Diskuze k článku Snowden: Recenze

příspěvky 1 - 8 Napsat příspěvek
Snowden mě rozhodně nezklamal a byla to skutečně skvělá podívaná. Je samozřejmě jasné, komu Oliver Stone (tenhle film taky nikdo jiný točit nemohl) fandí a leckdo by mu mohl vyčítat, že si neudržel od tématu jistý odstup. Na druhou stranu jako autorská výpověď je Snowden bezchybný. Herecky taktéž výborné, Joseph Gordon-Levitt byl fantastický a jeho přerod z Bushova vojáka na whistleblowera byl přesvědčivý. Snowdena lze těžko brát jako nějakou objektivní novinářskou výpověď a velkou roli bude hrát politické přesvědčení každého z diváků a divaček. Edwarda Snowdena považuji za hrdinu a člověka, který je inspirativní pro veřejnost 21. století.

9/10
367511
Snowden mě rozhodně nezklamal a byla to skutečně skvělá podívaná. Je samozřejmě jasné, komu Oliver Stone (tenhle film taky nikdo jiný točit nemohl) fandí a leckdo by mu mohl vyčítat, že si neudržel od tématu jistý odstup. Na druhou stranu jako autorská výpověď je Snowden bezchybný. Herecky taktéž výborné, Joseph Gordon-Levitt byl fantastický a jeho přerod z Bushova vojáka na whistleblowera byl přesvědčivý. Snowdena lze těžko brát jako nějakou objektivní novinářskou výpověď a velkou roli bude hrát politické přesvědčení každého z diváků a divaček. Edwarda Snowdena považuji za hrdinu a člověka, který je inspirativní pro veřejnost 21. století. 9/10
0 0

To Mack

Vacsiu sprostost som necital. Pozeral som Snowdena na TED a cital som o tom dost clankov.

Vzdat sa kariery, penazi a opustit rodnu krajinu koli pocitu moci je vyplod jednoducheho myslenia. Mna by tiez vedelo nastvat ze vlada robi spionaz na vlastnych obcanoch a to nielen za ucelom bezpecnosti ale aj manipulacie. O to viac by to nastvalo s vysokym IQ.
Film sice vyzera jednostranne, ale odhaluje skutocne fakty, v ktorych vlada protizakonne spehuje vlastnych ludi no a samozrejme chce obvinit cloveka z vlastizrady, ktory na tuto protizakonnost poukazal. Nehovoriac o tom, ze su v tom zapletene najvacsie IT firmy sveta FCB, Google atd atd. A tennto film dost dobre vysvetluje podstatu veci, nejaka dramatizacia tam urcite je, ved ide o film a nie dokument. U mna ma tymto body naviac. 8)

367451
Vacsiu sprostost som necital. Pozeral som Snowdena na TED a cital som o tom dost clankov. Vzdat sa kariery, penazi a opustit rodnu krajinu koli pocitu moci je vyplod jednoducheho myslenia. Mna by tiez vedelo nastvat ze vlada robi spionaz na vlastnych obcanoch a to nielen za ucelom bezpecnosti ale aj manipulacie. O to viac by to nastvalo s vysokym IQ. Film sice vyzera jednostranne, ale odhaluje skutocne fakty, v ktorych vlada protizakonne spehuje vlastnych ludi no a samozrejme chce obvinit cloveka z vlastizrady, ktory na tuto protizakonnost poukazal. Nehovoriac o tom, ze su v tom zapletene najvacsie IT firmy sveta FCB, Google atd atd. A tennto film dost dobre vysvetluje podstatu veci, nejaka dramatizacia tam urcite je, ved ide o film a nie dokument. U mna ma tymto body naviac. *8)*
To Mack
0 0

7/10

Savages hnojí ta ústřední dvojice, ale jinak je Stone pořád dobrej režisér. I Snowden není špatný, ale moc netuším, proč chtěl točit zrovna tohle. Citizenfour byl naprosto dostačující, tady už fakt nebylo kde brát. JGL dobrej, spousta známých ksichtů ve vedlejších rolích, pěkný audiovizuál, ale jinak je to docela zbytečnost.
367174
7/10
0 0
Savages jsou spolu s Any Given Sunday můj nejoblíbenější Stone :). Myslim že formu ještě pořád slušnou má. :)
366532
Savages jsou spolu s Any Given Sunday můj nejoblíbenější Stone :). Myslim že formu ještě pořád slušnou má. *:)*
0 0

Disketa1

Buď klidný, já se s tím nějak vyrovnám. Zatím jsem to zvládl vždycky.
366522
Disketa1
0 0
Souhlasím s prvním odstavcem. Stone je kvalitní, dalo by se říct osobitý filmař , ale je pravdou , že věk nezastavíš a jeho filmy z nového tisíciletí jsou sice koukatelné, ale jeho peckám z osmdesátek nesahají ani po kotníky.
366517
0 0
Nesouhlasím s prvním odstavcem. Stone stále může co nabídnout. World Trade Center byl průšvih, to nerozporuji, tam postupoval způsobem, který dosud kritizoval. Ovšem Alexandr Veliký - především ve finální verzi - patří k jeho majstrštykům podobně jako předchozí snímek Savages (taktéž DC), v recenzi nezmíněný. Snowdena jsem samozřejmě ještě neviděl, takže toho zatím nemůžu hodnotit. Hlade, nic proti tobě, ale musel jsem se vůči tomu prvnímu odstavci vymezit.
366514
0 0
Nadprůměrně inteligentní asi jo,spíš ovšem vzhledem k tomu, že rozumněl své práci, ale jak jsem tak s ním viděl rozhovory, ten člověk je docela trouba, kterej udělal to, co udělal, nejen proto, aby odhalil tu nefér hru vládních organizací, ale taky proto, že věděl, že může. Takovej ten pocit moci, kdy se můžete stát někým. Ten chlap mi nebyl úplně sympatickej. Na film se podívám.
366508
0 0