Diskuze k článku Souboj Titánů: Recenze

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
Předtím než jsem šel na "Souboj Titánů", jsem si tady na MZ přečetl recenzi a souhlasím v podstatě se vším. Viděl jsem 2D verzi, ale osobně si myslím, že v 3D to musí být ještě větší hovadina. Není to o srovnání s originálem. Je to o tom, kdo má jaký práh blbuvzdornosti. V tomhle filmu je vše špatně. To nelogično je všudypřítomný. Škoda, že Kraken nevydržel dýl, jediná povedená "postava" ve filmu.

:-:-:-
166864
Předtím než jsem šel na "Souboj Titánů", jsem si tady na MZ přečetl recenzi a souhlasím v podstatě se vším. Viděl jsem 2D verzi, ale osobně si myslím, že v 3D to musí být ještě větší hovadina. Není to o srovnání s originálem. Je to o tom, kdo má jaký práh blbuvzdornosti. V tomhle filmu je vše špatně. To nelogično je všudypřítomný. Škoda, že Kraken nevydržel dýl, jediná povedená "postava" ve filmu. *:-**:-**:-*
0 0
mě ten film přišel hrozně moc rychlej.sice ano měli 10 dní na poražení krakena,ale ! mohli tam více představit bohy nebo udělat více flashbacků
a btw škorpioni a následná jízda na nich byla cool a jedna z mala věcí co se na tom filmu líbila :)))
dvojku bych klidně bral ale od jinýho řežisera kterej si nenechá svůj film předělat....ikdyž těžko říct jaká měla být původní Leterierova verze třeba to Warneři sestřihali nejenom kvůli 3D ale kvůli roztahanosti do kratší podoby ...
166863
mě ten film přišel hrozně moc rychlej.sice ano měli 10 dní na poražení krakena,ale ! mohli tam více představit bohy nebo udělat více flashbacků a btw škorpioni a následná jízda na nich byla cool a jedna z mala věcí co se na tom filmu líbila :))) dvojku bych klidně bral ale od jinýho řežisera kterej si nenechá svůj film předělat....ikdyž těžko říct jaká měla být původní Leterierova verze třeba to Warneři sestřihali nejenom kvůli 3D ale kvůli roztahanosti do kratší podoby ...
0 0
to Stranger777: Nemuzu nic jineho nez s tebou souhlasit, konkretne s timto: Většina to totálně sjela, ale nedalo mi to a zašel jsem na 2D. Jaké překvapení, že to vůbec nebylo špatné?! - Ano, skutecne je to pravda. Vsude clovek cte jaka je to sragora, jak zkazili original, jak je debilni pribeh, atd. Proboha ja teda nevim, ale co vsichni cekali?! Klasika v noven kabate s trochou zmeny, pravda SPOILER - jizda na skorpionech byla usmevna, ale proste zrejme me negativni reakce ovlivnili a ja necekal zazrak a byl jsem spokojen. 7/10 s cistym svedomim a mozna bych mohl premyslet i o mirne vetsim ;)
166862
to Stranger777: Nemuzu nic jineho nez s tebou souhlasit, konkretne s timto: Většina to totálně sjela, ale nedalo mi to a zašel jsem na 2D. Jaké překvapení, že to vůbec nebylo špatné?! - Ano, skutecne je to pravda. Vsude clovek cte jaka je to sragora, jak zkazili original, jak je debilni pribeh, atd. Proboha ja teda nevim, ale co vsichni cekali?! Klasika v noven kabate s trochou zmeny, pravda SPOILER - jizda na skorpionech byla usmevna, ale proste zrejme me negativni reakce ovlivnili a ja necekal zazrak a byl jsem spokojen. 7/10 s cistym svedomim a mozna bych mohl premyslet i o mirne vetsim *;)*
0 0

