Diskuze k článku Protirecenze

A co se týče nápadu-Relikvie smrti, tak mě to už v knize přišlo hrozně na hlavu. Jakoby autorka najednou nevěděla, jak to celé zakončit, tak si tohle vycucala z prstu. Prostě slabá předloha a bohužel i slabej film.
197771
0 0
Knihy jsem četl od 3 dílu a musím říct, že poslední díl mě celkem dost nudil. Překomplikovaná blbost, kde se bud nic neděje nebo se toho děje až moc a je to nezáživné. Vztahy mě tam nevaděj, ale v posledním dílu jsou vyhnány už fakt do krajnosti v snesení od čtenáří i diváků. Doufal jsem, že film bude jeden(více děje v předloze není), ale nestalo se. Podle toho to také vypadá-nuda na druhou.
197770
0 0
Souhlas, zabolela hlavně absence něčeho jako finále. A výrazně tomu strhl tradičně příšernej dabing, ale za to Yates holt nemůže..
186526
0 0
No prostě, nevím co nato říct - snad se rozepíšu :
1) přikláním se na stranu hlada
2) tak tupé a prázdné scény jsem ještě nezažil, dobře když parta civí do stromů 10 minut pochopím to, ale že civí 20 minut na skály, 20 minut tam, 20 minut onam .. to už nepochopím ...
3) vztahová linie naprosto neproniknutelná, je to jak berlínská zeď - všichni nasebe tupě civí a doufají že druhý má schopnost čtení myšlenek
4) těšil jsem se že uvidím něco speciálního ( jako je třeba zadní část jedné nejmenované hlavní hrdinky ) a nic se nedostavilo ...
185353
No prostě, nevím co nato říct - snad se rozepíšu : 1) přikláním se na stranu hlada 2) tak tupé a prázdné scény jsem ještě nezažil, dobře když parta civí do stromů 10 minut pochopím to, ale že civí 20 minut na skály, 20 minut tam, 20 minut onam .. to už nepochopím ... 3) vztahová linie naprosto neproniknutelná, je to jak berlínská zeď - všichni nasebe tupě civí a doufají že druhý má schopnost čtení myšlenek 4) těšil jsem se že uvidím něco speciálního ( jako je třeba zadní část jedné nejmenované hlavní hrdinky ) a nic se nedostavilo ...
0 0
Přikláním se na stranu Hlada: CSFD koment:
Velmi rozporuplné. Na jedné straně to má skvělou bezútěšnou atmosféru, vizuálně pěkné záběry a dobré herectví, což bych přisoudil Yatesovi (,ale i přesto se zde nenáchází scéna, která by provedením vyčuhovala nad ostatní (v pětce ohňostroj nebo finále, v šestce jeskyně, finále, kromě animovaného příběhu tří bratří - možná prostě proto, že film žádné finále nemá), ale nenažranost studia a Klovesova neschopnost z toho dělají dost nudný prequel věcem nadcházejícím a člověk se zkrátka nudí, jelikož většina scén je podstatně delší, než by měla být. Už po přečtení knihy jsem si říka, že první půlka se stanováním je dost nudná a ve filmu to nebude fungovat a měl jsem pravdu. Nezbývá než doufat, že druhá půle bude za plnou palbu, protože i v knize byla mnohem lepší. 146 minut je na takové prázdno moc. P.S. Desplatova hudba je strašně nevýrazná a nijak nepřidává filmu na kvalitě. Uvidíme, jak to bude fungovat s druhou částí.
185110
Přikláním se na stranu Hlada: CSFD koment: Velmi rozporuplné. Na jedné straně to má skvělou bezútěšnou atmosféru, vizuálně pěkné záběry a dobré herectví, což bych přisoudil Yatesovi (,ale i přesto se zde nenáchází scéna, která by provedením vyčuhovala nad ostatní (v pětce ohňostroj nebo finále, v šestce jeskyně, finále, kromě animovaného příběhu tří bratří - možná prostě proto, že film žádné finále nemá), ale nenažranost studia a Klovesova neschopnost z toho dělají dost nudný prequel věcem nadcházejícím a člověk se zkrátka nudí, jelikož většina scén je podstatně delší, než by měla být. Už po přečtení knihy jsem si říka, že první půlka se stanováním je dost nudná a ve filmu to nebude fungovat a měl jsem pravdu. Nezbývá než doufat, že druhá půle bude za plnou palbu, protože i v knize byla mnohem lepší. 146 minut je na takové prázdno moc. P.S. Desplatova hudba je strašně nevýrazná a nijak nepřidává filmu na kvalitě. Uvidíme, jak to bude fungovat s druhou částí.
0 0
Prumer je takhle vysoky, protoze je jeste relativne malo hodnoticich. Moje recenze by te asi nepotesila, Civalova mam pocit uz vubec ne, protoze jsme oba bliz Hladovi nez Karlovi (ja osobne bych to vytahnul mozna nekam k vlazne pozitivnim 6/10). A to jen proto, ze je mi sympaticky ten svet, ve kterem se to vsechno odehrava, takze me az tak netrapi, ze se v tom filmu houby stane. :)
185047
0 0

