Diskuze k článku Den nezávislosti: Nový útok: Recenze

No tak na toto som cakal uz asi dva roky dopredu odkedy som vedel prve informacie a bolo to dobre ale cakal som este trochu viac taku velkolepu vojnu medzi ludmi a mimozenstanmi ma to krasny vizual efekty a Jeff Goldblum je fajn ale jednotka mi prisla lepsia ale som aj tak spokojny.:+:+
381240
No tak na toto som cakal uz asi dva roky dopredu odkedy som vedel prve informacie a bolo to dobre ale cakal som este trochu viac taku velkolepu vojnu medzi ludmi a mimozenstanmi ma to krasny vizual efekty a Jeff Goldblum je fajn ale jednotka mi prisla lepsia ale som aj tak spokojny.*:+**:+*
0 0
Jsem rád, že jsem na to nešel do kina. Nechápu jak může být takhle velkolepý film, tak nudný. 4/10
364647
0 0
Každý hodnotí filmy subjektivně a v x letém období. Fakt málo kdo má takovou integritu, aby mu 100% sedělo všechno hodnocení s nějakým kritickým nebo diváckým konsenzem.

A bytostně se mi příčí komentáře ranku "jak mu může dát tomuhle 2/10, když dal tomuhle 8/10"

nebo ještě lépe

"od té doby, co ohodnotil film XYZ za 9/10, tak mu nevěřím vůbec nic" vrchol kretenismu obojí. Zvlášť na adresu lidí jako je pepo...
357922
Každý hodnotí filmy subjektivně a v x letém období. Fakt málo kdo má takovou integritu, aby mu 100% sedělo všechno hodnocení s nějakým kritickým nebo diváckým konsenzem. A bytostně se mi příčí komentáře ranku "jak mu může dát tomuhle 2/10, když dal tomuhle 8/10" nebo ještě lépe "od té doby, co ohodnotil film XYZ za 9/10, tak mu nevěřím vůbec nic" vrchol kretenismu obojí. Zvlášť na adresu lidí jako je pepo...
1 0
Lebo tu su v poriadku aspon zakladne veci a mal som pocit ze pozeram film. Pre mna navyse zabavny. Vo warcrafte na mna ako pre nehraca nefungovalo NIC, ale ze vobec nic
357920
0 0
je vtipny, jak nekdo muze napalit 2/10 warcraftu a pak ty samy picovine ve scifi kabatku (wc byl samozrejme lepsi/min patetickej) narve 8/10
357919
0 0

HastaLaVistaBab

V poslednej dobe ma asi fakt netreba brať vážne, tento rok som názorovo tak rozlietaný s väčšinou, že si už záčinam pridadať ako troll :D Zdravá strava a abstinovanie mi asi zničili dobrý vkus :D:D:D

P.S. WHD je veľká pecka a bola aj keď som chlastal :D
357916
V poslednej dobe ma asi fakt netreba brať vážne, tento rok som názorovo tak rozlietaný s väčšinou, že si už záčinam pridadať ako troll *:D* Zdravá strava a abstinovanie mi asi zničili dobrý vkus *:D**:D**:D* P.S. WHD je veľká pecka a bola aj keď som chlastal *:D*
HastaLaVistaBab
0 0
Si rikam pepovi se to libi, pak pepo napise, ze se mu libila ta srajda WHD a tak mi dojde, ze pepa nebrat vazne ;D
357912
0 0
Úsmev od ucha k uchu. Chýba tomu niečo dychvyrážajúce a je pravda, že ten film zaspal dobu. Ale inak je to fakt roztomilé. Oldschool blockbuster, ktorý po prvej "príbehovej" polhodinke šlapne na plyn a už nezastaví. Je to úplne debilné, veľmi zábavné a hrozne príjemne retro. Na frflanie nad zlými postavami, slabou hudbou a občas nie úplne super trikovou stránkou som vôbec nemal chuť a Emmerichovi som to zožral aj s navijákom. Aj keď je pravda, že citeľne tomu filmu chýba silnejšie bijúce srdiečko, aké mal podobne postavený vynikajúci White house down. Navyše jednotka sa mi páčila ale nikdy som ju nejako zvlášť nezbožňoval, takže som si to dokázal užiť a nemal som pocit žiadneho pošlapávania legendy. Dúfam, že sa trojky dočkáme už čoskoro. 8/10
357900
0 0

M.a.t.t.

