Black Panther má nadšené recenze

black pantherchadwick bosemanmarvelprvní reakce
Výprava do Wakandy očividně nezklamala.

Před týdnem se do světa dostaly první informace o tom, jak moc se povedl nebo nepovedl Black Panther. A pokud jste je četli, tak tušíte, že povedl. Jak jsme ale už mnohokrát zjistili, v případě prvotních ohlasů je potřeba být obezřetný. Zvlášť, když jsou nadšené. Teď už je naštěstí venku mnohem víc recenzí a vypadá to, že prvotní informace nelhahly. Black Panther je podle všeho pecka. A zatraceně velká. Na webu Rotten Tomatoes je v tuhle chvílí 64 recenzí. A 64 z nich je kladných.

Zatím se zkrátka nenašel nikdo, kdo by z marvelovské výpravy do Wakandy odcházel nespokojený. Ještě důležitější ale je, že je průměrné hodnocení Black Panthera 8,6/10. Třetí Thor má momentálně 7,5, Logan 7,9 a i velebená Wonder Woman skončila na 7,6. Je sice víceméně jisté, že se negativní ohlasy časem objeví a i ten průměr v hodnocení půjde dolů, ale nijak zásadní změny už nečekáme. Nová Marvelovka se jednoduše líbí.

Pochvaly sklízí Chadwick Boseman, ale i všichni ostatní herci a spolu s nimi také špionážní atmosféra, kostýmy i skvělý příběh. Hlavně ale prý Black Panther funguje jako dospělý comics, který se nebojí vyjadřovat k věcem, jaké bychom v tomhle žánru nečekali. Řada lidí vyčleňuje Michaela B. Jordana, jehož záporák prý nabírá až shakespearovských rozměrů. Nejeden z recenzentů pak dokonce mluví o vůbec nejlepší marvelovce a možná nejlepším comicsovém filmu vůbec. A i ti, co jsou ve svém nadšení umírněnější, chválí režiséra a scenáristu Ryana Cooglera za nápady, sebevědomou realizaci a odvahu jít trochu jinudy, než jsme zvyklí. Zatím to tedy vypadá, že se do kin blíží nejen dobrý, ale možná i výjimečný film. Jasno budeme mít už příští týden.

© copyright 2000 - 2018.
Hosting zajišťuje: Stable.cz
Kontakty: Technická podpora | Redakce