Diskuze k článku Krycí jméno U.N.C.L.E.: Recenze

příspěvky 1 - 16 Napsat příspěvek

3/10

Tak toto fakt ne. Ani na druhy pokus se to nedalo dodivat. 3 hvezdy za skvele score i soundtrack a ze to pekne vypada. Zbytek nezajimava slatanina s mozna peknymi herci, ale na nikom vam nezalezi protoze jsou vsichni superlidi. Cavillova snaha o to byt ubercool nad veci by se mohla rovnat snaze Haydena Christensena koulet zamilovane oci. Mozna zajimave retro utopene v Richieho rezijni onanii, cimz nerikam, ze nektere jeho napady, nebyly dobre, ale v podstate ubijeli ten film.
341128
3/10
0 0
Je to velmi příjemné retro, které připomene klasické bondovky se vším dobrým i špatným. Herci jsou v pohodě, retro atmosféra je parádní, plus pěkně ladící kamera a soundtrack. Problém celého filmu je v tom, že tam chybí něco co jsme neviděli nebo moment překvapení. Všechno šlape, tak jak má, jen je z toho cítit, že to má navíc. 7/10
329971
0 0

7/10

Jako retro projížďka Itálií se vší lehkostí, rozmanitostí, dobrým vínem, skvělou hudbou a překrásnými slečnami to funguje výborně. Přát si od toho cokoliv víc, asi bych skončil řádně zklamaný. Pro mě je to ale nakonec celkem fajnová jednohubka uzavírající velice slušné léto a další potvrzení toho, že Henry Cavill je ohromný sympaťák i bez eska na hrudi. :)
329858
Jako retro projížďka Itálií se vší lehkostí, rozmanitostí, dobrým vínem, skvělou hudbou a překrásnými slečnami to funguje výborně. Přát si od toho cokoliv víc, asi bych skončil řádně zklamaný. Pro mě je to ale nakonec celkem fajnová jednohubka uzavírající velice slušné léto a další potvrzení toho, že Henry Cavill je ohromný sympaťák i bez eska na hrudi. *:)*
7/10
0 -1
Dejovo je to strašne nezaujímavé ale podobne ako v Sherlockoch to zachraňuje Ritchieho nabúchaný audiovizuálny štýl s hromadou parádnych nápadov. Bolo mi jedno čo sa tam deje ale veľmi dobre sa na to pozeralo a niektoré scény sú vyložene lahôdkové ( naháňačka v prístave, mučenie, dobýjanie ostrova, záverečná naháňačka). Cavill aj Hammer sú sympaťáci ale herecky im to zatiaľ nešlape na maximum. 6/10
329656
0 0
Geniálny soundtrack a scéna s mučením haprujúcou elektrikou. To ostatné je v podstate taký neurážajúci, nenápaditý, ale miestami obstojne zábavný priemer.

Tí dvaja prekvapivo sympatickí, hlavne Cavill. Tých 6/10...
329646
Geniálny soundtrack a scéna s mučením haprujúcou elektrikou. To ostatné je v podstate taký neurážajúci, nenápaditý, ale miestami obstojne zábavný priemer. Tí dvaja prekvapivo sympatickí, hlavne Cavill. Tých 6/10...
0 0

7/10

Moc pěkná atmosféra i když soundtrack mohl být trochu lepší. Hlášky fungují tak půl na půl, hlavně u Cavilla to šlo často dost naprázdno. Dovysvětlovačky toho, co se zrovna děje už byly ke konci trochu otravné ale budiž. Celkově docela příjemná oddechovka a za Aliciu Vikander bod navíc.
329645
7/10
0 0
pressne ako shelock. zajtra za triezva apíšem viac 6/10
329641
0 0
Mne sa to vcelku páčilo. Príjemná oddychouka. Veľmi príjemné 60´. Fajn herci. Jediné čo mi vadilo bola jednoduchá zápletka...
7/10
329609
Mne sa to vcelku páčilo. Príjemná oddychouka. Veľmi príjemné 60´. Fajn herci. Jediné čo mi vadilo bola jednoduchá zápletka... 7/10
0 0
Mne to rozhodne viacej pokazilo debilne natocene a kretensky zostrihane ne-akcne finale. Neviem co to malo byt ale oproti paradnej akcii v uvode filmu to vyzeralo ako keby to vo volnom case tocili a strihali chlapik obsluhujuci vozik s cajom a upratovacka.
Mimo to, nadherny film, postavy dostatocne dobre vyprofilovane,sice priamociarejsie ale vyhrali sa s kopou detailov. 7/10 aj po druhom pozreti.
329400
Mne to rozhodne viacej pokazilo debilne natocene a kretensky zostrihane ne-akcne finale. Neviem co to malo byt ale oproti paradnej akcii v uvode filmu to vyzeralo ako keby to vo volnom case tocili a strihali chlapik obsluhujuci vozik s cajom a upratovacka. Mimo to, nadherny film, postavy dostatocne dobre vyprofilovane,sice priamociarejsie ale vyhrali sa s kopou detailov. 7/10 aj po druhom pozreti.
0 0

7/10

V podstate suhlasim vo vsetkom s recenziou, az nato to to vidim vsetko o kusok pozitivnejsie.
Humor nechybal, po celu stopaz som mal na ksichte blby uskrn tak to bolo "roztomile".
Cavill/Hammer dokopy skveli, no suhlasim ze Cavill na to ako dobre vyzera bohuzial charizmu nema, Hammer ju vsak rozhodne ma a tak sa skvele doplnaju. Obe zenske su uplne uzasne.
Je to taka stylova jednohubka, dvojku by som si dal ale asi by jej prospelo keby ju natocil niekto iny

