Diskuze k článku Kosti a skalp: Recenze

příspěvky 1 - 17 Napsat příspěvek

9/10

Výbornej film, já bych se pozastavil drobet jen nad scénou

kdy Patrick Wilson chrápe a oni k němu přijdou ti dva, jeden ho na tři metry netrefí šípem a přitom tam všichni trefují "středy" na první dobrou a na daleko větší vzdálenost a druhej natahuje šíp v luku jako by neměl sílu ho utáhnout. Wilson si pak stihne ještě nabít než on k němu udělá tři kroky, přitom tam běhali rychleji než Bolt. Ale třeba měl prostě jen štěstí na dvojici, která ještě nebyla vytrénovaná :D Spíš než elitní kanibalský zabijáky mi připomínali Kámena a Kámena z Rrrrr :D

Užil jsem si to.
364388
Výbornej film, já bych se pozastavil drobet jen nad scénou [spoiler]kdy Patrick Wilson chrápe a oni k němu přijdou ti dva, jeden ho na tři metry netrefí šípem a přitom tam všichni trefují "středy" na první dobrou a na daleko větší vzdálenost a druhej natahuje šíp v luku jako by neměl sílu ho utáhnout. Wilson si pak stihne ještě nabít než on k němu udělá tři kroky, přitom tam běhali rychleji než Bolt. Ale třeba měl prostě jen štěstí na dvojici, která ještě nebyla vytrénovaná *:D* Spíš než elitní kanibalský zabijáky mi připomínali Kámena a Kámena z Rrrrr *:D*[/spoiler] Užil jsem si to.
9/10
0 0

6/10

Čekal jsem víc... na podívání vcelku solidní, ale asi ne pro každého.
341832
6/10
0 0

(=LIFTY=)

Při té scéně v baru jsem si přál, aby Zahn McClarnon vyrazil s nima, ale to by vůči kanibalům bylo unfair :D

Výbornej film, skvělý herci. Richard Jenkins tomu vládne, zasloužil by si nominaci na nějakou tu sošku.
340229
Při té scéně v baru jsem si přál, aby Zahn McClarnon vyrazil s nima, ale to by vůči kanibalům bylo unfair :D Výbornej film, skvělý herci. Richard Jenkins tomu vládne, zasloužil by si nominaci na nějakou tu sošku.
(=LIFTY=)
0 0
Je to dobre, particka vybirne zvolenych hercu a hned dve postavy z druhe rady Farga:+ A dialog o cteni knihy ve vane je ze zivota.
340059
Je to dobre, particka vybirne zvolenych hercu a hned dve postavy z druhe rady Farga*:+* A dialog o cteni knihy ve vane je ze zivota.
0 0
Je to v mých očích horor roku. Takhle skloubit špičkové dialogy a gore násilí nejhrubšího zrna je majstrštyk.

Scénu s porcováním oběti bych zařadil do zlatého fondu kinematografie.
340057
Je to v mých očích horor roku. Takhle skloubit špičkové dialogy a gore násilí nejhrubšího zrna je majstrštyk. Scénu s porcováním oběti bych zařadil do zlatého fondu kinematografie.
0 0

Alangor

OK, máš pravdu, trošku se mi to vykouřilo z hlavy, ale to první je alespoň důvod navíc, proč je brát jako reálné postavy. Ne vždycky to vyjde. A u toho druhého, tam tam si myslím, že situace "asi tu někdo je, musíme dávat bacha, tak běž první a my počkáme" dává mnohem menší smysl než "asi tu někdo je, musíme dávat bacha, tak půjdeme alespoň spolu, abychom si mohli krýt záda"
339967
OK, máš pravdu, trošku se mi to vykouřilo z hlavy, ale to první je alespoň důvod navíc, proč je brát jako reálné postavy. Ne vždycky to vyjde. A u toho druhého, tam [spoiler]tam si myslím, že situace "asi tu někdo je, musíme dávat bacha, tak běž první a my počkáme" dává mnohem menší smysl než "asi tu někdo je, musíme dávat bacha, tak půjdeme alespoň spolu, abychom si mohli krýt záda"[/spoiler]
Alangor
0 0
jak jsem psal uz driv... je to strasne rozvlekly, i kdyz zabavny... pul hodinky by slo v klidu vystrihat. Takhle je to super podivana na 8/10, sestrihany by to bylo na 9/10 a s Predátorem namísto indiánů by to bylo na 10/10 :)
339954
0 0