Stranger777

Podlě mě se tady projevuje hodně to, co od toho kdo čekal. Taky se zde projevuje i to, že mnozí skrátka opět srovnávají s původním Soubojem (ježiš, černej Peagas), ikdyž je myslim evidentní, že tvůrci se snažili se dost vymezit. Dějem vás to nemohlo nikoho nijak překvapit, jediná věc, která mohla byla stylizace. Mimochodem, teď soudim podle toho, co tu čtu a podle viděnejch trailerů. Zejtra na to jdu a pak tu buď napíšu, že máte pravdu a nebo, že je to tak jak řikám. Je to asi kostrbatej názor...
166860
Stranger777
0 0

Muf

Tvůj názor, mně se to prostě líbilo:) a nebyl jsem sám a to se mi zdaleka nelíbí všechno. Scénář samozřejmě nebyl žádný veledílo, ale to jsem ani nečekal, efekty imho vůbec tak příšerný nebyly. Co ti na nich přišlo špatný? Tuhle část filmu totiž zase tolik nikdo nekritizoval.

Akce bylo dost a pořád se něco dělo. Třeba s těma škorpiónama tam bylo akce hodně. Nechápu to, že to mnozí kritizují jako ještě větší blbost než 2012, což teda nedopovídá mým zkušenostem;)
166858
Tvůj názor, mně se to prostě líbilo:) a nebyl jsem sám a to se mi zdaleka nelíbí všechno. Scénář samozřejmě nebyl žádný veledílo, ale to jsem ani nečekal, efekty imho vůbec tak příšerný nebyly. Co ti na nich přišlo špatný? Tuhle část filmu totiž zase tolik nikdo nekritizoval. Akce bylo dost a pořád se něco dělo. Třeba s těma škorpiónama tam bylo akce hodně. Nechápu to, že to mnozí kritizují jako ještě větší blbost než 2012, což teda nedopovídá mým zkušenostem;)
Muf
0 0
CO se týče příběhu,tak i tolik obdivovaný originál z roku 1981 byl jen volnou inspirací původní báje. V originálním podání se Perseus nikdy do Andromedy nezamiloval a její záchrana byla pouze náhodná, když se vracel z vítězné výpravy za gorgonou Medusou.
viz odkaz Perseus , Andromeda
Je ale fakt, že pozměněný příběh mi v původních Titánech nevadil.... ale novější verze už je jen výplach pro vypatlané Amíky - 3*/10

166855
CO se týče příběhu,tak i tolik obdivovaný originál z roku 1981 byl jen volnou inspirací původní báje. V originálním podání se Perseus nikdy do Andromedy nezamiloval a její záchrana byla pouze náhodná, když se vracel z vítězné výpravy za gorgonou Medusou. viz odkaz [link="http://cs.wikipedia.org/wiki/Perseus"]Perseus[/link] , [link="http://cs.wikipedia.org/wiki/Andromeda_(mytologie)"]Andromeda[/link] Je ale fakt, že pozměněný příběh mi v původních Titánech nevadil.... ale novější verze už je jen výplach pro vypatlané Amíky - 3*/10
0 0

Totální adrenalinovka?

To ani náhodou vždyť tam nebyla snad žádná povedená akce, totální chaos, efekty příšerný, hroznej scénář :- Nic horšího sem snad tento rok v kině nezažil... Taky bych se rád jednoduše bavil ale tenhle shit nefungoval ani jako bezhlavá rubačka... Pořád jsem čekal na nějakou brutální akční scénu navnaděn z traileru a nic ! Byl sem na 2D... To levný 3D bych asi nepřežil....
166854
To ani náhodou vždyť tam nebyla snad žádná povedená akce, totální chaos, efekty příšerný, hroznej scénář *:-* Nic horšího sem snad tento rok v kině nezažil... Taky bych se rád jednoduše bavil ale tenhle shit nefungoval ani jako bezhlavá rubačka... Pořád jsem čekal na nějakou brutální akční scénu navnaděn z traileru a nic ! Byl sem na 2D... To levný 3D bych asi nepřežil....
Totální adrenalinovka?
0 0
Většina to totálně sjela, ale nedalo mi to a zašel jsem na 2D. Jaké překvapení, že to vůbec nebylo špatné?!

