Diskuze k článku Harry Potter a Princ dvojí krve: Recenze

0 0
To je nick toto:)

jinak se bojím, kde tu sedmičku rozdělí, ale spíš mě děsí pauza mezi oběma filmy.
138168
To je nick toto:) jinak se bojím, kde tu sedmičku rozdělí, ale spíš mě děsí pauza mezi oběma filmy.
0 0
Hmm, první části se taky dost bojím. Spoilery na knihu: sice se tam najdou i akčnější pasáže, např. přesun Harryho do Doupětě, scéna na ministerstvu při zisku viteálu, hřbitov, tak hodně se tam však taky stanuje. Ale zase tam potkame i Xenofiliuse Láskoráda a tudíž i příběh tří bratří, tak nevim.
138165
0 0
Rozdělení sedmičky se dost bojím. Kniha kratší, než Fénixův řád nebo Ohnivý pohár a taky se tam toho moc spádného neděje. Jako tak třetinu knihy zabírá stanování a jestli se tak tedy bude ve filmu 40 minut stanovat, tak potěš koště.
138162
0 0
Já doufám že u sedmičky bude pokoj. Z toho co jsem četl tak je to zatím VŠECHNO podle knihy. Ještě žádná přidaná ani vystřižená scéna. Prý bude v sedmičce i kapitola 7 Potterů na začátku - zrovna tohle bych vystřihl :)) Ale když na to mají dost stopáže... Každopádně doufám že udělají něco jinak, některé části knihy jsou kýč, chce to spád.
138161
Já doufám že u sedmičky bude pokoj. Z toho co jsem četl tak je to zatím VŠECHNO podle knihy. Ještě žádná přidaná ani vystřižená scéna. Prý bude v sedmičce i kapitola 7 Potterů na začátku - zrovna tohle bych vystřihl *:))* Ale když na to mají dost stopáže... Každopádně doufám že udělají něco jinak, některé části knihy jsou kýč, chce to spád.
0 0

tragedie

jak nekdo muze napsat ze nevadi ze tam neni zaverecna bitva a pohreb atd.?...vzdyt napr. konkretne ta bitva pro me byla jedna z nejlepsich casti celeho Pottera...cetl jsem to nekdy v 5 rano a nemohl jsem se odtrhnout dokud jsem to neprecetl...scena z jeskyne?jedine co by se dalo ohodnotit kladne je to jak Brumbal mrska hulkou a zabiji vsechno okolo, atmosfericky nic...no proste pro ctenare slabota..pro ,,nectenare" dobry film jako vzdy...jako kniha se mi 6. dil libil nejvic, proto je pro me film proste zklamanim...a jestli tu panuji nazory jako ze bitva bude prece v poslednim dile tak to muzou jit filmove serie do haje:D a navic budu a sedmicku moc zvedavy, ale asi budu opet zklamany
138160
tragedie
0 0
No já se považuju též za Potterofila?), ale co tady píše IvoB, tak to je i na mě moc:o
138159
No já se považuju též za Potterofila*?)*, ale co tady píše IvoB, tak to je i na mě moc*:o*
0 0

IvoB

"To ti zfanatizovaní potterofilci přišli mrknout na kopii knížky s pořádnou bitvou?!"
Ano, takové jsou bohužel touhy zfanatizovaných "cokoli"filců.

...imhobylo prostě potřeba některé z těch knih zrubat přímo brutálně, obzvláště u takové čtverky bych toho vyházel tak polovinu... a mohl z ní být velice fajn film (o šestce bych skoro chtěl tvrdit to samé a ještě důrazněji, ale jen odhaduji, neviděl jsem)
138156
"To ti zfanatizovaní potterofilci přišli mrknout na kopii knížky s pořádnou bitvou?!" Ano, takové jsou bohužel touhy zfanatizovaných "cokoli"filců. ...imhobylo prostě potřeba některé z těch knih zrubat přímo brutálně, obzvláště u takové čtverky bych toho vyházel tak polovinu... a mohl z ní být velice fajn film (o šestce bych skoro chtěl tvrdit to samé a ještě důrazněji, ale jen odhaduji, neviděl jsem)
IvoB
0 0

IvoB

A novýho na tom je... ? :)
138155
A novýho na tom je... ? :)
IvoB
0 0

ty woe...

