Diskuze k článku Polednice: Recenze

příspěvky 1 - 7 Napsat příspěvek
Tak 85 minut filmu jsem byl nadšenej, hrozně se mi to líbilo. Lekačky na mě fungovaly (nevím jestli to nebylo spíš hodně hlasitou hudbou, ale fungovaly), atmosféra perfektní, Geislerová hraje až fantasticky, a hodně nadprůměrně hrají i ostatní herci. Kamera a zvuk supr, obě části filmu (ta hororová a ta psychohororová) fungují taky dobře. A oni tomu daj takovej blbej konec. Když tam Aně hrabe, je to ještě hodně zábavný. Jo, když jsem si uvědomil, že ten konec má spojitost s pohádkou (slunce ho unese a měsíc zachrání) ok, dávalo to větší smysl, ale i tak. Kdyby to skončilo pořádně tragicky, rozhodně bych z toho měl lepší dojem a nebál bych se nasadit pět hvězd. Tenhle happyend jak z americkýho béčka se mi ale nějak nelíbil.
Btw ještě musím pochválit Polednici. Vidíme ji jen asi tři vteřiny a vypadá hodně zajímavě. Jen škoda, že na to neměli víc peněz, pak to mohlo být mnohem zajímavější.
Dávám tomu 7/10 a to jen kvůli tomu konci, který mě zklamal. A fakt doufám, že se tahle parta pustí do dalšího hororu, dostanou vyšší rozpočet a oživí v Česku tenhle žánr. Polednicí k tomu nakročili dobře, tak ať v rozdělané práci pokračují.
348882
Tak 85 minut filmu jsem byl nadšenej, hrozně se mi to líbilo. Lekačky na mě fungovaly (nevím jestli to nebylo spíš hodně hlasitou hudbou, ale fungovaly), atmosféra perfektní, Geislerová hraje až fantasticky, a hodně nadprůměrně hrají i ostatní herci. Kamera a zvuk supr, obě části filmu (ta hororová a ta psychohororová) fungují taky dobře. A oni tomu daj takovej blbej konec. Když tam Aně hrabe, je to ještě hodně zábavný. Jo, když jsem si uvědomil, že ten konec má spojitost s pohádkou (slunce ho unese a měsíc zachrání) ok, dávalo to větší smysl, ale i tak. Kdyby to skončilo pořádně tragicky, rozhodně bych z toho měl lepší dojem a nebál bych se nasadit pět hvězd. Tenhle happyend jak z americkýho béčka se mi ale nějak nelíbil. Btw ještě musím pochválit Polednici. Vidíme ji jen asi tři vteřiny a vypadá hodně zajímavě. Jen škoda, že na to neměli víc peněz, pak to mohlo být mnohem zajímavější. Dávám tomu 7/10 a to jen kvůli tomu konci, který mě zklamal. A fakt doufám, že se tahle parta pustí do dalšího hororu, dostanou vyšší rozpočet a oživí v Česku tenhle žánr. Polednicí k tomu nakročili dobře, tak ať v rozdělané práci pokračují.
0 0
Ghoul byl naopak v našich poměrech naprosto na pohodu.
347192
0 0
Tak aspoň je tu snaha o dobře vypadající horor, po Jáklovým Ghoul mám totiž strach sáhnout na cokoliv českého:D
347073
Tak aspoň je tu snaha o dobře vypadající horor, po Jáklovým Ghoul mám totiž strach sáhnout na cokoliv českého*:D*
0 0

5/10

Rozporuplné pocity. Možná jsem prostě filmovej buran, ale mě to nebavilo :D Atmosféra super (strašidelné slunce místo strašidelné tmy funguje dobře), lekačky vydařené (ze všech hororů, na kterých jsem byl v kině, tady fungují asi nejlépe), ale ten příběh je prostě těžká nuda. V těch hororových momentech je to dobré, ale jakmile si postavy někde jenom tak povídají, tak jsem se kousal nudou... No a konec to úplně celý pohřbil. Takhle pečlivě budovaná atmosféra a oni místo aby tomu dali traguckou tečku, tak to takhle nechaj vyšumět...
347020
Rozporuplné pocity. Možná jsem prostě filmovej buran, ale mě to nebavilo *:D* Atmosféra super (strašidelné slunce místo strašidelné tmy funguje dobře), lekačky vydařené (ze všech hororů, na kterých jsem byl v kině, tady fungují asi nejlépe), ale ten příběh je prostě těžká nuda. V těch hororových momentech je to dobré, ale jakmile si postavy někde jenom tak povídají, tak jsem se kousal nudou... No a konec to úplně celý pohřbil. [spoiler]Takhle pečlivě budovaná atmosféra a oni místo aby tomu dali traguckou tečku, tak to takhle nechaj vyšumět...[/spoiler]
5/10
0 0
Za mě taky nadšení. Výtkou je závěr. Celou dobu je perfektně budována atmosféra a pak ten závěrečný přerod prostě nefunguje.
347012
Za mě taky nadšení. Výtkou je závěr. [spoiler]Celou dobu je perfektně budována atmosféra a pak ten závěrečný přerod prostě nefunguje.[/spoiler]
0 0
Abych nezapomněl - zvuk je absolutní špička. :o:+
346971
Abych nezapomněl - zvuk je absolutní špička. *:o**:+*
0 0
Mě Polednice doopravdy nadchla. Netvrdím, že v hororovém žánru přináší něco nového, je tam určitá předvídatelnost, ale upřímně jsou mi tyto výtky celkem jedno, když ten film funguje přesně, jak má fungovat. Technická stránka kope nejvyšší ligu, herecky je to výborné (vytknul bych jen pár mírných pokusů o humor, které ale nakonec neruší). Navíc má Polednice neuvěřitelně působivou a tísnivou atmosféru. 9/10

P.S.: K něčemu ta loňská vedra přeci jen k něčemu byla. :D
346970
Mě Polednice doopravdy nadchla. Netvrdím, že v hororovém žánru přináší něco nového, je tam určitá předvídatelnost, ale upřímně jsou mi tyto výtky celkem jedno, když ten film funguje přesně, jak má fungovat. Technická stránka kope nejvyšší ligu, herecky je to výborné (vytknul bych jen pár mírných pokusů o humor, které ale nakonec neruší). Navíc má Polednice neuvěřitelně působivou a tísnivou atmosféru. 9/10 P.S.: K něčemu ta loňská vedra přeci jen k něčemu byla. *:D*
0 0