Diskuze k článku Harry Potter a Princ dvojí krve: Recenze

S jednou věcí udělal tennhle film pokrok Hlášky !
172143
0 0
Já jsem chtěl k tomuto filmu napsat už předtím svou recenzi ,ale nebyl čas ,proto to ted napravím. Tento díl patří k nejslapším ze všech ,ale má na to právo ,protože i samotná kniha nebyla nic moc. Tento film měl za úkol jen jedno vysvětlit nám co jsou viteály ,protože se o nich bude skoro celý příští Harry Potter. Já začnu s klady ,kterých v tomto filmu není ,ale mnoho. Za prvé je to solidní herecký víkon Rupert Grint, Tom Felton dostaly konečně více prostoru a musím říct že nesklamali. Za druhé je tu dobře vidět začínající vztah Rona a Hermiony ,i když vás pak omrzí se na ně neustále dívat ,jak se na sebe mračí. Za třetí konečně se tu vyskytuje nějakej ten vtip a atd.:D
Tak ted ty zápory ,kterých je tu mraky. Jde vidět že David Yates se velmi sostředil na milostné vztahy. Já říkám ano ,protože o tom skoro ta kniha je ,ale on se měl také soustředit na ostatní páry a né jen na ty dva hlavní ,které vás vůbec nezajímají, protože jde vidět jak to s nimi dopadne.
Proč se zničilo Doupě Weasleyům stejně bude v příštím díle stát jako by se nic nestalo:( . Místo jejich útoku měli třeba představit Billa Wesleyho ,kterej je podle mě pro příští díl velmi důležitý :+. Jinak žádné jiné výhrady ohledně dobrodružství Harryho a Brumbála nemám. Až na ten konec ,kde se mohla odehrát menš bitva nebo se mohlo aspon něco (jako v knize) letmo říci mohli. Díky tomu mohli dát více prostoru vedlejším postavám?)8)
171709
Já jsem chtěl k tomuto filmu napsat už předtím svou recenzi ,ale nebyl čas ,proto to ted napravím. Tento díl patří k nejslapším ze všech ,ale má na to právo ,protože i samotná kniha nebyla nic moc. Tento film měl za úkol jen jedno vysvětlit nám co jsou viteály ,protože se o nich bude skoro celý příští Harry Potter. Já začnu s klady ,kterých v tomto filmu není ,ale mnoho. Za prvé je to solidní herecký víkon Rupert Grint, Tom Felton dostaly konečně více prostoru a musím říct že nesklamali. Za druhé je tu dobře vidět začínající vztah Rona a Hermiony ,i když vás pak omrzí se na ně neustále dívat ,jak se na sebe mračí. Za třetí konečně se tu vyskytuje nějakej ten vtip a atd.*:D* Tak ted ty zápory ,kterých je tu mraky. Jde vidět že David Yates se velmi sostředil na milostné vztahy. Já říkám ano ,protože o tom skoro ta kniha je ,ale on se měl také soustředit na ostatní páry a né jen na ty dva hlavní ,které vás vůbec nezajímají, protože jde vidět jak to s nimi dopadne. Proč se zničilo Doupě Weasleyům stejně bude v příštím díle stát jako by se nic nestalo*:(* . Místo jejich útoku měli třeba představit Billa Wesleyho ,kterej je podle mě pro příští díl velmi důležitý *:+*. Jinak žádné jiné výhrady ohledně dobrodružství Harryho a Brumbála nemám. Až na ten konec ,kde se mohla odehrát menš bitva nebo se mohlo aspon něco (jako v knize) letmo říci mohli. Díky tomu mohli dát více prostoru vedlejším postavám*?)**8)*
0 0