Tak jak se dívám na diskuze nějakých skupin na chatech apod. nedokážu uvěřit tomu, co čtu. Ti fanoušci (a přitom jsem já fanoušek!) jsou úplně ... pár teček. :) To je pořád: A oni mi tam nedali tu moji oblíbenou scénu s Ginny! A to jsem si tak vůbec nepředstavovala! Jim Broadment hraje hrozně a takhle neměl vypadat! A teď citace z jedné diskuze, kde jedna fanynka ženského pohlaví napsala: Yates je debilní režisér, doufám že ho přejede auto a k sedmičce se dostane někdo jiný!!! Tak z toho já nemůžu. Jestli se film hodnotí jen z toho, že tvůrci vystřihli nějakou scénu (furt se mele o bitvě a pohřbu), tak teda nevím jestli má cenu hodnotit. Ano, bitva by tomu třeba pomohla, ale to že tam není, přece nezničilo celej film! To ti zfanatizovaní potterofilci přišli mrknout na kopii knížky s pořádnou bitvou?! Mají si poslechnou audiobook. Ty béékárny co si vymýšlejí do filmu ani nepatří. Copak třeba někoho zajímá že v knížce má Harry nového učitele?
Poznámka nakonec. Kritici v časopisech, webech hodnotí tak přiměřeně, a odůvodní svůj názor. Fanatici dají buď plnej počet, nebo nejmenší hodnocení. Taky si pletou knihu s filmem (popř. listy papíru s DVD plackou) a hodnotí 1/5, 0/5 apod. Ehm, tak jak hodnotí např. Disaster movie? :D
Takže Princ dvojí krve má na CSFD stejné hodnocení jak Ohnivý pohár, a ještě se hodnocení zmenšuje...
138149
Tak jak se dívám na diskuze nějakých skupin na chatech apod. nedokážu uvěřit tomu, co čtu. Ti fanoušci (a přitom jsem já fanoušek!) jsou úplně ... pár teček. :) To je pořád: A oni mi tam nedali tu moji oblíbenou scénu s Ginny! A to jsem si tak vůbec nepředstavovala! Jim Broadment hraje hrozně a takhle neměl vypadat! A teď citace z jedné diskuze, kde jedna fanynka ženského pohlaví napsala: Yates je debilní režisér, doufám že ho přejede auto a k sedmičce se dostane někdo jiný!!! Tak z toho já nemůžu. Jestli se film hodnotí jen z toho, že tvůrci vystřihli nějakou scénu (furt se mele o bitvě a pohřbu), tak teda nevím jestli má cenu hodnotit. Ano, bitva by tomu třeba pomohla, ale to že tam není, přece nezničilo celej film! To ti zfanatizovaní potterofilci přišli mrknout na kopii knížky s pořádnou bitvou?! Mají si poslechnou audiobook. Ty béékárny co si vymýšlejí do filmu ani nepatří. Copak třeba někoho zajímá že v knížce má Harry nového učitele? Poznámka nakonec. Kritici v časopisech, webech hodnotí tak přiměřeně, a odůvodní svůj názor. Fanatici dají buď plnej počet, nebo nejmenší hodnocení. Taky si pletou knihu s filmem (popř. listy papíru s DVD plackou) a hodnotí 1/5, 0/5 apod. Ehm, tak jak hodnotí např. Disaster movie? :D Takže Princ dvojí krve má na CSFD stejné hodnocení jak Ohnivý pohár, a ještě se hodnocení zmenšuje...
ty woe...
0 0
Řekl bych, že to bude mít něco společného s www.cfn.cz od Vachlera.
138069
0 0
Je to tak, ptal jsem se ho na to...
138068
Je to tak, ptal jsem se ho na to...
0 0

Trellíno

Mám pocit, že je zatrhlo UFDčko. Někde tu běhá Newmy, ten ti případně může osvětlit detaily.
138067
Trellíno
0 0
Tak to je hodně hustej start. Škoda že už nefungujou kinovydelky.cz. Netušíte někdo náhodou, proč ty stránky najednou skončily, když už to měli tak pěkně rozjetý?
138066
0 0
Šestý díl Harryho Pottera vidělo v ČR za první víkend 172 266 diváků
:o:+ Tak tohle jsem nečekal ani v těch nejdivočtějších snech!
138065
Šestý díl Harryho Pottera vidělo v ČR za první víkend 172 266 diváků *:o**:+* Tak tohle jsem nečekal ani v těch nejdivočtějších snech!
0 0

