal dosť emócií, pár slušných veľkolepých scén a hlavne veľmi dobrú atmosféru. 7/10 Finále by sa mohlo zaradiť opäť k výborným filmom, ale predsa len tá kvalitatívna štatistika z celkového počtu snímkov ságy je hrozivá.
197722
0 0
Příjde mi, že film rozhodně nebyl nudný ani zdlouhavý, muselo to obsahovat vysvětlení protože ze samotné akce by ti, kteří nečetli knížku pramálo pochopili. Myslím, že film útočil hlavně na emoce diváků, a ve mě zanechal silné emoce a myslím, že byl kvalitně udělaný a hlavní role byly ztvárněny opravdzu dobře.
187958
0 0
Pod odkazem hodnocení čtenářů se nezobrazují všichni, kteří film hodnotili. Nějakej skrytej bug? ;)

Dnes jsem konečně film zhlédnul a bohužel velké zklamání. Strašně natahované, odnikud nikam a hlavně nezajímavé. Pro mě zatím nejhorší Potter. 5/10 :-
187586
Pod odkazem hodnocení čtenářů se nezobrazují všichni, kteří film hodnotili. Nějakej skrytej bug? *;)* Dnes jsem konečně film zhlédnul a bohužel velké zklamání. Strašně natahované, odnikud nikam a hlavně nezajímavé. Pro mě zatím nejhorší Potter. 5/10 *:-*
0 0

lucka

mnohem lepší díl než předchozí:)9/10
186973
mnohem lepší díl než předchozí:)9/10
lucka
0 0
Vsimli ste si, ze kdyz Harry je ve Weaslovic dome (uz nevim kdy to bylo ve filmu) tak tam ma Pani Weasleyova na lince zapnutej notebook? :D
186729
0 0

scatman

Podle us.imdb stal 150mega ;) A to nemluvim o kampani, atd.
186636
Podle us.imdb stal 150mega *;)* A to nemluvim o kampani, atd.
scatman
0 0

terminator007

Taky že asi víc ani nestál.
186527
Taky že asi víc ani nestál.
terminator007
0 0
Tak, nejak se ne a ne dostat k memu hodnoceni, takze... Byl to prumernej snimek, kde se skutecne maximalne tak putovalo po krajine, stanovalo v lese a obcas se i neco udalo. Spousta lidi byla zklamana z predchoziho dilu, ten me ovsem neurazil, coz se o tomto az tak rici neda. Me hodnoceni maximalne 6/10 a kdyz se tak zpetne na to podivam, tak mi ze vsech Potteru tento dil pripada nejlacinejsi, jak kdyby stal 50 mega ;)
186140
Tak, nejak se ne a ne dostat k memu hodnoceni, takze... Byl to prumernej snimek, kde se skutecne maximalne tak putovalo po krajine, stanovalo v lese a obcas se i neco udalo. Spousta lidi byla zklamana z predchoziho dilu, ten me ovsem neurazil, coz se o tomto az tak rici neda. Me hodnoceni maximalne 6/10 a kdyz se tak zpetne na to podivam, tak mi ze vsech Potteru tento dil pripada nejlacinejsi, jak kdyby stal 50 mega *;)*
0 0

