Diskuze k článku Ostravak Ostravski: Recenze

aha

Aha, chápu. Tak to je pozitivum, to se nedá popřít.
365429
aha
0 0
willy wanka: ano, já vím. nepovedený vtípek, no :D

Fifer: Ano, Troška si na něco hraje. Totiž na to, že jeho humor je milej, oddychovej a má lidi pohladit v dnešní uspěchaný době a bla bla. Sám to někde v rozhovoru říkal. Ve skutečnosti jsou ale jeho filmy plný násilnýho humoru, rasismu a utahování si ze stereotypů. Takový Ostravak není, a to se mi na něm líbí, přestože je jinak docela jednoduchý ho odsoudit. Ostravak totiž ví, z čeho vzešel, a jadrné vtipy jsou mu zcela jednoznačně vlastní. Klima ve společnosti (třeba potvrzováním platnosti předsudků) tak podle mě nijak nekazí, na rozdíl od Troškových filmů. Možná jsem to měl v textu vysvětlit líp :)
365354
willy wanka: ano, já vím. nepovedený vtípek, no *:D* Fifer: Ano, Troška si na něco hraje. Totiž na to, že jeho humor je milej, oddychovej a má lidi pohladit v dnešní uspěchaný době a bla bla. Sám to někde v rozhovoru říkal. Ve skutečnosti jsou ale jeho filmy plný násilnýho humoru, rasismu a utahování si ze stereotypů. Takový Ostravak není, a to se mi na něm líbí, přestože je jinak docela jednoduchý ho odsoudit. Ostravak totiž ví, z čeho vzešel, a jadrné vtipy jsou mu zcela jednoznačně vlastní. Klima ve společnosti (třeba potvrzováním platnosti předsudků) tak podle mě nijak nekazí, na rozdíl od Troškových filmů. Možná jsem to měl v textu vysvětlit líp *:)*
0 0

achichouvej

Recenzent si takhle přemýšlí, jak to pochválit, když odevšad zní, že jo blbý. Tak to srovnám s Troškou: "Ostravak dokáže být vtipný, třebaže zjevně buranským způsobem. Na rozdíl od troškovin si však na nic jiného ani nehraje". Teda větší blbost jsem dlouho nečetl. Copak Troška si na něco hraje? Troška snad tvrdí, že jeho filmy jsou socioantropologické studie o polistopadovém životě? Ale nechci bejt moc kritickej. Jsem rád, že se autor nestydí přiznat, že se mu to líbí. Mě by na tohle nedostali do kina ani totalitní policajti z Clockwork Orange.
365339
achichouvej
0 0