C.C.Baxter

No, tak me prave v te scene vadilo, jak to bylo prostrihany. Mohli to udelat jinak. Brumbalovo narikani, me pripadalo hodne nahrany, a vubec ne prirozeny. Nebo Harryho napajeni Brumbala. Ty strihy to desne zabily. A to nemluvim o dabingu... Stacilo by mi ted otevrit knizku na teto scene, a husi kuze se nezbavim az do vecera... Tak silne na me knizka pusobi. Segra, na kterou knizka teprve ceka, rikala: Tyvole, vzdyt byl skoro tuhej a najednou se tam reze jak nejakej zabijak? V knizcce je to perfektne vypsany, jak treba narika: Jim neublizuj, vezmi si me... atd. Tady je skoro tuhej, pic strih a Brumbal kouzli jak jeste nikdy... To me docela zklamalo.
Jinak s tou rozporuplnosti souhlasim.
Ale pro me je to takhle:
Fenixuv Rad
Vezen z Azkabanu
No a pak 1&2
a pak nekde dole Princ dvoji krve
a uplne mimo zebricek se umistil Ohnivy Pohar. Neco jako zvlastni cena Poroty
138047
No, tak me prave v te scene vadilo, jak to bylo prostrihany. Mohli to udelat jinak. Brumbalovo narikani, me pripadalo hodne nahrany, a vubec ne prirozeny. Nebo Harryho napajeni Brumbala. Ty strihy to desne zabily. A to nemluvim o dabingu... Stacilo by mi ted otevrit knizku na teto scene, a husi kuze se nezbavim az do vecera... Tak silne na me knizka pusobi. Segra, na kterou knizka teprve ceka, rikala: Tyvole, vzdyt byl skoro tuhej a najednou se tam reze jak nejakej zabijak? V knizcce je to perfektne vypsany, jak treba narika: Jim neublizuj, vezmi si me... atd. Tady je skoro tuhej, pic strih a Brumbal kouzli jak jeste nikdy... To me docela zklamalo. Jinak s tou rozporuplnosti souhlasim. Ale pro me je to takhle: Fenixuv Rad Vezen z Azkabanu No a pak 1&2 a pak nekde dole Princ dvoji krve a uplne mimo zebricek se umistil Ohnivy Pohar. Neco jako zvlastni cena Poroty
C.C.Baxter
0 0

verbst

Nezapomínej, že tu ještě nebyl Potter, který by měl tak rozporuplné názory (na CSFD se hodnocení pohybuje od 2* do 5*, zatímco třeba u Poháru jsou to většinou jen chladné 3*) a ty reakce na scénu v jeskyni jsou důkazem. Třeba já to klidně označím za nejsilnější scénu v celé sérii (let na Klofanovi zapomenut) a v kině jsem z chemie obrazu a hudby při pálení inferů měl orgasmus. 8)
138044
Nezapomínej, že tu ještě nebyl Potter, který by měl tak rozporuplné názory (na CSFD se hodnocení pohybuje od 2* do 5*, zatímco třeba u Poháru jsou to většinou jen chladné 3*) a ty reakce na scénu v jeskyni jsou důkazem. Třeba já to klidně označím za nejsilnější scénu v celé sérii (let na Klofanovi zapomenut) a v kině jsem z chemie obrazu a hudby při pálení inferů měl orgasmus. *8)*
verbst
0 0
Ortodoxnym fanusikom nepomozes :)
138043
Ortodoxnym fanusikom nepomozes :)
0 0

Karbous

No a ja mam zrovna ten problem, ze jsem tam vubec necitil tu atmoferu te nkizky. Uz jsem psal driv, ze je jasny, a ja sam to vim, ze nejde natocit knizku stranku po strance. Ale ty veci co tu provedli jsou donebevolajici. Sestka je moje nejoblibenejsi knizka a dosti me zklamalo co s tim filmem udelali. Jenze muze se stat, ze ve svetle obou sedmicek a vsech navaznosti, sestka poradne vyzraje. To taky nepopiram. Zatim jsem ale na 5/10 a shlidnu to maximalne jeste dvakrat. Jednou v srpnu v Londyne v originale, a pak pred sedmickou, kde sjedu vsechny Pottery. Pak se uvidi
138042
Karbous
0 0