Totální adrenalinovka, která to nijak neskrývá. Mikkelsen i Worthington perfektní, Neeson moc fajn a Hades very cool. Možná se mi to tolik líbilo i díky nízkým očekáváním, ale pro mě 4 out of 5.

Daly by se tomu vyčítat nelogičnosti, málo bohů a vůbec kdeco, ale já se jednoduše bavil a nic víc ani míň jsem ani nečekal.
166850
Většina to totálně sjela, ale nedalo mi to a zašel jsem na 2D. Jaké překvapení, že to vůbec nebylo špatné?! Totální adrenalinovka, která to nijak neskrývá. Mikkelsen i Worthington perfektní, Neeson moc fajn a Hades very cool. Možná se mi to tolik líbilo i díky nízkým očekáváním, ale pro mě 4 out of 5. Daly by se tomu vyčítat nelogičnosti, málo bohů a vůbec kdeco, ale já se jednoduše bavil a nic víc ani míň jsem ani nečekal.
0 0

gonzo

the best of the beast :-D
166848
the best of the beast :-D
gonzo
0 0
kdybycch se nenudil tak na to nejdu. ale !
2* za Gemmu aka IO, 1* bílý okřídlený koně+Pegase a 1* za Hádese
zbytek totální shit,klipovka jak sviňa. Leterier je u mě totální nula ! ať táhne do francie točit béčka .tragéd. pokud si neumí dupnout tak aby mu studio nechalo film podle něho(Hulk = titání) tak ať se de zahrabat. Michael Bay točit třetí roboty ve 3D nebude protože to řekl jasně Cameronův Avatar trval 4 roky a nenechám si od nějakých břídilů film rozesrat.byl jsem sice na 2D verzi (díky za tipy MZ) ale i tak to byla fraška !!!!!!!!!!!!!
Warneři mě dluží 169 Kč
166847
kdybycch se nenudil tak na to nejdu. ale ! 2* za Gemmu aka IO, 1* bílý okřídlený koně+Pegase a 1* za Hádese zbytek totální shit,klipovka jak sviňa. Leterier je u mě totální nula ! ať táhne do francie točit béčka .tragéd. pokud si neumí dupnout tak aby mu studio nechalo film podle něho(Hulk = titání) tak ať se de zahrabat. Michael Bay točit třetí roboty ve 3D nebude protože to řekl jasně Cameronův Avatar trval 4 roky a nenechám si od nějakých břídilů film rozesrat.byl jsem sice na 2D verzi (díky za tipy MZ) ale i tak to byla fraška !!!!!!!!!!!!! Warneři mě dluží 169 Kč
0 0
hondza16.04.2010 09:31:16
SPOILER... největší WTF byla scéna kdy jeli na těch škorpionech, vůbec se mi to tam nehodilo!!! A to co tomu předcházelo, prý ,,Musíme dohnat ztrátu, kterou jsme teď získali", střih a záběr z vrtulníku jak jedou na těch škorpionech asi tak rychlosti 3km/h...Takhle se dohání ztrata!?

Z toho jsem taky nemohl.:D na Titánech je krásně vidět, že Hollywood má diváky za totální trotly (nebo je to naopak?).
166831
hondza16.04.2010 09:31:16 SPOILER... největší WTF byla scéna kdy jeli na těch škorpionech, vůbec se mi to tam nehodilo!!! A to co tomu předcházelo, prý ,,Musíme dohnat ztrátu, kterou jsme teď získali", střih a záběr z vrtulníku jak jedou na těch škorpionech asi tak rychlosti 3km/h...Takhle se dohání ztrata!? Z toho jsem taky nemohl.*:D* na Titánech je krásně vidět, že Hollywood má diváky za totální trotly (nebo je to naopak?).
0 0
Karlos, Exw: Nesouhlasim s tim, ze jsem nic nepochvalil. Aspon to, ze prachy na tom jsou videt a celkem Worthingtona a adrenalinovost akce jsem zminil 8)

