Diskuze k článku Souboj Titánů: Recenze

Tak jsem se doma podíval na pujčené Blu-Ray a musím říct, že to zase tak hrozné nebylo. V kině jsem byl naštvanej, za jakou blbost jsem to zaplatil, ale doma a zadarmo v nejlepší kvalitě to docela jde. Samozřejmě na to musí být nálada a vyplej mozek, ale to je skoro u každého filmu. Rozhodně bych nikomu nedoporučil si film koupit či za něj platit v kině, ale pujčit si dvd či Blu-Ray od kamaráda je docela dobrý nápad:+.
196602
Tak jsem se doma podíval na pujčené Blu-Ray a musím říct, že to zase tak hrozné nebylo. V kině jsem byl naštvanej, za jakou blbost jsem to zaplatil, ale doma a zadarmo v nejlepší kvalitě to docela jde. Samozřejmě na to musí být nálada a vyplej mozek, ale to je skoro u každého filmu. Rozhodně bych nikomu nedoporučil si film koupit či za něj platit v kině, ale pujčit si dvd či Blu-Ray od kamaráda je docela dobrý nápad*:+*.
0 0

7/10

Tak se mi dneska podařilo shlédnout tento snímek a ...

... nevím kde začít. Tohohle filmu jsem se bál jako čert kříže (komu táhne na třicet a jako malej se bál medůzy pochopí) ... Něco je prostě klasika a klasikou by to mělo zůstat ... Stále jsem zastánce názoru, že staré filmy by se neměly remakovat a Clash ohf the Titans mě v tomto názoru utvrdil ...

Na druhou stranu film jako sám o sobě nebyl špatný, typický letní popcorňák ... Hromada akce a efektů... Bohužel děj byl opravdu žalostný, o nějaké smysluplné návaznosti nemůže být řeč (zase jsem ale slyšel, že došlo k brutálnímu stříhání, tak si počkám ještě na DC) ...

Ale to prostředí a efekty byly prostě Božské :+ Tomu se nedá vytknout naprosto nic ...

Suma Sumárum ... Největší chybou celého filmu je jeho název ... Film sám o sobě baví a diváka neuspává a tak by to mělo být ... Ale pojmenovat film Clash of the Titans chce mít koule a zodpovědnost ... Bohužel, ale tento film se tohoto úspěchu nezhostil zodpovědně ... Příště nco podobného klidně, ale s jiným názvem ...
185358
Tak se mi dneska podařilo shlédnout tento snímek a ... ... nevím kde začít. Tohohle filmu jsem se bál jako čert kříže (komu táhne na třicet a jako malej se bál medůzy pochopí) ... Něco je prostě klasika a klasikou by to mělo zůstat ... Stále jsem zastánce názoru, že staré filmy by se neměly remakovat a Clash ohf the Titans mě v tomto názoru utvrdil ... Na druhou stranu film jako sám o sobě nebyl špatný, typický letní popcorňák ... Hromada akce a efektů... Bohužel děj byl opravdu žalostný, o nějaké smysluplné návaznosti nemůže být řeč (zase jsem ale slyšel, že došlo k brutálnímu stříhání, tak si počkám ještě na DC) ... Ale to prostředí a efekty byly prostě Božské *:+* Tomu se nedá vytknout naprosto nic ... Suma Sumárum ... Největší chybou celého filmu je jeho název ... Film sám o sobě baví a diváka neuspává a tak by to mělo být ... Ale pojmenovat film Clash of the Titans chce mít koule a zodpovědnost ... Bohužel, ale tento film se tohoto úspěchu nezhostil zodpovědně ... Příště nco podobného klidně, ale s jiným názvem ...
7/10
0 0
MeaCulpa: Keby som mal adresu, posielam ich tam dvojnásobné množstvo.
171532
0 0
Sračka roku. Nevěřil bych, že to řeknu, ale i Hroši byli lepší. Nevíte kde můžu zasílat scénáře na blockbustery? Za měsíc dokážu studiu vypotit 15 takových plevelů komplet i s dialogama.
171528
0 0
fajn recenze...souhlasím se vším...a černej Pegas mě vážně dostal :D:D:D
171260
0 0
Skamenel. Čiastočne. :D
169083
Skamenel. Čiastočne. *:D*
0 0
Heh, škoda že nový Souboj Titánů nevypadal nějak takto (13+), hned by z toho byl lepší film :D
169092
Heh, škoda že nový Souboj Titánů nevypadal nějak [link="http://www.oglaf.com/media/comic/snakeskin.jpg"]takto (13+)[/link], hned by z toho byl lepší film *:D*
0 0
Pro mě osobně velké zklamání, i když po přečtení recenze jsem v podstatě už žádný zázrak nečekal. Pouze jsem si říkal, že pokud bude slušná akce, budu rád alespoň za to. Bohužel ani ta se nekonala. Celková nepřehlednost, hra na efekt, místy epileptický střih. Oplzlý Hádes s nevkusným umělým vousem je snad nejotravnější postavou filmu a hodně velkou parodií na záporáka. Toporný Persesus mu v hereckém projevu slušně sekunduje. Škoda, že nezůstalo u traileru, v té podobě to Titánům slušelo asi nejvíc. Louisi Louisi, jak ti po tomhle mám zase věřit.
168194
0 0

