Diskuze k článku Ghost in the Shell: Recenze

387195
Cele zle nudil som sa od zaciatku az do konca dej slaby akcia slaba hudba nuda herci nuda Scarlett je fajn ale tento film je totalne sklamanie *?)*
0 0
379410
0 0

6-7/10

Původní anime Ghost in the Shell jsem neviděl, takže jsem nebyl zatížen tím, že bych si říkal "sakra vždyť tam nedali tohle, tohle v originálu nebylo" a "Scarlett nevypadá vůbec asijsky". Četl jsem si recenze a dostal jsem vlastně přesně to co se v nich píše.
Hrané GitS je vizuálně hrozně zajímavé, plné super nápadů a svět kde se odehrává je nesmírně lákavý. Film, ale rychle spěchá docela dopředu, takže nejde všechno stihnout a prohlédnout si do hloubky. Docela bych uvítal nějaké budoucí featurette o tom jak ten svět funguje, co všechno je v něm možné, co je běžné a co se vymyká. Příběh je docela jednoduchý, takový námět už jsme všichni někde viděli. Zápletka jde odhadnout docela rychle a vlastně i z trailerů to bylo patrné. Ale nevadilo mi to, žádné velké filozofické dílo jsem neočekával. Co mi sedělo bylo herecké obsazení. Scarlett mi přišla v pořádku. Nějak nerozumím těm výtkám, že je prkenná a s jedním výrazem když hraje robota v podstatě s vojenskou výchovou, takže její chování je docela očekávatelné. Vedlejší role jsou obsazeny zajímavými herci, kteří ale nemají čas vyniknout. Takeshi Kitano vyniká samozřejmě jen tím, že existuje!
Co jsem postrádal, ale byli nějaké emoce, které by GitS ve mě vyvolalo. Nebyl jsem napjatý, naštvaný, vystrašený...Osud postav mě příliš nezajímal a že by mi na nich nějak záleželo to taky ne. Akční scény byli povětšinou v pohodě usledovatelné, ale bez nějakého zajímavějšího nápadu a jednou nebo dvakrát mi přišli dost zanedbané. Finále bylo docela nudné.
V podstatě mě GitS zaujal hlavně vizuálem a světem ve kterém se odehrává, za což nemůžou tvůrci filmu, ale původního anime (hned jsem si říkal, že se valná většina scén mohla v anime víc rozmáchnout). Ostatní je věci kolem jsou v pořádku, ale ničím moc nezaujmou. Jestli má Rupert Sanders nějaký vlastní rukopis, tak to z filmu není ani zhola patrné. Bavil jsem se a peněz jsme nelitoval.
377976
Původní anime Ghost in the Shell jsem neviděl, takže jsem nebyl zatížen tím, že bych si říkal "sakra vždyť tam nedali tohle, tohle v originálu nebylo" a "Scarlett nevypadá vůbec asijsky". Četl jsem si recenze a dostal jsem vlastně přesně to co se v nich píše. Hrané GitS je vizuálně hrozně zajímavé, plné super nápadů a svět kde se odehrává je nesmírně lákavý. Film, ale rychle spěchá docela dopředu, takže nejde všechno stihnout a prohlédnout si do hloubky. Docela bych uvítal nějaké budoucí featurette o tom jak ten svět funguje, co všechno je v něm možné, co je běžné a co se vymyká. Příběh je docela jednoduchý, takový námět už jsme všichni někde viděli. Zápletka jde odhadnout docela rychle a vlastně i z trailerů to bylo patrné. Ale nevadilo mi to, žádné velké filozofické dílo jsem neočekával. Co mi sedělo bylo herecké obsazení. Scarlett mi přišla v pořádku. Nějak nerozumím těm výtkám, že je prkenná a s jedním výrazem když hraje robota v podstatě s vojenskou výchovou, takže její chování je docela očekávatelné. Vedlejší role jsou obsazeny zajímavými herci, kteří ale nemají čas vyniknout. Takeshi Kitano vyniká samozřejmě jen tím, že existuje!  Co jsem postrádal, ale byli nějaké emoce, které by GitS ve mě vyvolalo. Nebyl jsem napjatý, naštvaný, vystrašený...Osud postav mě příliš nezajímal a že by mi na nich nějak záleželo to taky ne. Akční scény byli povětšinou v pohodě usledovatelné, ale bez nějakého zajímavějšího nápadu a jednou nebo dvakrát mi přišli dost zanedbané. Finále bylo docela nudné. V podstatě mě GitS zaujal hlavně vizuálem a světem ve kterém se odehrává, za což nemůžou tvůrci filmu, ale původního anime (hned jsem si říkal, že se valná většina scén mohla v anime víc rozmáchnout). Ostatní je věci kolem jsou v pořádku, ale ničím moc nezaujmou. Jestli má Rupert Sanders nějaký vlastní rukopis, tak to z filmu není ani zhola patrné. Bavil jsem se a peněz jsme nelitoval.
6-7/10
1 0