4/10

Nuda, po tomhle díle budu uvažovat jestli vůbec půjdu na druhou část.Obrovské zklamání.Byl to Harry Potter nebo Stmívání?
185042
4/10
0 0
Hodnocení Part I. na IMDb 8,4*, což je zatím nejvyšší hodnocení ze všech Potterů. Ale proč to tak je to fakt nevím. Ani jedna recenze tady film nevystihla, protože podle mne jsou oba recenzenti zaujatí. Bylo by fajn kdyby Cival nebo imf sepsali ještě třetí recenzi, jak se sluší a patří. Kdo podpoří můj návrh? :))
184902
Hodnocení Part I. na IMDb 8,4*, což je zatím nejvyšší hodnocení ze všech Potterů. Ale proč to tak je to fakt nevím. Ani jedna recenze tady film nevystihla, protože podle mne jsou oba recenzenti zaujatí. Bylo by fajn kdyby Cival nebo imf sepsali ještě třetí recenzi, jak se sluší a patří. Kdo podpoří můj návrh? *:))*
0 0

Největší podvod tohoto roku!

2/3 traileru, co jsme viděli, jsou až z druhého dílu - jenže autoři se o tom jen tak náhodou zapomněli zmínit. Celý první díl je jak 10minut ze začátku filmu natáhnutého na neskutečných 140minut totální nudy, kde se kecá, kecá, kecá, pak přesun do jiné lokace a zase se kecá a kecá ... doporučuji počkat na druhou část a pak to shlédnout najednou, tohle byla ztráta času i financí!
184901
Největší podvod tohoto roku!
0 0

možné spoilery

Souhlasím s protirecenzí. Jsem trochu knižní fanda, ale mám soudnost,co se týče filmů.....tahle adaptace dopadla příšerně.....moc otrocky doslovné, mnohé postavy a dějové odbočky mohli vypustit...film působil spíš jako sled epizod, než jako celek...vůbec to nedrželo pohromadě.....jediný světlý momemt bylo úmrtí jedné z postav na konci filmu - to mě dojalo stejně jako v knížce. A musím pochválit už zmíněné grafické ztvárnění Příběhu tří bratří...a také sexy Hermionu-halucinaci
Nenechávám se ovlivnit nákloností ke knižní předloze a hezky nasnímaným obrázkům
Nejsem potter-fanatik...dávám 6/10

184893
Souhlasím s protirecenzí. Jsem trochu knižní fanda, ale mám soudnost,co se týče filmů.....tahle adaptace dopadla příšerně.....moc otrocky doslovné, mnohé postavy a dějové odbočky mohli vypustit...film působil spíš jako sled epizod, než jako celek...vůbec to nedrželo pohromadě.....jediný světlý momemt bylo úmrtí jedné z postav na konci filmu - to mě dojalo stejně jako v knížce. A musím pochválit už zmíněné grafické ztvárnění Příběhu tří bratří...a také sexy Hermionu-halucinaci Nenechávám se ovlivnit nákloností ke knižní předloze a hezky nasnímaným obrázkům Nejsem potter-fanatik...dávám 6/10
možné spoilery
0 0

