Diskuze k článku Souboj Titánů: Recenze

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek
Mně vadilo, že nejodpornější monstrum z původního Souboje Titánů (Medůza) bylo v nové verzi pro změnu nejhezčí. A teď možná pár lidí naštvu, ale Medůza byla nejhezčí ženská z celého filmu. Kdyby si zašla k očnímu, tak si určitě nějakého milence, netrpícího ofidiofobií (ano, googlil jsem), najde:)
166807
Mně vadilo, že nejodpornější monstrum z původního Souboje Titánů (Medůza) bylo v nové verzi pro změnu nejhezčí. A teď možná pár lidí naštvu, ale Medůza byla nejhezčí ženská z celého filmu. Kdyby si zašla k očnímu, tak si určitě nějakého milence, netrpícího ofidiofobií (ano, googlil jsem), najde*:)*
0 0
Luc44: mě u monser více méně vadilo jen to, že Kraken byl dost podobný digi verzi Tima Rotha z Incredible Hulka...
166804
0 0

sidda

Jestli by se to tak skutečně dalo brát, tak ta první fatalita, kterou spáchal Kalibos na jednom z vojáků družiny, byla taktéž jak vytržená z GoW >>> rozervání vojáka na dva menší ;)
166796
Jestli by se to tak skutečně dalo brát, tak ta první fatalita, kterou spáchal Kalibos na jednom z vojáků družiny, byla taktéž jak vytržená z GoW >>> rozervání vojáka na dva menší *;)*
sidda
0 0
U mě taky zavládla spokojenost. Navíc malé pomrknutí na GoW pařany (skok na harpyji). Nevím jestli chtěné, nebo ne. Čert to vem. :+
166793
U mě taky zavládla spokojenost. Navíc malé pomrknutí na GoW pařany (skok na harpyji). Nevím jestli chtěné, nebo ne. Čert to vem. *:+*
0 0

