Diskuze k článku Everest: Recenze

Mam rad podobne filmy ale tento ma az tak neohuril neviem bolo to dobre nemozem povedat ze to je zly film.:)
381322
Mam rad podobne filmy ale tento ma az tak neohuril neviem bolo to dobre nemozem povedat ze to je zly film.*:)*
0 0
Po tom filmu jsem se začal trochu zajímat, kolik lidí tam umírá. Ty počty se zvyšujou, jak se zvyšuje počet turistů, který to chtěj vylézt. Tragédie (bouřka) z roku 1996 si vyžádala 5 obětí (+ 3 členy indický pohraniční policie na druhý straně kopce), roku 2014 16 šerpů zemřelo v jednom dni, když lavina zavalila základní tábor, 2015 - 20 lidí zemřelo v jednom dni v základním táboře kvůli zemětřesení. Uvidíme co letošní ztráty. Okno (dobré počasí), ve kterém je možné vylézt nahoru na horu trvá většinou jen 14 dní v roce v dubnu/květnu.
344532
0 0
Super film. Žádné skákání v čase ani prostoru tam opravdu není (maximálně v rámci Everestu ;-), zároveň to není vůbec nudné - naopak. A postavy i stavba děje jsou naprosto v pořádku, herci dokonce výborní. Film super a opravdu dobré pro odradění od podobných výprav, kam čím dál častěji jezdí lidé, kteří hory nikdy pořádně ani neviděli, to člověk fakt nebere.
344524
0 0

speta.jr

Eh? Casove proskoky? Flashforwardy?
340125
Eh? Casove proskoky? Flashforwardy?
speta.jr
1 0

7/10

trochu nechapu, ty casove proskoky k jinym (asi predchozim???) skupinam, nebo to byly flashforwardy??? Ale jinak spokojenost, naprosto skvele to funguje jako odrazovac od horskych vystupu a hlavne to sdeluje jednu vec, kterou tam rikal Juhelenhulen: "Kdyz na to nemas, nelez tam."
340122
7/10
0 0
Naprosto skvěle zahrané. 8-9/10:+
334049
Naprosto skvěle zahrané. 8-9/10*:+*
0 0
Meh, krásné atraktivní prostředí, sympatičtí herci, solidní triky a výprava. Ale je z toho jenom meh. Kormakur je prstě děsivě nudný režisér. Hlavně si myslím, že má dost mezery ve výstavbě děje a práci s postavami, už ve 2 zbraních jsem se v jednoduchém ději často ztrácel, tady to zůstává stejné. Přes střídmých 6/10 palec dolu za nesklutečně promrhaný potenciál... :-
334047
Meh, krásné atraktivní prostředí, sympatičtí herci, solidní triky a výprava. Ale je z toho jenom meh. Kormakur je prstě děsivě nudný režisér. Hlavně si myslím, že má dost mezery ve výstavbě děje a práci s postavami, už ve 2 zbraních jsem se v jednoduchém ději často ztrácel, tady to zůstává stejné. Přes střídmých 6/10 palec dolu za nesklutečně promrhaný potenciál... *:-*
0 0

9/10

Skoro dokonalej film. A neskutečně dobře udělanej po zvukové stránce. Souhlas s Memphisem, ten film mě úplně pohltil a rozhodně vím, kam nikdy nepolezu ;)
332150
Skoro dokonalej film. A neskutečně dobře udělanej po zvukové stránce. Souhlas s Memphisem, ten film mě úplně pohltil a rozhodně vím, kam nikdy nepolezu *;)*
9/10
0 0
Souhlas s nadsenymi ohlasy. Je to pecka. Pekne surove, zadne vymyslene super skoky a zachranovani skluzem na posledni chvili. Akorat jsem trochu misty ztracel prehled kdo je kde a kdo je kdo, ale vzdy se to nejak celkem rychle vyjasnilo.
Jednoduse opet jeden z filmu, ktery ve me zazehnul touhu zazit to, co jsem zrovna videl na platne (samozrejme v mensim meritku a se stastnym koncem), aneb at uz je tady zima (ano, zni to trochu divne...)
8/10
331783
Souhlas s nadsenymi ohlasy. Je to pecka. Pekne surove, zadne vymyslene super skoky a zachranovani skluzem na posledni chvili. Akorat jsem trochu misty ztracel prehled kdo je kde a kdo je kdo, ale vzdy se to nejak celkem rychle vyjasnilo. Jednoduse opet jeden z filmu, ktery ve me zazehnul touhu zazit to, co jsem zrovna videl na platne (samozrejme v mensim meritku a se stastnym koncem), aneb at uz je tady zima (ano, zni to trochu divne...) 8/10
0 0

