Diskuze k článku Kawasakiho růže: Recenze

příspěvky 1 - 3 Napsat příspěvek
Z trojice nejlepších filmů roku 2009 Kawasakiho růži řadín na druhé místo po Protektorovi. Jednoznačně druhý nejlepší (pro mě) hřebejkův film (první nečekaně Pelíšky). Hodnocení 8* kvůli jeho obrovské sugestivitě. Předloženému morálnímu dramatu, které asi každého přiměje k zamyšlení jak by se zachoval on sám (a na čí straně stojí). Dále velké plus Hřebejkově inovativnosti, o níž jsem u něj už nedoufal. Měl by si dát asi chvilku pauzu od Viewegha a Macháčkovi party. Jinak sem tam nám skřípou herecké výkony. Ani ne tak u neherce Antonína Kratochvíla jako spíš u Milana Mikulčíka. Ale tuhle drobnost vše ostatní jednoznačně zašlape do země.
168948
0 0
po uvodnich triceti minutach "medvidkovani" jsem nechapal, diky cemu se vsechna ta obdivna hodnoceni utvarela, ale v momente odstartovani honu za pravdou se nastesti vyjasnilo - kamera mela proc byt zajimava, dej mel o cem vypravet a pak samozrejme Chudik (stacilo jedine pomrknuti, aby dojem zhnuseni spojeneho s obdivem byl kompletni), Huba a dalsi

pozoruhodne a misty strhujici
156881
po uvodnich triceti minutach "medvidkovani" jsem nechapal, diky cemu se vsechna ta obdivna hodnoceni utvarela, ale v momente odstartovani honu za pravdou se nastesti vyjasnilo - kamera mela proc byt zajimava, dej mel o cem vypravet a pak samozrejme Chudik (stacilo jedine pomrknuti, aby dojem zhnuseni spojeneho s obdivem byl kompletni), Huba a dalsi pozoruhodne a misty strhujici
0 0
Byl jsem an premiere ve Spalicku. Velmi prijemne me prekvapil prakticky plny sal lidi. Dusledek moji navstevy kina byl jednak muj druhy nejoblibenejsi cesky reziser porevolucni doby (po Slámovy) a Civaluv koment na CSFD :P. Film me hodne potesil. Velmi svetovy styl kamery, doporovdne hudby, strih a i herecke vykony nejsou vubec k zahozeni. Huba tradicne velmi dobry, akorat Kolarove nemuzu od Lahvi prijit na jmeno. Zda se mi, ze hraje porad to same a nesedi mi to k ni moc. Nevim, mozna je to jenom muj dojem. Celkove velmi uveritelny a nenasilne podany "dokumentarni" film. Takove okenko a nahled na citlivejsi tema nasi historie.

Film nema slabsi misto. Vyborne plyne a nic vam NEnuti. Takove filmy mam rad. Co podavaji pohled na vec z vice smeru a je na divakovi co si z nej vezme.

Jinak zaverecna "pomsta" vyznela docela dobre a po pravde jsem to moc necekal. Takovy slabsi odvar Ericovy salvy z SP Bigger longer uncut, kterou jsem si jako mladsi poustel neustale dokola na VHS s ceskym dabingem, kdyz nebyl nikdo doma :D
156151
Byl jsem an premiere ve Spalicku. Velmi prijemne me prekvapil prakticky plny sal lidi. Dusledek moji navstevy kina byl jednak muj druhy nejoblibenejsi cesky reziser porevolucni doby (po Slámovy) a Civaluv koment na CSFD :P. Film me hodne potesil. Velmi svetovy styl kamery, doporovdne hudby, strih a i herecke vykony nejsou vubec k zahozeni. Huba tradicne velmi dobry, akorat Kolarove nemuzu od Lahvi prijit na jmeno. Zda se mi, ze hraje porad to same a nesedi mi to k ni moc. Nevim, mozna je to jenom muj dojem. Celkove velmi uveritelny a nenasilne podany "dokumentarni" film. Takove okenko a nahled na citlivejsi tema nasi historie. Film nema slabsi misto. Vyborne plyne a nic vam NEnuti. Takove filmy mam rad. Co podavaji pohled na vec z vice smeru a je na divakovi co si z nej vezme. Jinak zaverecna "pomsta" vyznela docela dobre a po pravde jsem to moc necekal. Takovy slabsi odvar Ericovy salvy z SP Bigger longer uncut, kterou jsem si jako mladsi poustel neustale dokola na VHS s ceskym dabingem, kdyz nebyl nikdo doma *:D*
0 0