PeroS

To jsi teda asi moc remaků neviděl:D:D:D
167999
To jsi teda asi moc remaků neviděl*:D**:D**:D*
PeroS
0 0
zatim nejlepsi remake co jsem videl nemelo to chybu nema cenu nic krityzovat jen to 3D bylo shit
167758
0 0
Prvú polhodinku som sa ešte celkom chytal. Čakal som že to bude zlé a občasné nelogičnosti som skrátka ignoroval. Bolo to fajn. Celkom sa mi pozdávala výprava. Ale čím viac sa film blížil ku svojmu finále, tým viac mi behalo po rozume jedno veľké WTF.
Tento film je pre mňa ako trailer roztiahnutý na dve hodiny. Zhluk scén " pozliepaných " dokopy, ktoré tam boli len preto, že sa jedná o remake Súboja Titanov. Sklamanie.
167663
Prvú polhodinku som sa ešte celkom chytal. Čakal som že to bude zlé a občasné nelogičnosti som skrátka ignoroval. Bolo to fajn. Celkom sa mi pozdávala výprava. Ale čím viac sa film blížil ku svojmu finále, tým viac mi behalo po rozume jedno veľké WTF. Tento film je pre mňa ako trailer roztiahnutý na dve hodiny. Zhluk scén " pozliepaných " dokopy, ktoré tam boli len preto, že sa jedná o remake Súboja Titanov. Sklamanie.
0 0
Gonzi akcni sceny byly fajn jenze jich bylo zatracene malo a navic vzdy to bylo kompenzovano tak jak rikas wtf
167354
0 0
co mi vadilo: body popsané gonzem - ale obecně to jsou logické chyby a překousl bych je... kdyby tam byla co k čemu akce... tam se sice bojovalo se škorpionama, ale vypadalo to tak, že někdo mává mečem jak by chytal mouchy a pak je odhozený dozadu. Tohle se v podstatě děje asi 10min. Fakt parádní akční scéna, skoro jako od Baye. Vzhledem k naprosto nezajímavé/nepřehledné akci jsem ten příběh a dění okolo řešil a nechápal - těžké WTF co 10 min a menší WTF tak co 3 minuty.:-:-:-
167350
co mi vadilo: body popsané gonzem - ale obecně to jsou logické chyby a překousl bych je... kdyby tam byla co k čemu akce... tam se sice bojovalo se škorpionama, ale vypadalo to tak, že někdo mává mečem jak by chytal mouchy a pak je odhozený dozadu. Tohle se v podstatě děje asi 10min. Fakt parádní akční scéna, skoro jako od Baye. Vzhledem k naprosto nezajímavé/nepřehledné akci jsem ten příběh a dění okolo řešil a nechápal - těžké WTF co 10 min a menší WTF tak co 3 minuty.*:-**:-**:-*
0 0
Kraken se nekonečně dlouho vynořoval a za 30 sekund byl fuč...... Pegas černej- to fakt neskousnu.Jako už celej film.Nebýt toho že jsem byla s potomky asi bych nevydržela do konce.
167068
0 0