Shlédnuto vícekrát

Film jsem opravdu viděl několikrát a v podstatě doufám, že tato výpl před finálem bude fungovat dodatečně, až uvidíme poslední díly. Osobně se na závěrečné díly ani moc netěšim. Kniha mě zase tolik nenadchla(čekal jsem mnohem více), ale doufám, že filmová podoba bude více odsépat. Po totmto díle mě už zajímá jen pár scén, které bych chtěl vidět na plátně, ale to mě stačí až na dvd. Do kina na to asi nepůjdu(i když-mě vždycky někdo ukecá, takže...:)).
151938
Film jsem opravdu viděl několikrát a v podstatě doufám, že tato výpl před finálem bude fungovat dodatečně, až uvidíme poslední díly. Osobně se na závěrečné díly ani moc netěšim. Kniha mě zase tolik nenadchla(čekal jsem mnohem více), ale doufám, že filmová podoba bude více odsépat. Po totmto díle mě už zajímá jen pár scén, které bych chtěl vidět na plátně, ale to mě stačí až na dvd. Do kina na to asi nepůjdu(i když-mě vždycky někdo ukecá, takže...*:)*).
Shlédnuto vícekrát
0 0
neviem mi nekto pomoct? hladam rozbor filmu co tu bol ale nevim kde som to nasiel, bolo napisane co zo 6 knihy sem nedali a neviem to najst ten clanok...
150554
0 0
Špatný film to není. Jen není tak dobrý, jak bychom chtěli:-). S tou smrtí Brumbála mě také vytočili. Nechápu, proč to oproti knize změnili. Takhle to působí dost divně.
149156
0 0

viděno 06/10:

100 min. stopáž by stačila, spousta věcí se děla bez toho aniž bych chápal proč (učebnice; minulost, přítomnost prince dvojí krve; partičku kolem H. B. Carter, atd.). Lenka L. je jedna z nejoriginálnějších a nejmilejších postav, škoda že nemá tolik prostoru i když pořád dopadle lépe, než Voldemort-Fiennes. Gandalf v jeskyni potěšil. Jako prolog k pokračování fajn, ale samostatný film nutná vata.
145727
viděno 06/10:
0 0

Pár postřehů z Prince

Během těch pár projekcí, během nichž jsem zkouknul Prince, se mi povedlo postřehnout pá takových zajímavých perliček, které běžnému divákovi snadno uniknou:
Spoilery:
1. v jednom z trailerů bylo ve scéně v obilí či žitě vidět, jak Ginny přijde o svojí hůlku, resp. je odzbrojena. Ve filmu však tuto scénu vystřihli, avšak stopa zůstala. Když totiž Harry vyšle proti Šedohřbetovi kouzlom je vidět, že se Ginny narovnává => tedy před tím se musela pro něco zohýbat. Že by ona hůlka?

2. když se Smrtijedi dostanou do přes Rozplývavou skříň do komnaty, je v pozadí vidět jedna ze šachových figurek, kterou jsme mohli vidět v prvním díle.

3. když Bela ničí Velkou síň, v pozadá jsou vidět přesýpací hodiny jednotlivých kolejí. Pořadí je: Nebelvír, Mrzimor?, Zmijozel?, Havraspár.