Shushika

Tak to byl taky můj jediný argument :D, když mi to vmetla žena do tváře, musel jsem s ní souhlasit. Samotnýho mě to napadlo, když vylejzal Kraken. Prostě části Krakena chvílema vypadaly jak škorpioni, ehm povrh ?) Medůzy jakbysmet a vlasntě jediný trochu odlišný byly ty lítající mrchy. A titul nejslabší "masky" vyhrál Uhlík (jak jsme si o překřtili :D )
166792
Tak to byl taky můj jediný argument *:D*, když mi to vmetla žena do tváře, musel jsem s ní souhlasit. Samotnýho mě to napadlo, když vylejzal Kraken. Prostě části Krakena chvílema vypadaly jak škorpioni, ehm povrh *?)* Medůzy jakbysmet a vlasntě jediný trochu odlišný byly ty lítající mrchy. A titul nejslabší "masky" vyhrál Uhlík (jak jsme si o překřtili :D )
Shushika
0 0
Luc44: monster (potažmo mýtických stvoření) tam moc nebylo, přece. Nebo ti škorpióni připadali jako Kraken a Medůza a ty lítající mrchy? A i kdyby...ehm, přece vyšly z rukou téhož olympského stvořitele...:D
166789
Luc44: monster (potažmo mýtických stvoření) tam moc nebylo, přece. Nebo ti škorpióni připadali jako Kraken a Medůza a ty lítající mrchy? A i kdyby...ehm, přece vyšly z rukou téhož olympského stvořitele...*:D*
0 0
Totalni ale totalni zklamani ... jestli to ma byt vazne trilogie, tak at to radeji netoci ... v 3D byly snad jen titulky :) zmatek, chaozzz, nepromysleny, absence buba = - 2*, jakakoliv dejova linie, chybí ... 3*
166787
0 0
A mně se to líbilo, za 99 Kč jsem dostal přesně tu porci zábavy, v kterou jsem doufal. 7/10 Jak píše KarelR níže, změny oproti původnímu oceňuji, koukat na úplně stejný příběh bych fakt nechtěl... snad jediná výhrada směřuje ke výtvarné stylizaci monster - jedno jako druhé
166785
0 0
Moja recenzia: No to si snad niekto robi prdel???!!!:(
166784
Moja recenzia: No to si snad niekto robi prdel???!!!*:(*
0 0
Eyw: Ješkovy voči... Za a) hodně štěstí s hledáním takového webu, za b)neznám tě jaký jsi člověk, ale recenze je alespoň dle učebnicových výkladů poddruh úvahy (velice, velice stručně řečeno) a úvaha je samozřejmě zcela subjektivní záležitostí. Hrát si na objektivitu je to nejnešťastnější, co by si jako budoucí recenzent mohl udělat. Ano, je fajn, když člověk vyzdvihne jak klady, tak zápory. A ano, Cival se s těmi klady tak nějak neobtěžoval. Ale třeba tam žádné neviděl, nebo si myslel, že čtenář zběhlý jeho recenzím si je sám domyslí ;), to už ti musí vysvětlit on sám. Mě jde čistě o konstatování - objektivita za každou cenu.
Další, o čem jsme se začali bavit je tuším zesměšňování tvého názoru. Alespoň si myslím, že já ho nezesměšňoval. Ať posoudí jiní. Taky jsem nikde nepsal, že by si to bezhlavě obhajovala na všech frontách, jen tvrdím, že pokud něco napíšeš, musíš počítat s tím, že na to možná budou druzí reagovat.
Pokud jsem psal, že by bylo nejdříve záhodno přečíst vícero textů, to nebylo žádné pohlavkování, ale dobrá rada. Opět nevím, kolik ti je a jaké jsou tvé osobní zkušenosti, ale vetšinou bývá fajn, když příjdeš mezi úplně nové lidi se nejprve rozkoukat a alespoň trochu nását místní atmosféru. To, že Cival nemá rád výpravné eposy, si myslím lehce vedle. Nemá pouze rád blbé filmy... Takto by se dalo pokračovat celou redakcí až po toho úplně posledního aktivního uživatele MZ....
To, co jsem psal o tom vynechávání, za tím si budu stát stůj co stůj. Ano, přeháněl jsem (což dělám velice často a rád), ovšem pokud by jsme jednali dle tvých konkrétních poznatků, brzo by jsme se k tomu dopracovali. Hollywood k tomu ostatně nemá se všema těma remakema a restartama daleko. Ovšem i tak - já nechci být odkázaný na něco jiného. Pokud jdu na remake filmu, rozhodně nemusím znát původní originál. Pleteš tu dvě analogie dohromady a to filmovou sérii, kde je jasné, že předchozí díly by jsi měla vidět a nové zpracování, nebo zpracování do jiného média jako takové. Neměl bych chtít vyžadovat číst každou knižní předlohu jenom proto, aby jsem v kině následně netápal. A nechci porovnávat, či nějak přenášet zkušenosti ze starých Titánů... Neměl by to chtít nikdo. Pokud se už tedy porovnává, fajn, proč ne. A zjevně je fajn, že noví Titáni jdou svou vlastní příběhovou linii. Ale aby jsem potřeboval k pochopení pohnutek postav jiný film? A by nebylo ani s přípravou starého filmu jasné, proč ta a ta postava jedná tak a tak? Přesně tohle je špatně a zrovna tohle Cival kritizoval... A ano, raději se budu u tří scén nudit, ale budu mít ve všem jasno, než aby jsem celou dobu "nestíhal", ale ve výsledku jak vyjdu z kina budu ty dvě hodiny považovat za naprosto promrhané, neb jako celek to vůbec nedávalo smysl...
166783
Eyw: Ješkovy voči... Za a) hodně štěstí s hledáním takového webu, za b)neznám tě jaký jsi člověk, ale recenze je alespoň dle učebnicových výkladů poddruh úvahy (velice, velice stručně řečeno) a úvaha je samozřejmě zcela subjektivní záležitostí. Hrát si na objektivitu je to nejnešťastnější, co by si jako budoucí recenzent mohl udělat. Ano, je fajn, když člověk vyzdvihne jak klady, tak zápory. A ano, Cival se s těmi klady tak nějak neobtěžoval. Ale třeba tam žádné neviděl, nebo si myslel, že čtenář zběhlý jeho recenzím si je sám domyslí ;), to už ti musí vysvětlit on sám. Mě jde čistě o konstatování - objektivita za každou cenu. Další, o čem jsme se začali bavit je tuším zesměšňování tvého názoru. Alespoň si myslím, že já ho nezesměšňoval. Ať posoudí jiní. Taky jsem nikde nepsal, že by si to bezhlavě obhajovala na všech frontách, jen tvrdím, že pokud něco napíšeš, musíš počítat s tím, že na to možná budou druzí reagovat. Pokud jsem psal, že by bylo nejdříve záhodno přečíst vícero textů, to nebylo žádné pohlavkování, ale dobrá rada. Opět nevím, kolik ti je a jaké jsou tvé osobní zkušenosti, ale vetšinou bývá fajn, když příjdeš mezi úplně nové lidi se nejprve rozkoukat a alespoň trochu nását místní atmosféru. To, že Cival nemá rád výpravné eposy, si myslím lehce vedle. Nemá pouze rád blbé filmy... Takto by se dalo pokračovat celou redakcí až po toho úplně posledního aktivního uživatele MZ.... To, co jsem psal o tom vynechávání, za tím si budu stát stůj co stůj. Ano, přeháněl jsem (což dělám velice často a rád), ovšem pokud by jsme jednali dle tvých konkrétních poznatků, brzo by jsme se k tomu dopracovali. Hollywood k tomu ostatně nemá se všema těma remakema a restartama daleko. Ovšem i tak - já nechci být odkázaný na něco jiného. Pokud jdu na remake filmu, rozhodně nemusím znát původní originál. Pleteš tu dvě analogie dohromady a to filmovou sérii, kde je jasné, že předchozí díly by jsi měla vidět a nové zpracování, nebo zpracování do jiného média jako takové. Neměl bych chtít vyžadovat číst každou knižní předlohu jenom proto, aby jsem v kině následně netápal. A nechci porovnávat, či nějak přenášet zkušenosti ze starých Titánů... Neměl by to chtít nikdo. Pokud se už tedy porovnává, fajn, proč ne. A zjevně je fajn, že noví Titáni jdou svou vlastní příběhovou linii. Ale aby jsem potřeboval k pochopení pohnutek postav jiný film? A by nebylo ani s přípravou starého filmu jasné, proč ta a ta postava jedná tak a tak? Přesně tohle je špatně a zrovna tohle Cival kritizoval... A ano, raději se budu u tří scén nudit, ale budu mít ve všem jasno, než aby jsem celou dobu "nestíhal", ale ve výsledku jak vyjdu z kina budu ty dvě hodiny považovat za naprosto promrhané, neb jako celek to vůbec nedávalo smysl...
0 0
Eyw: Člověk, kterej je schopnej moji recenzi shrnout do věty "Hnus hnus hnus!" si asi nějakou obšírnější reakci nezaslouží, takže to nechám plavat. Karel vždycky takovýhle lidi v diskuzích brání, ale pak ho daní lidé beztak usvědčí z naivity a že si nějakou argumentačně bohatší reakci nezaslouží (zvlášeť když je included objektivita, "i klady i zápory" apod. kecy)
166782
0 0
KarelR: Svoj názor na film som už vyjadril, takže pokiaľ som predtým uviedol, že je to jeden z najhorších blockbusterových scenárov poslednej doby (omnoho horší ako napr. Wolverine či Terminator Salvation), tak k tvrdeniu niekoho, že je to lepšie ako dôkladne premyslený originál, sa budem iba smiať.
166780
0 0