"6. Pokud náhodou někdy budete potřebovat létajícího koně, vyčkejte. Příjde sám.":D:D
166830
Karlos, Exw: Nesouhlasim s tim, ze jsem nic nepochvalil. Aspon to, ze prachy na tom jsou videt a celkem Worthingtona a adrenalinovost akce jsem zminil *8)* "6. Pokud náhodou někdy budete potřebovat létajícího koně, vyčkejte. Příjde sám."*:D**:D*
0 0
Myslím, že takovýto popis filmu, tak akorát přiláká víc lidí do kin, aby se mohli na vlastní oči přesvědčit, jestli je to opravdu taková komedie.... :D:D
166826
Myslím, že takovýto popis filmu, tak akorát přiláká víc lidí do kin, aby se mohli na vlastní oči přesvědčit, jestli je to opravdu taková komedie.... *:D**:D*
0 0
:D:D Z toho by se mohla stát kultovní záležitost, podobně jako s fakty o Chucku Norrisovy.
166819
*:D**:D* Z toho by se mohla stát kultovní záležitost, podobně jako s fakty o Chucku Norrisovy.
0 0
12. Všade choďte pešo ako debili, hoci žijete v dobe, kedy sú kone bežné a cestou prekonávate pomerne schodný terén. (ani snáď nemusím dodávať, že v pôvodnom filme putovali normálne na koňoch)

13. Hoci sa scéna "meč v lese, stádo pegasov, Kalibos, škorpióny" odohráva na jeden záťah počas jedného popoludnia, hovorte potom o veľkom zdržaní a namiesto zháňania vyššie spomenutých koní počkajte, kým džinovia skrotia škorpióny a vyhotovia im tie pohodlné bejváky na chrbtoch (čo mohlo trvať asi tak týždeň?)...

Takto sa ten film dá rozobrať scénu po scéne.
166818
12. Všade choďte pešo ako debili, hoci žijete v dobe, kedy sú kone bežné a cestou prekonávate pomerne schodný terén. (ani snáď nemusím dodávať, že v pôvodnom filme putovali normálne na koňoch) 13. Hoci sa scéna "meč v lese, stádo pegasov, Kalibos, škorpióny" odohráva na jeden záťah počas jedného popoludnia, hovorte potom o veľkom zdržaní a namiesto zháňania vyššie spomenutých koní počkajte, kým džinovia skrotia škorpióny a vyhotovia im tie pohodlné bejváky na chrbtoch (čo mohlo trvať asi tak týždeň?)... Takto sa ten film dá rozobrať scénu po scéne.
0 0

(=LIFTY=)

dobrý postřeh..

10. Pokud chcete zabít Medůzu, zkuste si najmout armádu kamenných džinů a máte po problému.

a ještě:

11. Pokud vás před vstupem do Podzemí opustí dvojice bijcu, protože mají nahnáno, potkáte je ve městě, které má být další den srovnáno se zemí Krakenem.
166817
dobrý postřeh.. 10. Pokud chcete zabít Medůzu, zkuste si najmout armádu kamenných džinů a máte po problému. a ještě: 11. Pokud vás před vstupem do Podzemí opustí dvojice bijcu, protože mají nahnáno, potkáte je ve městě, které má být další den srovnáno se zemí Krakenem.
(=LIFTY=)
0 0
Spoiler: A k té Medůze, nevím proč ji hlavu nesťal ten Džin, když nemohl zkamenět...
166816
0 0
Vidíš a já tam ani Poseidona neviděl!
166814
Vidíš a já tam ani Poseidona neviděl!
0 0
Transformers 2 > Terminator 4 > Incr. Hulk > Wolverine > Doktor od jezera hrochů > Clash of the titans.
Co mně naučil film Souboj Titánů 2010:
1. Míra sračkovitosti filmu mne stále dokáže překvapit.

2. Pokud se jmenujete Danny Huston a hrajete Poseidona ve filmu čerpající z řecké mytologie, neznamená to automaticky, že máte zaručeno více než jednu větu.

