Diskuze k článku The Program: Pád legendy: Recenze

příspěvky 1 - 4 Napsat příspěvek

dopink je byl a bohužel bude everybody takes

Já si teda myslím, a neslšel jsem ten nápad jenom jednou, že by se měl v profesionalním sportu (který je ted hlavně o prachách co si budem povídat a oni jsou tlačeni k tomu, aby byli lepší a překovali milníky, money bitch),, dopink odtajnit, normál bych ho povolil, ale víš jak jeho výkon by platil, je to každýho zdraví, když sype:)) aa celej tenhle mýtus čistýho sportu dehonestoval, možná potom by bylo zase cool nedopovat :-) on je to obrovskej kšeft pro ty antidopinkový kontroly a obrovskej kšeft stejně jako pro farmaceutický firmy, prostě je to dokola neverending horrory, antidopink vyhlasí co už je na seznamu zakazane, farma firmam staci zmenit jen neco, nebo prijit na trh s něčím co ještě na seznamu není atd. normál bych dopink zlegalizoval, ale zaroveň před ním varoval, at se stydí před děckama, že podlehli dopinku a jejich výkony jsou vyhnaný a tím fakt nemyslím Armststronga,ten byl a je o level jinde než většina, ono vyhravat i po rakovině není žadná sranda:+8):)
334023
Já si teda myslím, a neslšel jsem ten nápad jenom jednou, že by se měl v profesionalním sportu (který je ted hlavně o prachách co si budem povídat a oni jsou tlačeni k tomu, aby byli lepší a překovali milníky, money bitch),, dopink odtajnit, normál bych ho povolil, ale víš jak jeho výkon by platil, je to každýho zdraví, když sype*:))* aa celej tenhle mýtus čistýho sportu dehonestoval, možná potom by bylo zase cool nedopovat :-) on je to obrovskej kšeft pro ty antidopinkový kontroly a obrovskej kšeft stejně jako pro farmaceutický firmy, prostě je to dokola neverending horrory, antidopink vyhlasí co už je na seznamu zakazane, farma firmam staci zmenit jen neco, nebo prijit na trh s něčím co ještě na seznamu není atd. normál bych dopink zlegalizoval, ale zaroveň před ním varoval, at se stydí před děckama, že podlehli dopinku a jejich výkony jsou vyhnaný a tím fakt nemyslím Armststronga,ten byl a je o level jinde než většina, ono vyhravat i po rakovině není žadná sranda*:+**8)**:)*
0 0
Dopovali všichni, proč asi nemá TdF v těch ročnících vítěze? Ale berou všichni, teď i před tím. Nechci omlouvat Armstomga, ale třeba jemu naměřili nižší hodnoty (na co ho dostali) než třeba Contadorovi, ale ten si jezdí vesele dál. Takže nevím co ten film přináší, já vím jen to, že Armstrog se připravoval jen na tenhle závod, měl k tomu výborný tým a konec. Nikdy bych neřekl, že to byl nejlepší cyklista všech dob nebo něco podobnýho.
333998
0 0
Nazor trochu mimo temy: Osobne ano som filmovy fanusik avsak som ovela vacsi fanusik cyklistiky. Popravde tento hollywoodsky film ani nechcem vidiet pretoze viem presne co dostanem... Ano Armstrong dopoval a v tomto filme bude pravdepodobne prezentovany ako najvacsi podvodnik v dejinach sportu, avsak premna navzdy ostane 7x vitaz TdF. Ano dopoval avsak kto v tedajsej cyklistke nedopoval a predsa bol o level vyssie nad vsetkymi...
333982
0 0
Ako sa v tom filme vysporiadali s tym, ze v tej dobe dopovali z vrcholu pelotonu VSETCI a Armstrong bol v tom len o nieco "lepsi"? Pretoze postavit to akoze len na vzostupe a pade sportovca, ktory chcel aj za cenu podvadzania vyhravat je tak trosku nezmysel. Vtedy to bolo neverejne status quo.
333917
0 0