Eyw

Každému se člověk holt nezavděčí ;):)) Možná budeš mít víc štěstí u slečny nebo i paní Spáčilové (ach ten výběr :D) GL...
166779
Každému se člověk holt nezavděčí *;)**:))* Možná budeš mít víc štěstí u slečny nebo i paní Spáčilové (ach ten výběr *:D*) GL...
Eyw
0 0
Wow, větší nepochopení toho, co se snažím říct, jsem ještě nezažil. Budu to vysvětlování asi ještě muset trénovat... :D
166778
Wow, větší nepochopení toho, co se snažím říct, jsem ještě nezažil. Budu to vysvětlování asi ještě muset trénovat... *:D*
0 0
Dobrá, budu toto respektovat a najdu si jiný web, kde nebudou publikovány recenze, místo kterých by se dalo napsat jen "Hnus hnus hnus!".
Já sama mám za sebou jen málo svých recenzí a to výhradně hudebních, ale jsem si jistá, že vždy jsem se snažila hledat jak zápory tak klady i v žánrech, které se mě osobně nelíbí. Rozhodně bych si nedovolila cpát čtenáři svoje zaujaté myšlenky horem spodem.
Každý máme jiný vkus, takže jdu hledat jinam... Baj baj ! :o)
166776
Dobrá, budu toto respektovat a najdu si jiný web, kde nebudou publikovány recenze, místo kterých by se dalo napsat jen "Hnus hnus hnus!". Já sama mám za sebou jen málo svých recenzí a to výhradně hudebních, ale jsem si jistá, že vždy jsem se snažila hledat jak zápory tak klady i v žánrech, které se mě osobně nelíbí. Rozhodně bych si nedovolila cpát čtenáři svoje zaujaté myšlenky horem spodem. Každý máme jiný vkus, takže jdu hledat jinam... Baj baj ! :o)
0 0

