Diskuze k článku Souboj Titánů: Recenze

příspěvky 61 - 80 Napsat příspěvek
Tsss... se mi druhá půlka příspěvku smázla! :o) Tak znovu...

Fakt, že jdu proti proudu, nedává nikomu právo brát mi můj názor a zesměšňovat ho.
Já rozhodně netvrdím, že nová verze je lepší než původní. Co se týče mého tvrzení domyšlenějšího děje, měla jsem na mysli např. detaily kolem vypuštění Krakena a jiné přepracované zápletky. Nemám oba filmy dostatečně prostudované, takže do hlubší debaty bych se nepouštěla. A už nevím, co jsem psala předtím...

S Karlem v podstatě souhlasím.
Na 3D jsem ale bohužel nebyla. Zajímalo by mě, jak byly scény třeba s útokem Krakena, honičkou na Pegasovi, zjevením Háda nebo připlutím Charonovy "archy" zdařilé ve 3D obraze. Některé bitky byly nepřehledné i ve 2D... :o)
166767
Tsss... se mi druhá půlka příspěvku smázla! :o) Tak znovu... Fakt, že jdu proti proudu, nedává nikomu právo brát mi můj názor a zesměšňovat ho. Já rozhodně netvrdím, že nová verze je lepší než původní. Co se týče mého tvrzení domyšlenějšího děje, měla jsem na mysli např. detaily kolem vypuštění Krakena a jiné přepracované zápletky. Nemám oba filmy dostatečně prostudované, takže do hlubší debaty bych se nepouštěla. A už nevím, co jsem psala předtím... S Karlem v podstatě souhlasím. Na 3D jsem ale bohužel nebyla. Zajímalo by mě, jak byly scény třeba s útokem Krakena, honičkou na Pegasovi, zjevením Háda nebo připlutím Charonovy "archy" zdařilé ve 3D obraze. Některé bitky byly nepřehledné i ve 2D... :o)
0 0
Když vidím ten řádek následovaný armádou smajlíků, vzpomínám si na ten post o trochu níž...

V pohodě, já cizí názory respektuju. Pokud by si nová duše přečetla i pár dalších recenzí a diskuzí, tak by viděla že trocha toho rejpání (ať u recenzentů, tak diskutujících) je tu na denním pořádku a nedělala by z toho třetí světovou. Jen doufám že jí to neodradí a bude se dál hojně připojovat do diskuzí, protože její věcné příspěvky tu tvoří světlou vyjímku.:+
166768
Když vidím ten řádek následovaný armádou smajlíků, vzpomínám si na ten post o trochu níž... V pohodě, já cizí názory respektuju. Pokud by si nová duše přečetla i pár dalších recenzí a diskuzí, tak by viděla že trocha toho rejpání (ať u recenzentů, tak diskutujících) je tu na denním pořádku a nedělala by z toho třetí světovou. Jen doufám že jí to neodradí a bude se dál hojně připojovat do diskuzí, protože její věcné příspěvky tu tvoří světlou vyjímku.*:+*
0 0
Eyw:Film jsem neviděl, takže hádat se nebudu, ALE... Jak už Cival několikrát vysvětloval, recenze NENÍ objektivní médium... A když se někomu z redakkce něco nelíbí, tak to řekne na rovinu. Bez příkras. Ano, styl zdejších recenzí vyhledávat nemusíš a máš raději pseudo objektivnost, ale k objektivnosti se nikdy nepřiblížíš. Nehledě na to, že pokud si sem zabruslila poprvé, a hned reagovala na zdejší styl psaní, pak je to opravdu jen na těch několik smajlíků...
Co se týče tvého názoru, myslím, že ti ho nikdo nebere. Nečekej, že se ale neozvou jiní, kterým scénář připadá jako blábol (a Cival na rozdíl od tebe uvedl důvody, proč si o tom filmu myslí, že je to blábol)...
ad domýšlení děje: Pak by samozřejmě asi stačily, alespoň dle tvých slov, aby film sestával ze čtyř scén - úvod, kde se ukážou postavy (ale představovat je nemusíme, neb si to každý chytrý divák domyslí), scéna, ve které se řekne jaký je problém, nakonec se ukáže jak to dopadlo a jako závěr přihodíme sťastný a dobrý konec, který má za úkol ospravedlnit ty tři scény předešlé... Zřejmě?
166762
Eyw:Film jsem neviděl, takže hádat se nebudu, ALE... Jak už Cival několikrát vysvětloval, recenze NENÍ objektivní médium... A když se někomu z redakkce něco nelíbí, tak to řekne na rovinu. Bez příkras. Ano, styl zdejších recenzí vyhledávat nemusíš a máš raději pseudo objektivnost, ale k objektivnosti se nikdy nepřiblížíš. Nehledě na to, že pokud si sem zabruslila poprvé, a hned reagovala na zdejší styl psaní, pak je to opravdu jen na těch několik smajlíků... Co se týče tvého názoru, myslím, že ti ho nikdo nebere. Nečekej, že se ale neozvou jiní, kterým scénář připadá jako blábol (a Cival na rozdíl od tebe uvedl důvody, proč si o tom filmu myslí, že je to blábol)... ad domýšlení děje: Pak by samozřejmě asi stačily, alespoň dle tvých slov, aby film sestával ze čtyř scén - úvod, kde se ukážou postavy (ale představovat je nemusíme, neb si to každý chytrý divák domyslí), scéna, ve které se řekne jaký je problém, nakonec se ukáže jak to dopadlo a jako závěr přihodíme sťastný a dobrý konec, který má za úkol ospravedlnit ty tři scény předešlé... Zřejmě?
0 0
Pánové, někdy vás fakt nechápu. Jednou za čas sem někdo přijde namísto nemístnejch výkřiků do prázdna argumentovat, a nikdo neumí nic lepšího, než si hrát na velký borce a novou duši zesměšňovat. Not cool :-

