Diskuze k článku Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti: Recenze

příspěvky 1 - 17 Napsat příspěvek
Zapadá do většiny dnešních trháků = audiovizuální show dotažená k "dokonalosti". Velice povedený hudební motiv v mnoha obměnách. Scéna pod mořskou hladinou a ta šílenost na konci v lunaparku - vyloženě relaxační audiovizuální bahnění.. Trochu mi vadí (ale to tak bývá) role herců procházejících pubertou. Ty dorostenecké výrazy jsem překousmul až při druhém (posledním) shlédnutí. Vcelku je to dobrý!! 8)
375068
Zapadá do většiny dnešních trháků = audiovizuální show dotažená k "dokonalosti". Velice [b]povedený hudební motiv[/b] v mnoha obměnách. Scéna pod mořskou hladinou a ta šílenost na konci v lunaparku - vyloženě relaxační audiovizuální bahnění.. Trochu mi vadí (ale to tak bývá) role herců procházejících pubertou. Ty dorostenecké výrazy jsem překousmul až při druhém (posledním) shlédnutí. Vcelku je to dobrý!! *8)*
1 0
Vyborne je to. V ramci svojho zanru urcite a za mna najlepsi Burton od roku 2007.
366300
1 0
Za mě slušná podívaná pro celou rodinu. Bavily se i děti a stylizace byla úžasná.
364531
1 0
Za mě překvapivě dost fajn a mnohem lepší než Burtonovy poslední čtyři filmy. Bez problémů fungující příběh se zajímavými postavami, nenudil jsem se, ničím mě nesral (kéž by tak byl dopadl Spielbergův Obr Dobr), a na dětský film ne úplně očekávatelně i s pár fajn hororovými scénami.
Chybí tomu určitě silnější Burtonovská stylizace a osobitost, ale tu on stejně už dávno ve své senilitě nezvládá.

364241
Za mě překvapivě dost fajn a mnohem lepší než Burtonovy poslední čtyři filmy. Bez problémů fungující příběh se zajímavými postavami, nenudil jsem se, ničím mě nesral (kéž by tak byl dopadl Spielbergův Obr Dobr), a na dětský film ne úplně očekávatelně i s pár fajn hororovými scénami. Chybí tomu určitě silnější Burtonovská stylizace a osobitost, ale tu on stejně už dávno ve své senilitě nezvládá.
1 0

KARLOS

U Pixarovek by mě ty bonusy zajímaly, ale jelikož mám vypálené DVD, tak tam bonusy nemám, a na novějších pixarovkách se to bonusy už moc nehýří. U Noční můry bych je měl mít, ale nevím jestli mají českou stopu(moje angličtina není zrovna nejlepší a bez titulků z toho moc nemám). A teď by měla zajímalo jako moc se podílejí režiséři hraných filmů, když to čí animák viz. Lord a Miller u Lega nebo Nicholas Stoller u Čapího dobrodružství.
364120
KARLOS
1 0
hroubek: Jestli tě zajímá tohle téma, doporučuju bonusy k Pixarovkám do nějakého roku 2010, najdeš tam spoustu informací... A ta Nočné můra je má velmi solidní, jestli si dobře pamatuju.
364115
1 0

KARLOS

Tak u Noční můry před Vánoci Selick sám použil formulaci: Burton snesl vejce, ale já ho pracně odseděl a postaral se o zbytek. Právě díky této informaci si myslím, že se Burton na Mrtvé nevěstě podílel mnohem více, než na Noční můře před Vánoci, protože chtěl aby to bylo vnímáno jako jeho film. A dodneška mě dost zaráží jak moc je Selick opomíjený za Noční můru před Vánoci. Samozřejmě máš pravdu, že u animáku je to malinko sporné, režisérská vize se dost odvíjí od toho čeho jsou schopny animátoři, storybordů a spousty dalších věcí. Osobně o tom nic moc nevím rád bych si o tom přečetl nějaký zajímavý článek, který by rozebíral práci režiséra animovaných filmů. Co to odnáší, jak moc zasahuje při animaci, poslední slovu při střihu, úprava při finální vizuální stránce nebo jestli jen rozhoduje jak se film poskládá a nadabuje. Z mého pohledu by to mohl být zajímavý článek nebo rovnou téma.
364114
KARLOS
1 0
hroubek: Vím, že psán je, ale v několika rozhovorech "přiznal", že byl spíš producentem a výtvarníkem, než že by přímo byl režisérem. U animáků je to ale taková dost nejasná rovina a Selick byl třeba dlouhá léta považován jen za animátora a tvůrčí zásluhy se přikládaly čistě Burtonovi. A přitom to byla víceméně na chlup stejná situace jako u Nevěsty - dodal komplet desing a námět, silně se podílel producentsky (prosadil si Elfmana a dvorní herecké obsazení), ale celou realizaci včetně střihu, kamery (záběrování) i režie dabingu měl na starosti čistě Selick. Otázka, zda by Burton presto neměl být uveden v režii je tedy taky diskutabilní - opět kde je ta hranice a přiznejme, že u animáků záleží na desingu desetkrát tolik, jako u hrané produkce.
364113
1 0

KARLOS

Podle IMDB je napsaný jako režisér, v článcích z Premiéry z listopadu roku 2005 taky. Osobně si nemyslím že to režíroval celé ale určitě se natom režisérský podílel.
364111
KARLOS
1 0
hroubek: Mrtvou nevěstu jen produkoval a dělal desing...
364110
1 0

speedy.mail

Nechtěl jsem zbytečně vypisovat všechny ale i tyhle dva tam rozhodně patří, stejně jako Mrtvá nevěsta.
364109
speedy.mail
1 0

Tak tak, ještě bych dodal mou oblíbenou Ospalou díru a Karlíka a továrnu na čokoládu.
364108
1 0
hroubek: naprostý souhlas :-)
364107
hroubek: naprostý souhlas :-)
1 0
Tiez som povodne cakal skor priemernu zalezitost, ale podla celkovych hodnoteni je tato recenzia je skor v opozicii. Pozitivnych kritik je predsa len viac a aj divaci su o poznanie spokojnejsi ako je u Burtona v poslednej dobe zvykom. Nakoniec to teda moze byt fajn :)
364091
Tiez som povodne cakal skor priemernu zalezitost, ale podla celkovych hodnoteni je tato recenzia je skor v opozicii. Pozitivnych kritik je predsa len viac a aj divaci su o poznanie spokojnejsi ako je u Burtona v poslednej dobe zvykom. Nakoniec to teda moze byt fajn *:)*
1 0
Burton těch dobrý filmů má dost, ale podle mě kvalitativní sesun přišel po Sweeney Toddovi. Do té doby točil jednu pecku za druhou. Slabších filmů měl jen pár a to Pee-Wee, Mars útočí a remake Planety opic. A takový Ed Wood, oba Batmani, Střihoruky Edward nebo Velká ryba jsou silné a kvalitní filmy.
364079
1 0
Od Burtona byl dobrej jen Beetlejuice a Velká ryba.Zbytek je strašlivá nuda.
364070
1 -1
Byl jsem na předpremiéře a neviděl jsem ani jeden trailer, ale byla to totální katastrofa a škoda . Šíleně dlouhá stopáž, nevyužité schopnosti dětí a přepálený konec. Ani design monster nebyl zrovna originální – já jsem v těch stvůrách viděl Slender Mana. Neoriginální a zbytečný film
364057
1 0