v podstate súhlasím s M.a.t.tom. Neviem, či to je tunajším kinom (popradský Cine-max) alebo tým, že nežijem v hlavnom meste, ale tiež som v kine zatiaľ podobný "zážitok" s hlučnými divákmi nemal a to tam som minimálne dva krát mesačne. U hororoch občas niekto vyrušuje, ale aj to je úplné nič oproti tomu čo sa tu popisuje v diskusii. Taký Conjuring 1, aj 2 bol v kine bez problémov znesiteľný a dokonca aj The Witch, kde sa, ehm, evidentne 3/4 pubertiakov v kine extrémne nudilo po prvých desiatich minútach, tak nanajvýš došlo k tomu, že poniektorí vytiahli mobil.
357896
M.a.t.t.
0 0
No vidis to a ja zas lituju tebe, ze potrebujes dementy okolo, aby sis dokazal uzit film jako je ID4 ... :)
357895
0 0

Normální v pohodě lidi

v kině třeba u Vlka z Wallstreet nebo Zmizelé reagují jak ty popisuješ, a taky by mě štvalo, kdyby do toho někdo kafral.

Ale rozhodně nepovažuji za normální chovat se stejně u filmů jako Den nezávislosti nebo Pacific Rim
Pokud opravdu chceš - abych tě citoval - "maximalne soustredit na film a vzit se do nej po vsech strankach" u takových filmů, tak tě obdivuji. Já bych při takovém pokusu asi dostal mozkovou příhodu. Kouzlo takových přehrocených cheesy filmů vynikne právě, jen pokud v publiku sedí normální lidi, co nemají v zadku pravítko
357888
v kině třeba u Vlka z Wallstreet nebo Zmizelé reagují jak ty popisuješ, a taky by mě štvalo, kdyby do toho někdo kafral. Ale rozhodně nepovažuji za normální chovat se stejně u filmů jako Den nezávislosti nebo Pacific Rim Pokud opravdu chceš - abych tě citoval - "maximalne soustredit na film a vzit se do nej po vsech strankach" u takových filmů, tak tě obdivuji. Já bych při takovém pokusu asi dostal mozkovou příhodu. Kouzlo takových přehrocených cheesy filmů vynikne právě, jen pokud v publiku sedí normální lidi, co nemají v zadku pravítko
Normální v pohodě lidi
0 0
Proč tě napadlo, že nemám rád lidi? Já jen nemám rád hloupé lidi. A to takoví debilové v kině u mě jsou. Kdyby byla záruka, že tam pustí jen normální vpohodě lidi, které zajímá film a nemají potřebu si tam rozvíjet ego, léčit mindráky, dělat ze sebe šašky apod., tak nemám sebemenší problém tam jít. Ale upřímně mít hodně peněz, tak si doma udělám takové domácí kino, že by veřejné pro mě přestalo existovat totálně. Naposled jsem měl choutky tam jít na poslední SW, ale když jsem to pak doma viděl, tak jsem byl rád, že jsem tam nešel :D
357886
Proč tě napadlo, že nemám rád lidi? Já jen nemám rád hloupé lidi. A to takoví debilové v kině u mě jsou. Kdyby byla záruka, že tam pustí jen normální vpohodě lidi, které zajímá film a nemají potřebu si tam rozvíjet ego, léčit mindráky, dělat ze sebe šašky apod., tak nemám sebemenší problém tam jít. Ale upřímně mít hodně peněz, tak si doma udělám takové domácí kino, že by veřejné pro mě přestalo existovat totálně. Naposled jsem měl choutky tam jít na poslední SW, ale když jsem to pak doma viděl, tak jsem byl rád, že jsem tam nešel *:D*
0 0

M.a.t.t.

Souhlas, jen párkrát za život mě v kině někdo opravdu sral, většinou je to naprosto v pohodě.
357877
M.a.t.t.
0 0

HastaLaVistaBab

Vybíjenou jsem viděl jednou sám (naprostý průměr s jednou kultovní hláškou + Hasselhoff, Armstrong a Norris) a párkrát se stejně naladěnýma lidma s pivkem a hromadou keců okolo. A to byl rozhodně neporovnatelný zážitek. Ty prostě nevidíš rozdíl mezi komedií a vážně laděným filmem a navíc nemáš rád lidi. To je všechno. Já ti to neberu a rád si užiju filmy nejen doma s přítelkyní a dětma ale i v kině.
357876
HastaLaVistaBab
0 0
e zaujimave, ze do kina chodim dost dlho (Cine-max) a vyrazne problemy s ostanymi divakmi nemam. Najhorsie to bolo asi na Conjuringu, ale slovo najhorsie dam pokojne do uvodzoviek, pretoze na horor to vlastne bolo silne znesitelne. Je mi jasne, v kazdom meste to moze byt inak, ale podobne popisovane extremy nie su su vobec caste a kino bezne poskytuje zazitok, aky sa doma nepodari sprostredkovat. Hastove argumenty typu, ze sa kvoli divakom neoplati chodit do kina su uz rovnako unavne ako jeho stereotypny hate na marvelovky. Sorry :)
357874
e zaujimave, ze do kina chodim dost dlho (Cine-max) a vyrazne problemy s ostanymi divakmi nemam. Najhorsie to bolo asi na Conjuringu, ale slovo najhorsie dam pokojne do uvodzoviek, pretoze na horor to vlastne bolo silne znesitelne. Je mi jasne, v kazdom meste to moze byt inak, ale podobne popisovane extremy nie su su vobec caste a kino bezne poskytuje zazitok, aky sa doma nepodari sprostredkovat. Hastove argumenty typu, ze sa kvoli divakom neoplati chodit do kina su uz rovnako unavne ako jeho stereotypny hate na marvelovky. Sorry *:)*
0 0