Eyw: Co se týče příběhu, určitě bych neřekl, že je lepší než ten z roku 81'. Ten funguje skvěle proto, že jede podle nejprověřenějších klišé, musím ale říct, že se mi úpravy v nové verzi líbily. Samozřejmě si člověk musí odmyslet to, jak se do filmu dostaly (přestříhávání a přetáčení na poslední chvíli), určitě ale bylo fajn nekoukat podruhý na úplně to samý. To by z toho remaku dělalo naprosto zbytečnou věc (ne, to není nahrávka na smeč), takhle se aspoň dalo fandit novýmu páru. A furt ve mně žije dojem, že je ten film od půlky děsně nabitej. Zítřejší druhá projekce ve 2D mě v tom snad utvrdí, protože to v třetím rozměru kapku ztrácelo na přehlednosti a bylo dobře viděl, že ta konverze nebylo moc dobrá idea přinejmenším kvůli akci.
166766
Pánové, někdy vás fakt nechápu. Jednou za čas sem někdo přijde namísto nemístnejch výkřiků do prázdna argumentovat, a nikdo neumí nic lepšího, než si hrát na velký borce a novou duši zesměšňovat. Not cool *:-* Eyw: Co se týče příběhu, určitě bych neřekl, že je lepší než ten z roku 81'. Ten funguje skvěle proto, že jede podle nejprověřenějších klišé, musím ale říct, že se mi úpravy v nové verzi líbily. Samozřejmě si člověk musí odmyslet to, jak se do filmu dostaly (přestříhávání a přetáčení na poslední chvíli), určitě ale bylo fajn nekoukat podruhý na úplně to samý. To by z toho remaku dělalo naprosto zbytečnou věc (ne, to není nahrávka na smeč), takhle se aspoň dalo fandit novýmu páru. A furt ve mně žije dojem, že je ten film od půlky děsně nabitej. Zítřejší druhá projekce ve 2D mě v tom snad utvrdí, protože to v třetím rozměru kapku ztrácelo na přehlednosti a bylo dobře viděl, že ta konverze nebylo moc dobrá idea přinejmenším kvůli akci.
0 0