Gorecki

To máš blbý :D
166993
To máš blbý *:D*
Gorecki
0 0

Stranger

Ja som tiez po miestnych ohlasoch cakal megakatastrofu a aj som ju dostal8)
166971
Ja som tiez po miestnych ohlasoch cakal megakatastrofu a aj som ju dostal*8)*
Stranger
0 0
Jsem rád, že jsem nezůstal se svým hodnocením kolem 8/10 sám:).

Určitě nikomu neberu jeho zklamání. Je to o tom co komu vyhovuje, co očekával a co pak třeba dostal.

Jen jsem musel napsat, že jsou i lidi co sem ji to líbilo moc. Já jsem po místních ohlasech čekal prostě katastrofu a možná i díky tomu sem si to užil.

Lacinost triků apod. je ale imho blbost, na tom se myslím shodneme i s redakcí MZ, že prachy tam vidět byly.

Sithlord: Jsem zvědavej jak se ti to bude líbit.
166970
Jsem rád, že jsem nezůstal se svým hodnocením kolem 8/10 sám:). Určitě nikomu neberu jeho zklamání. Je to o tom co komu vyhovuje, co očekával a co pak třeba dostal. Jen jsem musel napsat, že jsou i lidi co sem ji to líbilo moc. Já jsem po místních ohlasech čekal prostě katastrofu a možná i díky tomu sem si to užil. Lacinost triků apod. je ale imho blbost, na tom se myslím shodneme i s redakcí MZ, že prachy tam vidět byly. Sithlord: Jsem zvědavej jak se ti to bude líbit.
0 0

gonzo

A pak že tady nejsou vtipní a objektivní lidé ... :D:D:D
166929
A pak že tady nejsou vtipní a objektivní lidé ... *:D**:D**:D*
gonzo
0 0
Tak jsem po pečlivé úvaze vyrazil rovnou na 2D, abych to vůbe přežil. Některý scény na mě působily hrozně lacině jak ze seriálu v TV. Potvory vošklivý (ne, to není pochvala), toho výtvarníka bych nakopal do řiti, a Kraken extra hnusnej. Proč má sakra Džin úplně stejnou hubu jako ten divnej skřet ze StarTreku a běhá na palivový články jako Arnold v T3? A záporák (na jméno si nevzpomenu) vypadal jako válečněj veterán z Planety opic. Chápu že je to fantasy a nemám nic proti létajícím a dalším potvorám, ale vždycky se mi chce brečet, když vidím meč zaseklej do kamene a podobný kraviny. Toho jsem si tu užil vrchovatě. WTF zjevení se kamarádů vždy na poslední chvíli a následná záchrana hrdinova krku. Vypůjčím si slova jedné zkušené recenzentky :" Hnus, hnus, hnus!":D
166923
Tak jsem po pečlivé úvaze vyrazil rovnou na 2D, abych to vůbe přežil. Některý scény na mě působily hrozně lacině jak ze seriálu v TV. Potvory vošklivý (ne, to není pochvala), toho výtvarníka bych nakopal do řiti, a Kraken extra hnusnej. Proč má sakra Džin úplně stejnou hubu jako ten divnej skřet ze StarTreku a běhá na palivový články jako Arnold v T3? A záporák (na jméno si nevzpomenu) vypadal jako válečněj veterán z Planety opic. Chápu že je to fantasy a nemám nic proti létajícím a dalším potvorám, ale vždycky se mi chce brečet, když vidím meč zaseklej do kamene a podobný kraviny. Toho jsem si tu užil vrchovatě. WTF zjevení se kamarádů vždy na poslední chvíli a následná záchrana hrdinova krku. Vypůjčím si slova jedné zkušené recenzentky :" Hnus, hnus, hnus!"*:D*
0 0
no ja se v kině smál snad sám při některých scenach (fletna + ještě něco co si už ale nevibavim protože ten film totálně vyšuměl) :))
166873