Diskuze k článku The Babadook: Recenze

příspěvky 1 - 8 Napsat příspěvek

8-9/10

Mě se to teda líbilo velmi. Vlastně musim říct že jsem měl celej film husí kůži a to se mi asi ještě nikdy nestalo i když uznávám ,že je to velkou měrou dané tím ,že se mi film opravdu hodně trefil do spouštěčů strachu. Ale i když bych si strach odmyslel tak by pořád zůstal hravě a zajímavě natočenej film s bubákem kterej možná utekl z filmu Tima Burtona ale zrovna moc švandy si s nim člověk neužije a s jednim dítětem který bych možná zabil sám a ani by mě k tomu nemusel nikdo nutit :D
316320
Mě se to teda líbilo velmi. Vlastně musim říct že jsem měl celej film husí kůži a to se mi asi ještě nikdy nestalo i když uznávám ,že je to velkou měrou dané tím ,že se mi film opravdu hodně trefil do spouštěčů strachu. Ale i když bych si strach odmyslel tak by pořád zůstal hravě a zajímavě natočenej film s bubákem kterej možná utekl z filmu Tima Burtona ale zrovna moc švandy si s nim člověk neužije [spoiler]a s jednim dítětem který bych možná zabil sám a ani by mě k tomu nemusel nikdo nutit :D[/spoiler]
8-9/10
0 0
8/10

Moc nerozumim tomu rozdeleni, ze film muze fungovat jako prumerny horor nebo jako nadprumerne psychologicke drama. Jakoze otrly fanousek hororoveho zanru musim priznat, ze jsem uz dlouho nebyl tak posranej.. a nevim pokud bych v klidu usnul, kdyby vedle me nelezela moje holka. Je to brutalni psycho, skvele zahrany od hlavni predstavitelky (ta je tam nejvetsim strasidlem) a co se tyce hlavniho bubaka, tak se opet potvrzuje zname pravidlo, ze cim mene vidite, tim vice se bojite. Jennifer Kent ma talent :+
311056
[b]8/10[/b] Moc nerozumim tomu rozdeleni, ze film muze fungovat jako prumerny horor nebo jako nadprumerne psychologicke drama. Jakoze otrly fanousek hororoveho zanru musim priznat, ze jsem uz dlouho nebyl tak posranej.. a nevim pokud bych v klidu usnul, kdyby vedle me nelezela moje holka. Je to brutalni psycho, skvele zahrany od hlavni predstavitelky (ta je tam nejvetsim strasidlem) a co se tyce hlavniho bubaka, tak se opet potvrzuje zname pravidlo, ze cim mene vidite, tim vice se bojite. Jennifer Kent ma talent *:+*
0 0

5-6/10

Těch pár týdnů před zhlédnutím jsem si řikal, že český diváctvo zas neumí ocenit pomalejší, psychologičtější horor, ale teď musim dát všem rejpalům za pravdu. Zdaleka nejpřeceňovanější film roku.
310830
5-6/10
0 0
No jo, bude to holt mít těžký tenhle výbornej neobyčejnej "horor"...
308862
0 0

Nic moc

Tak za mě a přítelkyni: neuvěřitelný odpad. Naprostá ztráta času a to finále? WTF? Až na pár výjimek film absolutně nefunguje. A to jsme k tomu (dle recenze) rozhodně nepřistupovali jako ke klasickému hororu, kde "lítaj střeva". Naprostá nuda a šeď. Podprůměr a zbytečně strávených 90 minut našeho života. Za hodinu už člověk ani neví, že se na něco podobného díval...
308860
Nic moc
0 0