Memphis

:+
331779
*:+*
Memphis
0 0

Nadšení

Už strašně dlouho mě film v kině nedokázal takhle pohltit. Od chvíle, kdy se jim začne zhoršovat počasí, to byl neskutečně intenzivní zážitek. Nakolik za to mohlo plátno a zvuk v IMAXu, to zjistim až doma, ale věřím, že zase tolik ne. Navíc jsem si po X letech zase jednou užíval to, že nevím, jak film skončí. Podobný pocity jsem měl kině naposledy snad jako malej kluk.

Mimochodem, vůbec jsem se neztrácel v tom, kdo a kde zrovna leze, Komárkur to zvládnul výborně. A toho dojení slz na konci je v kontextu filmu tak akorát.

A teď ke 3D: Byla to moje třetí 3D projekce (Lego a poslední Hobit) a zase jsem se přesvědčil, že to pro mě nemá žádnou přidanou hodnotu. Dokonce mě naopak v určitých momentech ruší. Např. objekty v dálce působí nepřirozeně malý. Ve 2D jsem nikdy takovej pocit neměl. A pak ve chvílích, kdy je konverze ne úplně povedená a např. Yasuko opakovaně ujíždí obličej po svahu. Znova už do toho asi nejdu, leda by Star Wars první tři tejdny nedávali v ničem jiným.
331778
Už strašně dlouho mě film v kině nedokázal takhle pohltit. Od chvíle, kdy se jim začne zhoršovat počasí, to byl neskutečně intenzivní zážitek. Nakolik za to mohlo plátno a zvuk v IMAXu, to zjistim až doma, ale věřím, že zase tolik ne. Navíc jsem si po X letech zase jednou užíval to, že nevím, jak film skončí. Podobný pocity jsem měl kině naposledy snad jako malej kluk. Mimochodem, vůbec jsem se neztrácel v tom, kdo a kde zrovna leze, Komárkur to zvládnul výborně. A toho dojení slz na konci je v kontextu filmu tak akorát. A teď ke 3D: Byla to moje třetí 3D projekce (Lego a poslední Hobit) a zase jsem se přesvědčil, že to pro mě nemá žádnou přidanou hodnotu. Dokonce mě naopak v určitých momentech ruší. Např. objekty v dálce působí nepřirozeně malý. Ve 2D jsem nikdy takovej pocit neměl. A pak ve chvílích, kdy je konverze ne úplně povedená a např. [spoiler]Yasuko opakovaně ujíždí obličej po svahu.[/spoiler] Znova už do toho asi nejdu, leda by Star Wars první tři tejdny nedávali v ničem jiným.
Nadšení
0 0
Trailery nelhaly a je to přesně takové jak slibovaly. Na Everestu se mě nejvíce líbila ta syrová realističnost, se kterou všechno ukazuje. Jako když někdo umře nebo umírá, nebo že všichni lidé jsou svým způsobem blázni. Postavy jsou opravdu sympatické a během několika okamžiku si je oblíbíte a o to více pak fungují následující události. Trošku mě mrzelo, že je to místo trochu chaotické a že nevíte kdo a kde zrovna je a co se děje. 7-8/10
331707
0 0
Dosť veľká pecka! :+
331704
Dosť veľká pecka! *:+*
1 0
První půlka, kdy se nám představovaly charaktery byla parádní, paradoxně v momentě kdy se to začne lámat do průseru pod vrcholem, dochází dech nejenom horolezcům ale i filmu. Ubulenou 15ti minutovku na konci ani nebudu komentovat. I tak ale nemůžu jít pod 7/10.
331659
0 0
.............. a fakt to stalo za hovno...
331656
0 0
Omlouvam se za pozdni odpoved, ale byla to Vatra Vsetin, 3D...
331654
0 0