Balder

1. Tak pro někoho je HP7 part 1 často nudné, ale to by mohl říci leda tak o tom stanování v lese, to ostatní je dost dobré a né nudné.
2. nevím proč by jsi se chtěl vyhnout druhému dílu, který právě přinese mnohem víc akce a už tam té nudy bude rozhodně méně.
186131
1. Tak pro někoho je HP7 part 1 často nudné, ale to by mohl říci leda tak o tom stanování v lese, to ostatní je dost dobré a né nudné. 2. nevím proč by jsi se chtěl vyhnout druhému dílu, který právě přinese mnohem víc akce a už tam té nudy bude rozhodně méně.
Balder
0 0
sedmičku som nečítal, ale film mi prišiel zbytočne naťahovaný, príliš dlhý a nudný. myslím, že by som dej prvej časti dokázal odrozprávať jednou jedinou vetou napriek faktu, že film má stopáž skoro dve aj pol hodiny. na pár minút som dokonca zaspal, čo sa mi v kine stalo po úplne prvý krát. potvrdili sa tak moje najhoršie obavy - tento dvoj diel je natočený najmä pre znalcov predlohy - a ja sa teda druhej časti osobne vyhnem obrovským oblúkom.
186125
0 0
Šestka bola pre mňa celkom sklamanie ale Yates sa zase raz vytiahol.Skvelá atmosféra. 8/10 :+
185932
Šestka bola pre mňa celkom sklamanie ale Yates sa zase raz vytiahol.Skvelá atmosféra. 8/10 *:+*
0 0
Na to jak se mi šestka strašně nelíbila, jsem z Relikvií odcházel opravdu nadšený a Yates si u mě hodně opravil reputaci. První polovina byla namačkaná akcí, ani chvíli jsem se nenudil. Do toho bych rád podtrhl Desplatovu hudbu, která byla výborná ve filmu...na samotný poslech ale asi bude horší. Druhá polovina už nebyla akční, ale namačkaná emocema až po strop. Pasáž před rozseknutím medailonu se u mě stává vrcholem první části tohodle grandiozního finále. Voldemort tentokrát působil opravdu zle a ne jako bu bu maňásek. Zkrátka palec nahoru, za mě takových poctivých 90%. Hodně poctivej film. :+
185809
Na to jak se mi šestka strašně nelíbila, jsem z Relikvií odcházel opravdu nadšený a Yates si u mě hodně opravil reputaci. První polovina byla namačkaná akcí, ani chvíli jsem se nenudil. Do toho bych rád podtrhl Desplatovu hudbu, která byla výborná ve filmu...na samotný poslech ale asi bude horší. Druhá polovina už nebyla akční, ale namačkaná emocema až po strop. Pasáž před rozseknutím medailonu se u mě stává vrcholem první části tohodle grandiozního finále. Voldemort tentokrát působil opravdu zle a ne jako bu bu maňásek. Zkrátka palec nahoru, za mě takových poctivých 90%. Hodně poctivej film. *:+*
0 0

Krev

k naturálním scénám sice jich tam nebylo moc alt i to málo bylo velice dobře pro pracované více krve slibuje druhá část- tohle byla asi jen 2hodinová předehra
185497
Krev
0 0
Taky jsem se vratil z kina abyla to hruza. Nejsem fanousek HP, takze pokud prehlednete fakt ze mi tam 90% veci nedavalo smysl. Tak prakticky cela druha pulka byla o tom jak parta pubertaku stanovala v lese. nejlepsi cas je ta kratka animovana pasaz a CGI Emma Watson. :-
185470
Taky jsem se vratil z kina abyla to hruza. Nejsem fanousek HP, takze pokud prehlednete fakt ze mi tam 90% veci nedavalo smysl. Tak prakticky cela druha pulka byla o tom jak parta pubertaku stanovala v lese. nejlepsi cas je ta kratka animovana pasaz a CGI Emma Watson. *:-*
0 0
link

