Diskuze k článku Harry Potter a Relikvie smrti - část 1.: Recenze

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
Takze, nakolko som ocakaval to same sklamanie ako to bolo u sestky, bol som velmi milo prekvapeny, Yates urobil vsetko mozne aby z toho dementneho scenara vytazil co najviac....skutocne, ten scenar je najvecsie minus, nakolko vsetky ostatne elementy funguju na 100%. A, neviem ci to bolo len mnou, ale nakolko som knihu precital 2x, dramaticke sceny ma nedostali tak ako prisediace dievcata ktore si nevedeli oci vyplakat. Tesim sa na dvojku a na dalsie Yatesove projekty.

8/10:+
185079
Takze, nakolko som ocakaval to same sklamanie ako to bolo u sestky, bol som velmi milo prekvapeny, Yates urobil vsetko mozne aby z toho dementneho scenara vytazil co najviac....skutocne, ten scenar je najvecsie minus, nakolko vsetky ostatne elementy funguju na 100%. A, neviem ci to bolo len mnou, ale nakolko som knihu precital 2x, dramaticke sceny ma nedostali tak ako prisediace dievcata ktore si nevedeli oci vyplakat. Tesim sa na dvojku a na dalsie Yatesove projekty. 8/10*:+*
0 0

krajec

No právě Potterofilům je to hlavně určeno, protože se to dost drží knihy a to ještě toho stanování ubrali.
185078
krajec
0 0
185076
0 0
nebýt Otravné spolusedící která mi recitovala průběh scén než se objevily vůbec na plátně sem se celkem pobavil... kamera super a z některých záběrů sem si málem nakonsternoval do textilu. jen mi chybělo vysvětlení "zrcátka" kde se vzalo tu se vzalo. jaksi kdo nečetl knížku nepochopí.
185074
0 0

Shaman05

Jo...je to trochu agresivní text, přiznávám. Ale jak tu někteří popisovali, tak atmosféra nebyla ani náhodou hororová, ani napnutá. I když docela by šla, kdyby to vždycky neshodili nějakou ptákovinou.:-
185073
Jo...je to trochu agresivní text, přiznávám. Ale jak tu někteří popisovali, tak atmosféra nebyla ani náhodou hororová, ani napnutá. I když docela by šla, kdyby to vždycky neshodili nějakou ptákovinou.*:-*
Shaman05
0 0

krajec

schlaď hlavu... zas tak špatný to nebylo a atmosféra byla jedno z mála co se ve filmu povedlo:+
185071
schlaď hlavu... zas tak špatný to nebylo a atmosféra byla jedno z mála co se ve filmu povedlo*:+*
krajec
0 0