KARLOS

Díky, na to, kam vyrazit, jsem se původně chtěl zeptat taky. :D O víkendu budu v Praze a docela bych na Everest ve volný chvíli zašel. Hostivař je trochu z ruky a 2D Atmos tam běží v nevhodnej čas, takže asi IMAX. Koukám, že film tam běží furt a míst je dost.

Na to, jak jsem byl z ukázek rozpačitej, mě až zaráží, jak jsem teď na film natěšenej. :D
331622
Díky, na to, kam vyrazit, jsem se původně chtěl zeptat taky. *:D* O víkendu budu v Praze a docela bych na Everest ve volný chvíli zašel. Hostivař je trochu z ruky a 2D Atmos tam běží v nevhodnej čas, takže asi IMAX. Koukám, že film tam běží furt a míst je dost. Na to, jak jsem byl z ukázek rozpačitej, mě až zaráží, jak jsem teď na film natěšenej. *:D*
KARLOS
0 0
Memphis: Jo, teď mě došlo, že si to adresoval Spazzovi a ptáš se na to samé jako já :D
331621
0 0
Spazz: Kde si na tom byl? Jen ze zvědavosti (Vatra na tom byla včera taky poněkud hůř, hlavně noční scény byly nepřehlednější, než sem si zvykl)...
Memphis: 3D, ale nečekej Gravity, film samotný nění taková atrakce jako právě Cuaronova mise, pořád je to asi letošní top 3D projekce.
Kde? Bezesporu IMAX (kvůli fakt jasu, film má dost tmavých scén), ale Hostivařem nešlápneš vedle, to je zatím jediný řetězec multikin, který mě nikdy kvalitou nezklamal. Atmos sem nakonec oželel, ale už 5.1 mix byl přenádherný, tím taky nikdo nešlápne vedle.

Jinak film samotný - hmm, dobrý, ale čekal sem to poměrně intenzivnější - jak co do atmosféry, tak do samotného rezonování materiálu po shlédnutí. V podstatě podepisuju spazze, jen mínut to, že by mě to zarazilo do sedačky. Navíc není úplně pravda, že by to nedojilo slzné kanálky a mohli být i ostřejší.
Výsledek fajn, 6-7/10, vidět znova to ani nemusim.
331620
Spazz: Kde si na tom byl? Jen ze zvědavosti (Vatra na tom byla včera taky poněkud hůř, hlavně noční scény byly nepřehlednější, než sem si zvykl)... Memphis: 3D, ale nečekej Gravity, film samotný nění taková atrakce jako právě Cuaronova mise, pořád je to asi letošní top 3D projekce. Kde? Bezesporu IMAX (kvůli fakt jasu, film má dost tmavých scén), ale Hostivařem nešlápneš vedle, to je zatím jediný řetězec multikin, který mě nikdy kvalitou nezklamal. Atmos sem nakonec oželel, ale už 5.1 mix byl přenádherný, tím taky nikdo nešlápne vedle. Jinak film samotný - hmm, dobrý, ale čekal sem to poměrně intenzivnější - jak co do atmosféry, tak do samotného rezonování materiálu po shlédnutí. V podstatě podepisuju spazze, jen mínut to, že by mě to zarazilo do sedačky. Navíc není úplně pravda, že by to nedojilo slzné kanálky a mohli být i ostřejší. Výsledek fajn, 6-7/10, vidět znova to ani nemusim.
0 0

Spazz

3D nebo 2D? A kde?