4. Když pak Smrtijedi se Snapem jsou po bradavické chodbě, míjí dva studenty bež žádného násilí. A pak že jsou zlí:D

5. na Rona jde během konkurzu na brankáře 6 střel
8)
143503
Během těch pár projekcí, během nichž jsem zkouknul Prince, se mi povedlo postřehnout pá takových zajímavých perliček, které běžnému divákovi snadno uniknou: Spoilery: 1. v jednom z trailerů bylo ve scéně v obilí či žitě vidět, jak Ginny přijde o svojí hůlku, resp. je odzbrojena. Ve filmu však tuto scénu vystřihli, avšak stopa zůstala. Když totiž Harry vyšle proti Šedohřbetovi kouzlom je vidět, že se Ginny narovnává => tedy před tím se musela pro něco zohýbat. Že by ona hůlka? 2. když se Smrtijedi dostanou do přes Rozplývavou skříň do komnaty, je v pozadí vidět jedna ze šachových figurek, kterou jsme mohli vidět v prvním díle. 3. když Bela ničí Velkou síň, v pozadá jsou vidět přesýpací hodiny jednotlivých kolejí. Pořadí je: Nebelvír, Mrzimor?, Zmijozel?, Havraspár. 4. Když pak Smrtijedi se Snapem jsou po bradavické chodbě, míjí dva studenty bež žádného násilí. A pak že jsou zlí:D 5. na Rona jde během konkurzu na brankáře 6 střel *8)*
Pár postřehů z Prince
0 0
Film se mi celkově líbil, i když přiznám se, že 5 se mi líbila víc... Hlavně to podstatné zkrácení, je jasné, že se vše do filmu nevejde, ale více bojových scén by nezaškodilo. A navíc - scéna, kdy zabíjí Brumbála - Harry by měl být pod pláštěm a ,,zamrzlý", ve filmu jen stál a čekal pod schody a v klídku poslouchal, jak zabíjí Brumbála, to mě docela vytočilo. No, těším se na sedmičku, resp. na sedmičky :D
143464
Film se mi celkově líbil, i když přiznám se, že 5 se mi líbila víc... Hlavně to podstatné zkrácení, je jasné, že se vše do filmu nevejde, ale více bojových scén by nezaškodilo. A navíc - scéna, kdy zabíjí Brumbála - Harry by měl být pod pláštěm a ,,zamrzlý", ve filmu jen stál a čekal pod schody a v klídku poslouchal, jak zabíjí Brumbála, to mě docela vytočilo. No, těším se na sedmičku, resp. na sedmičky *:D*
0 0
Všechny filmy o Harrym Potterovi jsou báječně natočený a prostě skvělí herci a všechno!!!Princ dvojí krve se režisérovi velmi povedl.Zasmějete se,napíná vás to,něco vás tam i mrzí ae je to krásný film.Už se těšim na poslední relikvie smrti mohlo by to být ae dřív než až ve 2010bo 2011:??:(Miluju tyhle filmy...
141011
0 0
Tak napodruhé ještě lepší než napoprvé. Naprosto úžasné, Yates je génius! :+
139871
Tak napodruhé ještě lepší než napoprvé. Naprosto úžasné, Yates je génius! *:+*
0 0
nevím co tomu mám dát asi 6/10 co jinýho ale sem rád že jsem to viděl...
...v kině. ;)
139862
nevím co tomu mám dát asi 6/10 co jinýho ale sem rád že jsem to viděl... ...v kině. *;)*
0 0
tak jsem se konečně po nemalých peripetiích dostal na Harryho. A čekání se mi vyplatilo. Z kina jsem odcházel mile překvapen. Je jasné, že by se k lístku na promítání hodilo vyfasovat knížku, jelikož je to točené s jistou samozřejmostí, s jistotou, že knižní předlohu znáte. I když vlastně film celou dobu nic neříká, tak se nestalo, že by nudil. A hudba? Skvělá! Něco jako "můstek" mezi pětkou a sedmičkou je to parádní podívaná.
Spoiler: Nejdojemnější scéna pro mě je pozvednutí hůlek k nebi. Silný to moment.
139661
tak jsem se konečně po nemalých peripetiích dostal na Harryho. A čekání se mi vyplatilo. Z kina jsem odcházel mile překvapen. Je jasné, že by se k lístku na promítání hodilo vyfasovat knížku, jelikož je to točené s jistou samozřejmostí, s jistotou, že knižní předlohu znáte. I když vlastně film celou dobu nic neříká, tak se nestalo, že by nudil. A hudba? Skvělá! Něco jako "můstek" mezi pětkou a sedmičkou je to parádní podívaná. Spoiler: Nejdojemnější scéna pro mě je pozvednutí hůlek k nebi. Silný to moment.
0 0
Nejhorší potterovský film...emoce nulové, napětí nulové, žádná úžasná scéna, která by se mi vryla do paměti.... Jako další potterovský film zklamání, ale jako romantická komedie příjemný průměr. Potenciál scény s Katie Bellovou a náhrdelníkem je totálně nevyužit, stejně tak celá sekvence z jeskyně. Ta nesahá ani po kotníky scéně útoku mozkomorů z Vězně z Azkabanu. Vím, že se jedná o překlenovací film mezi Fénixoým řádem a Relikviemi smrti. Knihu jsem četl a vím, že se do filmu nemohlo vejít vše.ALe tohle si knížka rozhodně nezasloužila. Potter-paskvil 4,5* (romantická komedie 6*)
139631
0 0
Jeffy: no ono už je to nějaký ten pátek co to prohlásila;) Ale též nechápu, co tím vlastně sledovala.
139604
0 0
Heh teď sem viděl video, kde je podle rowlingové Brumbál gay - eh WTF? Jo a ještě yoda byl gay, obiwan a všichny postavy co jsou za mentory (čili skoro všechny postavy co hrál Morgan Freeman :D). Takhle bojovat za práva homosexuálů je opravdu zvláštní...
139600
Heh teď sem viděl video, kde je podle rowlingové Brumbál gay - eh WTF? Jo a ještě yoda byl gay, obiwan a všichny postavy co jsou za mentory (čili skoro všechny postavy co hrál Morgan Freeman *:D*). Takhle bojovat za práva homosexuálů je opravdu zvláštní...
0 0
Taky jsem dal dneska dneska podruhé a velká spokojenost, ještě pozitivnější než poprvé. Už mi celkově vychází celkem jasně lepší než pětka, uvidíme jak to bude s delším odstupem :)