krajec

Hmmm... ano... Nebo počkat... vlastně ne. Dal bych ti tak 4/10. :o
185069
Hmmm... ano... Nebo počkat... vlastně ne. Dal bych ti tak 4/10. *:o*
krajec
0 0
Nevím jestli to mám napsat sem, nebo do protirecenze, ale radši budu oponovat, než souhlasit. Tohle se vážně může někomu tak líbit? V tom filmu nebylo NIC! A nemyslím nic jako v knížce, ale ještě větší nic. Třičtvrtě filmu sedí Harry s Hermionou pod stanem. Supr. A kdyby aspoň mluvili, ale oni sedí a čumí. Navíc atmosféru celého filmu totálně zabili, těma trapnýma fórkama, který se tam absolutně nehodily. Další věc je tzv. "herectví" hlavně v podání Radcliffa. Snad nikdo nemůžete myslet vážně, že se vám líbilo, jak hrál. Ten kluk je topornej jak dřevo a když se snaží na obličeji vykuzlit nějakou emoci, tak je to jen pro smích. A co ta chůze? On se nikdy nenaučil normálně chodit nebo co? To je jako kdyby přemýšlel, kam má dát nohu. A ty bitky taky nebyly nic moc. Vždycky dvakrát švihnou hůlkou, ono se zapráší a konec. Paradoxně nejlepší scéna byla pohádka o třech bratří, která neměla s celým filmem a jeho vizuálem a pojetím nic společného. Scénárista místo aby rozvinul zajímavější části, tak je naprosto zadupal do země a zabýval se samými nudnými pasážemi. I přesto, že jsem čekal průměrný film, tak mě ještě dokázal zklamat. Pochvalné názory na Yatese nechápu, protože kromě pátého dílu je to vyloženě katastrofa. Opět naprosto zprzněná předloha, kterou nedoporučuju nikomu, snad ani tomu největšímu Potterofilovi.
185068
0 0
pripájam sa k názoru za odbočky, mohli napr. ukázať ako to vyzerá na rokforte (bradavice) a to už len z toho dôvodu, že tam teraz šéfuje snape :)
a áno, prvýkrát mi slovenský dabing doslova vadil...žiaľ :- a film nehodnotím, pretože ide o prvú polovicu celku a tá prvá momentálne samostatne vôbec nefunguje. toť len a len môj názor. počkám si do leta 2011...
185052
pripájam sa k názoru za odbočky, mohli napr. ukázať ako to vyzerá na rokforte (bradavice) a to už len z toho dôvodu, že tam teraz šéfuje snape *:)* a áno, prvýkrát mi slovenský dabing doslova vadil...žiaľ *:-* a film nehodnotím, pretože ide o prvú polovicu celku a tá prvá momentálne samostatne vôbec nefunguje. toť len a len môj názor. počkám si do leta 2011...
0 0
UPDATE: Po tom, ako som si prečítal pár ďalších komentárov, kde sa objavili veľmi dobré nápady, ako líniu "v lesoch" obzvláštniť (napr. odbočky k ostatným členom Fénixovho rádu), mením svoj názor a tvrdím, že Kloves to predsa len posral (zase, bohužiaľ).
185030
0 0

Shaman05

Ne Slováči
185009
Ne Slováči
Shaman05
0 0
Knihy jsem nečetl, ale film se mi stejně jak Princ dvojí krve dost líbil. Český dabing byl naštěstí lepší než posledně, ale stejně se těším, až si to dám podruhé v originále.
P.S: Nemám rád přestávky u filmů... slabších 9*
185008
Knihy jsem nečetl, ale film se mi stejně jak Princ dvojí krve dost líbil. Český dabing byl naštěstí lepší než posledně, ale stejně se těším, až si to dám podruhé v originále. P.S: Nemám rád přestávky u filmů... slabších 9*
0 0