Spazz

Ale vůbec jsem to nemyslel tak, jak píšeš. Jen je prostě rozdíl mezi kinozážitkem třeba z Interstellaru, kde mi trapné výkřiky přijdou rušivé a ty pitomce bych poslal na kurz slušného chování k Ramsay Boltonovi a mezi filmy co jsem ti napsal. Tobě opravdu u takových Mimoňů vadí, když někdo něco řekne nahlas?
357873
Spazz
0 0
Robur ses pisral v kine, ne? Doufam, ze to he jen dusledek slunicka ten prispevek :)

Osobne si teda film nejvic uziju v klidu sam (pripadne s pritelkyni nebo nekym koho dobre znam a ma stejny nazor), kdy se muzu maximalne soustredit na film a vzit se do nej po vsech strankach bez jakehokoliv dementniho vyrusovani cizich imbecilu ci jinych nezadoucich mimoznich rusicu.

Je zajimave, ze mi doma u toho ani nevadi jist/pit, protoze vim kdy to udelam, tim spis kdy za kino ( 2 lidi + benzin, nehlede na cas a nepohodli) dame 500+ a pak ti film kurvi takovi retardi, pro ktere je vrchol zabavy jit do kina ozraly nebo tam ze sebe delat krypla a kazit drtive vetsine lidi film.
357871
Robur ses pisral v kine, ne? Doufam, ze to he jen dusledek slunicka ten prispevek :) Osobne si teda film nejvic uziju v klidu sam (pripadne s pritelkyni nebo nekym koho dobre znam a ma stejny nazor), kdy se muzu maximalne soustredit na film a vzit se do nej po vsech strankach bez jakehokoliv dementniho vyrusovani cizich imbecilu ci jinych nezadoucich mimoznich rusicu. Je zajimave, ze mi doma u toho ani nevadi jist/pit, protoze vim kdy to udelam, tim spis kdy za kino ( 2 lidi + benzin, nehlede na cas a nepohodli) dame 500+ a pak ti film kurvi takovi retardi, pro ktere je vrchol zabavy jit do kina ozraly nebo tam ze sebe delat krypla a kazit drtive vetsine lidi film.
0 0

KARLOS

Jestli to chapu dobre, damy vicemene jenom reagovaly tak, jak ten film zamysli, jenom v "trochu" vetsi mire. To je asi principielne v poradku, protoze se bavily filmem, jen trochu nekontrolovane, no. Prave tohle obcas tu kolektivni reakci muze umocnit. Ja mam problem s tim, kdyz se nekdo snazi bavit na ukor filmu.
357869
Jestli to chapu dobre, damy vicemene jenom reagovaly tak, jak ten film zamysli, jenom v "trochu" vetsi mire. To je asi principielne v poradku, protoze se bavily filmem, jen trochu nekontrolovane, no. Prave tohle obcas tu kolektivni reakci muze umocnit. Ja mam problem s tim, kdyz se nekdo snazi bavit [b]na ukor[/b] filmu.
KARLOS
0 0
Spazz: Nevím, jak to myslel Robur, ale jeho myšlenka má něco do sebe... Ne snad, že bych to viděl úplně stejně, nebo že potřeboval takové projekce, ale - třeba při premiéře Zootropolis přímo v řadě za mnou seděly tři ženské, kolem čtyřiceti, očividně maminy na flámu - a celá ta projekce měla hodně daleko do ukázkové, nebo jak ty říkáš "pripadne kolektivni smich u vtipnych scen". Ony se smály v jednom kuse (což u tohohle filmu není nic složitého, pravda), mínus ty "vážné" pasáže, hodně to doprovázely výkřiky "Ježiši" atd a určitě to nebylo v hlasitostní míře decentní.
Přitom to byla tak fajn projekce, i díky nim. Ty nadšené emoce byly hodně slyšitelné, ale tu nadšenou atmosféru přenášely do celého sálu...