sohaj> imo tam není, ani nikde ve skupině po straně, asi byla v nějaké vystřižené scéně... na IMDB není vůbec u filmu uvedená
139551
Taky jsem dal dneska dneska podruhé a velká spokojenost, ještě pozitivnější než poprvé. Už mi celkově vychází celkem jasně lepší než pětka, uvidíme jak to bude s delším odstupem :) sohaj> imo tam není, ani nikde ve skupině po straně, asi byla v nějaké vystřižené scéně... na IMDB není vůbec u filmu uvedená
0 0
Tak jsem už byl podruhé, a naprosto lepší atmosféra, víc jsem se do toho ponořil a i konec byl působivější. Bohužel nešlo zastínit fakt, že tam stále chybí ta bitka. Hudebně i střihově po scéně v jeskyni nastupuje scéna se skříní a příchod a člověk čeká přepadení Bradavic, či po oné události velký zásah Fénixova řádu, ale bohužel nic nedostane.
I úvodní průlet na mně působil lépe, díky tomu, že ve Slováči nepouští rozostřenej obraz a opravdu z toho byla cítit jízda na horský dráze:), ale most působí stále samoúčelně.
Takže 7 z 10 nakonec, lepší než Řád to nebylo a horší než Pohár mi to nepřišlo (i když jsem si ho docela už oblíbil, hlavně kvůli akčním scénám a úvodu).
139510
Tak jsem už byl podruhé, a naprosto lepší atmosféra, víc jsem se do toho ponořil a i konec byl působivější. Bohužel nešlo zastínit fakt, že tam stále chybí ta bitka. Hudebně i střihově po scéně v jeskyni nastupuje scéna se skříní a příchod a člověk čeká přepadení Bradavic, či po oné události velký zásah Fénixova řádu, ale bohužel nic nedostane. I úvodní průlet na mně působil lépe, díky tomu, že ve Slováči nepouští rozostřenej obraz a opravdu z toho byla cítit jízda na horský dráze:), ale most působí stále samoúčelně. Takže 7 z 10 nakonec, lepší než Řád to nebylo a horší než Pohár mi to nepřišlo (i když jsem si ho docela už oblíbil, hlavně kvůli akčním scénám a úvodu).
0 0
tak ted nevim jestli jsem sem psal, pac si to nepamatuju, tak to napisu znova:
opet jsem byl v THX sale v Dundee a opet jsem byl ohromen zejmena audiovizualni strankou. Dej mi pripadal jako vytrzeny ze serialu. Jedine co mi vadilo byla absence nejake vylozene vrcholne sceny, ale kazdopadne ten film byl hodne dospely a podle me druhy nejlepsi z cele serie.
139470
tak ted nevim jestli jsem sem psal, pac si to nepamatuju, tak to napisu znova: opet jsem byl v THX sale v Dundee a opet jsem byl ohromen zejmena audiovizualni strankou. Dej mi pripadal jako vytrzeny ze serialu. Jedine co mi vadilo byla absence nejake vylozene vrcholne sceny, ale kazdopadne ten film byl hodne dospely a podle me druhy nejlepsi z cele serie.
0 0