Mno vzheldem k tomu že jim ti banditi ukradli všechny koně a toho Foxe málem ubodali ( vlastně ho neubodali jen díky tomu že se náhodou probudil ten s tou nohou ) tak to evidentně moc nefungovalo a ty hlídky potřeba byly co se týče toho druhýho já to prostě beru tak že pokud s nima je člověk kterej lovil indiány a oni samy lezou někam kde to neznaj a neví kolik lidí tam vlastně je pak mi přijde to co udělali trochu nahlavu ještě když už 5 minut předtim mluvěj o tomže už o nich ti kanibalové asi věděj a musej si dávat pozor Mně to prostě trochu přišlo že ty postavy se občas chovaj jako by byli někde na výletě v Novohradskejch horách a ne na záchranný výpravě v nějakym americkym pohraničí. Ale znova podotýkám to nijak nesnižuje to že je to dobrej film.
339953
[spoiler]Mno vzheldem k tomu že jim ti banditi ukradli všechny koně a toho Foxe málem ubodali ( vlastně ho neubodali jen díky tomu že se náhodou probudil ten s tou nohou ) tak to evidentně moc nefungovalo a ty hlídky potřeba byly [/spoiler] co se týče toho druhýho [spoiler] já to prostě beru tak že pokud s nima je člověk kterej lovil indiány a oni samy lezou někam kde to neznaj a neví kolik lidí tam vlastně je pak mi přijde to co udělali trochu nahlavu ještě když už 5 minut předtim mluvěj o tomže už o nich ti kanibalové asi věděj a musej si dávat pozor [/spoiler] Mně to prostě trochu přišlo že ty postavy se občas chovaj jako by byli někde na výletě v Novohradskejch horách a ne na záchranný výpravě v nějakym americkym pohraničí. Ale znova podotýkám to nijak nesnižuje to že je to dobrej film.
0 0

Alangor

K tomu tvému prvnímu problému

v tom bych problém fakt neviděl. Když zabili ty první dva, tak se přeci hned sebrali a zmizeli, nebo to alespoň říkali, že si tábor postaví jinde. Navíc hlídky potřeba fakt nebyly, jak bylo vidět. Fox přeci vždycky stavěl ty pasti a ty evidentně fungovaly, když složil toho vlka nebo kojota nebo co to bylo. Navíc nikdo z nich neměl zrovna tvrdý spaní.