5/10

Docela jsem se nudil. Mozna,  kdyby to takto vzniklo pred 15 lety, tak z toho sednu vizualne na p_del, ale ted jsem to odzival. Scarlett mi tam moc nesedla. Nejvic se mi asi libila hudba. (Predlohu neznam.)
377741
5/10
0 0
Vynimocne jedine svojou zbytocnostou. Absolutny priemer, ktory sice nie je zly ale klady sa takisto hladaju velmi tazko. A Scarlett tato rola vobec nesedi. Skoda. Slabsich 6/10
377738
0 0

9/10

Originál patří do mojí topky a je samozřejmě jinde příběhem. Ale převedení do filmu a potřebné zjednodušení se hodně povedlo. Po průměrných recenzích velmi milé překvapení :+
377701
Originál patří do mojí topky a je samozřejmě jinde příběhem. Ale převedení do filmu a potřebné zjednodušení se hodně povedlo. Po průměrných recenzích velmi milé překvapení *:+*
9/10
1 0
Závěr to perfektně vystihuje, ale Imaxu nelituju, pořád relativně zážitek (byť originál je úplně jinde). Opatrně mě nadchnul soundtrack, ale podle všeho se jeho vydání odložilo :( link
377624
Závěr to perfektně vystihuje, ale Imaxu nelituju, pořád relativně zážitek (byť originál je úplně jinde). Opatrně mě nadchnul soundtrack, ale podle všeho se jeho vydání odložilo :( https://twitter.com/tracksounds/status/847887508109131776
0 0
Meh. Tvári sa to ako hlbokomyseľné sci-fi, ale v skutočnosti je to otrepaná báchorka na úrovni trochu drahšieho Resident Evil. S tým rozdielom, že Resident Evil je väčšia zábava a Milke verím tú killerku omnoho viac Šarlotke. Zbytočný a miestami dosť nudný film, ktorý zachraňuje úderné finále s tankom a Kitanovou pištoľníckou scénou (ktorá má väčšie gule ako všetky tie trikové ohňostroje).
377622
0 0

technická

Proč nejde kliknout u autora recenze rovnou na profil autora. to bych upravil. Jinak suprová recenze, imf mě nikdy zatim nezklamal..za mě 7/10
377582
Proč nejde kliknout u autora recenze rovnou na profil autora. to bych upravil. Jinak [i]suprová recenze[/i], imf mě nikdy zatim nezklamal..za mě [b]7/10[/b]
technická
0 0

7/10

O originálu jsem až do teď prakticky neslyšel a za mě dobrý. Příběh těžce předvídatelnej, ale odsýpá a nenudí, většina postav docela sympatická a atmosféra a vizuální nápady úžasné. Podruhý to ale v kině vidět nemusím.

pokud mi něco vysloveně vadilo, tak to byla Scarletka v hlavní roli. Vzhledem k Black widow zřejmě mají producenti pocit, že se Scarlet hodí do drsných rolí. Nehodí. Tomu její ksichtíku jsem to odhodlání a drsňáctví nevěřil.
377566
O originálu jsem až do teď prakticky neslyšel a za mě dobrý. Příběh těžce předvídatelnej, ale odsýpá a nenudí, většina postav docela sympatická a atmosféra a vizuální nápady úžasné. Podruhý to ale v kině vidět nemusím. pokud mi něco vysloveně vadilo, tak to byla Scarletka v hlavní roli. Vzhledem k Black widow zřejmě mají producenti pocit, že se Scarlet hodí do drsných rolí. Nehodí. Tomu její ksichtíku jsem to odhodlání a drsňáctví nevěřil.
7/10
0 0
Zatim jsem jeste nevidel, takze finalni hodnoceni za sebe odkladam, ale podle tech popisu opravdu nechapu, proc by proboha melo byt dobre, ze neco takoveho vznikne. O_o
377390
0 0