IMAX verze

Tak jsem dnes navštívil IMAX verzi HP. No o dabingu se vyjadřovat nebudu, zdraví mám jen jedno, takže rovnou na 3D scény. Jsem trochu na rozpacích. Samotné 3Dčko vypadalo luxusně. V 3D je jenom prvních cca 11 minut filmu. Hned na úvod jsem se málem srazil s Warneráckým logem a názvem filmu:D Průlet Londýnem byl děsně coolervoucí, jako bych byl na horské dráze (až se mi i žaludek z toho zvedal). Zničení Millenium Bridge se též povedlo. Připadal jsem si, jako bych na něm přímo stál:+ 3D pak končí v momentě, kdy se Harry přemístí do Doupěte.

Nemůžu se zbavit dojmu, jako by to Warneři trochu odflákli. Je zde mnohem víc scén, které by v 3D vynikly (např. famfrpál, jeskyně). Nevím, proč si s tím Warneři nedali větší práci, docela to i zamrzí. Ladaže by za takových 5 až 10 let měli v plánu kompletní předělávku do 3D8)

Jinak jsem seděl ve třetí řadě od spoda a přišlo mi to mnohem lepší než 3D scény u Fénixe. Člověk si díky 3D všimne i věcí, které mu u normální verze úplně ušly.

PS: v titulcích je uvedeno, že ve filmu hraje i Cho Changová (Katie Leung), ale přiznám se, že jsem ji tam vůbec nepostřehl. Měli jste někdo větší štestí?
139357
Tak jsem dnes navštívil IMAX verzi HP. No o dabingu se vyjadřovat nebudu, zdraví mám jen jedno, takže rovnou na 3D scény. Jsem trochu na rozpacích. Samotné 3Dčko vypadalo luxusně. V 3D je jenom prvních cca 11 minut filmu. Hned na úvod jsem se málem srazil s Warneráckým logem a názvem filmu:D Průlet Londýnem byl děsně coolervoucí, jako bych byl na horské dráze (až se mi i žaludek z toho zvedal). Zničení Millenium Bridge se též povedlo. Připadal jsem si, jako bych na něm přímo stál*:+* 3D pak končí v momentě, kdy se Harry přemístí do Doupěte. Nemůžu se zbavit dojmu, jako by to Warneři trochu odflákli. Je zde mnohem víc scén, které by v 3D vynikly (např. famfrpál, jeskyně). Nevím, proč si s tím Warneři nedali větší práci, docela to i zamrzí. Ladaže by za takových 5 až 10 let měli v plánu kompletní předělávku do 3D*8)* Jinak jsem seděl ve třetí řadě od spoda a přišlo mi to mnohem lepší než 3D scény u Fénixe. Člověk si díky 3D všimne i věcí, které mu u normální verze úplně ušly. PS: v titulcích je uvedeno, že ve filmu hraje i Cho Changová (Katie Leung), ale přiznám se, že jsem ji tam vůbec nepostřehl. Měli jste někdo větší štestí?
IMAX verze
0 0
tak v relikvii má být drak......
ale snad jackson s deltorem tvtdili že ten jejich hobití drak má být revoluční tak nevim s čím příjde Yates.ale ILM se vytáhlo v Eragonovi (drak tam byl jedinej zajímavej) ....
139181
tak v relikvii má být drak...... ale snad jackson s deltorem tvtdili že ten jejich hobití drak má být revoluční tak nevim s čím příjde Yates.ale ILM se vytáhlo v Eragonovi (drak tam byl jedinej zajímavej) ....
0 0