Bazinga do Rychnova

Tenzrychnova: Třeba jsem mluvila o tobě... ;););););)
166763
Tenzrychnova: Třeba jsem mluvila o tobě... *;)**;)**;)**;)**;)*
Bazinga do Rychnova
0 0

Eyw

Ale v příspěvku od duro je tvoje věta.;)
166761
Ale v příspěvku od duro je tvoje věta.*;)*
Eyw
0 0
No, když jdeš proti názoru všech ostatních, tak se není čemu divit, ale upřímně s tím prohlášením, že příběh byl podle tebe lépe domyšlen, než u verze z '81, jsi trochu přestřelila. Jednak je původní děj mnohem lépe vyřešen vztah mezi jednotlivými postavami a taky máš pocit, že jde o hrdinskou výpravu, tady to bylo nemastný neslaný.;)
166760
No, když jdeš proti názoru všech ostatních, tak se není čemu divit, ale upřímně s tím prohlášením, že příběh byl podle tebe lépe domyšlen, než u verze z '81, jsi trochu přestřelila. Jednak je původní děj mnohem lépe vyřešen vztah mezi jednotlivými postavami a taky máš pocit, že jde o hrdinskou výpravu, tady to bylo nemastný neslaný.*;)*
0 0

Pusinka pro pusinky

Koukám, že jsem tu mezi experty, kteří si dovolí shodit můj názor, aniž by k tomu řekli něco věcného. Bra-vo! Vážně mě neurazí filmový "znalec", který tu napíše jeden řádek hov*en následovaný armádičkou smajlíků a tváří se jako hvězda. Doufala jsem v diskuzi o filmu, ne slovíčkaření a bezvýznamné tlachání. Takže až budete mít něco k věci, pak mě to bude zajímat (a předpokládám, že nejen mě).
166759
Pusinka pro pusinky
0 0

O,o

Průjem titánských rozměrů... 260,- Kč v prde** za prachobyčejný odpad. Alespoň že prostředí se líbilo. Bubo bylo jedno velké FUCK YOU! původnímu Clash... Přesně jak se pravilo v odvážných palcích... Škoda.
166758
O,o
0 0

Malá reakce na reakci na recenzi

Právě osobitý humor a všudypřítomné narážky na cokoliv jsou základním kamenem zdejšího týmu recenzentů. A proto je to tady tak fajn:+ A tak i přispěvek Eyw beru jako dobrý vtip, který sem výborně zapadá. Vítej!:D:D:D
166757
Právě osobitý humor a všudypřítomné narážky na cokoliv jsou základním kamenem zdejšího týmu recenzentů. A proto je to tady tak fajn*:+* A tak i přispěvek Eyw beru jako dobrý vtip, který sem výborně zapadá. Vítej!*:D**:D**:D*
Malá reakce na reakci na recenzi
0 0
?)

Pôvodne som sem chcel napísať svoj komentár k filmu, bezprostredne po tom, čo som ho vzhliadol, no stačilo mi prečítať si reakciu pár postov pod touto a usúdil som, že je najvyšší čas ísť spať ... dobrú.
166756
*?)* Pôvodne som sem chcel napísať svoj komentár k filmu, bezprostredne po tom, čo som ho vzhliadol, no stačilo mi prečítať si reakciu pár postov pod touto a usúdil som, že je najvyšší čas ísť spať ... dobrú.
0 0
;):-
166754
*;)**:-*
0 0
"Ba co víc, příběh tu byl dle mě lépe domyšlen, než u verze z '81."