7/10

Celou dobu jsem měl v hlavě jednu myšlenku: "Jak kdybych koukal na anime." A to je dle mého dobrá vizitka. Vizuál v několika momentech parádní, futuristická metropole mě děsně bavila a hudba skvělá. Záběry jak lusk, kompozičně podmanivý. Příběh je ale vskutku fádní a málo prostoru pro vedlejší postavy zamrzí. Batou největším sympaťákem 8) Dal bych si klidně 30 minut navíc :+
377363
Celou dobu jsem měl v hlavě jednu myšlenku: "Jak kdybych koukal na anime." A to je dle mého dobrá vizitka. Vizuál v několika momentech parádní, futuristická metropole mě děsně bavila a hudba skvělá. Záběry jak lusk, kompozičně podmanivý. Příběh je ale vskutku fádní a málo prostoru pro vedlejší postavy zamrzí. Batou největším sympaťákem *8)* Dal bych si klidně 30 minut navíc *:+*
7/10
1 0

7*

Hudba přesně jak píše imf, jinak v pohodě film. Možná to není originál, ale originál je zároveň "nudný" (viděno 3x). Seriál je naprostá modla (taky viděno 3x) a líbí se mi, jaký mix z toho vytvořili. Největší průser je Scarlett, která prostě není ani kungfu mistryně (black widdow) ani dokonalý robot (GITS).
377348
7*
0 0

RidleyCrowe

Je tam velka snaha... zni to dobre a je videt, ze Clint chtel napodobit mistra. Jenze jakmile v zaverecnych titulcich zazni original, tak... jsme proste jinde.
377337
RidleyCrowe
0 0

A čo hudba od Clinta Mansella? Aká je?
377336
A čo hudba od Clinta Mansella? Aká je?
0 0
Tyve obhajovat to,že je dobře,že vznikla průměrná sračka,po který za tejden neštěkne ani pes fakt nechápu....To,že to daj týpkovi,kterej nikdy nic pořádnýho nenatočil mi taky hlava nebere,to je stejný jak zmiňovanej Johny Mnemonic (opět týpek co nikdy nic pořádnýho nenatočil taky trest)Tyve takovej potencial to má a takhle to posrat,a ještě obhajovat ,že je dobře, že to je aspon průměrný to fakt radši nic....Villeneuve na podzim předvede jak se má točit cyberpunk....
377335
0 0
Skoro mi až přijde, že recenze tu povrchnost, prázdnotu a celkovou tupost obhajuje.

"jestli se adaptace japonských anime klasik umí proměnit v průměrné filmy, je to mnohem lepší výsledek, než v jaký většina z nás doufala" - tahle věta mi přijde jako nějaký špatný vtip. Většina z nás (hlavně ti co ty původní díla znají) spíš doufá, že tyhle adaptace raději ani nebudou vznikat.

Doufám, že ten film bude po finanční stránce propadák.
377328
Skoro mi až přijde, že recenze tu povrchnost, prázdnotu a celkovou tupost obhajuje. "jestli se adaptace japonských anime klasik umí proměnit v průměrné filmy, je to mnohem lepší výsledek, než v jaký většina z nás doufala" - tahle věta mi přijde jako nějaký špatný vtip. Většina z nás (hlavně ti co ty původní díla znají) spíš doufá, že tyhle adaptace raději ani nebudou vznikat. Doufám, že ten film bude po finanční stránce propadák.
0 0
Johny Mnemonic je boží. Mnohdy vtipnej, nevím jak moc chtěně, ale je to prostě nezapomenutelná věc. Pro mě lepší varianta než něco opatrného a "neprůstřelného".
377324