První recenze Shazama ho staví na úroveň Wonder Woman

david f. sandberg dc prvni recenze shazam zachary levi
Američtí kritici výrazně pochválili druhý z novodobých DC filmů.

Když se podíváte na rottenové ratingy filmů z DCEU, není to žádná sláva. Muž z oceli tam má 6,3/10, Batman vs. Superman 4,9/10, Suicide Squad 4,8/10, Wonder Woman 7,7/10, Justice League 5,3/10 a Aquaman 6,1/10. Sólovka amazonské princezny tak byla v zámoří jasným highlightem, teď tu ale konečně máme druhý -  na první reakce na Shazama totiž navázaly stejně spokojené první recenze.

Už v Aquamanovi jste si museli všimnout, že se temnota Zacka Snydera hodila do koše a spolu s ní i "marvelácké" propojování všeho se vším. Podmořský výlet Jamese Wana stál pevně na vlastních nohou, a to samé platí pro Shazama, jenž sklízí ovace za svěží přístup k superhrdinské látce a... spoustu a spoustu vtipů.

Ano, David F. Sandberg (Zhasni a zemřeš, Annabelle 2) vážně natočil osmdesátkovou rodinnou komedii, u níž se malé děti pobaví stejně dobře jako prarodiče. V Shazamovi prý bije nefalšované filmové srdíčko a dokáže skvěle vytěžit svého hrdinu, jímž je malý sirotek, který se umí proměnit v supersilného superborce. Zachary Levi v téhle roli podle všeho září a film mu dává kupu prostoru na to, aby si diváky poctivě omotal kolem prstu.

Shazam má údajně výbornou akci a sem tam se všechna ta zábava proloží vydařeným hororovějším momentem. Sandberg by tak neměl hrát na jedinou strunu, což film dotlačilo ke startovnímu ratingu 7,6/10 a spoustě doporučení k návštěvě kina (62 z 67 recenzí zvedá palec nahoru). Snad tenhle origin vážně bude stát za to. Srovnávání s Velkým, Goonies, Gremlins nebo Donnerovým Supermanem totiž odmítám brát na lehkou váhu.

© copyright 2000 - 2019.
Hosting zajišťuje: Stable.cz
Kontakty: Technická podpora | Redakce