Rádoby vtipné hlášky pak dost možná spadají i do tohohle ranku. JIstěže ti nemusí sednout styl a typ pronášeného humoru a jako berný argument, že to není ok, ti podepíše snad úplně každý, ale pokud to není vysloveně provokace... já nevím, tak striktně bych to asi neviděl. A asi mám o dost větší míru k těmhle projevům v kině.
357867
Spazz: Nevím, jak to myslel Robur, ale jeho myšlenka má něco do sebe... Ne snad, že bych to viděl úplně stejně, nebo že potřeboval takové projekce, ale - třeba při premiéře Zootropolis přímo v řadě za mnou seděly tři ženské, kolem čtyřiceti, očividně maminy na flámu - a celá ta projekce měla hodně daleko do ukázkové, nebo jak ty říkáš "pripadne kolektivni smich u vtipnych scen". Ony se smály v jednom kuse (což u tohohle filmu není nic složitého, pravda), mínus ty "vážné" pasáže, hodně to doprovázely výkřiky "Ježiši" atd a určitě to nebylo v hlasitostní míře decentní. Přitom to byla tak fajn projekce, i díky nim. Ty nadšené emoce byly hodně slyšitelné, ale tu nadšenou atmosféru přenášely do celého sálu... Rádoby vtipné hlášky pak dost možná spadají i do tohohle ranku. JIstěže ti nemusí sednout styl a typ pronášeného humoru a jako berný argument, že to není ok, ti podepíše snad úplně každý, ale pokud to není vysloveně provokace... já nevím, tak striktně bych to asi neviděl. A asi mám o dost větší míru k těmhle projevům v kině.
0 0

Robur

Myslis to vazne nebo jsi mel jenom potrebu oponovat? Trochu mi to prijde, jako by te na mojem prispevku neco urazilo a chtels mi to jenom "vratit".... jinak si fakt nedovedu vysvetlit jak ze sebe neco takoveho muzes na verejnosti vypustit...

Vzhledem k tomu, ze ta posledni veta vlastne nedava ani moc smysl, jedine, co jsem si z tvojeho komentu vzal je to, ze chodis do kina na filmy, ktere jsou podle tebe koukatelne jenom kdyz je nejaky napity dement nahlas komentuje. Co k tomu rict? Nevim... uzivej si to.... (??)

Uz ses tu celkem proslavil tim, jak se az militantne zastavas filmu pomijivych kvalit.. budiz, vkusu neporucime a konec koncu ma snad kazdy (krome me, ja mam vkus vybrouseny jako diamant) nejake oblibene kousky, za ktere by se ostatni stydeli, ale zastavat se idiotu, co na predstaveni ostatnim lidem do chrtanu cpou svoje prerostle ego... s tim uz jsi trochu prestrelil.

Vsude jinde te za to vyhodi, at uz je to divadlo nebo treba stand up show... Fakt to neni ok, nikdo se te na tvuj nazor nepta (myslim v tom kine, ne tu) a pokud se ti to nelibi, seber se a pal do pi*e ;)
357863
Myslis to vazne nebo jsi mel jenom potrebu oponovat? Trochu mi to prijde, jako by te na mojem prispevku neco urazilo a chtels mi to jenom "vratit".... jinak si fakt nedovedu vysvetlit jak ze sebe neco takoveho muzes na verejnosti vypustit... Vzhledem k tomu, ze ta posledni veta vlastne nedava ani moc smysl, jedine, co jsem si z tvojeho komentu vzal je to, ze chodis do kina na filmy, ktere jsou podle tebe koukatelne jenom kdyz je nejaky napity dement nahlas komentuje. Co k tomu rict? Nevim... uzivej si to.... (??) Uz ses tu celkem proslavil tim, jak se az militantne zastavas filmu pomijivych kvalit.. budiz, vkusu neporucime a konec koncu ma snad kazdy (krome me, ja mam vkus vybrouseny jako diamant) nejake oblibene kousky, za ktere by se ostatni stydeli, ale zastavat se idiotu, co na predstaveni ostatnim lidem do chrtanu cpou svoje prerostle ego... s tim uz jsi trochu prestrelil. Vsude jinde te za to vyhodi, at uz je to divadlo nebo treba stand up show... Fakt to neni ok, nikdo se te na tvuj nazor nepta (myslim v tom kine, ne tu) a pokud se ti to nelibi, seber se a pal do pi*e *;)*
Robur
0 0