Pak je totiž otázka podle jakých kritérií se bere dobrý režisér. Já u filmů nejvíc dávám právě na ty emoce čili pokud tě film jednoduše BAVÍ (ať ho natočil kdokoli), vzbuzuje v tobě emoce, zájem, chuť to vidět znovu, chuť se o tom bavit, chuť se více zajímat atd., pak režisér (a nejen on) odvedl dobrou práci.
Ono totiž spousta filmů je /jak já říkám/ "na podívání", tzn. podíváš se na něj, třeba se u toho chvílema nějakým způsobem i bavíš (byť to není takové to bavení typu já nevím, když se dívám na Smrtonosnou zbraň, to mám extázi každou scénu .. jsou filmy, ke kterým si prostě vytvoříš vztah a pak tam žereš každý dialog, každý záběr, každý detail), ale to je tak všechno, tj. třeba příklad toho Vlka z Wall street, miluju Dicapria, film byl moc fajn, líbil se mi, ALE nemám prostě potřebu ho vidět znovu. Kdežto takové Casino, to jsem viděl taky už několikrát .. a proto je pro mě Casino lepší film, než Vlk z Wall street

Úplně nejhorší jsou ty generické vysokorozpočtové cgi nudy co na nás poslední roky chrlí, to člověk z toho filmu neví za hodinu po skončení nic a co je horší - je mu to uplně jedno... tam tak maximálně Ted a jemu podobní můžou řešit svoje čísílka kolik to ne/vydělalo .. :)