sohaj

Obecenstvo super? V jakém kině jsi to byl?
185007
sohaj
0 0
9 hvězdiček? Tohle pokládám po zhlédnutí až za recenzentskou ostudu nemající obdoby. Možná až recenzentskou zbabělost. Nevím, komu chtěl recenzent KarelR vyjít vstříc, ale tohle je bez prominutí moc. 10%.
185006
0 0
Môj komentár z ČSFD (sorry za dĺžku):
Strašne, naozaj strašne by som chcel dať tých päť hviezdičiek, ale bohužiaľ to nemôžem s čistým svedomím urobiť. Prvá časť Harryho Pottera a Darov smrti totiž nehorázne trpí práve tým, čo má v názve - je len prvou časťou celku. Z toho vyplýva, že je natočený podľa prvej polovice jeho knižnej predlohy, a v tejto súvislosti sa to jednoducho vyhrať nedalo. Zatiaľ čo v knihe sú oné nešťastné "kempovačky po lesoch" ľahko stráviteľné a nenudiace, vo filme zákonite došlo k tomu, čo sa dalo čakať - celá prostredná časť je jedna veľká diera v rytme filmu. Nevravím, že som sa nudil, to nie, predsa len Harryho Pottera zbožňujem, avšak po tom, čo skvostný úvod nastolí pohlcujúce tempo, je prostriedok ako rana palicou medzi oči. Avšak viniť z toho nemôžem nikoho - dokonca ani Stevea Klovesa, ktorý scenáristicky tak zmrvil šestku. Ako som už povedal, toto sa dalo len prehrať. Je však veľké šťastie, že sa to tvorčiemu týmu podarilo prehrať s veľkou cťou a s čo najmenšími škodami. Pretože ako to bolo pri piatom a šiestom dieli, je tu David Yates. Brilantný režisér, ktorý svojou prácou dokázal všetky tie polená, ktoré filmu hádže pod nohy jeho predloha, obrúsiť do neškodnej podoby a v miestach, kde kniha filmu naopak pomáha a dáva mu skvelé námety na spracovanie, vykúzlil opäť nezabudnuteľné okamihy. Naozaj, vo filme je obrovské množstvo scén, ktoré som sledoval bez dychu a aj so slzami na krajíčku. Úvod s Hermioniným vymazaním sa zo života jej rodičov, útok smrťožrútov, príbeh o troch bratoch, zničenie medailónového horcruxu, Dobbyho záchranná akcia a dokonca ja drobnosti ako tanec na rozveselenie Hermiony - to všetko sú momenty režijne vypiplané na najvyššiu úroveň a skrátka bezchybne fungujúce. Už len kvôli nim by na film mali ísť aj neznalci knihy (aj keď niečo zase zostalo nevysvetlené - tu si do Klovesa zase kopnem, ale len mierne, pretože to môže napraviť v druhej časti) a pre tých sčítaných je to zase naopak povinnosť. Pretože aj napriek vyššie spomenutým chybám je prvá časť Darov smrti dobrým filmom. S množstvom famóznych okamihov. P.S.: Veľmi rád by som ohodnotil aj herecké výkony, ale bohužiaľ som videl film so slovenským dabingom. P.P.S.: Slovenský dabing bol otrasný.
184997
Môj komentár z ČSFD (sorry za dĺžku): Strašne, naozaj strašne by som chcel dať tých päť hviezdičiek, ale bohužiaľ to nemôžem s čistým svedomím urobiť. Prvá časť Harryho Pottera a Darov smrti totiž nehorázne trpí práve tým, čo má v názve - je len prvou časťou celku. Z toho vyplýva, že je natočený podľa prvej polovice jeho knižnej predlohy, a v tejto súvislosti sa to jednoducho vyhrať nedalo. Zatiaľ čo v knihe sú oné nešťastné "kempovačky po lesoch" ľahko stráviteľné a nenudiace, vo filme zákonite došlo k tomu, čo sa dalo čakať - celá prostredná časť je jedna veľká diera v rytme filmu. Nevravím, že som sa nudil, to nie, predsa len Harryho Pottera zbožňujem, avšak po tom, čo skvostný úvod nastolí pohlcujúce tempo, je prostriedok ako rana palicou medzi oči. Avšak viniť z toho nemôžem nikoho - dokonca ani Stevea Klovesa, ktorý scenáristicky tak zmrvil šestku. Ako som už povedal, toto sa dalo len prehrať. Je však veľké šťastie, že sa to tvorčiemu týmu podarilo prehrať s veľkou cťou a s čo najmenšími škodami. Pretože ako to bolo pri piatom a šiestom dieli, je tu David Yates. Brilantný režisér, ktorý svojou prácou dokázal všetky tie polená, ktoré filmu hádže pod nohy jeho predloha, obrúsiť do neškodnej podoby a v miestach, kde kniha filmu naopak pomáha a dáva mu skvelé námety na spracovanie, vykúzlil opäť nezabudnuteľné okamihy. Naozaj, vo filme je obrovské množstvo scén, ktoré som sledoval bez dychu a aj so slzami na krajíčku. Úvod s Hermioniným vymazaním sa zo života jej rodičov, útok smrťožrútov, príbeh o troch bratoch, zničenie medailónového horcruxu, Dobbyho záchranná akcia a dokonca ja drobnosti ako tanec na rozveselenie Hermiony - to všetko sú momenty režijne vypiplané na najvyššiu úroveň a skrátka bezchybne fungujúce. Už len kvôli nim by na film mali ísť aj neznalci knihy (aj keď niečo zase zostalo nevysvetlené - tu si do Klovesa zase kopnem, ale len mierne, pretože to môže napraviť v druhej časti) a pre tých sčítaných je to zase naopak povinnosť. Pretože aj napriek vyššie spomenutým chybám je prvá časť Darov smrti dobrým filmom. S množstvom famóznych okamihov. P.S.: Veľmi rád by som ohodnotil aj herecké výkony, ale bohužiaľ som videl film so slovenským dabingom. P.P.S.: Slovenský dabing bol otrasný.
0 0