Eyw

Inu, co se týče objektivnosti (je to velkej rozdíl oproti objektivitě? :), tak na její zachování se v místních kruzích (čímž nemyslím jen tenhle web) moc nehraje. Naopak se spíš minimalizuje a volání po ní nemá velkého smyslu, jelikož se dá lehce dojít k tomu, že něco takového u recenzování filmů v podstatě neexistuje. Prostým důvodem její absence je potom především to, že číst rádoby-objektivní recenze, které stejně nesou hlavně názor autora, ale snaží se tvářit, že tomu tak je jen z malé míry, například mě vůbec nebaví číst. Neřeknou mi totiž o filmu to, co potřebuju. Já chápu současnou situaci (většiny) českých internetových recenzí tak, že by si měl člověk najít autory, z jejichž názorů si dokáže vytáhnout to pro sebe potřebné, a spíš spoléhat na ně, než se snažit něco vyčíst z tuny rozmanitých textů, které se můžou tvářit objektivně jak chtějí, ale když jsou protichůdné, člověk nikdy nezjistí, v čem by ta objektivita měla ležet.
166774
Eyw
0 0

sidda

:D
166773
*:D*
sidda
0 0
KARLOS:
Věz, že v recenzi má být objektivnost zachována v maximální míře, ačkoliv se nedá nikdy dodržet na 100%. To, že většinou toto nebývá pravidlem, neznamená, že je to v pořádku. Samozřejmě názor autora je vítán, ale v odborné publicistice nemusí nikoho zajímat. Ano, je to jediná recenze, kterou jsem tu četla, opět nevidím důvod, proč bych k ní nemohla mít pár poznámek jen proto, že "tady je tenhle styl normální".
Teď nevím, jestli si četl pozorně, ale já uvádím důvody, proč se mi ten film líbí, i výtky, které k němu mám.
Každý ví, že nový Souboj Titánů je postaven na původní verzi z roku 1981, takže ten, kdo bude chtít pochopit novou verzi, se bude aspoň okrajově zajímat o tu původní, aby byl v obraze. Z toho potom vyplývá pochopení vztahů a děje, v neposlední řadě i narážku na Boba. To, co jsi napsal v posledním odstavci, je tedy jen už překrucování toho, co jsem napsala.

Rychnove, poznámky o 3. světové jsou nesmírně vtipné, ale úplně mimo. Pokud se rozhodnu pokračovat ve své aktivitě, pak si jistě přečtu i další recenze filmů, které jsem viděla. Někde ale začít musím, ne? Rejpavost je sice věc hezká, ale každý by si měl uvědomit hranice mezi nezbedným pošťuchováním a bezpáteřním urážením.
166772
KARLOS: Věz, že v recenzi má být objektivnost zachována v maximální míře, ačkoliv se nedá nikdy dodržet na 100%. To, že většinou toto nebývá pravidlem, neznamená, že je to v pořádku. Samozřejmě názor autora je vítán, ale v odborné publicistice nemusí nikoho zajímat. Ano, je to jediná recenze, kterou jsem tu četla, opět nevidím důvod, proč bych k ní nemohla mít pár poznámek jen proto, že "tady je tenhle styl normální". Teď nevím, jestli si četl pozorně, ale já uvádím důvody, proč se mi ten film líbí, i výtky, které k němu mám. Každý ví, že nový Souboj Titánů je postaven na původní verzi z roku 1981, takže ten, kdo bude chtít pochopit novou verzi, se bude aspoň okrajově zajímat o tu původní, aby byl v obraze. Z toho potom vyplývá pochopení vztahů a děje, v neposlední řadě i narážku na Boba. To, co jsi napsal v posledním odstavci, je tedy jen už překrucování toho, co jsem napsala. Rychnove, poznámky o 3. světové jsou nesmírně vtipné, ale úplně mimo. Pokud se rozhodnu pokračovat ve své aktivitě, pak si jistě přečtu i další recenze filmů, které jsem viděla. Někde ale začít musím, ne? Rejpavost je sice věc hezká, ale každý by si měl uvědomit hranice mezi nezbedným pošťuchováním a bezpáteřním urážením.
0 0

Eyw

Tak ono je to, jak řek Cameron, spíš 2.5D. Tudíž se to spíš jenom tváří trojrozměrně. Vepředu je to hlavní (Kraken, loď...), vzadu je to rozmazaný a člověk si říká, že by mu bez těch brejlí bylo asi veselejc. A u soubojů je větší problém akorát ve chvíli, kdy se začne fakt hodně klepat kamera (čehož jsem si všimnul asi dvakrát za film), a člověk si říká, že přosně kvůli tomuhle nechce Michael Bay točit ve 3D. Ví, že by to při jeho stylu dopadlo takhle.
166770
Eyw
0 0