329390
V podstate suhlasim vo vsetkom s recenziou, az nato to to vidim vsetko o kusok pozitivnejsie. Humor nechybal, po celu stopaz som mal na ksichte blby uskrn tak to bolo "roztomile". Cavill/Hammer dokopy skveli, no suhlasim ze Cavill na to ako dobre vyzera bohuzial charizmu nema, Hammer ju vsak rozhodne ma a tak sa skvele doplnaju. Obe zenske su uplne uzasne. Je to taka stylova jednohubka, dvojku by som si dal ale asi by jej prospelo keby ju natocil niekto iny
7/10
0 0
Proč z toho mám tak dobrý pocit, když to v podstatě považuju za promarněnou šanci? Jestli tohle mělo být podobná odpověď na kultovní seriál jako Mission Impossible, tak to sakra selhalo. O Matthew Vaughnovi se říkalo, že je nový Guy Ritchie, zdá se, že žák překonal svého učitele, protože tady je asi tak 20% nápaditosti co v Kingsmanu. Má to neskutečný soundtrack, ale fakt naprosto neskutečný, být tam napsáno Ennio Morricone, nemůžu říct ani popel. Kamera přenádherná výprava skvělá, možná až moc "drahá" vzhledem k tržbám. Cavill se snažil, Hammer se snažil, ale mám pocit, že to nejlepší, co o nich můžu říct je, že nebyli špatní.... a to není dobře. Každopádně naprosto neznámý Edgerton > Cavill + Hammer, dal si je ke svačině jak humorem, herectví i charismatem. Hammer nezvládnul už druhou blockbusterovou buddy movie a Cavill mám pocit, že bez Ska na prsou charisma prostě nemá. Kdo byl ale boží je Alicia Vikander ááááá, já jí žeru :), ta její vzpurnost je tak roztomilá, who the fuck is Alicia Vikander aneb věštím jí velkou budoucnost, ta má na to být novou Julii Roberts, viděl jsem to tam, nedělám si srandu. Film jako takový znovu vidět nepotřebuju asi nikdy, ale na několik scén bych se podíval znovu třeba dvacetkrát. Pořád jsem z toho měl pocit jako z dvouhodinové reklamy na Nespresso nebo Metaxu, kde náhodou nehraje George Clooney a že bych ho tam viděl radši, než opravdu divně vypadajícího Hugh Granta. Přes ten kýbl výtek spokojených 7,5/10
329356
0 0
8/10

suhlasim s oVer-9000. spionsky rok. ja musim este dobehnut Spy. ale kazdy film iny. kazdy svoj styl. velmi sa mi to paci. a tesil som sa prave na taketo filmy a prinasaju mi radost. viac ako v tejto dobre Antman ci avengeri. uvidime ako bude na tom Spectre
a este sa velmi tesim na Sicario.
329327
8/10 suhlasim s oVer-9000. spionsky rok. ja musim este dobehnut Spy. ale kazdy film iny. kazdy svoj styl. velmi sa mi to paci. a tesil som sa prave na taketo filmy a prinasaju mi radost. viac ako v tejto dobre Antman ci avengeri. uvidime ako bude na tom Spectre a este sa velmi tesim na Sicario.
0 0

Belmondo Reloaded

BELMONDO - v novém ultra-cool stylovém pojetí! S geniálním italským soundtrackem, kterej nakope zadek i Morriconemu. No dobrá, zas nepřehánějme... ale až to uslyšíte bude vám jasné, proč ho někdo zmiňuje. :) Mrazivá scéna s mučitelem, která v kombinaci s fenomenální hudbou a prostřihy na brutality druhé světové války v nejednom divákovi vyvolá nepříjemný mráz po zádech je pro mě jedním z několika vrcholů tohoto filmu. Po technické stránce fenomenální. Letošní rok jako by se nenesl v duchu komiksáren, ale skvělých špiónských akcí. Mission Impossible byla 70s thriller, Kingsman ultra-krvavá velmi vtipná komiksová sekaná a U.N.C.L.E je fenomenální 60s retro stylizovaný akční nářez. Všechy 3 jsou pro mě za 5*/5* a vůbec nejdou proti sobě. Prostě miluju všechny a asi je zařadím do letošní TOP 15. Je asi pravda, že forma zvítězila nad obsahem, ale sakra... já brečel radostí. A kdokoliv, kdo vyrůstal na starých akčních filmech z Francie a Itálie bude taky. :) A ještě jednou, hudba tohohle filmu je naprosto geniální
329308
Belmondo Reloaded
0 0

pepo

Je to svým způsobem dost podobné. Jen Downey a Law jsou mnohem dál než Cavill a Hammer
329305
pepo
0 0

8/10

Mne to sadlo! Perfektná stylovka s výbornou ústrednou trojicou Cavill-Hammer-Vikander. Navyše aj skvelý soundtrack!

Škoda komerčného neúspechu, aj keď beriem, že oproti takému Kingsmanovi je to divácky menej vďačné.
329304
Mne to sadlo! Perfektná stylovka s výbornou ústrednou trojicou Cavill-Hammer-Vikander. Navyše aj skvelý soundtrack! Škoda komerčného neúspechu, aj keď beriem, že oproti takému Kingsmanovi je to divácky menej vďačné.
8/10
0 0
akoby som čítal recenziu na Sherlocka