Druhá návštěva

Tak mám za sebou druhou návštěvu Relikvií a už můžu přijít s konečným veridktem. Z druhého zhlédnutí jsou mé dojmy lepší než z první projekce. Může to být dáno i tím, že jsem si mohl dovolit víc všímat věcí okolo. Ani hudba už nepůsobí tak zoufale, jak se prvně zdálo. Desplat sice není Hooper, přesto tam má pár dobrých motivů. Též stanování není tak vleklé jak se mi prvně zdálo a vůbec jsem si film užil víc než prvně. Navíc obecenstvo v sále výborné, místy se ozval i nějaký ten potlesk. Celkově, zasloužených 9/10:+
184983
Tak mám za sebou druhou návštěvu Relikvií a už můžu přijít s konečným veridktem. Z druhého zhlédnutí jsou mé dojmy lepší než z první projekce. Může to být dáno i tím, že jsem si mohl dovolit víc všímat věcí okolo. Ani hudba už nepůsobí tak zoufale, jak se prvně zdálo. Desplat sice není Hooper, přesto tam má pár dobrých motivů. Též stanování není tak vleklé jak se mi prvně zdálo a vůbec jsem si film užil víc než prvně. Navíc obecenstvo v sále výborné, místy se ozval i nějaký ten potlesk. Celkově, zasloužených 9/10*:+*
Druhá návštěva
0 0
Snad by nebylo špatný napsat půlku recenze, utnout ji v nějaký zajímavý části, a pokračovat v létě ;)
184963
0 0
Moc hezká recenze. Po tak nějak divném Princi dvojí krve se mi první část Relikvií hodně líbila...viz. link
184952
Moc hezká recenze. Po tak nějak divném Princi dvojí krve se mi první část Relikvií hodně líbila...viz. http://atrumeos.blogspot.com/2010/11/harry-potter-relikvie-smrti-cast-1.html
0 0
Trochu se bojím, že se na vysvětlování vykašlou, protože proč to neudělali rovnou, že jo... Stačila jedna věta, nebo ho mohl najít jako nikdy neodevzdanej dárek, když se hrabali ve věcech u Siriuse a hned by to dávalo smysl...
184916
0 0

:)

Takže se musím přiklonit k této recenzi. Po včeřejším shlédnutí na rovinu říkám, že to byl nejhezčí dárek k narozeninám, co jsem dostala. Film parádně nabitý emocemi. Hudba jen podtrhovala tu depresi, která z filmu převládala. Scéna s Hermionou a Harrym ve stanu a při zničení viteálu byla úchvatná a po 6. díle, který byl sice moc pěkný, ale spoustu věcí tam chybělo, musím říct, že jsem ráda, že se Harry vrátil k famóznímu zážitku při shlédnutí 3. a 5. dílu ...
P.S.: Jediné co jsem lehce nepochopila (tedy já ano jako čtenář:D), proč tam teď dali to zrcátko, když v 5. díle o něm nepadla ani zmínka.Jak to chtějí vysvětlit, to tedy nevím:)
184910
Takže se musím přiklonit k této recenzi. Po včeřejším shlédnutí na rovinu říkám, že to byl nejhezčí dárek k narozeninám, co jsem dostala. Film parádně nabitý emocemi. Hudba jen podtrhovala tu depresi, která z filmu převládala. Scéna s Hermionou a Harrym ve stanu a při zničení viteálu byla úchvatná a po 6. díle, který byl sice moc pěkný, ale spoustu věcí tam chybělo, musím říct, že jsem ráda, že se Harry vrátil k famóznímu zážitku při shlédnutí 3. a 5. dílu ... P.S.: Jediné co jsem lehce nepochopila (tedy já ano jako čtenář*:D*), proč tam teď dali to zrcátko, když v 5. díle o něm nepadla ani zmínka.Jak to chtějí vysvětlit, to tedy nevím*:)*
:)
0 0