3. Pokud chcete vědět jestli jste Polobůh, zajděte do chrámu, kde Bůh zmasakruje partičku vojáků. Pokud přežijete, jste Polobůh a všichni kolem vás to budou pokládat za jasnou věc.

4. Sam Worthington je typ herce, který bez dobrého režiséra má herecký projev srovnatelný s houpacím koněm.

5. Chcete-li zabít Medůzu, vykašlete se na plánování. Prostě jděte do toho. Pokud budete mít štěstí, třeba vás osvítí a dojde vám, že by se pro lov hodilo nějaké zrcadlo.To se ale v zásadě používá tak, že do něj jednou kouknete a pak s mohutným řevem "This is Pandoraaaa" a se zavřenýma očima udělejte ve vzduchu otočku a máchněte při tom mečem.

6. Pokud náhodou někdy budete potřebovat létajícího koně, vyčkejte. Příjde sám.

7. Pokud při svém questu příjdete o celou partu věrných spolubojovníku a o jednu roštěnku, nepropadejte skepsi. Možná vám ji někdo oživí. Tu holku, samozřejmě. Parta věrných má smůlu.

8. Jestli vám někdo důvěryhodný radí abyste se zákeřných čarodejnic neptali na nic jiného, než kvůli čemu tam jdete, nemusíte ho poslouchat. Bonusová rada čarodejnic nemá totiž žádný efekt a babky si prostě dělají srandu.

9. Cháronova loďka má útulné podpalubí, kde si můžete i zašukat, pokud vás před tím nevyruší otravný spolubojovník.

kdo chce, ať klidně pokračuje :)
166813
Transformers 2 > Terminator 4 > Incr. Hulk > Wolverine > Doktor od jezera hrochů > Clash of the titans. Co mně naučil film Souboj Titánů 2010: 1. Míra sračkovitosti filmu mne stále dokáže překvapit. 2. Pokud se jmenujete Danny Huston a hrajete Poseidona ve filmu čerpající z řecké mytologie, neznamená to automaticky, že máte zaručeno více než jednu větu. 3. Pokud chcete vědět jestli jste Polobůh, zajděte do chrámu, kde Bůh zmasakruje partičku vojáků. Pokud přežijete, jste Polobůh a všichni kolem vás to budou pokládat za jasnou věc. 4. Sam Worthington je typ herce, který bez dobrého režiséra má herecký projev srovnatelný s houpacím koněm. 5. Chcete-li zabít Medůzu, vykašlete se na plánování. Prostě jděte do toho. Pokud budete mít štěstí, třeba vás osvítí a dojde vám, že by se pro lov hodilo nějaké zrcadlo.To se ale v zásadě používá tak, že do něj jednou kouknete a pak s mohutným řevem "This is Pandoraaaa" a se zavřenýma očima udělejte ve vzduchu otočku a máchněte při tom mečem. 6. Pokud náhodou někdy budete potřebovat létajícího koně, vyčkejte. Příjde sám. 7. Pokud při svém questu příjdete o celou partu věrných spolubojovníku a o jednu roštěnku, nepropadejte skepsi. Možná vám ji někdo oživí. Tu holku, samozřejmě. Parta věrných má smůlu. 8. Jestli vám někdo důvěryhodný radí abyste se zákeřných čarodejnic neptali na nic jiného, než kvůli čemu tam jdete, nemusíte ho poslouchat. Bonusová rada čarodejnic nemá totiž žádný efekt a babky si prostě dělají srandu. 9. Cháronova loďka má útulné podpalubí, kde si můžete i zašukat, pokud vás před tím nevyruší otravný spolubojovník. kdo chce, ať klidně pokračuje :)
0 0

popik

ja pokladal vzdycky za nejodpornejsi potvoru z puvodnich Titanu Kalibose/ba...ten me desil k posrání a jakej to byl hajzl panečku :D...v novym je to jen takovej zvireci hadrovej panák:-