:D:D:D

:-
166753
"Ba co víc, příběh tu byl dle mě lépe domyšlen, než u verze z '81." *:D**:D**:D* *:-*
0 0

Malá reakce na recenzi

Souboj Titánů jsem viděla a vůbec toho nelituji, což bohužel nemůžu tvrdit třeba u takového Avatara. Pan kritik tu odsuzuje formu "epického hrdinného eposu", ale možná si dost dobře neuvědomil, že právě o to tu jde. Každý, kdo se chystá na tento film, by si to měl uvědomit, aby se pak nedivil, co že je to za héroickou slátaninu.
Uznávám, že scénář někdo vyplivl během jednoho večera ve společnosti lahve laciného vína.
Na rozdíl od původních Titánu jsem se nestačila nudit, čemuž dopomohly právě ty nejvíce kritizované scény "hup na krávu a je tele". Zasvěcený divák si dá dvě a dvě dohromady a ochočené škorpiony už může brát jako parádní úlet. Ba co víc, příběh tu byl dle mě lépe domyšlen, než u verze z '81.
Vtip se sovou shledávám jako celkem zdařilý pro toho, kdo viděl původní Titány. Naopak při pohledu na Krakena se mi též vybavila "vodní Godzila". Ještě bych vytkla krásku Medůzu... mně se líbila, což naneštěstí odporuje záměru oné bohyně. Herecké výkony snad ani posuzovat nechci, jednu poznámku si ale neodpustím a to, že Andromeda byla málo vyděšená. :o)
Hudba, ač místy velmi velmi burácivá, se k mýtickému tématu myslím hodila. Jen jako rušivý element na mě působila přesně dodržovaná choreografie s frázováním hudby.
Pokud mohu něco vzkázat autorovi recenze, očekávala bych více objektivnosti a ne očividné znechucení hned v prvních větách, které pokračuje v duchu "Všechno špatně, všechno špatně!", i když se nejedná o film roku...

Eyw
166752
Souboj Titánů jsem viděla a vůbec toho nelituji, což bohužel nemůžu tvrdit třeba u takového Avatara. Pan kritik tu odsuzuje formu "epického hrdinného eposu", ale možná si dost dobře neuvědomil, že právě o to tu jde. Každý, kdo se chystá na tento film, by si to měl uvědomit, aby se pak nedivil, co že je to za héroickou slátaninu. Uznávám, že scénář někdo vyplivl během jednoho večera ve společnosti lahve laciného vína. Na rozdíl od původních Titánu jsem se nestačila nudit, čemuž dopomohly právě ty nejvíce kritizované scény "hup na krávu a je tele". Zasvěcený divák si dá dvě a dvě dohromady a ochočené škorpiony už může brát jako parádní úlet. Ba co víc, příběh tu byl dle mě lépe domyšlen, než u verze z '81. Vtip se sovou shledávám jako celkem zdařilý pro toho, kdo viděl původní Titány. Naopak při pohledu na Krakena se mi též vybavila "vodní Godzila". Ještě bych vytkla krásku Medůzu... mně se líbila, což naneštěstí odporuje záměru oné bohyně. Herecké výkony snad ani posuzovat nechci, jednu poznámku si ale neodpustím a to, že Andromeda byla málo vyděšená. :o) Hudba, ač místy velmi velmi burácivá, se k mýtickému tématu myslím hodila. Jen jako rušivý element na mě působila přesně dodržovaná choreografie s frázováním hudby. Pokud mohu něco vzkázat autorovi recenze, očekávala bych více objektivnosti a ne očividné znechucení hned v prvních větách, které pokračuje v duchu "Všechno špatně, všechno špatně!", i když se nejedná o film roku... Eyw
Malá reakce na recenzi
0 0