U toho druhého bych zase řekl, že se právě o to obhlédnutí pokoušeli, jen přecenili svoje síly a vlezli do pasti. Pech, nic jiného. Fakt bych v tom problém s logikou chování postav neviděl
339951
K tomu tvému prvnímu problému [spoiler]v tom bych problém fakt neviděl. Když zabili ty první dva, tak se přeci hned sebrali a zmizeli, nebo to alespoň říkali, že si tábor postaví jinde. Navíc hlídky potřeba fakt nebyly, jak bylo vidět. Fox přeci vždycky stavěl ty pasti a ty evidentně fungovaly, když složil toho vlka nebo kojota nebo co to bylo. Navíc nikdo z nich neměl zrovna tvrdý spaní.[/spoiler] U toho druhého bych zase řekl, že [spoiler]se právě o to obhlédnutí pokoušeli, jen přecenili svoje síly a vlezli do pasti. Pech, nic jiného. Fakt bych v tom problém s logikou chování postav neviděl[/spoiler]
Alangor
0 0
jj u mě taky dobrý jen mně zase vadilo to naprosto dementní chování postav. Viz pár příkladů oni zastřelej dva pravděpodobný zloděje a vrahy stim že je pravděpodobný je jich tam někde ve tmě je víc a i přesto poté co popojedou na další místo tak jdou pěkně v klídku všichni chrápat a ani nepostavěj hlídky ( což mimochodem nepostavěj vlastně zas celou dobu svýho putování ani jednou a to přesto že pronásledujou bandu nebezpečnejch kanibalů ), a druhej příklad když se ta trojka dostane k tomu údolí kam taky nakráčej úplně jak dobytek na jatka a ani je nenapadne to tam nejdřív alespoň trochu obhlídnout zvlášť ještě když maj ve skupině pistolníka kterej se doslvoa živil tim že lovil indiány to je prostě obrovskej facepalm , ale to už je bohužel problém skoro všech filmů co poslední dobou točej. Jinka ty dialogy bylo fakt výživný a moc dobře se na to koukalo a i se to poslouchalo. A sčim ještě musim na sto procent souhlasit je to že ty kraťoučký akční scény měli fakt super šmrnc díky čemuž to působylo mnohem reálněji.
339943
jj u mě taky dobrý jen mně zase vadilo to naprosto dementní chování postav. Viz pár příkladů [spoiler] oni zastřelej dva pravděpodobný zloděje a vrahy stim že je pravděpodobný je jich tam někde ve tmě je víc a i přesto poté co popojedou na další místo tak jdou pěkně v klídku všichni chrápat a ani nepostavěj hlídky ( což mimochodem nepostavěj vlastně zas celou dobu svýho putování ani jednou a to přesto že pronásledujou bandu nebezpečnejch kanibalů ), a druhej příklad když se ta trojka dostane k tomu údolí kam taky nakráčej úplně jak dobytek na jatka a ani je nenapadne to tam nejdřív alespoň trochu obhlídnout zvlášť ještě když maj ve skupině pistolníka kterej se doslvoa živil tim že lovil indiány to je prostě obrovskej facepalm [/spoiler], ale to už je bohužel problém skoro všech filmů co poslední dobou točej. Jinka ty dialogy bylo fakt výživný a moc dobře se na to koukalo a i se to poslouchalo. A sčim ještě musim na sto procent souhlasit je to že ty kraťoučký akční scény měli fakt super šmrnc díky čemuž to působylo mnohem reálněji.
0 0
Vřele doporučuji! Moc líbilo, to co se hrdinům stalo, mně fakt bylo líto. Dlouho se mi nestalo abych tak fandil postavám, hlavně žádní supermani, díky za to.
339926
0 0
Super recenze, díky za ní. Mám tady Bone Tomahawk, Everest, Beasts of No Nation a Sicario. Nevím, co dřív, ale strašně se těším.
339902
0 0
Za mne 10/10, prakticky jsem nenašel, co bych filmu vytkl. Napínavé "až do morku kostí" :), se zajímavými hrdiny, kteří jsou docela normální chlapi (právě absence jakéhokoli supermanství si nesmírně cením), dobrými dialogy a "zimomriavkami" na konci.
339894
Za mne 10/10, prakticky jsem nenašel, co bych filmu vytkl. Napínavé "až do morku kostí" *:)*, se zajímavými hrdiny, kteří jsou docela normální chlapi (právě absence jakéhokoli supermanství si nesmírně cením), dobrými dialogy a "zimomriavkami" na konci.
0 0
Prislo mi to az na obcasne skvele dialogy hrozne nezajimave. Nekolikrat jsem si behem filmu rikal, ze bych si mnohem radeji precetl nejakou knizku s tema postavama, radeji s nejakym vice westernovym a mene hororovym pribehem.
Navic neco takoveho, diky tomu co (a jak) se stane, nechci uz nikdy znovu videt, coz u me pak neni zrovna idealni film.
Btw, zaverecna skladba byla fakt vtipna. :)
339874
Prislo mi to az na obcasne skvele dialogy hrozne nezajimave. Nekolikrat jsem si behem filmu rikal, ze bych si mnohem radeji precetl nejakou knizku s tema postavama, radeji s nejakym vice westernovym a mene hororovym pribehem. Navic neco takoveho, diky tomu co (a jak) se stane, nechci uz nikdy znovu videt, coz u me pak neni zrovna idealni film. Btw, zaverecna skladba byla fakt vtipna. :)
0 0
Nejvíc mě vlastně bavila ta prostřední část, kdy se postavy jen tak baví, a přesto to nemá hluchý místa. Poslední půlhodina drtivá, na mě už trochu moc gore. Každopádně je tam super, že jsou to všechno docela obyčejní chlapi, žádní supermani, takže netušíte, jak s nimi scenárista naloží.
339866
0 0
Perfektně napsaná recenze. Je to přesně takové jak se píše v recenzi. Super herci, výborné prostředí, pomalejší tempo a strhující poslední půlhodinka. Vřele doporučuji. 8-9/10