Jojo, pro smích je Voldemort jako stvořený:D
185469
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1121.snc4/148332_150622204985795_109204525794230_256085_80702_n.jpg Jojo, pro smích je Voldemort jako stvořený*:D*
0 0
právě jsem se vrátila z kina a musím říct, že jsem nadšená, Relikvie smrti považuju za jeden z nejlepších Potterovských filmů. Naprosto se přikláním k první recenzi. Vůbec mi to nepřišlo dlouhé, nudné a a přitom přiznávám, že na první pohled se tam vlastně vůbec nic nestane, Yatesovi se ale podařilo vykreslit tu tísnivou atmosféru. Jediné co by se dalo vytknout, je závěr...působí lehce neukončeně...což se ale při rozdělení knížky na 2 části, dalo čekat. Jinak ale příjemné překvapení a vlastně naprostá spokojenost :)
185465
právě jsem se vrátila z kina a musím říct, že jsem nadšená, Relikvie smrti považuju za jeden z nejlepších Potterovských filmů. Naprosto se přikláním k první recenzi. Vůbec mi to nepřišlo dlouhé, nudné a a přitom přiznávám, že na první pohled se tam vlastně vůbec nic nestane, Yatesovi se ale podařilo vykreslit tu tísnivou atmosféru. Jediné co by se dalo vytknout, je závěr...působí lehce neukončeně...což se ale při rozdělení knížky na 2 části, dalo čekat. Jinak ale příjemné překvapení a vlastně naprostá spokojenost *:)*
0 0
Dnes jsem zašel a přikláním se ke kladné recenzi. Hudba mi nijak nevadila, naopak se mi líbila, podbarvovala skvěle atmosféru. Nejvíc mě zarazily herecké výkony, takové zlepšení jsem nečekal a mile mě překvapila mnohem větší dospělost než jsem u HP série zvyklí. 8/10 - zápory jste si mohli přečíst, nic moc konec a nedodělky typu zrcátko apod. Jinakk supr :+
185461
Dnes jsem zašel a přikláním se ke kladné recenzi. Hudba mi nijak nevadila, naopak se mi líbila, podbarvovala skvěle atmosféru. Nejvíc mě zarazily herecké výkony, takové zlepšení jsem nečekal a mile mě překvapila mnohem větší dospělost než jsem u HP série zvyklí. 8/10 - zápory jste si mohli přečíst, nic moc konec a nedodělky typu zrcátko apod. Jinakk supr *:+*
0 0
Před pár dny, jsem si konečně našel čas a zašel do kina na nového Harryho Potter a popravdě musím se přiznat, že jsem byl celkem mile překvapen.
I přesto, že jsem se obával dlouhé stopáže a toho, že se budu nudit, nestalo se tak, naopak jsem se docela dobře bavil a některé okamžiky mě opravdu hodně zasáhli (Hermiona od krve Rona), tísnivá atmosféra filmu a stupňující se napětí mezi hlavní trojicí bylo skutečně silné.
Ať seto někomu líbí nebo ne, tak musím skoro ve všem souhlasit s první recenzí KarelR ale i přesto se pár věcí dalo udělat lépe, hudba není špatná ale trochu více té údernosti a burácivých tonů by jistě neškodilo, stejně tak i o něco razantnější a naturalističtější podání akčních scén by neškodilo (krve mohlo být o hodně více), nově tu máme jisté citové až sexuální napětí mezi hlavní trojicí, s toho se také dalo dostat více než jen letmé náznaky a pár vyhrocenějších momentu, snad příště.
Ale i tak je dobré si uvědomit to zásadní, naši hrdinové konečně dospěli (těch pár pubertálně komických momentů byly pro mě, jistým způsobem, jak připomenutí starých časů tak určitým příjemným odlehčením) a i když neradi, tak postupně všichni tři přijímají svůj díl odpovědnosti, každý z nich se z nastalou situací musí vypořádat po svém.
Představitelé hlavní trojce dospěli nejen věkově ale hlavně herecky, mě osobně si s vím projevem nejvíce získala představitelka Hermiony, Emma Watson, ale ani ostatní za ní nijak výrazně nezaostávají.
Osobně jsem přesvědčen, že první část sedmého Pottera dopadla jak nejlépe mohla a i když jsem toho názoru, jak jsem již zmínil, že řada věcí by šla udělat lépe, tak i přesto buďme zato jak se tento díl povedl rádi, už se moc těším na závěrečné finále.
8/10 ;)
185427
Před pár dny, jsem si konečně našel čas a zašel do kina na nového Harryho Potter a popravdě musím se přiznat, že jsem byl celkem mile překvapen. I přesto, že jsem se obával dlouhé stopáže a toho, že se budu nudit, nestalo se tak, naopak jsem se docela dobře bavil a některé okamžiky mě opravdu hodně zasáhli (Hermiona od krve Rona), tísnivá atmosféra filmu a stupňující se napětí mezi hlavní trojicí bylo skutečně silné. Ať seto někomu líbí nebo ne, tak musím skoro ve všem souhlasit s první recenzí KarelR ale i přesto se pár věcí dalo udělat lépe, hudba není špatná ale trochu více té údernosti a burácivých tonů by jistě neškodilo, stejně tak i o něco razantnější a naturalističtější podání akčních scén by neškodilo (krve mohlo být o hodně více), nově tu máme jisté citové až sexuální napětí mezi hlavní trojicí, s toho se také dalo dostat více než jen letmé náznaky a pár vyhrocenějších momentu, snad příště. Ale i tak je dobré si uvědomit to zásadní, naši hrdinové konečně dospěli (těch pár pubertálně komických momentů byly pro mě, jistým způsobem, jak připomenutí starých časů tak určitým příjemným odlehčením) a i když neradi, tak postupně všichni tři přijímají svůj díl odpovědnosti, každý z nich se z nastalou situací musí vypořádat po svém. Představitelé hlavní trojce dospěli nejen věkově ale hlavně herecky, mě osobně si s vím projevem nejvíce získala představitelka Hermiony, Emma Watson, ale ani ostatní za ní nijak výrazně nezaostávají. Osobně jsem přesvědčen, že první část sedmého Pottera dopadla jak nejlépe mohla a i když jsem toho názoru, jak jsem již zmínil, že řada věcí by šla udělat lépe, tak i přesto buďme zato jak se tento díl povedl rádi, už se moc těším na závěrečné finále. 8/10 *;)*
0 0
Na Pottera je tam krve celkem dost. Dost kvavé zranění na hlavě a dost rozdrcená celá paže.
185131