8/10

Naprosto nádherně nasnímáno, zrežírováno a zahráno, ale scénáristicky a dějově vyprázdněné, což mě po šestce nepřekvapilo. Naopak jsem pitvání emocí tří hlavních hrdinů uvítal a akce na ministerstvu brala dech. Takové propady hodnocení bych od některých českých recenzentů po šestce nečekal.
184877
8/10
0 0
yop.. kdyby měl někdo vysvětlení pro chůzi toho, za kterého se Harry přeměnil, tak bych byl taky rád:)
184874
yop.. kdyby měl někdo vysvětlení pro chůzi toho, za kterého se Harry přeměnil, tak bych byl taky rád*:)*
0 0
tak... nejlepsi scena na zacatku z mazanim pameti, scena na ministerstvu taky skvela, ale prislo mi to spis jak parodie a proc ten Albert/Harry chodil jak po...ny??? :D Scena s tancovanim byla skvela... co se mi nelibilo byla strihova skladba pravdepodobne zpusobena skoky v te nudne knize :D jak uz tu nekdo psal, pekne natocena nuda, ale neurazilo me to 6/10.
184872
tak... nejlepsi scena na zacatku z mazanim pameti, scena na ministerstvu taky skvela, ale prislo mi to spis jak parodie a proc ten Albert/Harry chodil jak po...ny??? *:D* Scena s tancovanim byla skvela... co se mi nelibilo byla strihova skladba pravdepodobne zpusobena skoky v te nudne knize *:D* jak uz tu nekdo psal, pekne natocena nuda, ale neurazilo me to 6/10.
0 0
...ta scéna kdy tancuje Harry s Hermionou je fajn, pač by jsi měl všímavý divák domyslet, že oni dva - to prostě nejde, a ten tanec to měl dokázat, jsou pouze nejlepší přátelé, bratr a sestra....mě se film moc líbil, cestování po Uk taky, v knize to také bylo. Já už se nemohu dočkat na další část :-)
184861
0 0
Tak projekci mám za sebou a nevim k jaké recenzi se přiklonit. Nadšenej jsem z toho nebyl,ale tragédie to zase vůbec nebyla.Knihu jsem četl jen jednou(a už dávno,takže si detaily moc nepamatuju), takže nemůžu srovnávat z toho "fanouškovskýho" pohledu,ale z hlediska člověka neznalého, to mohlo být trochu nepřehledné(moc se nevysvětluje).
Jinak herecký výkony a vizuál skvělý, ovšem s hudbou musim souhlasit, že nebyla moc výrazná.
Trochu mi vadilo, že na to, že má jít už o poněkud "temnější" příběh, tak tam bylo na můj vkus až moc "vtípků",což z toho dělalo skoro komedii.Hlavně během "stanování". To se potom ten pocit zmaru z hledaní a zničení viteálů trochu ztrácí.
Jinak první část(dá se řici do ...ehm, přestavky) byla povedená(útěk harryho a jeho kopíi,ministerstvo,svatba), ke konci už tak jenom útěk v lese a mučení Hermiony. Stanování mohlo být zkráceno.
Nakonec se ale přece jenom víc přiklonim k té pozitivní recenzi a doufám, že poslední část bude epická od začátku do konce;)
184857
Tak projekci mám za sebou a nevim k jaké recenzi se přiklonit. Nadšenej jsem z toho nebyl,ale tragédie to zase vůbec nebyla.Knihu jsem četl jen jednou(a už dávno,takže si detaily moc nepamatuju), takže nemůžu srovnávat z toho "fanouškovskýho" pohledu,ale z hlediska člověka neznalého, to mohlo být trochu nepřehledné(moc se nevysvětluje). Jinak herecký výkony a vizuál skvělý, ovšem s hudbou musim souhlasit, že nebyla moc výrazná. Trochu mi vadilo, že na to, že má jít už o poněkud "temnější" příběh, tak tam bylo na můj vkus až moc "vtípků",což z toho dělalo skoro komedii.Hlavně během "stanování". To se potom ten pocit zmaru z hledaní a zničení viteálů trochu ztrácí. Jinak první část(dá se řici do ...ehm, přestavky) byla povedená(útěk harryho a jeho kopíi,ministerstvo,svatba), ke konci už tak jenom útěk v lese a mučení Hermiony. Stanování mohlo být zkráceno. Nakonec se ale přece jenom víc přiklonim k té pozitivní recenzi a doufám, že poslední část bude epická od začátku do konce*;)*
0 0

Rodriguez

Hele, to je moje věta!! Tys mi ji normálně sprostě ukradl!! :D:D
184853
Hele, to je moje věta!! Tys mi ji normálně sprostě ukradl!! *:D**:D*
Rodriguez
0 0

Názor

Osobně si myslím, že se jedná o dobrý film, který mě po mnoha stránkách překvapil a potěšil... Smekám nad hereckými výkony a nápady, kterými se tento díl podařilo zkrášlit. Bylo prima sledovat něco, co bylo téměř přesně natočeno podle knižní předlohy... Je sice pravda, že prostřední část filmu mohla někoho nudit, nicméně mně utekly ty 2 a půl hodiny v kině nesmírně rychle... Příběh o Třech bratřích byl úplně báječně natočen a já mám dotaz, zda za tímto nápadem a tvorbou nestojí Tim Bourton??? Natáčení mimo Bradavickou školu, která se ve filmu tentokrát neobjevila vůbec, považuji za příjemnou změnu.:+
184823
Osobně si myslím, že se jedná o dobrý film, který mě po mnoha stránkách překvapil a potěšil... Smekám nad hereckými výkony a nápady, kterými se tento díl podařilo zkrášlit. Bylo prima sledovat něco, co bylo téměř přesně natočeno podle knižní předlohy... Je sice pravda, že prostřední část filmu mohla někoho nudit, nicméně mně utekly ty 2 a půl hodiny v kině nesmírně rychle... Příběh o Třech bratřích byl úplně báječně natočen a já mám dotaz, zda za tímto nápadem a tvorbou nestojí Tim Bourton??? Natáčení mimo Bradavickou školu, která se ve filmu tentokrát neobjevila vůbec, považuji za příjemnou změnu.*:+*
Názor
0 0
Moje druha potterovska navsteva kina a tentokrat uplne opacne pocity nez pred rokem. Uvod se mi strasne libil, zname postavy, akce, hodne zlych a tak dale. Jenomze pak nasledovalo osamoceni ustredni trojce a byl konec. V tech lesich mi to prislo jak nejaky twilight plus k tomu jeste neustale teleportovani z mista na misto. A kdyz uz se na scene objevi moji oblibeni dark side, tak film behem deseti minut skonci. Opravdu ten prostredni meganudny blok je jen dukazem umeleho natahovani a rozpuleni filmu na dva dily. 6/10 - kladne body pricitam jeste za tu animovanou sekvenci tri bratru.
184816
0 0

verbst