Jinde, když to bylo na 30 vteřin bez možnosti přeskoku + ještě to byla vážně pitomina, kolikrát jsem těch 30 vteřin prostě nevydržel a ani se na to video nepodíval. Tady tohle ... 10 vteřin, navíc ani to ne, protože se to dá přeskočit ... pořád lepší než jak tu blikalo to okno od Vodafone (nebo někoho, už přesně si nepamatuju firmu).
|
reagovat
|

za možnosť prekliku.
Nesťažoval som si na reklamu všeobecne, ale na jej určitý druh, ktorý je mimoriadne otravný, ale to už sa opakujem a ty si aj tak melieš stále svoje..
slovo podraz bolo myslené v súvislosti so spôsobom ako tieto reklamy fungujú - kliknem na prehrať "A Woman, a Gun and a Noodle Shop: Trailer" a namiesto toho sa mi spustí "trailer" na hornbach, obdobne vodofone - idem si označiť text aby som mohol rolovať nižšie a vyskočí mi do cesty Modlivka s mobilom v náručí, krátko na čo sa ocitám na stránkach vodafonu.. 