Paegas

černej ferrari Pegas mě dostal...8)
166735
černej ferrari Pegas mě dostal...*8)*
Paegas
0 0
Tuhle sobotu jsem udělal dost velkou kravinu .. šel jsem na Souboj Titánů 3D, kdybych si přečetl recenzi jako první nevyhodil bych dvě stovky do kanálu ...
No zpět k filmu :
Naprosto souhlasím s věškerými komentáři pod touto recenzí, protože abych napsal něco co tady ještě nebylo - to nelze .. ?)
166731
Tuhle sobotu jsem udělal dost velkou kravinu .. šel jsem na Souboj Titánů 3D, kdybych si přečetl recenzi jako první nevyhodil bych dvě stovky do kanálu ... No zpět k filmu : Naprosto souhlasím s věškerými komentáři pod touto recenzí, protože abych napsal něco co tady ještě nebylo - to nelze .. *?)*
0 0
Konečně jsem měl možnost film vidět a hm-můžu tady být sprostý?*:)
Iritující je na tomto filmu snad všechno. Člověk ani nepozná, kdo je dobrý herec, protože všichni mají ve scénáři takové bláboly, že i dobrý herec vypadá fakt divně. Příběh je naprosto hroznej, gradace žádná(jen doufaná), akční scény nijaké- i já bych věděl lepší(a že na akci zase tolik nejsem). Přiznám se, že jsem snad doted asi ani nepochopil pointu a příběh. Jak že to je? Přišlo mě, že postavy se chovají naprosto debilně a iracionálně. Motivace postav je vyloženě směšná. Rozhodně nedoporučuju-je to blbost.
166730
Konečně jsem měl možnost film vidět a hm-můžu tady být sprostý?*:) Iritující je na tomto filmu snad všechno. Člověk ani nepozná, kdo je dobrý herec, protože všichni mají ve scénáři takové bláboly, že i dobrý herec vypadá fakt divně. Příběh je naprosto hroznej, gradace žádná(jen doufaná), akční scény nijaké- i já bych věděl lepší(a že na akci zase tolik nejsem). Přiznám se, že jsem snad doted asi ani nepochopil pointu a příběh. Jak že to je? Přišlo mě, že postavy se chovají naprosto debilně a iracionálně. Motivace postav je vyloženě směšná. Rozhodně nedoporučuju-je to blbost.
0 0
Včera jsem měl možnost shlídnout 2Dčko.Kinožážitek umě tak 65%,na to že se to točilo tak dlouho,tak to mohlo být lepší.Je tam plno nelogičností ale stím se čovek musí poprat.Kraken je krááásnej,ale něco tomu filmu prostě chybí.
166725
0 0
Tak potom co sem tady četl,jsem asi moc nečekal, protože já jsem teda celkem spokojený. Byl jsem na 2D,takže v poho. Žádný problémy s obrazem. Triky ucházející(tedy až na Medusu,která my tam vůbec nesedla,což možná bylo spíš způsobeno jejím "vzhledem"), hudba dobrá, herci,no oskarový výkony jsem od ně neočekával,takže dobrý(Mikkelsen vede) a akce povedená. Samozřejmě tam bylo dost nelogičností a celkově to hodně rychle odsejpalo(tudíž ne moc scén objasňující pozadí postav,jejich motivací atd.),což ale bylo hlavní plus. To nejdůležitější, tedy to že jsem se nenudil, bylo splněno. Což od blockbusteru vlastně i celkem očekávám;)
166609
Tak potom co sem tady četl,jsem asi moc nečekal, protože já jsem teda celkem spokojený. Byl jsem na 2D,takže v poho. Žádný problémy s obrazem. Triky ucházející(tedy až na Medusu,která my tam vůbec nesedla,což možná bylo spíš způsobeno jejím "vzhledem"), hudba dobrá, herci,no oskarový výkony jsem od ně neočekával,takže dobrý(Mikkelsen vede) a akce povedená. Samozřejmě tam bylo dost nelogičností a celkově to hodně rychle odsejpalo(tudíž ne moc scén objasňující pozadí postav,jejich motivací atd.),což ale bylo hlavní plus. To nejdůležitější, tedy to že jsem se nenudil, bylo splněno. Což od blockbusteru vlastně i celkem očekávám*;)*
0 0
SPOILERY SPOILERY SPOILERY Jako fajn, ale "OBĚTUJEME ANDROMEDU, ABY NIKDO JINY NEZEMŘEL" a než se ten blbec Kraken rozhodne povečeřet, tak zničí půlku města... Pak přijede Perseus, nechá ho zkamenět, to obří hovado se rozpadne na několik kousku a tím zabije další lidi, včetně krále... Hehe...
166578
0 0